Beoordelingen over Mare Mare Suites 4-sterren

9,8

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Mooie B&B topkwaliteit,
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee

Onze grote kamer lag op de bovenste 4e verdieping en er is geen lift. Men was heel behulpzaam met het naar boven brengen van de bagage. De kwaliteit van de TV. Geen broodjes bij het ontbijt maar sneden brood ( zacht) auto parkeren kost 14€ per dag ( wel voor de deur)

Prachtige kamer, heel fraai en leuk ingericht prima bedden. Mooi gelegen aan de boulevard /haven van Mali losinj, vriendelijke eigenaren personeel. Goed verzorgt ontbijt, goede adviezen omtrent keuze restaurants, andere toeristische vragen heel goed beantwoord.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

kamer was al klaar om 11u, manager spreekt vele talen en...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

When we came back around 23:45, our room key did not work and we had to wait for about 15 minutes for the manager to arrive who confirmed that it was a technical problem and solved it. We received a quick apology but no other kind of compensation which would have been appreciated.

kamer was al klaar om 11u, manager spreekt vele talen en hartelijke ontvangst, propere confortable Kamers, goed gelegen net buiten het drukke centrum.