Beoordelingen over Aparthotel Bellevue Trogir 3-sterren

A. Stepinca 42, 21220 Trogir, Kroatië

#1 van de 25 hotels in Trogir

9,9

9,7

Heerlijk, wat een verwennerij!
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Er was niets wat ons tegen viel.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. We werden in de watten gelegd. De dames van het ontbijt, geweldig! Receptie, heel behulpzaam en vriendelijk. De manager zorgde dat je niets te kort kwam. In een woord TOP!

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Een aanrader in Trogir

Niets. Klein advies!Frisdrank in de frigo.

zeer mooie kamer en heel vriendelijk personeel.Het ontbijt werd opgediend in een heel mooie zaal.Was oorspronkelijk bedoeld voor huwelijksfeesten.Het ontbijtbuffet was uitgebreid. Gratis parking naast het hotel

Zeer goed en uitstekend hotel !
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Niks alles was naar onze zin

Fantastisch hotel goed ontbijt zeer vriendelijk personeel je kan er alles aan vragen en ze doen alles om u te helpen en steeds met een brede glimlach een echte aanrader !

Geweldig verblijf met supervriendelijk personeel.

Vrij veel ochtendrumoer aan de achterzijde bij het uitladen van bevoorrading van de naastgelegen winkels. Helaas geen zwembad.

Zeer vriendelijke en behulpzame gastvrouwen, zowel aan de receptie als in het restaurant voor het ontbijt. Meer service als verwacht en bijzonder professioneel. Kamer ruim en comfortabel. Locatie vrijwel om de hoek van het gezellige Trogir.

Super vriendelijk personeel.

Niets viel ons tegen,het was Super.

Super vriendelijk personeel. Ontvangen met een hapje en drankje. Gratis parkeren achter het hotel. Super locatie, straat oversteken en dan stond je in het oude centrum. Ruime slaapkamer, prima bedden. Zeer uitgebreid ontbijt. Kregen nog een flesje wijn cadeau. Werden zelfs uitgezwaaid, het was in één woord geweldig.

top

geen opmerkingen

verzorgd ontbijt, zeer vriendelijke gastvrouw, heeft ons een welkomsdrink en gratis maaltijd aangeboden van het huis gelegen aan drukke weg, maar niet storend, heel goede locatie om van daaruit verschillende uitstappen te doen

Prima hotel in prachtig Trogir

Het hotel heeft een beperkt aantal eigen parkeerplaatsen.

Ruime kamers. Zeer vriendelijk personeel. We zijn ontvangen met een welkomstdrankje en -hapje.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Fantastisch verblijf.

Vrijwel niets, het ligt aan een drukke route . Dat brengt geluid met zich mee.

Geweldige gastvrije en vriendelijke bediening! Flexibel en zeer beleefd. Op loopafstand van ontzettend leuk centrum.

goed gelegen voor het bereiken van het stadje en winkels .Het openbaar vervoer op 200 meter

niets want er was alles

Het was een uitgebreid ontbijt alles aanwezig en als er speciale verzoeken waren moest je het gewoon vragen En een geweldig team vriendelijk en hulpvaardig in alles.Echt een aanrader

De receptioniste was bijzonder behulpzaam

De receptioniste was bijzonder behulpzaam Mochten onze koffers achterlaten , zodat we onze trip door kroatie konden vervolgen met 2 kleine trekkoffertjes , kregen upgrade VD kamer , gratis welkoms bord met Kaas , ham , wijn etc. Over De brug bij het hotel , kom je in De old town van trogir Wat een verademing na De drukte van split en Dubrovnik Kortom hotel was top en trogir ook

om te onthouden voor volgende keer

Het ontbijt was geweldig. Persoonlijke ontvangst met wijn en hapjes, eigenlijk een maaltijd; personeel bereid tot meedenken, hulp met parkeren. Uitzicht uit restaurant heel mooi. Tegenover de oude stad.

een fijn hotel met geweldig goed personeel. mijn beoordeling: Een negen (9) plus.

parkeerfaciliteiten .gevaarlijk uitstappen taxi met veel bagage. hier valt niets aan te verbeteren.

ontbijt prima. dames in het restaurant uitstekend. zijn hier zeker 5 keer eerder geweest. Reception: Anna een perfecte gastvrouw en aardig. ! Wij boeken binnenkort weer een kamer.

Ultieme gastvrijheid in goed hotel bij prachtig oud stadje.

Hier hebben ze gastvrijheid uitgevonden! Persoonlijke ontvangst door de hotelmanager met karaf wijn en heerlijke snacks op het terras en de volgende dag bij terugkeer uit de stad troffen we appeltaart aan op de kamer. Bij vertrek kwam de hotelmanager ook persoonlijk afscheid nemen en gaf ons nog gebak mee voor onderweg. Personeel is supervriendelijk en echt geïnteresseerd om het je naar de zin te maken. Goede uitleg wat er te beleven is (in Trogir is dat niet heel veel). Ruime kamer, prima ontbijt en wifi. Gratis parkeren op eigen terrein achter het hotel. Hotel ligt net buiten de oude stad, maar parkeerplaats oversteken ca 250 meter en je bent al in de oude stad. Het hotel is heel makkelijk te vinden. Geldautomaat en supermarkt naast de deur.

Prima locatie en goed hotel om trogirte bezoeken

Er werd tot laat met veel herrie (hoge druk spuit) schoongemaakt

Prachtige kamer, werden verrast met drank en hapjes bij aankomst, zelfs nog watlekkers mee toen we weggingen! Goed ontbijt en ligging tov van oude stad super!!!

Zeer vriendelijk personeel. We werden warm ontvangen met een drankje en een hapje. De kamer was lfantastisch en kraaknet. We hebben genoten van het ontbijt. Het hotel ligt op wandelafstand van de oude stad en een paar km van de luchthaven.

Als ik iets moet bedenken dan is het, het bed, wat voor ons wat te hard was, maar dat is natuurlijk persoonlijk en de hoge instap in het bad om te douchen.

Hotel op uitstekende locatie met een fantastische gastvrouw Ana en haar geweldige personeel, die je het gevoel geven je thuis te voelen. Tevens mooie ruime kamer en badkamer Geweldig ontbijt met personeel wat op elk detail let, niets is hun teveel. Kregen bij aankomst een welkomstdrankje met koekjes. Tevens bij aangeven een dagtocht naar Krka watervallen te maken, lag er zelfs een lunchpakket voor ons klaar. Kregen zelfs een diner aangeboden zonder daarvoor te hoeven te betalen. Bij vertrek zelfgemaakte lokale olie en honing meegekregen Een locatie om aan te bevelen. Het was gewoon TOP.

Zeer mooie kamer

Niets negatief

Ruime en zeer mooie kamer en badkamer. Heel schoon en supervriendelijk personeel. We kregen een welkomstdrankje en hapje en bij vertrek nog eens heerlijke koekjes en een fles wijn. Alle info over de bezienswaardigheden en de ligging is perfect!

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Gezellig verblijf net buiten het drukke centrum van Trogir, op wandelafstand.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

We waren wat geschrokken van de drukke baan maar uiteindelijk hebben we daar helemaal geen hinder van ondervonden;

Ontbijt was verzorgd en vooral zeer hartelijk geserveerd! De staf en de medewerkers zijn uitzonderlijk vriendelijk! We waren ook zeer tevreden met de gratis parkeermogelijkheid! We hadden een terras wat zeer aangenaam was !

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

We kunnen niet fietsen in de omgeving

Super vriendelijk personeel, behulpzaam, accommodatie was geweldig. Ontbijt prima. Alles Bij elkaar een geweldige aanrader

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Aparthotel Bellevue is een perfect hotel , je wordt echt in de watten gelegen. Het ontvangst is prim

De ontvangst en het ontbijt waren perfect ze doen er van alles aan om je het naar je zin te maken , een perfect hotel. Anna de manager is een schat van een vrouw.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Grandioos, erg geschikt voor uitstapjes naar Split, Krka, Sibenik en Primosten
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Het hotel ligt aan een drukke weg, dat is jammer.

Parkeren bij het hotel is gratis Standaard ontbijt, maar na afloop wel een extra bakje koffie uit de keuken. Keukenpersoneel uiterst vriendelijk. Receptiepersoneel uiterst correct en ter zake deskundig. (Anna) Voor dagje strand kregen we strandlakens mee en een extra zacht matje. Bij vertrek kregen we eigengemaakte jam en een fles wijn mee. Bij aankomst kregen we een welkomstdrankje.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Super geweldig

NietsTrogir is een goede uitvalsbasis voor excursies

Alles was geweldig. Ontvangst 1e klas, zeer goed ontbijt. Ontzettend vriendelijk personeel. Een aanrader voor iedereen die in Trogir wil logeren.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Grote en omgeving bezoeken.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Lawaai van straat en opstijgende en dalende vliegtuigen valt wat tegen op het terras. 's Nachts is er geen probleem, goede geluidsisolatie.

Kamer met terras uitstekend. Ontbijt heel lekker en vriendelijk personeel. Goed onthaal. Gratis parking op publieke parking op kosten van hotel.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

We kregen een schotel met lekkere streekproducten en een...

We kregen een schotel met lekkere streekproducten en een glas wijn en daarna koffie met gebak aangeboden,naar keuze op de eerste of tweede avond. Dit was een attentie van de zaak. Het personeel was super vriendelijk. Het ontbijt heel uitgebreid met eieren, fruit enz. we zullen dit hotel zeker aanbevelen.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Een pareltje! Het gevoel van een B&B door de persoonlijke aandacht van het personeel!

Niets, ik zou niet weten wat.

Aan de buitenkant zie je het niet af, maar zodra je het pand betreedt kom je in een warm bad. Dit personeel doet echt werkelijk alles om het de gasten naar de zin te maken. Verder was de locatie natuurlijk ook perfect t.o.v. het centrum van Trogir. Dat de auto gratis op de parkeerplaats achter het hotel geparkeerd kon worden was ook een dik pluspunt.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Klantenservice met een grote K
    • Tweepersoonskamer met Balkon

De buitengevel van het hotel mist wat charme, en leunt niet helemaal aan bij de persoonlijke en warme aanpak van het personeel.

Geriefelijk, comfortabel, prima prijs/kwaliteit, vlakbij het historisch centrum van Trogir. Maar wat er met kop en schouders bovenuit stak was de klantvriendelijkheid van het personeel ! Ongezien !

Personeel super vriendelijk en behulpzaam.

Personeel super vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt zeer goed. Buffetvorm, maar komen vragen of je nog meer wil!!

De gastvrijheid en niets is te veel.

De gastvrijheid en niets is te veel. Dicht bij het oude centrum. Uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Het verblijf in Hotel Bellevue is een aanrader.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Het personeel was erg vriendelijk en gastvrij, ze wilden het de gasten zo aangenaam mogelijk maken.

locatie

bewegwijzering naar parking

locatie

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel!

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel! Ook heel fijn waren de lekkere hapjes bij aankomst en de lekkere koekjes die we meekregen bij ons vetrek 🙂

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Het personeel was uitermate vriendelijk.

Het personeel was uitermate vriendelijk. Ze stonden altijd voor je klaar.

Heel gastvrij leuk hotel!
    • Studio (2 Volwassenen)

Lekker ontbijt! En een hele goede service!

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Uitstekend ontbijt.

Uitstekend ontbijt. Groete kamer met teras

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Fijn hotel op loopafstand van het oude centrum

Eigenlijk niets

Goede kamers met voldoende ruimte en voorzieningen, Uitgebreid onbijtbuffet met vriendelijke attente zeer voorkomende staf, m

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Alles was perfect in orde.
    • Studio (2 Volwassenen)

Alles was perfect in orde. Zeer vriendelijk personeel. Een echte aanrader.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

supervriendelijk personeel, buitengewoon gastvrij en...

supervriendelijk personeel, buitengewoon gastvrij en servicegericht.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Geweldig!

Ligt aan een hele drukke weg, dat viel wat tegen.

Het was in een woord geweldig!

• Beoordeeld op: 14 mei 2016

perfecte locatie, fantastisch mooie kamers, erg uitgebreid...

perfecte locatie, fantastisch mooie kamers, erg uitgebreid ontbijt, een service en vriendelijkheid die je normalerwijze alleen bij een B&B zou verwachten. En dat alles aan een heel acceptabele prijs. Ik was hier nu voor de tweede keer en kom zeker nog terug!

• Beoordeeld op: 6 mei 2016

Uitstekend goed hotel op 200 meter van het oude centrum.

Niets, perfecter kan niet.

Uitstekend goed hotel op 200 meter van het oude centrum. Het personeel behandelt je als was je familie. Ontbijt aan tafel maar zeer uitgebreid. Gratis parking. Zeker een aanrader.

• Beoordeeld op: 20 september 2015

Heel hartelijk personeel.

Heel hartelijk personeel. Mooie ruime kamer met balkon. Grote gastvrijheid van Anna. Zeer goede ontbijtservice. Gunstig gelegen t.o.v. centrum Trogir.

• Beoordeeld op: 5 september 2015

Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel.

Niets, het was perfect.

Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel.200 meter van oude stad. Kamer,badkamer netjes schoon.Kortom een aanrader voor een aangenaam verblijf.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

Het personeel was behulpzaam, zeer vriendelijk.

Het personeel was behulpzaam, zeer vriendelijk. Het was hartverwarmend! Bij vertrek kregen wij nog een heerlijke, homemaked, jam mee en een heerlijke snack voor onderweg.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

Een super locatie vlakbij de oude stad.

Een super locatie vlakbij de oude stad.Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Fantastisch ontbijt met bediening aan tafel. Gratis parkeren.

• Beoordeeld op: 31 juli 2015

Beste voor ons was alles uitstekend.

Beste voor ons was alles uitstekend. Wij zeer goed ontvangen. Heel vriendelijke mensen. Deze hebben ons een aangenaam vakantiegevoel gegeven. Wij raden dit hotel aan iedereen aan. Het ontbijt was uitstend .De manager Ane was heel vriendelijk. Bedankt aan iedereen van het hotel. Vriendelijke groeten van kurt en ilse

• Beoordeeld op: 6 juli 2015

ideale ligging met parking voor een bezoek aan trogir en...

niks is tegen gevallen we hebben zelfs verlengd

ideale ligging met parking voor een bezoek aan trogir en gemakkelijk om split te bereiken eveneens dicht bij de luchthaven ,zeer vriendelijk en behulpzaam personeel,mooie kamers,alles ok

• Beoordeeld op: 15 juni 2015

ongelooflijk vriendelijke service, voelde me er helemaal...

ongelooflijk vriendelijke service, voelde me er helemaal 'thuis'! Prachtige, erg ruime kamers. Parkeergelegenheid. en dat op loopafstand van Trogir centrum!

• Beoordeeld op: 8 juni 2015

de ligging tegenover de oude stad.

De koffie bij het ontbijt maar toen werd ons spontaan een echt lekkere koffie aangeboden.

de ligging tegenover de oude stad. Bij vertrek kregen we heerlijke zelfgebakken koekjes mee!

• Beoordeeld op: 5 mei 2016

prima.

no complaints.

prima.De inzet van het personeel.

• Beoordeeld op: 21 april 2016

Ontbijt is heerlijk.

Ontbijt is heerlijk. Kamer is super schoon

• Beoordeeld op: 7 oktober 2015

Het gevoel van thuis te zijn ,de gastvrijheid , het ontbijt...

Het gevoel van thuis te zijn ,de gastvrijheid , het ontbijt de vriendelijkheid gewoon alles . voor ons vier een elf op tien .

• Beoordeeld op: 16 september 2015

het totaal alles was goed

het totaal alles was goed

• Beoordeeld op: 15 september 2015

Service.

Het hotel ligt aan een doorgaande weg.

Service. Super ontbijt. Proeverij lokale produkten. Meegekregen jam.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2015

Ruime propere kamer.

Ruime propere kamer. Verzorgd ontbijt

• Beoordeeld op: 15 juli 2015

Vriendelijkheid personeel

Geen terras-balkongeweldige g

Vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 9 juli 2015

De ligging bij het oude centrum van Trogir.

De ligging bij het oude centrum van Trogir.

• Beoordeeld op: 6 juli 2015

Ontbijt zo uitgebreid en het personeel is er zo geweldig.

Ontbijt zo uitgebreid en het personeel is er zo geweldig.

• Beoordeeld op: 6 juli 2015

uitzonderlijk vriendelijke mensen, uitzonderlijk goede...

we zouden echt niets kunnen bedenken

uitzonderlijk vriendelijke mensen, uitzonderlijk goede ontvangst en uitzonderlijk verzorgd en uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 2 juli 2015

Zeer servicegericht en vriendelijk personeel, als ook ruime...

Zeer servicegericht en vriendelijk personeel, als ook ruime schone kamers

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

het personeel was heel behulpzaam

het personeel was heel behulpzaam

• Beoordeeld op: 20 juni 2015

Zeer attent personeel

Toegang balkon onhandig en WiFi niet optimaal

Zeer attent personeel

• Beoordeeld op: 15 juni 2015

Enorm gastvrij ontvangst, erg hartelijk personeel!

Enorm gastvrij ontvangst, erg hartelijk personeel! Uitgebreid ontbijt aan tafel geserveerd. Top locatie.

• Beoordeeld op: 24 mei 2015

Ligging tegenover het historisch centrum van Trogir met de...

Niets !

Ligging tegenover het historisch centrum van Trogir met de mogelijkheid om gratis te parkeren achter het hotel.

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

very kind and hospitable hotel, good to stay over

nothing

very kind and hospitable hotel, good to stay over

• Beoordeeld op: 13 mei 2015

Trogir.

Aandacht van het personeel soms benauwend.

Trogir.

• Beoordeeld op: 3 mei 2015

De ontvangst in Croatie is super.

De ontvangst in Croatie is super......

• Beoordeeld op: 31 maart 2015

Helemaal gastvrij