Beoordelingen over Amfora Hvar Grand Beach Resort 4-sterren

Ulica biskupa Jurja Dubokovića 5, 21450 Hvar, Kroatië

#8 van de 12 hotels in Hvar

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Prachtig hotel, maar niet voor mensen met een mobiele handicap !
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

We reisden met oudere mensen, waardoor de 55 trappen om van het zwembad naar de kamer te gaan een probleem waren. Er wordt nergens vermeld dat de lift niet tot helemaal beneden aan het zwembad en promenade komt. Zo'n hotel zou wel een mogelijkheid moeten kunnen bieden om mensen met een mobiele handicap beter te helpen. Wanneer men dan vroeg naar de mogelijkheid of een betere weg om naar de kamer te gaan, kreeg men van iedereen precies een antwoord dat het zo maar is, en dat je dit vooraf had moeten weten ...

Prachtig complex, ontbijt was uitstekend, heel mooie tuin en zwembaden.

prijs / kwaliteit is niet in verhouding

Er waren dagen dat ons bed niet echt was opgemaakt maar alleen maar dichtgeslagen. Het is geen sfeervol hotel de gangen naar de hotelkamer deden ons meer denken aan een ziekenhuis of een terminal op een vliegveld.

de afstand van het hotel tot het stadje/haven

Mooi zwembad

Het is zeer druk en lawaaierig rond het zwembad (zeker vanaf de middag wanneer alle feestvierders wakker worden). Wanneer je aan het strand wil liggen, moet je 43 euro (!!) per persoon bijbetalen en dat voor een 'beach resort'. Het is een zeer groot hotel dat wat onlogisch in elkaar zit.

Het is zeker één van de betere hotels in Hvar. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Het zwembad is mooi. Ideaal qua ligging.

Teleurstelling omwille van Ultra Beach Europe.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Ongelukkig genoeg viel ons bezoek samen met het Ultra Beach festival waardoor we 2 van onze 3 dagengeen gebruik konden maken van het zwembad, waar wij grotendeels het hotel voor geboekt hadden. De compensaties waren pover (1 cocktail en een strandstoel op hun goedkopere strand) voor het gemis van het zwembad. Vooral dat noch op boeking.com, noch op hun website hier enige waarschuwing voor gegeven was viel tegen.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en Hvar is zeer aangenaam.

Het personeel was supervriendelijk.
    • Studio Suite met balkon

Om 15u zouden we inchecken maar de kamer was pas vrij om 15u30. In ruil kregen we een cocktail van het huis. Long island iced tea maakt alles goed

Het personeel was supervriendelijk. Het eten en vooral de pizzas zijn supergoed en niet duur.

Waardeloos!!

Massahotel. Zeer onprofessioneel personeel. Allemaal chagrijnig. Zeer kleine kamer, style Ibis hotel. Veel te duur voor wat het is! Hvar is top maar nooit meer in dit hotel

Prachtig zwembad met mooi uitzicht op zee en eiland

Prima verblijf in mooie omgeving
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon en Zeezicht

Herrie in zwembad veroorzaakt door groep bezoekers/ Vroege lawaai veroorzaakt door werkzaamheden op en rondom complex als voorbereiding op hoogseizoen. Ook mensen op vakantie in mei stellen prijs op uitslapen en rust.

Uitzicht vanuit kamer/ behulpzaamheid personeel

Heeeelijk ontspannen in het voor seizoen
    • Suite met 2 Slaapkamers, een Balkon en Uitzicht op Zee

Het is een heel groot hotel en wij zaten ergens ver weg met de kids. In een niet gerenoveerde suite.. wel prachtig uitzicht. Ontbijt id ok wel wat eentonig. De mensen super lief!!

De ek is geweldig... de wandeling naar het dorp prachtig. Zwembad super fijn voor kids !

Ons verblijf hebben wij als zeer aangenaam en luxe ervaren. Wij zouden zeker nog een keer terugkomen
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon en Zeezicht

Jammer dat er geen thee - en koffie faciliteit op de kamer was. Het opmaken van de bedden vonden wij slordig. Het water in het zwembad is niet verwarmd.

Het ontbijt hebben wij als uitmuntend ervaren, zo uitgebreid en veel keus bijvoorbeeld ook verschillende soorten plantaardige melk vonden wij erg fijn. Het personeel is uiterst vriendelijk en zeer behulpzaam. Het resort hebben wij als erg aangenaam ervaren en de locatie is super, mooi uitzicht op de baai ook. Je wandelt langs de zee naar het dorpscentrum toe en dat is 10 minuten lopen. Onze kamer had uitzicht op de baai en vonden we zeer netjes en modern ingericht.

Prachtige locatie en zeer goed ter voet te bereiken vanaf de...

Onze kamer zat op een lage verdieping aan de achterzijde. Veel lawaai in de ochtend van een straat die er achter liep. Extra betalen voor een kamer met zeezicht is echt de moeite waard. Ten eerste voor het prachtige uitzicht, lawaai is dan mooi meegenomen!

Prachtige locatie en zeer goed ter voet te bereiken vanaf de ferry. Bij de ferry staat een busje van het hotel te wachten die indien gewenst je koffers meeneemt. Hotel ligt op een prachtige plek met een heerlijk uitzicht. Personeel is enorm vriendelijk en wil het jou duidelijk naar de zin maken. Ontbijt is erg uitgebreid en lekker. De standaard kamer is klein maar groot genoeg - je slaapt er toch alleen - badkamer heeft een fantastische douche.

Dit hotel zit net buiten het drukke centrum van Hvar.

Dit hotel zit net buiten het drukke centrum van Hvar. Het zwembad is groot en mooi en heeft zelfs een glijbaan. Voor zo’n groot hotel is het sfeervol ingericht! De pizza margerita van de roomservice was ook erg lekker:-)

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Fantastisch verblijf zeker voor een dag of drie, vier. Prachtig stadje op 10 min. afstand te voet.

Water in het zwembad had een beetje warmer gemogen , zeker half okt. waarschijnlijk niet verwarmt.

Ontbijt ruime keus , uitzicht van terras subliem , alles te bereiken in gang afstand. Prachtig aangelegde tuin en zwembadencomplex . gratis transport van bagage van en naar veerboot. Hulpvaardig en vriendelijk personeel.

Super locatie, zeker een aanrader!

Eigenlijk klopte alles. Ik zou zo snel geen minpunten kunnen benoemen.

De locatie is echt geweldig. Uitzicht van zowel het restaurant als het zwembad is super. Personeel is ook erg behulpzaam. Zeker een aanrader!

Fijn hotel

Personeel was vaak druk met andere dingen. Om een voorbeeld te noemen. De jongen van de handdoeken service bij het zwembad was achter zijn hokje aan het voetballen, terwijl ik er al een tijdje stond te wachten. Ben hem op een gegeven moment zelf maar gaan halen. Ontbijt was erg hectisch.

Goed hotel met fijne kamers. Kregen gratis upgrade en die was heerlijk. Zwembad is erg mooi, met voor de kinderen een glijbaan.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

We hebben genoten van het prachtige uitzicht en het geweldige zwembad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Het diner in buffervorm. Het eten was lauw, het vlees droog en de groentes soms te gaar. De hotelkamers waren kleiner dan verwacht en hadden zeer weinig kastruimte

Het uitzicht, de hygiëne, de medewerkers, het zwembad en het ontbijt

Super heerlijke vakantie,

De kamers zagen er schoon en nieuw uit en smaakvol ingericht, wel erg klein voor een suprieur. De prijzen van de kamers zijn behoorlijk hoog. Verder alles top!!

Ontbijtbuffet was erg goed verzorgd, keurig en schoon en uitgebreid Erg aardig personeel, heerlijke ligging echt vakantiegevoel!! Hvar is super!!! Echt een aanrader (wel een iets dikkere portemonnee mee)

Jammergenoeg net niet hetgeen ik ervan verwacht had...
    • Suite met 2 Slaapkamers met Balkon

Te duur voor wat het is... Er was ook een festival waardoor we het zwembadgedeelte niet mochten gebruiken (daarvoor hadden we dit hotel gekozen) en dat is ons niet van tevoren gecommuniceerd. De luidruchtige, zatte Engelsen maar daar kan het hotel niks aan doen.

Prachtige kamer, de suite met 2 moderne badkamers, echt top behalve dat noem ik geen zicht op zee tussen de gebouwen door. De ligging van het hotel is super, prachtige kustlijn en op wandelafstand van Hvar.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

te duur voor wat je krijgt

Eerste nacht hadden we een kamer gekregen dichtbij de receptie. Hierdoor heel veel lawaai 's nachts. Vooral door Engelsen die heel luidruchtig waren toen ze terugkwamen van op stap te gaan. Het personeel van de receptie begreep dit helemaal en gaf ons zonder problemen een andere kamer. Prijzen van de cocktails, dranken zijn duur. 4 euro voor een watertje. Voor een degelijke cocktail betaal je toch al rap zo'n 12 euro. Engelsen die 's nachts, 's morgens veel te luidruchtig waren, geen respect voor de andere hotelgasten. Fitness is toe aan een opknapbeurt, algemene afwerking in het hotel was niet hoogstaand

Hvar is een leuk stadje Mooi zwembad Personeel was supervriendelijk

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Geweldig !

Avond eten. Buffet was niet zo uitgebreid. Ontbijt wel zeer goed maar jammer genoeg kon je niet buiten eten.

In 1 woord: vakantie zoals het hoort !!! Geweldig genoten !!!

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Het is in de trend van een goed hotel, maar bepaalde zaken dienen vernieuwd en aangekleed te worden

Enorm gedateerde (bad)kamer, zeker niet geschikt voor oudere mensen aangezien het helemaal in een achterbouw was. Het water kwam in de badkamer via een putje op de grond naar boven.

Het uitzicht op de baai.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Zon, ontspannen, stand up paddling, genieten

Heerlijke omgeving met perfecte hotelfaciliteten. Ideaal voor paren oud of jong. Vermijd het hoogseizoen.

Tophotel

Vriendelijkheid personeel

Keurig schoon en onderhouden

locatie net buiten het centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

temperatuur van het zwembad. was ijskoud

locatie net buiten het centrum

De directe nabijheid van de stad Hvar zelf.
    • Studio Suite met balkon

De directe nabijheid van de stad Hvar zelf.

Kamer was oud

Kamer was oud

Uitzicht en het grote balkon
    • Suite met 2 Slaapkamers, een Balkon en Uitzicht op Zee

De drukte en daarmee gepaardgaand geluidsoverlast. Jongeren vieren feest tot diep in de nacht

Uitzicht en het grote balkon

• Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Heerlijk ontbijt aangename eetzaal en prima bediening door vriendelijke medewerkers

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

hotel gedateerd;
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

hotel gedateerd; is aan renovatie toe.

• Beoordeeld op: 21 september 2015

Locatie is prima, op een 15 minuten wandelen van Hvar stad.

Het Amfora doet z'n best maar het is het allemaal nét niet. De foto's ogen mooi, maar in werkelijkheid zie je dat niet alles netjes of goedkoop is afgewerkt. Hoewel ze met een renovatie een paar jaar geleden veel geld hebben geïnvesteerd, is daar toen niet aan alles gedacht: De route naar je kamer is een doolhof, de bewegwijzering is een ramp. Het eten bij het zwembad is duur en niet met zorg bereid. De gym heeft op de bovenste etage een prachtig uitzicht, maar is zelf rommelig en in verwaarloosde staat. Verf bladdert hier en daar af, duidelijk geprobeerd om dit hotel uit het verval te halen voor net te weinig geld. De houten steiger bedden op de foto horen bij een ander bedrijf, waar het Amfora zich wel mee promoot. Daar betaal je flink extra voor, niet echt netjes. Kortom, je verwacht in vergelijking met de rest van Kroatië toch nét iets meer van een vier sterren hotel, zeker voor dit geld. Er is niet veel beters in de buurt met deze faciliteiten, maar dit hotel zou eerder drie sterren verdienen.

Locatie is prima, op een 15 minuten wandelen van Hvar stad. Het uitzicht is ook erg goed, kregen een prima kamer zelfs met een gratis fles prosecco als welkom. Vriendelijk personeel, uitstekende WiFi verbinding, uitgebreid ontbijt en redelijk schoon.

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

De sfeer van het hotel is heel leuk, hip en jong terwijl er...

De gerechten aan het zwembad waren duur en niet zo lekker. Als je veel bagage meehebt is de kamer toch wat krap.

De sfeer van het hotel is heel leuk, hip en jong terwijl er toch ook 'ouderen' verblijven. Het zwembad is ongelooflijk mooi en straalt op en top een vakantiesfeer uit. De kamers zijn modern, maar eerder aan de kleine kant en niet altijd zo praktisch. Zeer uitgebreide keuze voor het ontbijt. Perfecte ligging: rustig en toch op een paar minuten wandelen langs een heel mooi pad naar Hvar stad.

• Beoordeeld op: 24 mei 2015

Super rustig gelegen en prachtig uitzicht.

Wifi op kamer. Werkt eigenlijk alleen in algemene ruimtes. Ook hier slechte koffie en vruchtensappen bij ontbijt. Restaurant heel onpersoonlijk. Verder goed ontbijtbuffet.

Super rustig gelegen en prachtig uitzicht. 8 min naar centrum Hvar langs zee. Hadden probleem met airco en werd meteen opgelost. Service in de bar was langzaam maar werd goedgemaakt met een gratis koffie.

• Beoordeeld op: 14 mei 2015

Ik was eind mei en dan zijn de prijzen onvoorstelbaar laag...

Eigenlijk niets. Denk alleen dat in het hoogseizoen het te druk kan zijn.

Ik was eind mei en dan zijn de prijzen onvoorstelbaar laag voor deze klasse. Ligging perfect.

• Beoordeeld op: 24 april 2016

Prachtige kamer.

Koud water in het zwembad

Prachtige kamer. Fantastisch ontbijt.

• Beoordeeld op: 24 april 2016

Fantastische ligging met eigen zwembad en strand

Kleine badkamer en matige keuken

Fantastische ligging met eigen zwembad en strand

• Beoordeeld op: 18 oktober 2015

Het hele hotel is schitterend en dan in het bijzonder de...

Het hele hotel is schitterend en dan in het bijzonder de lobby en het zwembad