Beoordelingen over House Jelena 3-sterren

Seliste Dreznicko 65A, 47246 Seliste Dreznicko, Kroatië

#8 van de 20 B&B's en herbergen in Seliste Dreznicko

Het onthaal werd geregeld door de moeder van Jelena.

Het onthaal werd geregeld door de moeder van Jelena. Zonder Engels maar met heel veel vriendelijke glimlachen en gebaren (en een beetje hulp van haar Engels sprekende kleinzoon) werd ons onze kamer getoond waar er direct fris fruitsap werd voorzien voor ons. De kamer en de gemeenschappelijke keuken waren kraaknet in orde. Jelena zelf is een uitstekende gastvrouw. Niet alleen heeft ze goede tips voor je bezoek aan het park (ze werkt daar), ze bracht ons ook als nagerechtje vers gebakken pannekoeken!

Locatie super, verblijf kon beter.

Het was in de omschrijving van de faciliteiten onduidelijk dat er alleen een gedeelde badkamer was, en ook maar 1 wc die in de badkamer zit. Zonder ventilatie behalve het raam. Keuken is ook gedeeld en te klein. Ook ontbrak er het eea. Bijvoorbeeld geen pannenlappen of theedoeken. Let bovendien op als je ontbijt afspreekt voor één van jullie dagen daar. Bij ons belden ze op de tweede ochtend weer aan voor ontbijt terwijl we dat helemaal niet gevraagd hadden. Dus duidelijk maken dat het maar een dag hoeft. De oudere vrouw die het runt kon geen Engels en slecht Duits. Wij goed Engels en slecht Duits dus dat was erg moeilijk communiceren. Een andere jongere vrouw was heel aardig en behulpzaam en kon wel aardig Engels.

Vlakbij Plitvice meren. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Rustige ligging van het huis en spontaniteit van de...

Het idee van een gezamenlijke keuken is volgens ons niet optimaal omdat andere gasten het schoonhouden hiervan nogal ruim nemen.

Rustige ligging van het huis en spontaniteit van de gastvrouw en haar familie.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2015

Rustig gelegen.

Rustig gelegen. Dicht bij Plitvice Jezera. Goede kamers met goede bedden en airco

• Beoordeeld op: 7 augustus 2015

Prachtige plek en dichtbij de plitvice meren.

Helemaal niets

Prachtige plek en dichtbij de plitvice meren. Super aardige eigenaresse. En schoon. Goed hotel.

• Beoordeeld op: 4 juli 2015

Locatie en speeltuin voor de kleintjes zodat je zelf even...

Locatie en speeltuin voor de kleintjes zodat je zelf even kunt relaxen