Beoordelingen over Boutique Hotel Boškinac 4-sterren

Škopaljska ulica 220, 53291 Novalja, Kroatië

#1 van de 7 hotels in Novalja

9,7

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Vermits buiten seizoen was het een rustig verblijf
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Prijs van de gerechten was hoog en de dienster verstond niet wat we vroegen, we kregen uiteindelijk wat we vroegen maar betaalden 2X de prijs. De fles wijn die we kregen als compensatie was niet van die orde van grootte.

prachtige locatie, in het groen en een mooi huis in een ruime tuin die vol staat met tafeltjes en stoelen en zetels, onder bomen of paraplu's; mooi restaurant en lekkere keuken - de kok behoort tot de "jeunes restaurateurs d'europe"

Zeer romantisch!
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Redelijk veel wespen aan het zwembad en restaurant. 'S avonds waren ze wel weg.

Heel romantisch terras!!! Heel mooi afgewerkt. Ruime kamers. Wijnkelder is zeker ook de moeite waard

Prachtige accommodatie, jammer dat de verwachte service niet geleverd kan worden

- De verwelkoming had wat vriendelijker en behulpzamer kunnen zijn. Men zegt welke kamer u heeft, en hoe u er geraakt. Of u al dan niet bagage mee heeft, en mogelijks hulp nodig hebt, interesseert hun niet. - de badkamer: je moet in een hoog bad klimmen om te kunnen douchen. Het douchescherm laat het water door, waardoor de badkamervloer nadien onder het water staat. Als je de douchekop voldoende hoog zet, kan je dit voorkomen. - persoonlijk stoort ons de luide muziek vanaf 16.00 uur aan het zwembad, omdat wij rustzoekers zijn, vandaar dat we kleinschalige accommodatie verkiezen. - Redelijk duur voor de service die je niet krijgt. - aan het zwembad, dien je zelf op zoek te gaan naar een ober om een drankje te bestellen, en wordt uiteindelijk nooit afgeruimd. Blijft de hele dag staan…niet aangenaam als je later aan het zwembad toekomt, en de vuile glazen en borden van de voorgangers er blijven staan. Gelukkig is het de volgende dag wel weggehaald.

- uitgebreid ontbijt met veel lokale specialiteiten, luxe thee, vers appelsiensap zelf te persen, … - lekkere wijnen (maar duur) - heerlijk gedineerd - bediening door een Spaanse tijdens het diner was perfect ! Zij kent de gewoonten / verwachtingen van West-EU reizigers, en kon dit inlossen. - zeer ruime kamer, heerlijk geslapen, jammer dat het nogal aan de donkere kant is - wat niet uitnodigend is om wat in de kamer te gaan zitten. - prachtigste bar die we ooit gezien hebben, leuke banken erlangs. - omgeving en gebouw - restaurant, bar, zwembad, ligzetels, hemel-zonne-bedden, zeer mooi gepresenteerd in terrasvorm …..

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

The place to be op Pag
    • Suite met Spabad

Het diner had mss iets minder de moluculaire kant op gemogen, maar de smaken zaten zeker goed. Prijs/kwaliteit ook in orde. In verhouding met de andere hotels waar we bleven tijdens de reis, was het hier net iets minder hartelijk. Maar al bij al heerlijk verblijven, en jammer dat we maar 1 nacht konden blijven.

Heerlijke ruime kamers, fantastische wijnen en zeer goede keuken in het huisrestaurant. Ontbijt was uiterst uitgebreid en van lokale producten voorzien.

• Beoordeeld op: 27 april 2015

mooie locatie

mooie locatie uitstekend ontbijt goede keuken