Beoordelingen over Cosmo Hotel Hong Kong 4-sterren

375-377 Queen's Road East, Wan Chai, Hong Kong, Hong Kong

#192 van de 272 hotels in Hong Kong

Gebaseerd op 1907 beoordelingen over dit hotel

Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding met goede ligging( bushaltes voor de deur)
    • Studio (3 Volwassenen)

Eetzaal te klein. Zeer weinig kastruimtes.

Ontbijtbuffet is goed, ruim voldoende met Chinese invloeden. Maar ontbijtzaal is te klein, als er teveel gasten zijn te willen ontbijten, moet je wachten voor een tafel. Volgende keer gaan we geen ontbijt bijboeken. Beter buiten eten met 15 minuten looptijd met veel locale goede restaurantjes, waar de locals naar toe gaan( maaltijd noodlesoep €2 - €3.5 ) Kamer is groter dan meeste kamers in Hongkong. We hadden een 3 persoonskamer op de 27e verdieping met aparte 1 persoonskamer en 2 wc’s. Handig! Goed bed. Alleen zeer weinig kastruimte.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Matig met de nieuwe waarden, die er tegenwoordig in Hong Kong gelden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Ontbijt in Hong Kong Stijl bij Kam Kee Restaurant

De schoonheid van de kamer, erg gedateerd en sober. Niet voor herhaling vatbaar ! Ook kamer erg klein, echter is dit vrij normaal in Hong Kong. Ook erg jammer, dat er geen raam open kon ! Ontbijt was zeer matig, een kijkje in de keuken, werd ik niet blij van. Bij aankomst kregen we een voucher om ergens 10 min lopen vanaf het hotel, te ontbijten. Ik ben echter vegetarisch, en dit ontbijt bestond uit vlees. Daarom konden we alsnog in het hotel zelf ontbijten, maar daar heb ik het maar bij een toastje gehouden .. :(

Cosmo hotel is een goed hotel op loopafstand van...
    • Studio (3 Volwassenen)

Wij hadden een 3 persoonskamer. Een extra douche was handig geweest, maar dat is meer voor de luxe! Er zijn 2 toiletten aanwezig, dat was ook een plus. Bar is niet zo uitnodigend.

Cosmo hotel is een goed hotel op loopafstand van verschillende wijken. De bus stopt voor de deur, dus je kunt bijna op elk moment wel instappen. De bus gaat naar Central van waaruit de trein naar het vliegveld kunt nemen, je stapt er middenin uit! Octpuscard aanschaffen en opladen, zo kun je van al het openbaar vervoer gebruik maken. Zelf de ferry's. Kun je op het vliegveld al kopen. Metro ligt op 15 min lopen. Lekkere bedden, goed personeel. Ontbijt erg goed, vers gebakken eitjes kun je bestellen bij een van de heren. Ze hebben een klein tuintje waar je kunt zitten en een kopje koffie kunt nemen. Een paar minuten van Happy Valley vandaan, hier kun je ( bijna) elke woensdag naar een paardenrace. Locatie is erg goed. Je kunt ook gebruik maken van een shuttlebus die je gratis naar Central brengt.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Heerlijk ontspannen accommodatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 Queensize Bed of 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

Betalen voor internet op de kamer. Gratis internet voor 1 persoon op 2 persoonskamer. Dat zou dan gratis moeten zijn voor 2 personen

Service is uitstekend en erg behulpzaam. Gratis bijvullen van flesje water iedere dag

Goed!!!
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 Queensize Bed of 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

Ontbijt, cocktails, mooi uitzicht, goeie service, mobiel telefoon van het hotel,

Goed hotel en goede locatie
    • Standaard Queen of Tweepersoonskamer

Bed was hard en de kamer te klein

Ontbijt was goed en de gratis shuttle service

Matige ervaring voor zo’n geweldig veelzijdige stad als Hongkong
    • Aangrenzende Twee Standaard Kamers

Kamers waren erg gehorig Matig ontbijt in de nachtclub Liftcapaciteit onvoldoende

Vlakbij Happy Valley,Times Square en Causeway Bay

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Heel goed

De bar is te weinig open om even af te spreken

Goede service van het balie personeel. Goeie cleaning van de kamers

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Zeer geslaagd.
    • Standaard Queen of Tweepersoonskamer

Prachtige kamer met alle comfort.

Perfect

Niks perfect

Op verdieping 5 buiten lounge met WiFi gratis koffie of thee., perfect geregeld..

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

niet meer van deze tijd
    • Studio (3 Volwassenen)

Vensters dicht geplakt geen uitzicht . oude kamers .

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Goed hotel, slecht personeel

Ontbijt was heel slecht

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Wat een uitvinding, die handyman!

Heerlijk uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Prima.
    • Standaard Queen of Tweepersoonskamer

Prijs tijdens Moon festival extreem hoog.

Ontbijt goed. Kamer klein maar OK. Personeel uiterst behulpzaam.

• Beoordeeld op: 26 mei 2016

De kamers waren ruim en had 2 verschillende...

We kwamen rond half 2 's nachts binnen en de gastheer leek nogal geïrriteerd van ons onaangekondigde bezoek. Na 20 minuten wachten konden we eindelijk naar onze kamer. Online was de kamer 950HKD voor max. 3 personen, bij afrekenen echter vertelde hij dat er nog eens 60EUR bovenop kwam omdat dat niet vermeld stond op de website. We gingen uit vermoeidheid akkoord en we tekenden voor 200HKD aan borg. Volgende morgen kregen wij deze niet meer terug, omdat hij ons verkeerd berekend had. Slechte zaak en erg slechte customer service. Zeker niet aan te raden, dan zijn er veel luxere en mooiere hotel beschikbaar in dat specifieke gebied!

De kamers waren ruim en had 2 verschillende 'slaapkamers' wat erg fijn was voor wat extra privacy. Wan Chai station was op loopafstand en bus 15 stopt praktisch voor de deur om naar de peak te gaan.

• Beoordeeld op: 12 november 2015

We hadden een kamer op het 24e verdiep met een indrukwekkend...

De locatie is erg centraal (naast Happy Valley), maar het is geen buurt met een gezellige "vibe" waar je 's avond snel iets leuks vindt om te eten of te drinken. Daarvoor is Lan Kwai Fong iets beter. MTR, tram en taxi zijn in HK echter nooit ver weg.

We hadden een kamer op het 24e verdiep met een indrukwekkend zicht op de stad. Het ontbijt was erg gevarieerd en telkens een beetje anders, erg lekker! Op de kamer was een gratis smartphone ter beschikking die we gratis konden gebruiken bij het rondwandelen in de stad.

• Beoordeeld op: 1 november 2015

Locatie op loopafstand van vrienden

Kamers waren ondanks onze latere aankomst dan we hadden aangegeven nog niet klaar. Daar moesten we erg lang op wachten terwijl we maar één ding wilden, uitrusten.

Locatie op loopafstand van vrienden

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Prima locatie;

Alleen gratis WiFi voor 1 apparaat.

Prima locatie; tram naar MTR Causeway Bay op 2 minuten lopen. MTR stations ca. 10 minuten lopen. Smartphone op kamer erg handig voor Google Maps in Hong Kong

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Prima kleine kamer, gratis telefoon en wifi, leuke buurt,...

Ik dacht dat ik gratis ontbijt had maar dat is bij de goedkopere kamers dus niet inbegrepen. Vreemd.

Prima kleine kamer, gratis telefoon en wifi, leuke buurt, tien minuten lopen naar metro en times square waar leuke restaurants en winkels zijn.

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

We kregen een smartphone gratis mee zodat we internet konden...

het intercontinentale ontbijt kon beter

We kregen een smartphone gratis mee zodat we internet konden laden op onze eigen iphone en zo konden whatts appen. dat was super. We hadden ook google maps erop en konden zo makkelijk zien waar we waren in de stad.

• Beoordeeld op: 8 maart 2016

Fijn hotel op een handige plek centraal in de stad.

Fijn hotel op een handige plek centraal in de stad. Superaardig personeel! Fijne kamer.

• Beoordeeld op: 8 november 2015

Schoon en zeer behulpzaam

Hele kleine kamers

Schoon en zeer behulpzaam Zeer centraal gelegen

• Beoordeeld op: 11 oktober 2015

Gratis telefoon met WiFi hotspot te gebruiken in heel...

Vieze kamers, kleine kamers. Geen 4 sterren waard

Gratis telefoon met WiFi hotspot te gebruiken in heel Hongkong