Beoordelingen over smartline Bluesun hotel Neptun – All inclusive 3-sterren

Slatina 3, 21325 Tučepi, Kroatië

#3 van de 6 hotels in Tučepi

goed eten, nieuw appartement en prima bedden en super...
    • Standaard Tweepersoonskamer - Bijgebouw

goed eten, nieuw appartement en prima bedden en super geruisloze airco . Veel schaduw bij het strand, dicht bij zee. dichtbij Makarska. Prima gratis fietsen en mooie gravel tennisbanen gratis. fitness ook prima en animatie ook prima

Viel helaas tegen
    • Standaard Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Eten zeer matig en weinig tot geen variatie, sfeerloze eetzalen, geen lift in het bijgebouw, erg druk aan het zwembad. Kamer een keer niet schoongemaakt en belofte om het alsnog te doen niet nagekomen. Paspoorten worden in bewaring gehouden in open lades aan de receptie, zo voor het grijpen als de receptionist even weg moet. Compleet onverantwoord met oog op identiteitsfraude. Wij hebben geweigerd de paspoorten af te geven.

De ligging op loopafstand van Tucepi en direct aan de kust. De relatief lage prijs.

Goed om te slapen
    • Standaard Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Eten, geluid van op straat, airco werkte niet.

Zeer goede bedden Zwembad waar de toeristen inlagen en dus was de zee vrij.

Verschillende malen te weinig dessert voorzien zodat de...
    • Standaard Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Verschillende malen te weinig dessert voorzien zodat de mensen die later aten geen gebak meer hadden.

Mooi verzorgd complex
    • Superior Tweepersoonskamer - bijgebouw

De uitstraling, ligging, kamers.

Top vakantie (uitstekende service/ vriendelijk personeel/ schone kamers& lekker gevarieerd eten
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

de kamers zijn wel gehorig

Top vakantie
    • Standaard Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Dikke prima en vooral ook goed en gevarieerd eten.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

• Standaard Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Herrie Te vroeg schoonmaken van andere kamers wil uitslapen ik ben op vakantie.

Buitenbaar,eten en personeel was zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

plafond in de badkamer : beschimmeld en de verf kwam los

plafond in de badkamer : beschimmeld en de verf kwam los

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Heerlijk compleet.

Temperatuurregeling douche slecht. Van warm, soms ineens gloeiend heet. Verbeterpuntje

Heerlijk compleet. Goede verzorging. Rustig in het restaurant. Geen lawaai, gewoon gezellig . Gasten dringen niet. Voldoende eten en drinken.

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Vriendelijk en gastvrij personeel.

Badkamer aan de kleine kant, geen thermostaat kraan ( en dus variërende water temperatuur)

Vriendelijk en gastvrij personeel. Vooral het keuken personeel was uitermate vriendelijk en verwelkomend je goed met heerlijk eten en goede bediening.

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

Ik zat in het "bijgebouw" dat in 2014 gerenoveerd...

Ik was erg enthousiast over mijn verblijf en ook de prijs-kwaliteit verhouding. Het enige wat ik minder vond (maar wel in verhouding met de prijs) was het eten. Ontbijt prima, maar het middageten was niet echt ingesteld op "de Nederlander" die toch graag brood eet (althans ik dan). Dit werd wel geregeld toen ik erom vroeg. Het avondeten was eenvoudig, alleen niet echt mijn smaak. Dat geeft niet, want je kunt ook lekker uit eten (ik ben toch geen type die elke avond in het hotel blijft). De eetzaal zelf was vrij ongezellig, maar goed, dat was het enige minpuntje. Verder voldoende fruit en drinken beschikbaar dus je kunt wel aan gezond eten komen als je wil.

Ik zat in het "bijgebouw" dat in 2014 gerenoveerd was. Prima, heerlijk en erg schoon!! Ik ben normaal erg kritisch maar ik was erg enthousiast over mijn kamer. Klein maar prima en dat is net waar ik naar op zoek was. Bed was van uitstekende kwaliteit (daar ben ik erg kieskeurig in) en ook de zonsverduisterende gordijnen vond ik erg fijn. Mooi uitzicht op de bergen, keurig netjes en schoon. Echt heel fijn hotel!! Ook het personeel was vriendelijk. Zo eten wij bijv. alleen brood met bijv. jam tussen de middag maar dat stond niet op het buffet. Dit werd echter wel elke keer voor ons geregeld. Ook bij de receptie waren ze erg klantvriendelijk. Het zwembad heeft een leuke vorm en is uitstekend voor kinderen. Door de ligging van het peuterbad tegen het grote bad, maar wel met afscheiding dmv een hekje, was het echt super. Mijn zoontje kon lekker badderen in het kleuterbad maar als hij zijn bandjes om had, kon hij ook lekker in het diepe springen.

• Beoordeeld op: 28 mei 2016

Kamers mooi proper, zeer vriendelijk personeel