Beoordelingen over Bungalows Korana - Campsite Korana 3-sterren

5,9

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Erg genoten!
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douchen was even improviseren ivm uit en aankleden. Maar verder viel er helemaal niets tegen eerlijk gezegd.

Het omringende landschap en het heuvelachtige natuurterrein met de schattige bungalowtjes. Echt fantastisch.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Prima voor 1 overnachting
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de bungalow geen hor waardoor je verplicht bent alles dicht te houden voor het o gegedierte...erg heet. Het ontbijt erg weinig keus.

Het sanitair keurig schoon

• Beoordeeld op: 20 september 2018

De bungelows zijn klein en basic, maar precies wat wij...
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij entree moeten er twee persoonsdocumenten worden laten zien, waarvan er één moet worden ingenomen. Deze krijg je pas terug op de dag van vertrek. In ons geval hadden we alleen een paspoort en rijbewijs bij, waardoor je al in de problemen komt. Een kopie vinden ze niet voldoende.... Daarnaast is sommig personeel erg terughoudend, na een vraag over meer info met betrekking tot de plitvice meren kregen we het antwoord: 'zoek maar in de folders uit' of 'koop het boekje uit de camping supermarkt'.

De bungelows zijn klein en basic, maar precies wat wij zochten. Douches en toiletten erg schoon. Maaltijden en ontbijt waren goed!

Nachtje slapen voor plitvice
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het eten in het restaurant in de avond ziet er wat minder uitnodigend uit, maar genoeg andere tentjes in de buurt.

Locatie is mooi, huisjes zijn klein maar prima om een nachtje te overnachten,bedden zijn goed en het ontbijt is goed en vriendelijk personeel.

Super leuke stek!
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Paspoorten werden in het begin ingenomen voor registratie. Die konden we eventueel een paar uur later weer terugkrijgen voor een ander identiteitsbewijs. Wij vonden dit niet zo netjes. En opmerkingen daarover richting personeel werden afgekapt ‘moet van de politie’. Restaurant in de avond was een beetje matig. Als vegetariër geen keus, wel een oplossing met uiteindelijk wat diepvriesgroente.

Blokhut had alleen een tafeltje en twee bedden - op booking.com las ik dat er kookgelegenheid was, maar dat is er dus niet. Nergens op de camping Daarentegen werd er wel een prima ontbijt aangeboden Leuke restaurantjes in de omgeving. De blokhut was wel super leuk! Op een hele leuke plek met leuke bankjes waar je buiten kan zitten. Douches netjes en schoon! Locatie naar plitvice meren, er gaat een shuttle vanaf de camping en je kunt zelf rijden.

Prima locatie
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In z'n algemeenheid was het naar verwachting. Enige minpunt was dat het bed erg klein was (ik ben zelf 2.05 meter). Maar goed, dat was ook te verwachten..

Leuk huisje, prima locatie om te overnachten voordat je naar het nationale park gaat.

Leuke houten bungalows om te overnachten en vlakbij natuur.
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was goed. De accomodatie was goed bereikbaar en mooi gelegen. Vanaf de camping kon je direct prachtige wandelingen maken. Het ligt echt vlakbij, 5 min. met eigen auto of met de gratis pendeldienst, de prachtige Plitvice meren.

Dichtbij pletvice, prima huisje, genoeg faciliteiten op de...
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verbinding telefoon viel weg wanneer er veel mensen waren, geen wifi, vooral leuk als je naar pletvice gaat - verder is er niet veel te doen in de omgeving.

Dichtbij pletvice, prima huisje, genoeg faciliteiten op de camping.

Leuke huisjes.
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Restaurant is geen topper. Zwemmen in de rivier was niet mogelijk aangezien het waterpeil te laag was.

Leuke huisjes. Ruime camping met veel groen. Verzorgd ontbijt. Prijs/kwaliteit is het ok.

Genoten van de prachtige natuur en rust
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prachtige camping vlakbij de Plitvice meren. Wij hadden 2 blokhutjes gehuurd voor 1 nacht. Blokhut is erg leuk. Basic maar dat wisten we. Alles is zeer schoon. De omgeving is prachtig. Het Nationale park vlakbij. het was een heerlijk verblijf.

Sterrencamping
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bungalow was zeer warm en moeilijk te verluchten wegens de vele muggen. We werden wakker gehouden door honden op het domein die geen baasje leken te hebben. Ze vochten met elkaar en door dit lawaai kon onze baby niet slapen. Het personeel was wel zeer vriendelijk en probeerde de diertjes op een zachtaardige manier te verplaatsen. De uitleg bij aankomst over het restaurant en de openingsuren was niet zo duidelijk. Hierdoor aten we een hamburger in de snackbar maar deze was eigenlijk niet te eten.

De gemeenschappelijke ruimtes werden netjes onderhouden. Het ontbijt en diner waren tip top in orde. Het personeel handelde alsof je in een sterrenrestaurant was. Wij waren heel tevreden over de regel 'no shirt no food!' Het einde van de rivier vlakbij de camping is zalig om in te zwemmen. Waterschoentjes zijn hier wel aangeraden. De camping is zeer dicht bij het nationaal park en heeft een gratis shuttlebus hiernaartoe.

Leuke bungalows om te overnachten, klein maar fijn!
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Leuke bungalows om te overnachten, klein maar fijn! Het sanitairgebouw is zeer schoon! De perfecte locatie om een bezoekje te brengen aan de Plitvice meren!

Heel leuke propere camping , ideaal voor de watervallen te bezoeken!
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel in de ontbijtzaal verstond geen woord Engels. Zelf ben ik zwanger en vroeg of de kaas gepasteuriseerd was maar hier konden ze niet deftig op antwoorden (ookal is het kroatische woord bijna hetzelfde). Ik vond de dames echt heel onbeleefd. Het ontbijt was over het algemeen niet echt super maar misschien moet je ook wel niet meer verwachten voor de prijs :-).

De gemeenschappelijke douches en WCs zijn echt proper! De camping is zeer goed gelegen en het is hier heel aangenaam vertoeven. Voor niet veel geld kan je savonds in het restaurant van de camping eten.

Prachtige camping op een mooie locatie
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets, de blokhut was klein maar precies wat we verwacht hadden.

De camping in zijn geheel. Super mooi aangelegd, schoon en van alle gemakken voorzien. De bus brengt je naar de meren.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Een goede en grote overnachtingscamojng.
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De weinig comfortabele zitplaatsen bij de blokhutten. De stugge bediening in het restaurant

Het is een praktische overnachtingslicatie bij een heel mooi natuurpark.zeer mooi aangelegde camping.

Verschrikkelijk verblijf in vieze bungalows met slechte service!!
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De hygiëne was ronduit slecht. De bedden zaten onder de troep: stro, stof, wat insecten waaronder een spin.. Op de grond lag ook overal vuil zeker onder de bedden. En dat terwijl het mini bungalows zijn met 2 bedden en een kast. Dan zorg je er toch voor dat 6m2 aan vloer en de bedden schoon zijn!? Niet dus. De muren en het vieze rolgordijn zaten ook onder de rare vlekken (zie foto’s). En toen kwam nog het ergste een bedbug bedwants skin gevonden (zie foto). Na onze klacht werden we gewoon uitgelachen. We mochten uiteindelijk naar een andere bungalow maar die was net zo vies!! Na 1 verschrikkelijke nacht zijn we weggegaan terwijl we er 2 geboekt hadden!

Restaurant was knus en goed. Ook vrij goedkoop voor het eten wat je krijgt

Goede uitvalbasis voor plivice meren
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voldeed meer dan onze verwachtingen

Grote maar rustige camping en zeer schoon en goed onderhouden , wij verbleven in een kleine bungalow waar alleen 2 bedden en een tafel met 2 stoelen in stond , voledoende voor 2 nachten. De camping is ruim van alles voorzien , winkeletje en restaurant waar we een zeer uitgebreid ontbijtbuffet kregen . Een cafe, snackbar en goed en schoon sanitair. Deze camping is een zeer goede uitvalbasis om de plivice meren te bezoeken. 5 mijn rijden van de camping vind je nog een supermarkt en diversen restaurants lang de doorgaande weg. Naar de plivivi meren is het 10 min met de auto.

Prima voor kort verblijf bij Plitvice
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt is basic. Als je wat later bent is de keuze ook erg beperkt.

Ligging vlak bij de Plitvice meren was perfect. Prima bungalows, zeker gezien de prijs.

Eigenlijk is 1 nachtje te kort.
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dit is geweldig prijs/kwaliteit. Voor de prijs heb je een heel fijne bungalow, klein, maar heel clean. Het ontbijt is zeer goed. Wij hadden helaas geen lekker weer, maar bij zon is het een paradijsje denk ik. Ook heel goed(koop) restaurant om 's avonds te blijven eten.

Knusse bungalow met schoon sanitair, maar er zijn zeker m.b.t. het personeel wat verbeterpunten.
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij aankomst vragen ze je om identiteitsbewijzen van de bezoekers, en deze krijg je pas terug als je vertrekt. Nadat wij aangaven dat we dit niet op prijs stellen, was ineens één document genoeg, maar het moest nog wel een officiëel document zijn (in ons geval een rijbewijs). Dit document wordt vervolgens later opgeslagen bij de receptie, in een open postvak waar iedereen bij zou kunnen als je even je arm over de balie steekt, dat leek ons een beetje vreemd. Verder was het personeel niet heel erg vriendelijk, en het eten in het restaurant niet smakelijk. Als je 's ochtends ontbijt in het restaurant eet staat het personeel op vrij korte afstand afkeurend te kijken naar hoeveel plakjes kaas je op je broodje neemt.

De bungalow waar wij sliepen was zeer eenvoudig ingericht (alleen 2 bedden, een tafel en een kast), maar wel lekker knus. Sanitair was schoon. Er is een bar, een restaurant en een winkel, die allemaal tot redelijk laat open zijn. Algemene indruk van de camping is gezellig, en het uitzicht is fantastisch. Deze camping heeft een ideale locatie om de Plitvicemeren te bezoeken.

Leuk voor een kort verblijf om naar Plitvice te gaan
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden een bungalow geboekt, echter kregen we een bungalow op een locatie naast ijzeren hekken met een verschrikkelijk uitzicht. Na een klacht hierover mochten we een andere uitzoeken.

Goed restaurant, dichtbij Plitvice

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

huisje waarin wij sliepen was basic, maar wel goed voor 1...
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geen zwembad, was bekend, maar afkoelen kon je niet, rivier waar je kon zwemmen was "opgedroogd" doordat er al een tijd geen regen was gevallen.

huisje waarin wij sliepen was basic, maar wel goed voor 1 nacht (hebben de plitvice meren volgende dag bezocht) sanitair van de camping was schoon. mooie omgeving.

De cottage en bedden bevielen goed.
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat er geen rivier was zoals beschreven, deze stond droog. Verder geen alternatief aan zwemmogelijkheden. Het eten was erg zout.

De cottage en bedden bevielen goed. De hygiene van het toiletgebouw was goed !

Prima verblijf als je de Plitvice meren wilt bezoeken.
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eenvoudig huisje, maar echt prima! Verwacht geen enorme bungalow, want dan kom je bedrogen uit. Je gebruikt het enkel en alleen om in te slapen. Bedden sliepen heerlijk, ontbijt was prima! Op de camping kun je voor een goede prijs lekker eten! Je zit op ongeveer tien minuten rijden vanaf de parkeerplaats vd Plitvice meren. Wij hebben een kaart geboekt voor twee dagen. Zijn de ene dag vanaf de ene parkeerplaats gestart en de tweede dat vanaf de andere. Persoonlijk vonden wij de route vanaf parkeerplaats 1 het mooist. Dán zie je de meren zoals je ze ook ziet op de foto's. Twee dagen was de moeite waard, er valt zoveel te zien. Wij hebben uiteindelijk nog een nacht bijgeboekt en hebben dus drie nachten overnacht op de camping. Een goede plek om te overnachten wil je de Plitvice meren bezoeken. Verder is er in de omgeving dan ook weinig te doen.

Rustige, grote camping.
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Met minimum aanpassingen (vb. kleinere lampjes, extra stopcontact) zou bungalow nog aangenamer kunnen zijn.

Rustige, grote camping. Niet op elkaar gepakt. Op 10 min rijden van Plitvice NP. Wij sliepen in bungalow met ontbijt. Was ok met extra vermelding van heerlijke croissants.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Erg schoon
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Naast de Plitvicemeren is er niet heel veel meer te doen. Als je een fiets hebt kan je daar wel prima fietsen

Goed ontbijt, behulpzame mensen, erg schoon, dichtbij de Plitvicemeren waar iedere dag een gratis bus naar toe rijdt, restaurant daar is niet te duur

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

ontbijt was prima.
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij gingen van een bungalow uit, maar kwamen in een hutje met 2 bedden en verder niets. Rook niet fris. Met het huren van een bungalow hadden wij iets anders verwacht. Geen toilet in bungalow. Toiletgebouw was niet schoon.

ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Het ontbijt was tip-top in orde.
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bungalow is klein. Ietsje meer opbergruimte en een kapstok aan de wand zou al verschil maken.

Het ontbijt was tip-top in orde. Het is een prachtig uitgestrekt domein volop in het groen. Het onderhoud in de sanitaire blok is meermaals per dag. Een groot voordeel is dat je maar een 6 km van de Plitvicemeren zit.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

prachtige camping voor tussenstops naar de Plitvice meren
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Is een ruime , propere camping gelegen aan een prachtig natuur gebied. De gratis shuttle bus naar de plitvice meren is een groot pluspunt. Ontbijt was heel goed en gevarieerd , het restaurant , de winkel en bar zijn goed. De houten huisjes zijn heel handig als men zoals wij maar twee overnachtingen blijft. Het sanitair wordt meerdere malen op een dag gereinigd.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Prima voor overnachting bij de Plitvice meren
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bungalow had iets schoner gemogen

Goede locatie ten opzichte van de Plitvice meren Goed ontbijt

Een goed verblijf voor bij de plivtsmeren

Ik miste een kleine ijskast voor wat drinken we verbleven 3 nachtjes

De omgeving dicht bij plivtsmeren en het ontbijt was prima

Douches erg lekker en warm.
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel niet zo vriendelijk. Kijken je niet eens aan. Bedden in houten Blokhutjes zijn wel erg zacht.

Douches erg lekker en warm. Mooi terrein

• Beoordeeld op: 8 september 2018

prima camping voor 1 nachtje

mooie camping, heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 8 september 2018

prettig en goed verblijf
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

niet elke bungalow had een tafel bij de bungalow

de bedden, de netheid van de toiletten en wasruimtes, de rust en de parkeergelegeheid

Ideale overnachtingsplaats voor Plitvice

Toffe bungalows.

Ideale tussenstop voor Plitvice

Zeer leuke bungalows!

Mooi

Zeer uitgebreide ontbijt

Gratis bus naar de plitvicimeren.
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Sanitair en bungalows waren verouderd en niet zo netjes.

Gratis bus naar de plitvicimeren. Goed ontbijt.

Geen mening, was alleen voor overnachting
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Daar zijn we te kort voor geweest

Geen mening, was alleen voor overnachting

Schitterende parkachtige opzet, glooiende natuurlijke en...
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niks, anders dat de WiFi steeds weg viel

Schitterende parkachtige opzet, glooiende natuurlijke en rustige camping.

Dichtbij de plitvice meren, schattige huisjes.
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg klein. Bij de badkamer was geen rekje voor de spullen op te leggen.

Dichtbij de plitvice meren, schattige huisjes.

De locatie en het ontbijt
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Doordat er geen doormatten waren , was de grond van de bungalows snel smerig

De locatie en het ontbijt

Hygiënisch

Hygiënisch

Mooi park.
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt goed. Dicht bij de plitvicemeren. Mooi park.

als overnachtingsverblijf om de plitvicka meren te bezichtigen is dit wel te doen
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

jammer was helaas geen toilet in wat hun noemen "bungalow" wij vonden het meer een trekkershut

prachtige omgeving

Leuk hostel midden in het centrum

Geluidsoverlast

Midden in de stad

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Voor herhaling vatbaar, comfortabel en betaalbaar.
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De omgeving, het aanbod van de supermarkt en het ontbijt.

Rust
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wc blok wat ver 's nachts

Rust

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Kost weinig maar is niets. In de "bungalow" is buiten 2 bedden, een tafel met 2 stoelen en een kast NIETS!

Sanitair op 3 minuten lopen

De prijs, de bedden en het ontbijtbuffet.

Het was een camping die erg geschikt was voor onze hond!
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was een camping die erg geschikt was voor onze hond!

Was goed om er te zijn

Doches krap

Leuke huisjes

PrimA
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Locatie, natuur in het park, faciliteiten, hygiëne was zeer goed.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Erg schoon en restaurant top!

Was tevreden!

Goed schoon.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Voldoende
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima accommodatie om 1 of 2 nachten te verblijven en de plitvice meren te bezoeken. Ontbijt was niet bijzonder.

Prima voor 2 nachtjes
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt en het personeel was een beetje chagrijnig. Ook waren de huisjes erg benauwd en warm.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Ligging, slechts 5min rijden naar de Plitvice meren
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel chagrijnig, dit schijnt wel normaal te zijn in Kroatië.

Ligging, slechts 5min rijden naar de Plitvice meren

Voor de prijs en kwaliteit een perfecte plek om te slapen.

Gammel slot, gehorig.

Prijs kwaliteit verhouding, prima ontbijt, service schuttle bus naar Plitvice meren.

De accommodatie was slechts 8 km van de Plitvice meren waar...
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hygiëne blokhut, vloer had beter geveegd/gedweild kunnen worden.

De accommodatie was slechts 8 km van de Plitvice meren waar wij voor kwamen.

Mooie locatie
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De camping lag dichtbij plitvice meren. Zeker een aanrader

Ontbijt was erg goed.
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is erg warm in de bungalow tijdens de zomermaanden.

Ontbijt was erg goed.

De rust en ruimte op het park en het ontbijt

De rust en ruimte op het park en het ontbijt

Alles.

Geen zwembad

Alles....mooie omgeving nette bungalows

Ruim opgezette camping met goed ontbijt

Matig avondeten restaurant

Ruim opgezette camping, dichtbij Plitvice NP, goed ontbijt

Perfect verblijf voor bezoek aan Plitvice NP

Ontbijt mocht beter

Ligging tov plitvice park

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

SUPER!
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

2 leuke houten huisjes gehuurd op de Camping, schoon toiletgebouw. Heerlijk gegeten in het Restaurant. Super ontbijtbuffet. We komen graag weer!

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

prijs verhouding goed
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

prachtige omgeving.Lokatie eenvoudig maar voldoende

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Ontbijt was prima

Zachte bedden

Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Goede plek om te overnachten bij het park.
    • Bungalow met Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De grootte van de kamers en geen wifi op de kamers.

De omgeving en de natuur in de buurt was prachtig.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Dichtbij de Plitvicemeren.

Dichtbij de Plitvicemeren. Goed ontbijt. Schone blokhut

• Beoordeeld op: 20 oktober 2015

Prima voor kort verblijf.

Prima voor kort verblijf. Schoon sanitair, prima douches. Dichtbij plitvice. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Ontbijt is prima verzorgd. Goede dikke dekens.

• Beoordeeld op: 2 september 2015

De bungalow was schoon en prettig, de locatie tov het park...

De wifi was erg slecht en zeker als er veel mensen op zaten deed hij het niet. De bugalow was klein maar voor 1 persoon prima, voor 2 misschien iets te klein. Daarnaast moet je wel gebruik maken van alle gedeelde camping voorzieningen.

De bungalow was schoon en prettig, de locatie tov het park was ideaal net als de gratis bus dienst die wordt aangeboden. Ontbijt zit inbegrepen bij se bugalow.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Leuke bungalows, comfortabele bedden, prettig sanitair,...

Informatiecentrum midden op de dag gesloten en nauwelijks echt 'advies', ontbijt ronduit matig qua aanbod.

Leuke bungalows, comfortabele bedden, prettig sanitair, goede uitvalsbasis voor Plitvice.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Dichtbij Plitvice meren, prima ontbijt, gastvrije mensen

Bed te kort voor de langere gast. Je mist de airco wel tijdens de warme Kroatische zomernachten

Dichtbij Plitvice meren, prima ontbijt, gastvrije mensen

• Beoordeeld op: 15 juli 2015

Rustige camping.

Bij het inchecken moesten wij onze beide identiteitsbewijzen in leveren en bij uitchecken pas terug krijgen, dit geweigerd met veel problemen toen moest er een rijbewijs ingeleverd worden.

Rustige camping. schoon sanitair. mooie omgeving

• Beoordeeld op: 14 juli 2015

Ligging tov Plitvice meren

Personeel in restaurant spreekt weinig tot geen Engels of Duits. Komt wat stug over... Restaurant zelf overigens prima!

Ligging tov Plitvice meren Heerlijke bedden Prachtig sanitairgebouw Superdouches

Er zijn ook 23 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.