Beoordelingen over Romantic Spa Resort

Main Street, Firá, 84700, Griekenland

#62 van de 75 hotels in Firá

Vergane glorie; lijkt sinds aanleg niet meer geïnvesteerd te zijn: slechte prijs/kwaliteit verhoudin
    • Luxe Junior Suite op Begane Grond met Eigen Hot Tub op de Veranda met Uitzicht op Zee

Dit is de eerste accommodatie waarover ik een review schrijf ondanks vele eerdere boekingen via booking.com bij andere locaties welke wel naar volle tevredenheid zijn verlopen. Wij verbleven in de junior luxe suite (met privé jaccuzzi). Deze kamer had een waterlek in de airco welke direct boven de stoppenkast hing wat dus een gevaarlijke situatie opleverde (water liep in de stoppenkast). Gezien afbladderende verf onderaan die muur is dit mogelijk al een langer bestaand probleem. Wij hebben dus 3 nachten zonder airco geslapen. Mijn grote probleem zit in de manier waarop de receptie hiermee om ging. Hoewel zij in eerste instantie vriendelijk lijken, verandert dit 180 graden zodra een probleem wordt aangegeven en wordt er absoluut geen oplossing geboden of excuses gemaakt. "Wij zijn niet verantwoordelijk voor een machine in een kamer die kapot is". Twee andere punten: 1) Functies van douche zijn lang niet allen te gebruiken vanwege zeer lage waterdruk. 2) Intermitterend zeer slecht wifi ontvangst in kamer. Conclusie: zeer prijs/ kwaliteit verhouding waarbij eigenaren geen gehoor geven bij problemen in kamer. Wees gewaarschuwd hier niet naar toe te gaan! NB Eigenaresse gaat ongetwijfeld reageren op deze review, aangezien we dat ook bij andere negatieve reviews terug gelezen hebben. Bovenstaande is naar waarheid opgeschreven.

Dit

Net hotel, wel wat afgelegen
    • Premium Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Zee en het Zwembad (Privébalkon)

Stijle weg omhoog naar centrum gaat je op n gegeven moment tegenstaan. Badkamer erg klein, last van douchegordijn tijdens douchen of wanneer je op het toilet zit. Vliegen in het zwembad.

Aardig personeel, redelijk rustig gelegen, lage prijs

De kamers waren heel ruim en proper.

De jacuzzi en het zwembad sluiten om 21u, maar na een lange dag wilden wij wel even langer nagenieten in de jacuzzi, en dat ging dus niet, jammer!

De kamers waren heel ruim en proper. De ontvangst was hartelijk en moeder en dochter waren steeds klaar om ons te helpen, o.a. met een overzicht van de bussen en ook de belangrijkste bezienswaardigheden op het eiland.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2015

ontbijt

toch wel een stevige wandeling bergop naar het centrum

ontbijt kreeg een upgrade naar een junior suite