Beoordelingen over Hotel Lero 4-sterren

Iva Vojnovica 14, 20000 Dubrovnik, Kroatië

#35 van de 54 hotels in Dubrovnik

Goede verhouding prijs/afatand tot de oude stad

Laatste nacht werden we midden in de nacht uit de slaap gehouden door feestvierende jongeren. Dit werd 's ochtends een beetje gebagatelliseerd door de receptie.

Gezellige hotelbar tijdens WK-voetbal.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

We boekten al onze hotels via booking.
    • Executive Kamer met Balkon

We boekten al onze hotels via booking.com gedurende een hele week... Geen problemen... Tot we hotel Lero boekten. Eerst was de prijs 180 euro all, zo werd het duidelijk vermeld op jullie website. Ik ging ervan uit dit dus 180 euro voor één nacht was. Bij het nakijken van de mail, bleek dat de prijs 580 euro voor één nacht was. De prijs werd dus berekend per persoon voor een kamer/ We waren te laat om nog te annuleren. Het is niet netjes dat de prijs weergegeven wordt voor één kamer per persoon! Dit is eigenlijk mensen misleiden. Normaal wordt de prijs altijd weergegeven per nacht per kamer. We hebben een hele week rondgereisd in de Balkan en voor alle hotels die geboekt hebben via booking liep dit steeds voortreffelijk en kregen we tegen een correcte prijs héél aangename verblijfplaats, maar dit grapje heeft onze reis wel verknald... .

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Slechte prijs kwaliteit verhouding
    • Executive Kamer met Balkon

Personeel heel zwak en duidelijk ongemotiveerd. Bij aankomst vragen hoe je de parking moet oprijden en als antwoord krijg je "gewoon oprijden en de slagboom gaat naar boven". Maar om eraf te rijden moet je aan de receptie een ticket vragen om te scannen en dat werd niet gezegd op voorhand bij het inrijden. Dat moet proefondervindelijk blijkbaar. Onvoldoende kussens voor de ligstoelen aan het zwembad, ze waren naar de cleaning... Personeel is s ochtends vanf 9u30 volop bezig met indekken voor de lunch terwijl er nog geen tafels opnieuw zijn opgedekt voor het ontbijt dat tot 10u30 is. Geen mogelijkheid om buiten te ontbijten. Enfin veel minpunten voor toch een redelijk duur hotel.

Ruime kamer maar zeer ontoegankelijke bad/douche

Fantastisch en luxueus verblijf
    • Executive Kamer met Balkon

Na het uitchecken kwam ik terug voor een uitrijkaart. Ondanks dat de receptie-medewerkster mij zag, liet ze mij gewoon staan. Ik werd later door een andere medewerker geholpen.

Het prachtige uitzicht vanaf ons grote balkon.

Goed verblijf!

Afstand naar oude stad was verder dan verwacht.

Mooi hotel, zalig zwembad, dichtbij zee en strand. Uitgebreid ontbijtbuffet, standaard hotelkamer maar alles is aanwezig.

Mooie, redelijk ruime en propere kamers.

Mooie, redelijk ruime en propere kamers. Toevoegen van een zetel zou een pluspunt zijn. Ontbijt zeer verzorgd, ruim en smakelijk. De ruime piano bar (waarvan de helft kan buiten zitten) is eveneens een belangrijk pluspunt. Totaalindruk is uitmuntend.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Keurig verzorgd hotel met leuke bediening.

oppervlakte van de kamer, dit ook i.v.m. 3 personen op een kamer. De muziek bij het zwembad klonk door op de kamer.

Het ontbijt was prima verzorgd. Vooral de lekkere muesli.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Prima hotel om Dubrovnik te bezoeken. Zwembad relatief klein en beperkte ruimte om te zonnen.

Mooie en nette kamer. Uitgebreid ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede ligging ten opzichte van de stad: 20 min. stappen of om de 15 min. bus aan het hotel. Privé-parking.

discussie omtrent de reservatie

koffie op de kamer goed bed

Restaurant - keuken in buffetvorm en niet geslaagd, zeer...

Restaurant - keuken in buffetvorm en niet geslaagd, zeer banaal. Prijs - kwaliteit, voor 27 Euro per maaltijd is dit een grote onvoldoende.

• Beoordeeld op: 2 september 2016

Heerlijk dicht bij het centrum.

Heerlijk dicht bij het centrum.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Ontbijt was uitstekend en kamers waren netjes.

Ietsje grotel balkon...

Ontbijt was uitstekend en kamers waren netjes. Douchen in bad niet ideaal.... Maar... Wel een bad!

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

• Beoordeeld op: 28 mei 2016

Heerlijke bedden goed ontbijtbuffet!

Heerlijke bedden goed ontbijtbuffet! Alleen dat je in bad moet douchen, die ook nog eens een hele hoge instap had was minder prettig. Verder fijn hotel met goede busverbinding met oude centrum.

• Beoordeeld op: 2 november 2015

-locatie van het hotel was dichtbij oude kern van Dubrovnik

-herrie van het verkeer, letterlijk niet van kunnen slapen -te smalle bedden

-locatie van het hotel was dichtbij oude kern van Dubrovnik -ontbijt was zeer goed verzorgd

• Beoordeeld op: 13 september 2015

De gym is gratis (wellness niet).

De prijs van de taxiservice naar de luchthaven is hoog (275 HRK), al krijg je serieus wat comfort mee (privéwagen). Met de bus (40 HRK?) raak je er niet zo makkelijk (stopt enkel aan 1 stadspoort). Een 'gewone' stadstaxi (ipv de hoteltaxi) zal wel goedkoper zijn... Het zwembad is erg klein.

De gym is gratis (wellness niet).

• Beoordeeld op: 7 augustus 2015

Kamers ok, badkamer ok, uitgebreid ontbijt, fijn dat we...

Wifi was goed in de ontbijtruimte, slecht in de kamers. Er was geen ruimte voorzien waar we ons konden opfrissen bij vertrek aangezien we pas s'avonds onze vlucht terug hadden

Kamers ok, badkamer ok, uitgebreid ontbijt, fijn dat we handdoeken kregen aan zwembad

• Beoordeeld op: 5 augustus 2015

Ligt op 10 min wandelen van het prachtige Dubrovnik.

Helaas te weinig plaatsen aan het zwembad in verhouding met het aantal hotelbezoekers. Moeilijk dus om een ligstoel te bemachtigen.

Ligt op 10 min wandelen van het prachtige Dubrovnik.

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Dit is een hotel voor volwassenen, er zijn weinig kinderen.

Het zwembad is aan de kleine kant en omringd door de hotelkamers. Je moet dus af en toe verplaatsen om in de zon te blijven. Voor het begin van de grote vakantie is het rustig aan het zwembad, vanaf 1 juli is er muziek. Wij hebben gevraagd om die muziek af te zetten en dat was geen probleem. Het zwembad was ook 1 dag gesloten wegens onderhoud. Dit hadden ze ons niet verteld bij het inchecken. Gelukkig hadden we niet gepland om die dag aan het zwembad te liggen.

Dit is een hotel voor volwassenen, er zijn weinig kinderen. Er is ook niet veel speelruimte in het zwembad voor kinderen. Onze kamer was uitstekend met fantastisch bed! Goede service en gratis parkeerplaats. Aanrader!

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

locatie van hotel is perfect je kan over lopend of per...

Hotel geeft een zwembad maar deze is te klein voor aantal mensen die hotel bezoeken. Te weinig ligbeden.

locatie van hotel is perfect je kan over lopend of per lokale bus naar toe.

• Beoordeeld op: 2 juli 2015

De ligging dicht bij de stad en het uitgebreide ontbijt.

De zuiverheid van de kamer liet veel te wensen over: vuile muren, slecht onderhouden badkamer. Kamer aan de straatzijde was zeer lawaaierig door het verkeer en muziek uit de bar.

De ligging dicht bij de stad en het uitgebreide ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 juni 2015

Goede locatie te lopen of met de bus voor de deur

In t dekbedovertrek zat een gat evenals in t gordijn.De kamer was erg klein, aan t voeteind was een ruimte van een halve meter om te lopen .Een heel smal balkon met ondoorzichtig glas .Wilde je iets zien moet je gaan staan . Ook het tafellinnen was rafelig en kapot . Ze waren wel bezig om delen van het hotel te vernieuwen . Wij betaalde voor deze "betere" kamer ruim 600 euro voor 4 nachten

Goede locatie te lopen of met de bus voor de deur

• Beoordeeld op: 20 oktober 2015

dat alles schoon en verzorgd was

dat alles schoon en verzorgd was

• Beoordeeld op: 14 september 2015

Douche in het bad is voor ouderen moeilijk, een inloop...

Douche in het bad is voor ouderen moeilijk, een inloop douche veel comfortabeler. Wasbak ziet er leuk uit maar is te klein, geeft een klieder boel.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

Prijs

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

zwembad als afkoeling, ruime kamer met airconditioning, goed...

zwembad als afkoeling, ruime kamer met airconditioning, goed ontbijt, vriendelijk personeel.

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.