Beoordelingen over Valamar Crystal Hotel 4-sterren

• Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met balkon

Te groot complex en krappe kamers

De vriendelijkheid van het personeel
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met balkon

De dress code van reigizers tijdens diner zou strenger moeten zijn.

De vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 7 september 2015

De locatie was prima, dichtbij het centrum bereikbaar via...

Vond dit hotel zeker geen 4 sterren waard. Kamer was vrij klein en hoewel we een balkon hadden gevraagd, was dit niet voorzien. Toen ik vroeg of een andere kamer met balkon mogelijk was, kreeg ik te horen dat we hiervoor nog 60 euro moesten bijbetalen. Aan de receptie moest je ook steeds een half uur aanschuiven voor je kon in- of uitchecken. Personeel was niet altijd even vriendelijk en je moest voor alles extra betalen, hoewel we voor een week half pension al meer dan genoeg hadden neergeteld. Het toiletpapier werd niet altijd aangevuld waardoor we dit zelf aan de toiletten aan de receptie moesten gaan halen! Ligzetels aan het zwembad waren om 9u 's morgens al bezet en voor ligzetels aan de zee (op het domein van het hotel) moest je zelfs als hotelgast 10 euro betalen. Parking was ook betalend maar wel bijna altijd zo goed als volzet. De service in dit hotel was ondermaats en je kreeg als toerist vaak het gevoel 'afgezet' te worden. Van een 4-sterren hotel zou je toch een betere service verwachten. Er zijn naar mijn mening goedkopere en betere hotels.

De locatie was prima, dichtbij het centrum bereikbaar via een wandelpad langs de zee. Genoeg faciliteiten, zeker voor gezin met kinderen. Ontbijt en diner waren ok maar niet bijzonder.

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

de vriendelijkheid van het personeel

het tekort aan tuinzetels in de tuin. je moest om 6u opstaan om een zetel in de tuin te kunnen reserveren (ttz handdoek opleggen)

de vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 1 oktober 2015

Vriendelijkheid personeel.

De grootte van de kamer.

Vriendelijkheid personeel.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

Goed ontbijtbuffet, service is ok.

Te weinig zonbedjes voor het aantal gasten. Kamer was erg klein.

Goed ontbijtbuffet, service is ok.