Beoordelingen over Villa Dalmacija Hvar Hotel 3-sterren

#13 van de 13 hotels in Hvar

5,9

4,8

5,6

Meer nadelen dan voordelen...

Personeel kent zijn prio's niet en is niet bepaald geweldig vriendelijk. Vlug zijn ze evenmin. De kamers zijn beschamend en niet eens proper. En dan hadden we zogezegd nog een van de "betere" kamers in dit complex... Ik kan dit hotel alleen maar afraden.

Gelukkig was de locatie nog fan-tas-tisch, anders had dit hotel al lang failliet geweest vrees ik... Het ontbijt was al bij al nog wel oké. Al smaakte vooral het uitzicht naar meer tijdens het eten.

De locatie was top!

Auto kan niet in de buurt geparkeerd worden waardoor je een eind met je koffers moet zeulen. Receptie was niet makkelijk te vinden. Onze kamer was heel klein en vreselijk gedateerd. Nooit meer!

De locatie was top!

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Wat een triest hotel!
    • Tweepersoonskamer met een balkon en zeezicht - Bijgebouw

When Hvar is heaven, this hotel would be hell. Oud, vies, vergane glorie, als deze er al ooit geweest mag zijn... Mijn studentenhuis van vroeger had meer faciliteiten en sfeer... Wat een hok

Locatie was goed

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

Personeel is erg aardig, begrijpt zelf dat het hotel niet...

Kamers en lobby en receptie geen airco!!!! Het is daar 37graden!!! Wel 1 kleine ventilator op kamer. Hotel is erg gedateerd en lijkt op een psychiatrische instelling. Ik had 2 stopcontacten, in 1 zat de ventilator in de andere een lamp, de stopcontacten gaven blitsen en was levensgevaarlijk. Wc spoelde niet goed door. Al het mobilair was kapot. Locatie is top personeel is top!!! Hotel moet echt veel aan gebeuren!!! Ik ben na 2 nachten vertrokken, wilde 7 nachten blijven.

Personeel is erg aardig, begrijpt zelf dat het hotel niet voldoet aan de minimale norm maar kan er nies aan doen.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Locatie was geweldig

Er was geen air conditioning aanwezig terwijl dit wel op de booking.com listing vermeld werd.

Locatie was geweldig

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Het uitzicht

De kamers zijn verouderd en aan vernieuwing toe

Het uitzicht

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

De locatie was perfect.

Parkeren bij de locatie onmogelijk. Sjouwen met koffers vele trappen op.

De locatie was perfect.