Beoordelingen over Cosmai Residence 3-sterren

#57 van de 280 B&B's en herbergen in Dubrovnik

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Viel wat tegen
    • Standaard Tweepersoonskamer met balkon en zeezicht

Badkamer , die is zo klein dat mijn man via zijn zij de douchecabine in moest en als hij klaar was met douchen zich in de kamer moest afdrogen !!! Was geen doen !!! 👎🏼

De eigenaar en de dame die schoonmaakt zijn top !

prima verblijf voor een bezoek aan Dubrovnik
    • Standaard Tweepersoonskamer met balkon en zeezicht

De naam van Cosmai is moeilijk te vinden op het pand, misschien nog een aandachtspuntje.

Ontbijten aan de overkant bij Orsan was Super! Tips en ontvangst van hoogzwangere gastvrouw waren ook geweldig! Half uitzicht op de cruiseboten die aanmeren.Via een wandelpad kom je uit bij de mooiste stranden van Dubrovnik. Openbaar vervoer dichtbij.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Nette kamer en personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Nette kamer en personeel. Fijn dat iedere dag de kamer werd opgeruimd (bed opgemaakt, schoongemaakt). Bushalte naar de stad is om de hoek net als strand, supermarkt en restaurants. Marko hielp met t parkeren van de auto. Die hebben we daar alle dagen laten staan.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Fijn verblijf met TOP host Marko!

In onze kamer waren alleen 2 barkrukken om op te zitten met hoge tafel aan muur en we hadden geen balkon. Lagere tafel en gewone stoelen zou fijner zijn (ivm mijn knie problemen). Maar dit ligt aan onszelf. Ik had bij boeken niet goed opgelet bij omschrijving kamers. Voor 1 of 2 nachten is het prima (wij waren er 5).

Fijne locatie met een TOP gastheer! Bij vragen was er snel antwoord en goede tips. Je moet wel trap kunnen lopen. Keuken goed voorzien zodat je zelf kunt koken indien gewenst. Supermarkt en bakker dichtbij. Restaurant tegenover (Orsan) is goed en leuk aan het water zitten. Reserveren raden wij aan.

Een prachtige locatie en wat een geweldige service van Marko en de rest
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon en Zeezicht

De rioollucht uit de badkamer

De locatie was geweldig. Recht tegenover orsan waar je heerlijk kynt ontbijten.

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Perfect!
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon en Zeezicht

De ligging en het uitzicht

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

Uitstekende service.

Heel af en toe rook je op balkon een kookluchtje uit de keuken van een kwaliteitsrestaurant in de buurt.

Uitstekende service. Supermarkt lekker dichtbij. Goede restaurantjes op loopafstand.