Beoordelingen over City Garden Hotel 4-sterren

#148 van de 272 hotels in Hong Kong

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Zeer teleurgesteld en geen 4 sterren waard
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden of Queensize Bed - Extra Bed

2 dagen lang werden we wakker gemaakt door de personeel om de kamers op te ruimen, dit hadden we niet om gevraagd, we waren pisnijdig en had gemeld aan de receptie. Bij het inchecken moesten wij het totale bedrag van 10+ nachten betalen, hier waren we niet mee eens, je betaalt altijd achteraf, maar bij dit hotel moest je vooraf afrekenen, vind dit unacceptable. Badkamer was beschimmeld en vies, vol met stof. Vanaf 8 u in de ochtend gaan de personeels aan de slag en gooit de deuren hard dicht, erg vervelend als je nog lig te slapen. We moesten aan de personeel vragen of ze de toilet spullen willen bijvullen. De afvoer is zeer slecht zowel voor de douche en de wc. De receptie personeel zijn zeer onverzorgd en niet behulpzaam/vriendelijk. Het totale beeld van dit hotel is geen 4 sterren waard en veel te duur. Ben zeer teleurgesteld in dit hotel. Nooit meer voor ons.

De comfort van de bedden en de ruime kamer

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Goed hotel met ruime kamers en goede openbaar vervoer aansluitingen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bedden zijn hard en de geluidsdemping is matig. Daarnaast ziet het meubilair er gebruikt uit zodat het de luxe uitstraling teniet doet. Het hotel kan op die fronten wel wat vernieuwing gebruiken.

Het statige hotel beschikt over ruime kamers die voorzien zijn van alle gemakken. Het ontbijt is uitstekend en bied keus uit hartig, zoet en Chinees. Op loopafstand zijn zowel de metro, bus als double decker tram te bereiken. Daarnaast stopt de gratis Airport Express shuttle-bus vanaf station Hong Kong bij het hotel.

• Beoordeeld op: 17 november 2016

Verblijf Hongkong
    • Signature Tweepersoonskamer met Queensize Bed of 2 Aparte Bedden en Clubprivileges

Kamer was oud en aan renovatie toe.

Ontbijt was kwalitatief heel goed in een sfeervolle ruimte met grote ramen en vriendelijk personeel. Lounge toevoeging was echt de moeite waard.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Prima hotel, op loopafstand van metro en restaurants.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden of Queensize Bed - Extra Bed

De kamers waren prima, zwembad lekker. Er hadden wat meer ligbedden meer mogen staan bij het zwembad. Verder was alles prima. Wij hebben ergens anders ontbeten

• Beoordeeld op: 29 november 2017

prima hotel met ruimere kamer dichtbij metro voor alle bezienswaardigheden.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

bad stroomde eerste dag niet goed door. Is verholpen, maar gaat vast nogmaals gebeuren...

goede locatie, ruime kamer voor Hong Kong

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

2 kamers naast elkaar, met connecting doors, dus gezellig!

zwembad is echt klein (zie je niet op foto, flauw) en nauwelijks tot geen ruimte om even lekker te relaxen/zitten/liggen (6 lig stoelen). Wij zaten aan einde gang en vond het best redelijk gehorig op de 1 of andere manier

2 kamers naast elkaar, met connecting doors, dus gezellig! Ruimte kamers, hele fijne bedden, prima sanitair, goeie service. Normaal best duur maar met wat speuren (booking) een hele goeie deal.

• Beoordeeld op: 20 maart 2016

Ruime kamers, goede bedden, waterkoker en koelkastje op...

Dat men bij het inchecken een borg moet betalen van HK$3000. En deze pas na ong. 2 of 3 weken teruggestort krijgt op de creditcard.

Ruime kamers, goede bedden, waterkoker en koelkastje op kamer, wifi gratis en snelle verbinding, badkamer prima, iedere dag schoonmaak van kamer met schone handdoeken.Niet roken kamers beschikbaar.Vriendelijk engels sprekend personeel. Vervoer van/naar vliegveld met luxe shuttlebus ( betaald ), vlakbij metro en ander openbaar vervoer, ook supermarkt, winkeltjes en restaurants in de buurt. Binnen paar haltes bij drukke toeristische gedeelte van HK Island ,central station en Kowloon. Verwarmd zwembad op dak. Al met al prima hotel met goede prijs/kwaliteit verhouding. In hotel verbleven vnl. chinese toeristen, wij hebben daar totaal geen overlast van ondervonden.

• Beoordeeld op: 5 maart 2015

Zeer goed ontbijt, restaurant was zeer goed van eten,...

telkenmale reservatie restaurant omwille van de diverse bezoekers van buiten af.

Zeer goed ontbijt, restaurant was zeer goed van eten, gevarieerd en groot deels westers. kamers met tapijt, was proper maar ik heb liever vloer of parket. Vensters mochten niet open op de kamers.

• Beoordeeld op: 3 februari 2015

3,5
    ik had klacht over vieze badkamer en het kamer zelf was ook...

Hygiëne, badkamer was niet schoon overaal in de kamer en badkamer vinger afdrukken van de vorige gasten. Matras was te hard.

ik had klacht over vieze badkamer en het kamer zelf was ook niet schoon. En er was te veel lawaai in de ochtend. Na onze gesprek kreeg ik na 2 uur een Nieuwere kamer gekregen met veel meer rust. Hygiëne ontbrak nog steeds jammer genoeg.

• Beoordeeld op: 26 september 2015

Vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel.

Kamer had wat achterstallig onderhoud. Hotel heeft een update nodig.

Vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van City Garden Hotel