Beoordelingen over Hotel Gran Vista Plava Laguna 3-sterren

Zelena Laguna bb, 52440 Poreč, Kroatië

#25 van de 26 hotels in Poreč

Wat betreft prijs-/kwaliteit bood het hotel te weinig maar algemeen kleine voldoende.
    • Tweepersoonskamer met Balkon met Zeezicht

Het hotel maakte deel uit van meerdere hotels op hetzelfde resort. Hotel niet was niet voorzien van liften, dus slepen met zware koffers. Tevens absoluut ongeschikt voor gehandicapten. Bovendien was de prijs voor consumpties en eten bij de restaurantjes op het resort voor Kroatische begrippen duur, zeker 20% duurder dan erbuiten. Personeel beheerste weinig of geen andere taal dan Kroatisch en Italiaans en was m.u.v. enkele werknemers in het algemeen stug en onvriendelijk. Hygiene op de kamers was twijfelachtig en gepoetst werd er slecht. Badkamer was enorm klein.

Ligging van het hotel was perfect. Geweldige uitzicht. Animatie van maan- t/m vrijdag was met name in de avond goed. Eten in het restaurant was gevarieerd (naar niet van geweldige kwaliteit). Er liep een toeristentreintje vanaf het hotel naar Porec. Ligging zwembad (dakterras) was geweldig en van hieruit had men een geldige ligging over de baai.

het onbijt was goed en het diner ook
    • Tweepersoonskamer met Balkon met Zeezicht

we konden niet aan het zwembad liggen omdat de ligzetels steeds met handdoeken of andere dingen op voorrand gereserveerdt waren

het onbijt was goed en het diner ook

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Alleen de locatie, WiFi doet het doorgaans prima.
    • Tweepersoonskamer met Balkon met Zeezicht

174 !! traptreden om bij de kamer te komen met je koffers, geen lift!! Op mijn telefoon was gemeld dat ik 26 verdiepingen had gelopen per dag. Na enig klagen een kamer op een lagere etage. Moest 1/2 pension zijn. Eten; we namen eerst een beetje van het voorgerecht en gingen na de eerste ervaringen elders eten. Kwaliteit is ver onder de maat. Ontbijt is er maar komt niet verder dan cijfer 4. Veel jeugd, hadden we weinig last van. De hele inrichting was modern in de sixties niet van deze tijd. Kamer klein. Badcel incl WC zal niet groter geweest zijn dan 1.3m2. Wasbak is als wasbakken in mijn wc thuis. Uit de douche stappen is gevaarlijk over of langs de wc. Het hotel is brandgevaarlijk omdat er op antal etages maar één uitweg is. Instructie hangt wel aan de muur, maar daar kom je er niet mee weg.

Alleen de locatie, WiFi doet het doorgaans prima.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

prima verblijf voor een paar dagen.
    • Tweepersoonskamer met Balkon met Zeezicht

1) de airco kon het niet echt aan (of was/is niet goed onderhouden o.i.d.). 2) begrijpelijk dat de mensen ergens moeten eten, maar de grote eetzaal was toch wel wat onpersoonlijk.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Ondermaats hotel. In Porec zijn er zeker betere te vinden.

Dit hotel, hoog gebouwd op een heuvel, bestaat het om geen liften te hebben! We waanden ons in de 19° eeuw! Dit complex werd gebouwd in de Tito periode en diende waarschijnlijk om partijleden te plezieren. Niemand van het personeel dat ons hielp om onze koffers op ellendig vele trappen naar boven te sjouwen. Inbegrepen maaltijden zijn niet te eten. Een strand is er nauwelijks...In die omstandigheden werd een aantrekkelijke prijs aangeboden maar wat je ervoor krijgt is nep. Te mijden dus en ik raad Booking ook aan om dit hotel uit hun aanbod te schrappen.

De zon!

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Fraai gelegen hotel ingesteld op massatoerisme met minimale service.
    • Tweepersoonskamer met Balkon met Zeezicht

Nors onvriendelijk personeel van de receptie. In de bevestiging stond zeezicht echter men trachtte ons een kamer te geven "seeside". Toen we dit niet accepteerden kregen we alsnog zeezicht. Het hotel is gefocuseerd op massatoerisme, minimale service, gigantische buffetten en luidruchtige eetzaal. Kamers zijn zeer gehorig. Geen lift aanwezig, alles via trappen, enige hulp met baggage is er niet.

De ligging temidden van vele groene parken aan zee is fraai.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Zwembad was OK.

Zeer druk en te groot hotel. Eten in een groot refter die ongezellig is.

Zwembad was OK.

• Beoordeeld op: 14 juli 2015

Ruime keuze in restaurant

Lift

Ruime keuze in restaurant Zeer proper, zeer vriendelijk personeel