Beoordelingen over Hotel Jadran 3-sterren

Primorska cesta bb, 51512 Njivice, Kroatië

#19 van de 65 hotels in Njivice

Heerlijk verblijf in een fijn gelegen hotel.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Een klein minpuntje was wel dat er (te) veel tafels in het restaurant gereserveerd werden voor gezelschappen van busreizen. Daardoor bleven er maar weinig plekken over voor de "reguliere" hotelgasten. Een half uurtje later gaan eten lost dit probleem al voor een groot deel op. Of je draait gewoon de bordjes gereserveerd om aan de tafel waar je gaat zitten. Vindt niet iedereen leuk, maar werkt wel.

Geweldige ligging direct aan de boulevard en zee. Mooi ruime en schone kamer. Wij hadden een balkon met uitzicht op zee geboekt. Prachtig! Het eten (zowel ontbijt als diner) was heerlijk en zeer gevarieerd. Ook ruim voldoende. Dit was ons zesde bezoek aan Kroatië (altijd Istrië), maar het eiland Krk en Njivice in het bijzonder heeft onze verwachtingen overtroffen. Zeker een aanrader.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

In bad douchen...veel te hoge instap....eten was goed maar in buffetvorm.. net een vreetschuur totaal niet gezellig om daar te eten...Neem alleen logies en ontbijt .geen balkon

Niet veel...geen leuke locatie om langer dan 2 dagen te verblijven

Een prachtige ligging aan zee.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De kamer was klein. De auto moest ver weg op een parkeerplaats worden geparkeerd. In de hoop dat er een plekje vrij is. De airco stond op 1 stand kon niet worden uitgezet.

Een prachtige ligging aan zee. Met mooi uitzicht vanaf de kamer. Prima badkamer Ontbijt massaal maar wel prima

Voor 3 nachten lang genoeg.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Parkeren was lastig, soms net het allerlaatste plekje in een stuk brak liggend terrein op helling. De keuze bij het ontbijt en diner is erg mager. Ik zou een volgende keer alleen ontbijt erbij boeken en verder kijken waar ik gezellig ga uit eten. Het strand was overvol, men lag handdoek aan handdoek en strandstoel aan strandstoel. 's Avonds werd gezegd dat je zo'n cabana bed kon reserveren s'morgens om 09:00 uur. Toen we daar stonden waren deze 4 (of 5) stuks al voor de hele week verhuurd. Zou hier niet lang willen zitten, 3 dagen was net lang genoeg. Voor het geld viel het tegen.

De kamer was prima en iedere dag werd deze goed schoongemaakt. Het hotel ligt aan de boulevard, leuk om s'Avonds een keer over te wandelen. In de buurt ook midgetgolf en soort van kinder/jeugdkermis. Lekkere pizza's (van pizzeria iets hoger gelegen) tussen de middag. Was voor 3 dagen prima.

Locatie van het hotel is in het centrum, direct aan de...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Kamers zijn erg klein en nogal gedateerd. Er is nagenoeg geen ruimte om een koffer neer te zetten / te openen en heeft een verouderde badkamer. Parkeergelegenheid is niet direct bij het hotel, maar op 5 minuten afstand lopen. Ondanks het hoogseizoen hadden wij voor de prijs/kamer een hogere standaard verwacht.

Locatie van het hotel is in het centrum, direct aan de boulevard van een gezellig dorpje Njivice. Vriendelijke en behulpzame receptie en prima ontbijt.

Prettig en goed verzorgd verblijf
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Als we iets moeten zeggen, over in het algemeen prettige verblijf, dan is het dat het ontbijt goed verzorgd maar wat saai was. Elke dag dezelfde schalen met fruit uit blik of in grote stukken gesneden meloen. Dezelfde vleeswaren, kaas en gebakken spek. Er had over de week verdeeld wat meer variatie mogen zijn in het aanbod per dag.

De schone kamer en het verzorgde interieur. Het behulpzame en vriendelijke personeel.

Teleurstellend
    • Tweepersoonskamer - Parkzijde

Kamers zijn zeer sober. Badkamer stonk ontzettend naar urine en ontlasting. Misselijkmakend. De airco deed het onvoldoende, waardoor het erg warm was op de kamer. De foto’s zien er mooier uit dan het in werkelijkheid is. Zeer hoge prijs voor matig hotel. Je kan voor veel minder geld in soortgelijk hotel overnachten. Zonde van mijn geld deze keuze.

Locatie is goed: direct aan de boulevard en vlakbij Rijeka Airport. Personeel bij receptie is klantvriendelijk. We konden geen gebruik maken van het ontbijt vanwege onze vluchttijden, dus kregen we een ontbijtpakket mee.

Prima locatie
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

De waterleiding maakt erg veel lawaai. Als ze in een andere kamer water gebruiken hoor je dat luid en duidelijk, ook 's nachts. Irritant dat je het dessert niet buiten mag opeten, ook al bestel je er apart koffie tegen betaling bij. Diner en ontbijt vrij massaal en niet echt van hoge kwaliteit. Niks mis mee voor 1x, maar zou dit niet dagen volhouden.

Prima locatie, vriendelijk personeel, mooi uitzicht op zee. Sfeervolle gitaar muziek 's avonds direct aan het water.

Mooi verblijf voor een 3tal dagen.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Parkeren is niet evident. Het hotel geeft je wel een parkeerkaart voor de betalende parking, waar je gratis mag parkeren, maar deze staan altijd overvol. Wij hebben dan maar geparkeerd iets hogerop, waar we ook niet moesten betalen.

Heel goede ligging, onmiddellijk aan de wandelboulevard. Heel vriendelijk personeel aan het onthaal. Prima onderhoud van de kamers en de publieke ruimtes.

Heel leuk aangenaam verblijf en vlak aan de zee.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Veel drukte bij het ontbijt. Het is positief dat er een gratis parking aanwezig is, maar deze bevindt zich niet vlak aan het hotel. Aan de eigenlijke parking van hotel Jadran (die ook op bepaalde afstand ligt) waren ze aan het werken, waardoor we moesten parkeren op een nog iets verdere parking (P3). Ook een heel drukke parking die eigenlijk voor alle hotelgasten beschikbaar zijn van alle hotels gelegen aan njivice beach.

Vriendelijke ontvangst. Leuk dat we zomaar een bordje met allerlei fruit kregen op de kamer. Groot bed, gezellig terrasje met zicht op zee. Je zit vlak aan het strand. Allerlei strand/wateractiviteiten te vinden op wandelafstand.

Krk
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Wifi was waardeloos. Men kon het niet veranderen. De airco was niet toereikend. Lawaai van muziek op de boulevard wad niet buiten te sluiten.

Direct aan het water.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Prachtig hotel, goede uitvalsbasis voor de verkenning van het eiland.

Het weer

Ik had een kamer met zeezicht. Prachtig bij mooi weer...maar op 3 dagen hadden we 2 dagen bakken water. Jammer , geen enkele accommodatie kan dat goed maken.

Prachtige omgeving, leuk hotel
    • Tweepersoonskamer - Parkzijde

Betaalde bedjes op het strand, erg vroeg al gereserveerd. Betaalde stranddouche?!

Goed hotel aan gezellig druk strand. Wij hadden kamer met prachtig balkon en zeezicht. Andere kamers wellicht minder gunstig gelegen. Gratis parkeergelegenheid van het hotel. Goed ontbijt

Het uitzicht op zee vanaf de kamer.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het avondeten en de ligbedjes van het hotel aan het strand werden door hotelgasten 's ochtends vroeg al "gereserveerd" met een handdoek.

Het uitzicht op zee vanaf de kamer. En de boulevard waar het hotel aangrenst.

Het personeel brengt het hotel naar een hoger niveau, restaurantpersoneel niet meegeteld
    • Tweepersoonskamer - Parkzijde

Strand te klein voor de vele toeristen. Veel te drukke bedoening. De prijs van het hotel is te duur prijs kwaliteit. Het personeel in het restaurant van het hotel was van een heel ander kaliber en heel onvriendelijk! Het eten in het restaurant was beneden alle peil, blij dat ik hier geen week moet eten.

Heel vriendelijk personeel, zowel receptie als kuisploeg. Propere kamer, goede airco(was nodig). Heel leuke attentie ontvangen op tweede dag stond er 's middags een fruitmand klaar en een flesje water. Een vriendelijke ontvangstbrief van het management bij aankomst. Kleine details, maar die zeker het verschil maken. Spijtig dat dit hotel gelegen is in een heel drukke zone met veel camping toeristen en heel pijnlijke kiezelstranden. Heel mooi zeezicht vanuit de kamer, spontaan gekregen, was zo niet gereserveerd.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Een tegenvaller.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Dit hotel was voor ons geen 3 sterren waard. Ze profileerden zich als modern maar alles was nogal verouderd. Airco werkte niet. De kamer en badkamer was groot maar slechts een klein zielig raampje. Ontbijt in veel te warme en drukke zaal. Strand was niet meteen gezellig om te liggen. Ook niet voor gezinnen.

Vlakbij gezellige en vernieuwde riva.

Mooi uitzicht.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Het eten was slecht,het was een beetje een fabriek.Het was ongezellig en een freet schuur. Ook nog een punt wat vies was dat op de eieren kippestront op zat.🤑

Uitzicht was prachtig vanaf balkon.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

zalige vakantie
    • Tweepersoonskamer - Parkzijde

Een zwembad zou van dit hotel een super hotel maken.

wij hadden een heel ruime kamer en een zalig bed. De loungebar aan de zee vonden wij heerlijk om s'avonds naar de zonsondergang te kijken. Ontbijt was goed en keus genoeg. De bar in de grote hal was leuk als afsluiter van de dag. Het dorpje was overzichtelijk en aangenaam.

Locatie, personeel, leuke zitjes bij beachbar
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Eten, kamers gedateerd, diner binnen alleen ontbijt kan buiten

Locatie, personeel, leuke zitjes bij beachbar

Het buffet was niet aantrekkelijk en het eten zag er niet...
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Het buffet was niet aantrekkelijk en het eten zag er niet smakelijk uit. Prijs-kwaliteit niet ok. Refter gevoel.

Prima accommodatie voor enkele nachten
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Ruim balkon met mooi uitzicht op zee

dicht aan zee, vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

ontbijt was ok maar had er wat meer van verwacht voor die prijs.

dicht aan zee, vriendelijk personeel

Prima hotel voor een paar dagen.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Afstand naar de parkeerplaats.

Ligging aan zee en boulevard.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Leuk hotel

Kleinere badkamer

Toplocatie aan het water, goed voor een gezellige ochtendwandeling. Uitgebreid ontbijtbuffet. Parking beschikbaar.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Ligging in het centrum van Njivice en direct aan zee.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Kamer was een beetje aan de kleine kant.

Ligging in het centrum van Njivice en direct aan zee.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Matig verblijf in toeristisch hotel

Matig ontbijt Kleine kamers

• Beoordeeld op: 11 juli 2015

De ligging en het gratis drinken bij het eten

De kamer, kamer was op aanbieding veeeeeel mooier voorgesteld dan ze was; Het bed dat trouwens heel klein was voor 2 personen was weggestoken in een hoek waardoor we de arco niet voelde en wij elke avond het bed moesten verschuivn

De ligging en het gratis drinken bij het eten

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

Mooie locatie en dicht bij het strand.

Slechte wifi

Mooie locatie en dicht bij het strand.

• Beoordeeld op: 31 juli 2015

Hotel is prima en het personeel ook dus wat mij betreft een...

Hotel is prima en het personeel ook dus wat mij betreft een pluim.

• Beoordeeld op: 29 juli 2015

Alles behalve de manager

De airco was 3 dagen kapot, de manager gaf een informatie, geen excuus en geen korting. De airco en de manager vervangen dus

Alles behalve de manager