Beoordelingen over Hotel Eden 4-sterren

Strožanačka cesta 76, 21312 Podstrana, Kroatië

#2 van de 9 hotels in Podstrana

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Prima, maar ik had een andere verwachting
    • Economy Tweepersoonskamer

Helaas waren we door Booking.com niet op de hoogte gebracht van het feit dat Hotel Eden het buitenzwembad aan het restaureren/verbouwen was. We konden daar dus geen gebruik van maken én we werden 's ochtends om 07:00 al gewekt door de herrie óf we zaten er middenin tijdens het ontbijt. Mijn verwachting van de wellness is helaas ook tegengevallen. Er was 'alleen' een klein binnenzwembad en Finse sauna aanwezig. Ik raad aan om in het hotel ernaast (Le Meridien) een dagje wellness/zwembad/strand te boeken. Hotel Eden heeft geen eigen strand. Bij binnenkomst zagen we helaas dat de badkamer niet schoon was (gemaakt). Er lagen nog haren op de vloer.

Vriendelijk personeel, lekker ontbijt en comfortabele kamer.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Prima lokatie, goede keuken, vriendelijk personeel, kamers beslist niet top!
    • Economy Tweepersoonskamer

De kamer, 208, was heel klein! De uitstraling was zeker niet zoals het er op internet uitzag!

Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima ontbijt. Goede lokatie om de omgeving te bezoeken.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Geweldig, puur verwennen.
    • Economy Tweepersoonskamer

Niets, alles was perfekt.

Mooie ruime kamer met balkon met uitzicht op zee. Uiterst vriendelijk personeel. Goed restaurant. Prachtig terras met uitzicht op de baai van Split. Kleinschalig romantisch hotel.

Goed hotel dichtbij Split
    • Economy Tweepersoonskamer

Om het hotel heen wat een bende en strand stelt weinig voor.

Prachtig uitzicht en heerlijk zwembad met terras. Ontbijt was ook goed.

Vriendelijke ontvangst.
    • Luxe driepersoonskamer met een balkon en uitzicht op de tuin.

Super hotel. Direct aan de zee. Een echte aanrader.

Vriendelijke ontvangst. Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Terugkeer en tussenstop van een lange vakantie meer in het zuiden.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Lawaaierige gasten op het terras.

Heerlijk ontbijt op ruim terras met uitzicht op zee. Idem voor avondeten. Mooi menu.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Ontzettend behulpzaam & vriendelijk personeel.

Geen noemenswaardige.

Ontzettend behulpzaam & vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet. Omdat wij 8 nachten hadden geboekt( wat blijkbaar daar lang is) kregen wij zonder opleg een kamer met zeezicht. En ik had een kamer geboekt met zicht op tuin. Was een zeer mooi gebaar . Zeker een aanrader !

• Beoordeeld op: 29 juli 2015

Heel vriendelijk personeel aan balie : interessante tips...

Niet zo tevreden over restaurant : kipfilet was veel te taai; rode wijn was ijskoud. Internet werkte absoluut niet goed in de kamer. Ontbijt : broodjes werden praktisch niet aangevuld. Enkel brood beschikbaar.

Heel vriendelijk personeel aan balie : interessante tips voor bezoeken. Nieuwe kamer gekregen na onze klacht over te kleine kamer voor drie bedden. Het derde bed in de nieuwe kamer was veel beter dan in de eerste kamer. Het bed in de eerste kamer was een vouwbed. Niet zo tevreden over restaurant : kipfilet was veel te taai; rode wijn was ijskoud

• Beoordeeld op: 29 juli 2015

- mooie ruime kamer

- kamer met park view is eigenlijk kamer met parking view. - zwembad is zeer klein en koud (eigenlijk enkel afkoelbad voor sauna - maar die stond af)

- mooie ruime kamer

• Beoordeeld op: 24 september 2015

Gastvrijheid

Gastvrijheid

• Beoordeeld op: 4 juli 2015

Service en lokatie

Dat we aanvankelijk in een kamer met zeer beperkt uitzicht werden geplaatst. Protest hielp en er is een prima oplossing bedacht.

Service en lokatie