Beoordelingen over Corinthia Baška Sunny Hotel by Valamar 3-sterren

Emila Geistlicha 34, 51523 Baška, Kroatië

#79 van de 168 hotels in Baška

Prima hotel, goed prijs kwaliteit verhouding

Prima hotel, echt heerlijk gegeten, goed ontbijt en bij het avond eten veel variatie. Elke avond een lokale specialiteit. Onze kids (11,15 & 17 jaar) hebben ook heerlijk zitten smullen, vooral de pizza was populair. Vlakbij het strand en de boulevard, top locatie. Het zwembad is heerlijk ook een part kinderbad. Alleen de huur van de ligbedden en een parasol vonden wij duur. Er is echter ook een grasveldje waar je kunt zitten, je bent dus niet verplicht om ligbedden te huren.

Een mooi zwembad en heel dicht bij het strand.
    • Classic Kamer

De bedden aan het zwembad kosten geld. Het eten vonden wij ook iets minder, warm eten was soms te koud en koud eten te warm..

Een mooi zwembad en heel dicht bij het strand. Ook leuke activiteiten vanuit het hotel

Leuk hotel aan een zeer mooie baai.
    • Classic Kamer

Kamer had aan beide kanten een schuin dak, waardoor je steeds je hoofd stootte.

Goed ontbijt en diner met lopend buffet. Mooie uitvalsbasis voor wandelingen.

Baska was de mooiste plek van onze rondreis door Kroatie (zes verschillende locaties geweest).
    • Superior Familiesuite met Balkon - Uitzicht op Zee

Het zwembad is steenkoud.

Onze superior kamer was ruim en had alles wat je kan wensen. Ruime badkamer en aparte wc en twee aparte kamers voor 4 personen. Balkon met zeezicht, waarbij je wel deels tegen een ander hotel aankijkt. Ontbijt en diner zijn gevarieerd, lekker en nooit lege schalen. Uitstekende hulp bij het zoeken naar uitjes. Je kan op krk uitstekend wandelen; ook vanuit Baska heb je diverse mogelijkheden.

Prima hotel, vriendelijk personeel, restaurant prima
    • Superior Kamer

Prima hotel, met veel faciliteiten (welness, zwembad binnen en buiten), vlakbij het strand van Baska, restaurant groot maar prima eten, genoeg keuze, zowel ontbijt als diner. Vriendelijk en behulpzaam personeel, grote kamers

Redelijk
    • Superior Kamer

We hadden een kleine kamer die zeer gehorig was en wij als stel vonden het eigenlijk een beetje te groot, te massaal.

Ontbijt was redelijk, zwembad zeer goed en lokatie geweldig.

Fijn hotel!
    • Superior Kamer

Heerlijk hotel, met binnen- en buitenzwembad en ligbedden (hier moet je voor betalen). Groot en lekker buffet met veel keus. Hotel ligt dichtbij het strand en de boulevard. Veel parkeergelegenheid. Prima kamer met airco en balkon.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Alleen goed voor mensen die graag all-in boeken en confort vragen zonder enige charme.
    • Superior Kamer met Balkon - Uitzicht op Zee

Groot onpersoonlijk hotel waar je maar een nummer bent. Restaurant onder buffet vorm heeft meer van een grote refter dan een gezellige plaats. Eten is niet speciaals en zelfs slecht. De all-in formule met dranken inbegrepen is zeker onze genre niet (wijn aan een tap van slechte kwaliteit )

De kamer beantwoordde volledig aan de beschrijving. De omgeving is wel mooi maar beperkt.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Mooie kamers (wij kozen voor die met zeezicht)!
    • Superior Kamer met Balkon - Uitzicht op Zee

Op het ogenblik dat wij er waren (mei) waren er voornamelijk senioren in het hotel. Stonden allemaal stipt om 18.30u klaar voor het avondbuffet :-). Baska ligt vrij afgelegen van de rest van het eiland, ik denk dat het in de zomer best druk / zeer toeristisch kan worden. Verder niets op aan te merken (prijs / kwaliteit zeker een aanrader).

Mooie kamers (wij kozen voor die met zeezicht)! Zwembad (zowel binnen - als buiten). Perfect experience creator: zeer enthousiaste vrouw die ons heel wat nuttige info gaf over het eiland. 1 uitstap gedaan (boottocht rond 4 eilanden rond Krk - aanrader!).

• Beoordeeld op: 23 april 2017

groot familie hotel, dicht bij strand en centrum Baska
    • Superior Kamer

De verouderde badkamer en soms wel heel druk in het restaurant

Het ontbijt was heerlijk alsook het avond eten, het personeel van het hotel is heel vriendelijk maar de kamers zijn verouderd wij sliepen in kamer 536 daar is de badkamer echt oud maar wel proper. Dit is echt een familie hotel met de nodige activiteiten hier moet je niet komen om de rust op te zoeken. Het hotel is ook goed voorzien voor fietsers (bikewash, opslag, fiets mag zelfs mee op de kamer). Prijs kwaliteit is dit hotel goed.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Het zwembad is ruim genoeg
    • Standaard Familiekamer met een Balkon

De badkamers zijn heel erg verouderd en de kinderen slapen in een zetelbed die helemaal doorlegen is.

Het zwembad is ruim genoeg

Fijn strand!
    • Superior Kamer met Balkon - Uitzicht op Zee

Restaurant erg massaal en weinig variatie

top
    • Klassieke Driepersoonskamer

voor de 2de maal schot in de roos voor de 4islands mountainbike race

Relaxt en gezellig
    • Classic Kamer

Parkeren 15 euro per dag.

Vriendelijkheid en sfeer

super
    • Superior Driepersoonskamer

logeerden wel in hotel atrium

• Beoordeeld op: 3 juli 2015

Goede locatie vlakbij strand en centrum

Kleine kamer zonder zicht Beperkt dessertbuffet Betalend parkeren

Goede locatie vlakbij strand en centrum Dranken (ook wijn en bier) inbegrepen in halfpension

• Beoordeeld op: 9 oktober 2015

Ruime keuze aan zwembaden en voorzieningen in het hotel:...

Geen hulp bij bagage.

Ruime keuze aan zwembaden en voorzieningen in het hotel: perfect! Maar ook direct aan gezellige boulevard.