Beoordelingen over All Inclusive Resort Funtana 3-sterren

Valkanela 2, 52452 Vrsar, Kroatië

#43 van de 76 hotels in Vrsar

heel prettig verblijf in deze heel fijne (all-in) accommodatie op een prachtige locatie
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Hygiëne en de staat van de (bad)kamer kunnen beter. Ook de kwaliteit / constantheid van de sapjes uit tapkraan kan beter (soms te zoet, soms te waterig). Jammer is verder dat veel gasten de strandstoelen bij het zwembad / strand denken te kunnen opeisen door er, in alle vroegte, hun badhanddoeken op te leggen (niet netjes gewoon).

mooie locatie, lekker en gevarieerd eten, all-inclusive, vriendelijk en behulpzaam personeel, excursie mogelijkheden (receptie zeer behulpzaam), goede zwemmogelijkheden (zwembad, zee), leuk entertainment voor jong en oud (overdag en 's avonds), mooi uitzicht vanuit de balkons op zwembad/zee op familiekamer Nr. 179

Zeer goed bevallen.

De kamers waten zeer eenvoudig en redelijk ouderwets. Er stond maar 1 (bureau)stoel op de kamer voor 3 personen.

Geen zandstranden. Het eten was goed. De bedden waren ook goed, alles was bijzonder schoon.

Ondertussen reeds 8 jaar onze vaste vakantieplek.

De bedden blijven aan vervanging toe. Een vezelplaat met een matras op. Na een paar dagen begin ik mijn rug al te voelen.

Ondertussen reeds 8 jaar onze vaste vakantieplek. Elk jaar weer als we gaan merken we toch dat ze investeringen doen.

Elke dag goed eten en lekkere ijsjes voor de kinderen.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Airco

Elke dag goed eten en lekkere ijsjes voor de kinderen. Goed zwembad en vriendelijk personeel. Hotel kamer is wel toe aan een opknapbeurt. Airco is slecht en werkt maar half.

We hebben een heerlijk verblijf gehad met super vriendelijk personeel.

Het ontbijt was heel uitgebreid en goed verzorgd. De kamers vonden wij wat gedateerd en kunnen wel een opknapbeurt gebruiken. Hier en daar wat bijgesmeert op de muur en kapot lampje aan de wand....... en badkamer hier en daar voegen uit...... maar wel schoon.

Prachtige locatie direct aan zee met behulpzaam personeel en veel faciliteiten.

Eigenlijk viel ons niks tegen. Wel zijn er een aantal zaken om rekening mee te houden. Veel trappen, dus ben je slecht ter been of rolstoelafhankelijk, dan dit resort niet kiezen. De appartementen en bijgebouwen worden iedere dag goed schoongemaakt. Wil je luxe en heb je hoge eisen? Dan kun je dit resort beter niet kiezen. Wij vonden het wel goed maar je moet wel rekening houden met de leeftijd van de gebouwen. De gangen zijn erg gehorig. Je kan alles in je kamer horen. Iedere avond een enthousiaste medewerker die de kinderen vermaakt. Hele luide stem 😉 Het bezet houden van bedden. Daar zouden ze een beleid op moeten zetten. Nogmaals, wij hebben ons enorm vermaakt. Prachtige locatie, maar wil je een modern verblijf....dan is dit niet jouw plekje.

Prachtige locatie direct aan zee. Prima eten, als wij lezen dat mensen niet tevreden zijn dan vragen wij ons af waarom. Iedere dag een ander aanbod, volop drinken, et cetera. Ook al is Engels en Duits niet voor alle medewerkers vanzelfsprekend. Ze doen er alles aan om je te helpen. Lief voor de kinderen.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Leuke all in voor aantal dagen

Koud zwembad, verouderde kamers, m.n. de badkamer.

Aan zee, zwembad, constant toegang tot frisdrank bier en wijn.

Blij dat t maar een kortverblijf was
    • Superior Tweepersoonskamer met Extra Bed

Verouderde kamer, niet propere badkamer, hygiëne kan beter Airco werkt slecht

Eten was in orde Ligging perfect

Leuk en betaalbaar hotel met ruim zwembad.

Mooi zwembad Vriendelijk personeel Ruim ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Voor een paar dagen de ideale verblijf plek

Na een paar dagen begint het eten in herhaling te vallen. Wel goed en ook divers.

Mooie plek, goed onderhouden tuinen.

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

Ondertussen 3 jaar geleden dat we dit resort bezochten en...

Badkamers zijn aan vernieuwing toe, waren wel proper. Concept van de entertainment is veranderd , teveel shows , die vooral kind gericht waren.

Ondertussen 3 jaar geleden dat we dit resort bezochten en ondertussen hebben ze heel wat vernieuwingen doorgevoerd. Zwembad ,nu zoet vroeger zout water Free Wifi Nieuwe wegen aangelegd op het resort. Vernieuwd concept voor het eten. Tv's vernieuwd op de kamers Airco werkte top. Sterke drank vanaf 21:00 All in ;-)

• Beoordeeld op: 31 mei 2015

ok voor een all-in hotel zeker? Ben voor alle duidelijkheid...

geen zandstrand in de wijde omgeving van het hotel

ok voor een all-in hotel zeker? Ben voor alle duidelijkheid geen geweldige fan van all-in hotels: elke dag zelfde platgekookte kost is niet mijn ding, maar al bij al viel het nog mee. Volgende keer terug b&b of huisje huren

• Beoordeeld op: 14 september 2015

lekker eten, gratis sportactiviteiten

onze kamer is 3 maal op 2 weken niet gereinigd en was verouderd.

lekker eten, gratis sportactiviteiten

• Beoordeeld op: 31 juli 2015

Gezellig complex en goede animatie.

In 6 dagen werd bed niet verschoond en wc niet schoongemaakt.

Gezellig complex en goede animatie.