Beoordelingen over Hilton Imperial Dubrovnik 5-sterren

Marijana Blazica 2, 20000 Dubrovnik, Kroatië

#7 van de 54 hotels in Dubrovnik

9,7

Mooi hotel op vooral een toplocatie voor de stad Dubrovnic
    • Hilton Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik vermoed dat de meeste kamer prachtig zijn, maar ik zat net op een kamer zonder riant uitzicht op de bovenste verdieping van het bijgebouw met een airco die het wel deed maar niet krachtig genoeg was. Dat hield mij wel uit mijn slaapt. Verder had ik de misvatting dat ze daar 3 persoonskamers hebben want die had ik geboekt. Het bleek een (wel prettig ruime) 2 persoonskamer te zijn met 2 goede bedden en met een veldbedje en daar heb ik op geslapen. Ik kan jullie aanraden dat niet te doen, of je moet dagelijks na het opstaan een uur een masseur hebben bijgeboekt. Dan heb je misschien nog iets aan je dag. Reclameren heeft weinig zin, dan had ik maar beter moeten lezen was de boodschap.

Het beste van dit hotel is de toplocatie. Beter vind je hem niet als je de stad Dubrovnic wil bekijken. Het hotel is een plaatje van buiten, maar van binnen heeft het een zakelijke uitstraling. Je krijgt er geen warm vakantiegevoel van. Je kunt er ook niet wegzakken in een behaaglijke fauteuil, maar je zit in de lobby rechtop op een wat harde bank of stoel alsof je bij de Koningin op bezoek bent. Het is verder jammer dat er geen buitenzwembad is. Het binnenzwembad is netjes, maar klein en erg warm en ligt onder de grond met daglicht door een raam in het plafond. Het was mij niet aantrekkelijk genoeg om er een teen in te steken. De inrichting van het hotel ziet er goed onderhouden uit. Alles zit strak in de verf en is onberispelijk schoon. De bediening is vriendelijk en op elk moment correct. Het ontbijt was redelijk uitgebreid, maar niet van bijzondere kwaliteit, o.a.: - je kon een droge omelet met extra's laten maken - de zalm waren geen mooie plakken, maar snippers van bedenkelijke kwaliteit - er was niet veel keus in het brood - de keus aan fruit was wat karig en het voorgesneden fruit was deels niet vers, maar gezoet - er was geen verse jus d'orange - je kon buiten op het terras ontbijten, alleen zonder parasols, dus niet plezierig Ik heb niet in het restaurant gegeten Ze hebben wel een executive lounge die een happy hour heeft. D.w.z. tussen 17.30 en 19.30 zijn daar gratis drankjes en kleine hapjes. Dat werkt want de lounche zit dan meestal vol met mensen en dat maakt het wat gezelliger, zeker met een gin-tonic erbij. Je ziet de wat saaie inrichting dan door andere ogen. Al met al een prima hotel voor 2-3 dagen om de stad Dubrovnic te bekijken. Prijs-kwaliteit acht ik wat minder.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

OK. Maar ook niet meer dan dat.
    • Executive Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op Zee - Toegang tot Executive Lounge

sauna en zwembad vielen tegen 's ochtends stonden lege flessen vanavond daarvoor nog in bar. executive lounge was ook maar nipt. enfin, het kon dus allemaal beter.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

prima verblijf in een prima locatie!
    • Hilton Kamer met Kingsize bed

De Dalmatische avond (buffet) in het restaurant viel wat tegen: te weinig keuze! Een stuk vuil ondergoed (niet van ons!) werd in onze kamer achtergelaten. het management heeft zich hiervoor uitvoerig verontschuldigd en ons een gratis diner aangeboden in het restaurant van het hotel ter compensatie!

prima locatie! vriendelijk personeel! goede service! uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Perfectie en zeer vriendelijk personeel. applaus voor dit mooie hotel !

Alles was perfect

Bij het bezoek aan een mooie stad, hoort een bezoek aan een mooi hotel. Het "Imperial" hotel hoort bij Dubrovnik. Het is al 120 jaar een legende in de stad. De locatie kan niet beter; dichterbij het oude centrum is niet mogelijk. Het Hilton Imperial bied daarnaast luxe en sfeer volgens de oude stempel. Heerlijk !

• Beoordeeld op: 11 april 2017

We hebben mooie herinnering aan deze citytrip vooral ook door de uitstekende accomodatie.
    • Hilton Kamer met Kingsize bed

Het is een mooi hotel van alle faciliteiten voorzien. Het ligt heel dicht bij de toegangspoort van de oude stad. Het ontbijt is uitstekend.

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

kamers OK.

kamers OK. Ontbijt ook

• Beoordeeld op: 12 september 2015

Geen faciliteiten

• Beoordeeld op: 14 juli 2015

Location, room,breakfast

one waitress was solliciting for a tip !! wifi very bad and not free

Location, room,breakfast

• Beoordeeld op: 31 mei 2015