Beoordelingen over Arena Indije Mobile Homes

Indije 96, 52203 Pula, Kroatië

#462 van de 745 vakantiewoningen in Pula

• Beoordeeld op: 2 september 2016

Mooie nette camping, maar niet om overdag te verblijven, strandje te klein, kwallen in het water.
    • Stacaravan met 2 Slaapkamers

Stacaravans staan pal achter elkaar alleen de voorste hebben een mooi plekje, wij keken op de achterwand van de caravan enkele meters voor ons. Auto kon niet bij de caravan maar op een parkeerplaats vlakbij maar deze was vaak bezet. Dus veel gesjouw met de boodschappen en strandspullen. De strandjes op de camping waren wel mooi maar heel klein en smal, dat zag er op de foto's groter uit. In het water bij de camping zaten veel grote kwallen, die we verder nergens in zee hebben gezien daar in de buurt.

Nette camping met veel schaduw door dennenbomen.Handdoeken en beddengoed werden bijtijds gewisseld. Stacaravan was ruimer qua indeling dan we gewend zijn. Mooie plekjes aan het water op de camping. Maar om een hele dag te verblijven kochten we een dagticket op diverse andere campings in de buurt, daar waren echt mooie ruimere plekken om te zitten en meer onderwaterwereld.

Prettig verblijf
    • Stacaravan met 2 Slaapkamers

Het matras en het smalle bed.

Plek op de camping was fijn. Restaurant was prima met vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

vroege incheck om 8.

eigenlijk niks..

vroege incheck om 8.00 na een rit van 13 uur.. Nette schone caravan. Vriendelijk personeel. Bedden opgemaakt, 3x per week verschoning badlakens