Beoordelingen over House Sekulic 3-sterren

Grabovac 237, 47245 Grabovac, Kroatië

#20 van de 29 B&B's en herbergen in Grabovac

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Het viel tegen, prijs - kwaliteit niet correct, slecht ontbijt, geen airco,...

Er was geen airco op de kamer, waardoor het er erg benauwd was en snikheet. Als we de ramen openende hadden we veel last van het lawaai van de grote baan die naast het appartement loopt. Verder was het ontbijt ook zeer pover. De dame vroeg 6€ p.p extra (wat een zeer hoge prijs is in Croatië) en het ontbijt stelde letterlijk niets voor. Een paar boterhammen, een yoghurtje, kaas en ontbijtgranen. Bovendien vonden we ongedierte op de gedekte tafel.We vonden de vrouw ook niet erg vriendelijk. Ze sprak amper Engels, kon ons zeer weinig vertellen over de omgeving en gaf maar beperkte informatie over de ingang/prijs/... van Plitvice. Wij vonden dat dit verblijf erg tegen viel, en vonden het zeer duur was voor wat het is. Dit was bij de duurdere verblijven tijdens onze reis en het allerslechtste!

De locatie van dit appartement is goed als je het Natuurpark Plitvice wil bezoeken. Je kan je auto parkeren naast de accommodatie, in de buurt is er een klein supermarktje en twee restaurants op wandelafstand. Voor de rest is er zeer weinig te zien en is deze accommodatie oké indien dit enkel dient als overnachting in een doorreis. We zouden hier niet meer dan 1 nacht verblijven. De kans is ook zeer klein dat we nog terugkomen.

Goede kamer, geen vriendelijke gastvrouw

Op drukke hoofdbaan. Veel verkeer. Niet bepaald vriendelijke gastvrouw. En ze spreekt geen woord Engels.

Dichtbij Plivice watervallen Airco!

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Zeer gastvrije eigenaar.

Zeer gastvrije eigenaar. Voor € 6 prima ontbijt. Nette kamer met hychienische badkamer. Vlakbij Plitvice meren. Supermarkt aan de overkant. Goed restaurant op 300 mt.

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Heel vriendelijke mensen.

De WIFI was verschrikkelijk slecht. Viel dikwijls weg, dus onvoldoende om je mails te bekijken. Gastvrouw had geen kennis van de Engelse taal. Er was alleen instant koffie.

Heel vriendelijke mensen.