Beoordelingen over Plitvice Holiday Resort 3-sterren

Grabovac 102, 47245 Grabovac, Kroatië

#5 van de 5 hotels in Grabovac

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Super romantisch in ons Lakehous verbleven!
    • Huis aan het Meer

Het was een erg drukke periode, waardoor de parkeerplaatsen erg vol stonden.

Wij waren voor onze huwelijksreis hier 2 nachten, vooral om de Plitvice meren te gaan bezoeken. We hadden een Lakehouse uitgekozen, omdat we dat romantisch vonden. Het was super knus en s'avonds kon je lekker op je 'balkonnetje' aan het meer zitten. Dit meer was alleen toegankelijk voor degene die in de Treehouses en in de Lakehouses verbleven. Het water was wel heel erg koud! Haha. Het personeel was erg behulpzaam. Voor het parkeren van onze auto, zijn ze helemaal meegelopen om aan te wijzen waar we konden parkeren.

• Beoordeeld op: 28 september 2018

We hebben het er prima gehad.

Erg weinig serviesgoed.

Accomodatie was prima. 's Avonds in restaurant eenvoudig en gezellig gegeten. Mooi park, erg vriendelijke dame aan receptie. Leuk gewandeld in de omgeving. Lekker dichtbij de meren, makkelijk om dan 's morgens vroeg op het park te zijn.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

beneden onze verwachtingen, maar locatie maakte veel goed

- sterke lichtinval, ook 's nachts (witte gordijnen -> helpen niet) - geluidsoverlast (elke nacht hoorden we de buurman luidop snurken) - zwembad: liet te wensen over - fitness: simpelweg een paar belachelijke toestellen in de natuur - pingpong: tafels zonder netten - zwemvijver: enkel voor lake houses/tree houses (werd nochtans nergens vermeld bij het boeken) - minder lekker eten bij avondmaal

- prima ontbijt - geweldige ligging - ruime parking vlakbij de accomodatie - ruim huisje - goede bedden - veel te doen in de buurt (rafting, canyoning, Plitvice, hiking, cycling)

De ontvangst liep soepel, de kamer was prima.

Geen idee

De ontvangst liep soepel, de kamer was prima. Schoon en verzorgd. We zaten vlak bij het zwembad wat goed beviel. Groot genoeg. De ontbijt service was prima. De ligging is zeker voor een bezoek aan de Plitvice meren heel goed.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Wat een prachtige glamping locatie!

Geen opmerkingen.

Wat een prachtige glamping locatie! Accommodatie (lakehouse) was splinternieuw en had een eigen zwemvijver. De boomhutten lijken zo uit de film Avatar te komen!

Ligging.
    • Tent

Geen mogelijkheid om koffie of thee te zetten. Buitenzitje nog niet af waardoor je ook niet je handdoek op badkleding kan uit/ ophangen. 150euro per nacht is echt (te)veel geld

Ligging. Heerlijke douche

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Ok verblijf voor een tussenstop aan de Plitvice meren.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lattenbodems van de twee bedden waren kapot / ingestort (personeel is dit op vraag wel komen repareren), geen frisse geur in de kamer.

Gezellig domein, propere kamer, vriendelijk personeel, degelijk en basic ontbijt, mooi zwembad, veilige parking en goede ligging.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Leuk hotel dichtbij de meren
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer rook muf bij aankomst Kamer was slecht geïsoleerd qua geluid. We konden elke voetstap van onze bovenburen horen

Leuk hotel dichtbij de meren Zwembad was een leuke extra

Dichtbij plitvicemeren, schoon en goed restaurant, heerlijk...

Betalen voor ligstoelen bij zwembad...andere gasten maakten daar probleem van en hoefden niet te betalen, ook niet na bezoekje van manager. Dus als je boos doet is het wel gratis, beetje vreemd! Bij uitchecken mag het wat vriendelijker, dames bij inchecken waren wel vriendelijk.

Dichtbij plitvicemeren, schoon en goed restaurant, heerlijk gegeten en ontbijt was ook top. Vriendelijke bediening.

Ideale ligging om de meren te bezoeken.
    • Tent

Weinig vuilnisbakken op het park. Ligbedden aan het zwembad zijn betalend: 30 kn per bed. Jammer. Tent van onze vrienden vertoonde heel wat schimmelvlekken. De onze was nieuw. Die van hen oud. tenten liggen in een put en zijn wat moeilijker toegankelijk met heel wat materiaal, koffers, ...

Ideale ligging om de meren te bezoeken. We kregen handige tips om het bezoek goed te laten verlopen. Leuk om in de tent te slapen. Die is ruim. Zeker hangslot meenemen om de bakken te sluiten. Tent sluit enkel met rits. In de tent zijn grote houten bakken maar zonder hangslot. Mooie camping. Verzorgd sanitair. Goede winkel bij accommodatie.

Wij verbleven in een boomhuis.
    • Boomhut

Wij verbleven in een boomhuis. Dit was echt super. Heel mooi huis, supermooie uitzichten, zowel in het huis als op het prive terras. Prachtig Zicht op de zwemvijver tussen de bomen. Als er beweging is in het huis beweegt het hele huis een beetje, zoals het hoort voor een echt boomhuis.

Mooie uitvalsbasis voor bezoek aan Plitvicemeren
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen gordijn in onze kamer dus konden enkel luiken vanaf buiten dichtdoen (raam kon open maar dan had je 5 muggen binnen). Zwembad te klein voor zoveel mensen en betaalde ligbedden. Ontbijt voor 10 euro viel wat tegen tov andere vergelijkwaardige hotels.

Op 10 minuten vanaf plitvicemeren en direct aan de weg (zonder overlast ervan ). Buiten onze kamers in het grote gebouw hele toffe andere slaapmogelijkheden zoals een indianentent, boomhut en huisje aan een zwemvijver. Ze zijn verder nog volop in aanbouw van vanalles dus het wordt nog mooier.

Afrader
    • Tent

Voor deze prijs hadden we echt iets meer verwacht. Bijvoorbeeld er waren geen handdoeken in deze accommodatie en er was geen zitplek buiten bij de tent. Geen schaduw. Echt niks. Ook niet in de buurt. Overdag kun je uiteraard met zomerse temperaturen absoluut niet in de tipi verblijven. Geen all-in prijs, maar achteraf nog 48 kuna betalen voor tax etc. Is altijd irritant maar goed dat komt vaker voor. Maar als het je niet zo goed bevallen is, is het extra vervelend.

Tipi was leuke ervaring om mee te maken, heel gezellig om erin wakker te worden met zijn vieren. Hangmat buiten was ook erg leuk. Zwembadje erbij was klein maar leuk. Winkeltje om 6:30 al open voor vers brood, top voor als je vroeg de Plitvice meren wilt bezoeken. Afstand naar Plitvice meren is ook heel prima. ‘s Avonds gezellig wat drinken in de bar is aan te raden.

Park vlakbij Plitvice meren.
    • Houten Huis

Houten huisjes missen basisuitrusting als koffiezetapparaat, niet alle apparatuur werkte. En jammer dat in huisjes gerookt is. Ligging vlakbij de doorgaande weg met veel verkeer.

Park vlakbij Plitvice meren. Goede faciliteiten. Veel activiteiten mogelijk. Vriendelijk en behulpzaam personeel bij receptie en in restaurant.

Prachtig vernieuwd park vlakbij Plitvice meren
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers van het complex waarin we zaten zijn gehorig. Bedden kraken behoorlijk en snurkende buren hoor je ook goed. Zwembad is ook aan de kleine kant, is ondiep en niet geschikt om in rond te zwemmen als het wat drukker is.

Mooie, nette accommodatie. Het park ziet er heel schoon uit en is op 10 minuten rijden van Plitvice meren (bezoeken zeker waard!). Personeel bij de receptie is erg vriendelijk en loopt zelfs mee om te laten zien waar de kamer was. Ook de bediening van het restaurant is zeer attent. Erg lekker gegeten voor weinig geld. Tip: mocht je de Plitvice meren willen bezoeken, ga dan vroeg. Wij waren er zelf om half 8 en dan ben je binnen 10 minuten in het park waar je alle ruimte hebt om mooie foto’s en wandelingen te maken. Vanaf 11 uur begint de drukte met volop toeristen bussen en dan sta je echt in de rij te wachten om een waterval te kunnen zien....

Lekker rustig bij het zwembad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Erg rustige wijk, wel mooi uitzicht op de zee. Badkamer iets aan te kleine kant.

Lekker rustig bij het zwembad. Goede service van de gastvrouw. Ze kan heel goed in Engels alles vertellen. Airco werkte goed en goed bed. Lekker groot balkon.

Resort Grabovac is een uitstekende camping, waar u prachtige...
    • Tent

Resort Grabovac is een uitstekende camping, waar u prachtige trekkershutten kan huren of, zoals in ons geval: tipi's, voorzien van prima bedden. Op de camping zelf is geen catering voorzien, maar net buiten de slagbomen vindt u een goed restaurant.

De camping is in aanbouw maar mooi - vriendelijk personeel...
    • Tent

De tenten zijn niet erg proper en ook heel warm (de kinderen vonden het wel top 😊)

De camping is in aanbouw maar mooi - vriendelijk personeel en goede ligging

Fijne kamer dicht bij plitvice watervallen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer trage check out (meer dan 45 min aanschuiven)

Fantastisch moderne kamers Hygiëne was top Goede locatie (15 min rijden van plitvice watervallen) Klein zwembad

Gezellig verbleven in een tipitent.
    • Tent

Het is een camping in opbouw; het wordt ongetwijfeld erg mooi, maar nu is het nog niet af. Dat betekent bijvoorbeeld weinig schaduw en maar één sanitairblok. Bij de tipitenten waren buiten geen zitplaatsen.

Slapen in een tipi was leuk, de tenten en bedden zijn comfortabel en ruim. Het park wordt mooi aangelegd met allemaal leuke en bijzondere plekken om te slapen (grote boomhutten, kleine hutjes aan een vijver). Het zwembad is prima.

De locatie, faciliteiten en vriendelijkheid van het...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer is aan de kleine kant met een deur naar de kamer ernaast

De locatie, faciliteiten en vriendelijkheid van het personeel. Ze hebben er een heel leuk park van gemaakt met verschillende type accommodaties.

Uniek verblijf in de tipi op een uitstekende locatie met een goede hygiëne en vriendelijk personeel.
    • Tent

De receptie was moeilijk te vinden omdat deze op een tijdelijke plaats stond.

De tipi was een unieke ervaring om in te verblijven. De camping is nog in opbouw, maar toch is het er al erg leuk en aangenaam. De hygiëne in gans de camping was erg goed en het personeel was vriendelijk.

5,5
    Rokerige receptie, langs een drukke weg. Ontbijtzaal heeft meer weg van een rokerige truckstop
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er is Savonds niets te doen; café/restaurant voor de camping staat blauw van de rook en het personeel is niet erg klantvriendelijk. Op de receptie wordt ook gerookt, er wordt geen rekening gehouden met niet rokers of astma patiënten.

De omgeving is heel mooi

Knus vakantieresort met hoog centreparcs-gehalte
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kleinigheidjes: badkamer wat klein, dagelijkse schoonmaak ontbreekt bij de hotelkamer, ze doen alleen een eindschoonmaak, net als bij een huisje, maar vonden wij niet erg. Stroom valt af en toe een paar tellen uit. Waterkoker ontbreekt. Matrassen liggen in twee houten ombouwen, waardoor de matrassen niet aansluiten. Let er bij avondeten op apart groente bij te bestellen, standaard is alleen vlees/ vis met aardappels. Maar daar is de prijs ook naar.

Het park heeft een hoog centerparcs gehalte, knusse houten huisjes tussen de dennenbomen, zwembad, personeel dat in vakantiepark-pakjes rondloopt. We hadden een hotelkamer geboekt, dit waren meerdere kamers in een soort grote boshut. Heel erg knus en gezellig. Wel wat aan de kleine kant, de badkamer ook, maar de sfeer maakte een hoop goed. En heerlijke comfortabele bedden. Er waren ook losse chaletten en stacaravans, zagen er ook erg leuk uit. Ruime parkeerplaats met infobalie, erg vriendelijk en hard werkend personeel. Ontbijt was prima, niet heel uitgebreid, maar goed, evenals het avondeten. Omdat er 1 ingrediënt op was uit het hoofdmenu kregen we meteen de desserts gratis aangeboden, zelfs toen we zeiden dat we het helemaal niet erg vonden en het niet hoefde. Personeel doet heel erg zijn best voor je. Ligging van de locatie was top, je rijdt de weg uit en bent meteen bij de Plitvice meren (binnen 10 minuten).

Zeer comfortabele huisjes, perfecte uitvalsbasis voor de meren te bezoeken
    • Comfort Stacaravan

Eten (ontbijt en avond) was maar net ok, kan beter Huisjes zijn nieuw maar er waren toch al wat onuitgevoerde reparaties nodig zoals loshangende plinten Het wordt 's avonds al zeer koud in de bergen, een klein verwarmingstoestel aan het terras was leuk geweest

Mooi, groot vakantiehuisje met 2 slaap-en badkamers Gezellig privé terras Privé parking naast het huisje Leuk zwembad en speeltuintjes Perfecte ligging 's avonds open lucht film voor de kinderen

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

We zaten in een mobile home aan het zwembad, vlak bij het...
    • Comfort Stacaravan

iets te gladde tegels om het zwembad

We zaten in een mobile home aan het zwembad, vlak bij het restaurant en bar (niet belangrijk voor ons) vooral de mobiel home was van zeer hoge kwaliteit, dit hadden we niet eerder (24 jaar vakantie) zo super meegemaakt

Goede ligging
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het vroege lawaai van de andere gasten en de drukke baan. Te kleine badkamer en douche Mindere prijs - kwaliteit

Niet ver van verschillende bezienswaardigheden. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Een gouden tip voor het bezoek van de Plitvice meren!! Degelijk restaurant en winkeltje. Verschillende activiteiten mogelijk.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Dichtbij plitvice meren, het zwembad, speelruimte met...
    • Houten Huis

De accommodatie was gedateerd. Wij zaten in een appartement. Het personeel was weinig behulpzaam en niet vriendelijk.

Dichtbij plitvice meren, het zwembad, speelruimte met toestellen.

De ligging tov de Plitvice meren is prima.
    • Superior Driepersoonskamer

We waren hier in het hoogseizoen. Veel te klein zwembad voor het aantal gasten. Met name waren er heel veel campingbezoekers. Het zwembadwater was vervuild van alle zonnebrandcreme. Ligbedden enkel tegen betaling beschikbaar. 's Avonds geen warm water om te douchen, overdag wel. Bij onze 3persoons hotelkamer waren geen stoelen, erg jammer dat we daardoor niet buiten konden zitten terwijl er wel ruimte voor is. Restaurant ligt aan drukke weg met veel verkeer.

De ligging tov de Plitvice meren is prima. Ook een bezoek aan Rastoke en zwemmen in riviertje daar is een aanrader. Het restaurant is goed. We hebben er smakelijk gegeten.

De gunstige ligging in de nabijheid van de Plitvici-meren.
    • Comfort Stacaravan

De grootte van het zwembad.

De gunstige ligging in de nabijheid van de Plitvici-meren. De aanwezigheid van 2 toiletten en douches in een mobilehome voor 4 personen.

Prettige locatie om Plivitc meren te bezoeken.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

temperatuur op de kamer. Directe omgeving bij accommodatie.

Personeel was vriendelijk, ontbijt goed. Dichtbij Plivitc meren en gebruik gemaakt van de bus om er heen te gaan.

De afstand naar de Plitvice meren!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een donkere kamer, een klein raam waar geen zonlicht door kwam.

De afstand naar de Plitvice meren!! Lekker dichtbij. Een prima restaurant bij het resort.

Heerlijke overnachtingen gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wifi was moeilijk te pakken te krijgen. Viel zeer regelmatig weg.

Personeel in het restaurant was erg vriendelijk! Ideaal systeem met vouchers voor ontbijt en diner. Leuk paviljoen midden op de camping waar de kamers zich bevinden. Ideale plek dichtbij de plitvice meren. Alles is met maestro te betalen en iedereen spreekt goed engels. We hebben het goed naar ons zin gehad voor twee overnachtingen.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het houten gebouw met de kamers was wat gehorig.

Prima kamer voor een goede prijs. Wij waren hier alleen voor 1 overnachting om naar de plitvice meren te gaan, zwembad is prima om af te koelen.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Vlakbij de plitvice meren, op een dikke 5min rijden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We zijn 1 nacht gebleven. De WiFi connectie was niet sterk en de gehele ochtend was er geen stroom in het resort. De gehele kamer was donker en bij het ontbijt werkten de automaten voor het verkrijgen van drinken niet

Vlakbij de plitvice meren, op een dikke 5min rijden

goede locatie voor bezoek aan plitvice
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ik had al 4 maanden van te voren geboekt en aangevinkt dat ik een een rustige kamer wilde, notabene de meest rumoerige kamer , tegen de weg, kregen we toegewezen....niet meer te ruilen omdat ze vol zaten...de weg maakt dag en nacht herrie dus tja . verder is er in de omgeving he-le-maal niets te doen

leuke kamer mooi zwembadje

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Aangenaam verblijf in een goed resort
    • Tent

Tipi tent is leuk voor een nacht of 2, meer ging teveel zijn! Maar, wel een leuke ervaring om te doen!

Zwembad, eigen terras
    • Stacaravan voor Familie met Terras

Staat van de bungalow, veel vochtschade rondom douches

Zwembad, eigen terras

Ligging tov plitvice
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Airco defect en zeer gehorig

Ligging tov plitvice

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Klein zwembad voor zo’n grote camping

Klein zwembad voor zo’n grote camping

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Ligging ten opzichte van de splitvicemeren,
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niet kunnen pinnen bij de receptie Personeel van het restaurant was niet vriendelijk

Ligging ten opzichte van de splitvicemeren, Moderne kamers

Prima bedden in tipitent.
    • Tent

Hygiëne toilet bij het zwembad was slecht. Hoofdgebouw was prima.

Prima bedden in tipitent.

Leuk plaats

Tipi kon properder zijn

Mooi locatie,zwembad

Iets anders dan anders.
    • Tent

Er is verder niets dan een bed.

Iets anders dan anders.

Ideale ligging maar camping is beperkt
    • Comfort Stacaravan

Zeer klein zwembad Weinig andere faciliteiten

Mooie luxe ‘bungalow’ met twee badkamers

Aanwezigheid van zwembad.
    • Houten Huis

Het zetelbed in de living is vrij hard. De uitrusting in de keuken is slechts basic, geen koffiezet...

Aanwezigheid van zwembad. Netjes.

Locatie, sfeer en hygiëne

Weinig schaduw

Locatie, sfeer en hygiëne

Geweldige lokatie om de plitvici meren te bezoeken.
    • Comfort Stacaravan

Geweldige lokatie om de plitvici meren te bezoeken.

Duur voor wat het is.
    • Comfort Stacaravan

Duur voor wat het is. Veel te veel volk op te kleine ruimte

- kamer was top

- geen

- kamer was top - leuk personeel - alles net nieuw

We sliepen in een super de luxe mobile home.
    • Stacaravan voor Familie met Terras

Restaurant was gewoontjes

We sliepen in een super de luxe mobile home. Twee slaapkamers met allebei een eigen badkamer.

Leuke ervaring
    • Tent

Sanitair niet zo proper, beperkte douches vrouwen

Ervaring van de tipi tenten

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kwaliteit van het restaurant is slecht, vooral voor diner. Ontbijt is wel prima

De prachtige kamer

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Slecht eten in het restaurant, ook niet flexibel met het...
    • Tent

Slecht eten in het restaurant, ook niet flexibel met het zoeken naar een oplossing toen de pin eruit lag

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Prima verblijf om Plitvice meren te bezoeken.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer en douche waren erg klein en donker.

De kamer en badkamer waren erg schoon en konden iedere dag schoongemaakt worden.

Alles was naar wens

Huisje was geweldig

• Houten Huis

Goede lokatie ten opzichte van de plitvice meren. Mooie camping met zwembad en in de avond film voor de kids. Heerlijke koffiebar en restaurant

Fijn verblijf gehad voor 1 nacht

Wij zijn maar 1 nacht gebleven maar was echt super!nette grote kamers en fijn zwembad.

super vakantie gehad!

n.v.t.

Het was een super vakantie, de kamer + tipi tenten waren goed, het ontbijt was heerlijk en niet duur. Dicht bij de Plitvice meren.

Kwaliteit zwemwater

Nette accomodatie met airco. Dichtbij zwembad

• Tent

Kleine sanitair ni zo proper

Lekker eten super bediening

Het was een goede afstand tot de Plitvice meren
    • Superior Driepersoonskamer

Warm water voorziening was slecht, te weinig capaciteit. Prijs-kwaliteit ontbijt was niet goed.

Het was een goede afstand tot de Plitvice meren

We hadden de vrijheid van een camping en de luxe van een...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden de vrijheid van een camping en de luxe van een hotel. Mooi gelegen vlakbij de Plitvicemeren

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Zeker aan te bevelen. Graag stoelen om buiten te zitten
    • Superior Driepersoonskamer

Geen stoelen bij het huisje

Mooie kamer en badkamer

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

rust op de kamers en de camping

geen airco

rust op de kamers en de camping

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Kamer is klein

Locatie dicht bij Plitvice meren. Zwembad!

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

• Beoordeeld op: 28 mei 2016

de ligging vlakbij de Plitvice meren .

wifi was moeilijk alleen in het restaurant mogelijk

de ligging vlakbij de Plitvice meren . rustige camping. Het huisje als hotelkamer was leuk, normaal gingen we met onze hond,( hij zou er welkom geweest zijn, spijtig kon hij deze reis niet meer met ons meemaken ...) ideale plek om een hond mee naartoe te nemen

• Beoordeeld op: 11 september 2015

Mooie nieuwe mobile home op leuke locatie uitkijkend op het...

Inventaris was wat karig en helaas weinig te krijgen in de kleine supermarktjes in de omgeving. Dus alle dagen maar uit eten geweest in de overigens 2 goede restaurants.Naast de mooie mobile home en fijn zwembad was de camping zelf wel wat simpel.

Mooie nieuwe mobile home op leuke locatie uitkijkend op het zwembad. Locatie camping perfect en dichtbij de Plitvice Lakes. 2 goede restaurants naast camping met speeltuintje voor de kids was ideaal.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

De karavan 'huisje' was heel modern en...

We hadden deze camping geboekt omdat zowel op bookin.com als op de site van de camping zelf aangegeven werd, ook op de foto's dat er in totaal 5 huisjes waren rond het zwembad. Bij aankomst bleek echter dat er dit jaar nog vijf huisjes werden bijgezet, een stuk verder van het zwembad en declaatste drie met uitzicht op een heel drukke baan. Het bleek dus een serieuze domper toen bleek dat we niet aan het zwembad zaten. We haden er namelijk toch wel wat meer geld aan gegeven en alles was al op voorhand betaald, dus niet terugvorderbaar!. Bleek ook dat er wel wifi was aan het zwembad, maar niet tot aan ons huisje. Wel was er op een terrasje aan het zwembad wifi, maar daar was je verplicht om eerst iets te drinken, anders mocht je er niet gaan zitten, Weer een domper.. Het weer was niet denderend als wij er waren, en bij een beetje regen werd het zwembad veel vroeger dicht gedaan of zelfs niet geopend. Voor de kinderen die een buitje af en toe niet erg vinden, vonden het wel balen dat het zwembad zo vroeg dicht was, om drie uur smiddags in plaats van de aangegeven openingstijden die acht uur savonds aangaven.. Van het huisje zelf waren we heel tevreden, behalve van de rioolgeur die uit de afvoer van de beide douches kwamen. In de kamer waar wij als ouders sliepen was het nog veel erger, aangezien het een open badkamer was..

De karavan 'huisje' was heel modern en spiksplinternieuw. Met de schuifdeuren werd extra plaats voorzien en het was net of je in een huisje zat.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

We huurden al eerder een stacaravan/mobilhome.

We huurden al eerder een stacaravan/mobilhome. Dit is echt een design logeerplaats. Fantastisch gelegen aan het zwembad. De openingsuren van het zwembad (10u tot 20u) zorgen ervoor dat het aangenaam gezellig is, maar toch rustig kan ontbijten en een stille avond hebt.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

Goede locatie voor uitstapje naar plitvice meren.

Personeel camping weinig informatief en kort. Een toiletgebouw voor hele camping, wel schoon maar afstand viel tegen.

Goede locatie voor uitstapje naar plitvice meren. Ook mogelijkheden om activiteiten te boeken.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

- ligging dicht bij de meren

De luxehotelkamers zijn veel te duur voor hun kwaliteit : -muffe geur door tapijt -lattenbodem stuk waardoor slechte slaapkwaliteit - 1 terras tafel met 4 stoelen te gebruiken door 2 kamer -kamers werden niet opgemaakt -bijbetalen voor ligstoelen aan het zwembad. Er zijn ook geen gewone stoelen aanwezig. -restaurant ligt aan de straatkant waardoor zeer druk -personeel was niet echt vriendelijk

- ligging dicht bij de meren - mooie camping, mooie omgeving -lekker ontbijt -groot aanbod van activiteiten

• Beoordeeld op: 14 augustus 2015

Luxe mobilehome.

Erg klein zwembad t.o.v. vele kampeerplaatsen. Water was dan ook vies! Verder is er helemaal niets te doen voor kinderen. Speeltuintje stelt echt helemaal niets voor en is niet in verhouding tot grootte van park en wat je zou mogen verwachten voor het enorme bedrag van 165 Euro per nacht! Verder geen enkele mogelijkheid afval te scheiden. Alles gaat in 1 container en dat kan echt niet meer anno 2015 en zeker niet voor camping bij National Park!

Luxe mobilehome. Splinternieuw

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

De dames aan de bali verdienen voor vriendelijkheid en...

Wifi bereik is niet overall goed; Het appartement was goed schoon maar duidelijk niet nieuw meer.

De dames aan de bali verdienen voor vriendelijkheid en hulpvaardigheid een 10; de heren echter keken meestal nors.

Er zijn ook 24 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.