Beoordelingen over Valamar Club Dubrovnik 3-sterren

Iva Dulčića 38, Babin Kuk, 20000 Dubrovnik, Kroatië

#41 van de 54 hotels in Dubrovnik

Een GROTE telleurstelling, hebben ons laten overplaatsen naar een ander hotel!!
    • Standaardtweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Parkzicht

Het zwembad vies en druk, de kamers waren vies (schimmel etc.), eten totaal niet gevarieerd en koud, onaardig personeel en dan vooral de managers achter de receptiebalie, veel te duur ten opzichte van wat je krijgt.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Chille met de zon op mijn billen
    • Standaardtweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Parkzicht

Kwaliteit van het avondeten was erg matig. Badkamer was niet per se slecht, maar wel erg klein. Poolbar gaat wel erg vroeg dicht voor eten ( dat is veel beter dan het restaurant).

Het zwembad was de grootste en beste van alle hotels op het schiereiland. Ontbijt was erg lekker. All-in is gezien de prijzen van eten/drinken op dubrovnik erg welkom.

Toch een zeer fijne vakantie gehad.
    • Standaardtweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Parkzicht

Weinig variatie in het eten. Lunchbox trekt op niks = 1 boterham met gerookte hesp, een appel, 1 mini flesje water, zoute stokjes en een chocolade koekje. We hebben 3 dagen een lunchbox gevraagd en steeds hetzelfde gekregen. Veel stuurs personeel. Om 17u30 beginnen ze al op te ruimen aan het zwembad. Idem voor het eten. het uur gekomen wordt alles onmiddelijk (soms 10 minuten voor tijd) weggenomen.

Heel goede ligging, vlakbij Dubrovnik. Hotel direkt aan de zee. Uitstekende animatie. Veel sport gelegenheid

Goede maaltijden.
    • Standaardtweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Parkzicht

Niks viel tegen. Mss alleen een tio Route aanduiding was niet duidelijk en op de gevel een bord van receptie ofzo

Goede maaltijden. Net hotel met veel faciliteiten. Mooi groot zwembad met meer dan voldoende ligbedden.

Mooi groot zwembad voorzien rondom veel ruimte met voldoende...
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon - Zeezijde

Peperdure strandstoelen. Kwaliteit en gevarieerdheid van het eten. Het pand ziet er zeer verwaarloosd van buiten uit.

Mooi groot zwembad voorzien rondom veel ruimte met voldoende ligbedden. Schitterend uitzicht op de binenvarende cruiseschepen op ca 300 meter afstand.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

top hotel voor gezinnen en in het voor en na seizoen voor anderen.
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon - Zeezijde

geen uitloop naar een dorpje of winkel gebied. het hotel ligt te ver van de bewoonde wereld om ergens lopend heen te gaan. wel busverbinding.

all inclusief, even wennen zo'n polsbandje, maar elke dag prima eten, voldoende, erg netjes geserveerd. Keurige bediening, volop keuze mogelijkheden, zowel ontbijt, lunch als dinner. vet compliment voor de medewerkers en animatie team. mooi zwembad etc.. mooi uitzicht wel aangegeven bij boeking. indien je er overdag niet bent, maken ze een lunch box voor je deze krijg je bij het ontbijt. ook perfect geregeld.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Fijn hotel, mooie zwembad,goeie ligging.
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon - Zeezijde

Hotellobby is ongezellig. Slechts 1 stopcontact in de kamer. Animatie hoeft voor ons niet. Gezien een hoofdzakelijk ouder publiek eind september is er ook weinig interesse. Muziek van de animatie s'avonds is te luid (tot 23 u)

Fijn hotel, goeie prijs-kwaliteit verhouding. De kamer is ruim, vast tapijt, goed bed. (beetje ongezellig)en proper Mooi zwembad, met veel ligbedden. Ontbijt lekker en uitgebreid. Ruime keuze bij het avondeten, grill met verse vis buiten. Drankjes inbegrepen. Het kan er wel druk zijn rond 19u, ga gewoon iets later. Vriendelijk personeel. Hou rekening met veel trappen. Rustige ligging met zicht op zee. Er is vlakbij een strand Goeie busverbinding naar Dubrovnik.

Alles, werkelijk precies goed.
    • Standaardtweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Parkzicht

Alles, werkelijk precies goed. Op Booking. Come stond dat de kamers geen airco hadden, maar dat bleek gelukkig onjuist.

• Standaard Familiekamer met Uitzicht op het Park

De animatie en maro club voor de kinderen is subliem.

Niet voor herhaling vatbaar

Koud eten, kleine kamers

Personeel

We hebben een geweldige week gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op het Park

De prachtige ligging.

• Beoordeeld op: 7 mei 2016

Het vriendelijke personeel, hard werkend, beleefd en...

Wifi in de kamer was erg zwak. In voorseizoen is het water in het onverwarmde zwembad wel te koud.

Het vriendelijke personeel, hard werkend, beleefd en behulpzaam. Veelheid van keuze bij heerlijke eten.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2015

Alles : zwembad, het eten, de locatie,.

Eigenlijk hebben we niets negatiefs ervaren. De drankjes tussendoor en 's avonds moesten betaald worden. Maar dat wisten we van tevoren. Voor oudere mensen zijn de trapjes misschien niet zo evident.

Alles : zwembad, het eten, de locatie,...

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

De ligging van het hotel, dichtbij Dubrovnik,( we zijn er...

De tafels zouden iets sneller afgeruimd mogen worden zodat volgende gasten sneller een schone/lege tafel hebben. Bij het zwembad zou de muziek overdag achterwege mogen blijven.

De ligging van het hotel, dichtbij Dubrovnik,( we zijn er zelfs 2x te voet naar toe gegaan) het prachtige zwembad, het lekkere eten en het professionele animatieteam!

• Beoordeeld op: 7 juni 2015

Het zwembad vond ik prima.

Wat wij verschrikkelijk vonden waren de katten die tijdens het eten buiten rondzwierven onder de tafeltjes door tijdens het eten. Er waren mensen die die katten eten gaven. Het personeel dat daar rond liep vonden het waarschijnlijk heel gewoon dat ze er rond liepen want die gaven geen gehoor aan die katten ze stuurde ze niet weg. Walgelijk. Ik stuurde ze weg maar kwamen toch weer terug. Dit vond ik een punt, dit kan gewoon niet in een restaurant. Ik kom niet meer op die accommodatie als er die katten nog rond lopen.

Het zwembad vond ik prima. Netjes. Animatieteam was zeer goed. Leuke jongens en meisjes en vriendelijk. Goede informatie voor uitstapjes.

• Beoordeeld op: 3 november 2015

Mooie locatie.

Geen verwarming in het hotel. Beetje koud gehad 's nachts.

Mooie locatie. Zeer rustig vanwege laag seizoen.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2015

Ligging bij de zee en niet ver van de oude stad.

Een regenbui kan altijd gebeuren.

Ligging bij de zee en niet ver van de oude stad.

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

We waren in light All in, en de prijs/kwaliteit was...

We waren in light All in, en de prijs/kwaliteit was perfect. Vriendelijk personeel.