Beoordelingen over Villa Konstantin

Agios Vasilios, Mykonos-stad, 84600, Griekenland

#28 van de 62 vakantiewoningen in Mykonos-stad

Fijne accommodatie op een mooie plek!
    • Studio (2 Volwassenen)

De bereikbaarheid van de accommodatie. 's Avonds moesten we een taxi nemen. Lopen was gevaarlijk en er is geen rechtstreekse verbinding vanaf het centrum met de bus.

Met name het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. We kregen goede tips. Het uitzicht is prachtig en het zwembad fijn. Veel plekken om even te loungen.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2015

Op zich is het hotel wel goed gelegen omwille van het...

Het lijkt alsof de eigenaars snel geld willen verdienen. De prijs die we betaald hebben voor ons appartement (4 persoons) was vreselijk hoog tov van de andere eilanden en het comfort dat we kregen. In de kamer hing constant een vreselijke rioolgeur. De kamer was donker (1 klein raam) en er hingen losse elektriciteitsdraden, de waterkoker was helemaal beschimmeld en de haardroger was kleverig en werkte niet meer. Ook de badkamer is dringend aan vernieuwing toe: losse tegels, slechte douche,... Op de dag van aankomst stond er ons ook niemand op te wachten zoals beloofd en een behulpzame Griek van een ander hotel heeft dan maar naar de eigenares gebeld. Haar bediende vertelde ons dat ze niet graag staat te wachten en dus liever heeft dat de klanten bellen als ze zijn toegekomen,! Ze is ons dan komen halen en we hebben de transfer wel niet moeten betalen maar dat is meestal zo op de Griekse eilanden.(We hebben 4 eilanden bezocht en 3xgratis transfer naar hotel gekregen)Villa Konstantin ligt boven de stad en het is een serieuze klim om er te geraken, zelfs voor jonge mensen want het pad is slecht of niet verlicht en op bepaalde plaatsen echt vies en donker.Ik zou niet graag alleen naar boven klimmen 's avonds. Mykonos is winderig en de ligging van het hotel zorgt ervoor dat het zo winderig is dat je 's avonds niet buiten kan zitten. Aan het zwembad is er wel een meer beschermde ruimte, maar daar is het na zonsondergang zo donker dat je er ook niet gezellig kan gaan zitten.Het ontbijt is karig en elke dag hetzelfde: brood, watermeloen, hardgekookt ei en yoghurt en granen. Het fruit wisselt zelfs nooit en het plakje cake is goedkope supermarktcake. Het water is ondrinkbaar, maar een fles water kost wel 1,50 euro waar die in de supermarkt 10 minuten verder 0,38 euro kost. Voor ondrinkbaar kraantjeswater vind ik dat de winst op 1 fles echt te hoog is want je hebt het water echt nodig en meerdere flessen per dag voor een gezin.

Op zich is het hotel wel goed gelegen omwille van het uitzicht, maar jammer genoeg is het zo winderig dat je niet kan buiten zitten om ervan te genieten. Er zijn heel wat zithoekjes en ook het zwembad is mooi, maar opnieuw niet van kunnen genieten omwille van de winderige ligging.