Beoordelingen over Apartments Milas 3-sterren

Krcic Broj 4, 21223 Trogir, Kroatië

#331 van de 682 vakantiewoningen in Trogir

Gebaseerd op 34 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Prima appartement met vriendelijke hostess
    • Appartement met Terras (3 Volwassenen)

De hond van de hostess zat direct onder mijn appartement de gehele dag te huilen en te blaffen. Op zich maakte dit niet uit omdat ik toch het grootste gedeelte van de dag afwezig was in verband met activiteiten. Echter zat de hond op een avond 22.30 uur nog te blaffen en te huilen. Hierop de hostess gevraagd hier iets aan te doen anders zou het ten koste gaan van mijn nachtrust. Dit hebben ze gelijk gedaan. Echter de volgende avond zat de hond er weer. Gelukkig was hij nu iets minder aan het huilen en was het mijn laatste nacht zodat ik dit zo heb gelaten. Op zich wel goed hier doorheen kunnen slapen.

Bijzonder vriendelijke hostess. Bij binnenkomst stond ze gelijk klaar met koffie, een pak sap en chocolaatjes. De kamer was prima. Een aantal dingen waren niet aanwezig maar toen ik er om vroeg regelde ze alles direct. Ze gaf zelfs aan boodschappen voor me te willen doen. Hier heb ik echter geen gebruik van gemaakt. Maar ze deed er echt alles aan om mijn verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De transfer van en naar het vliegveld was prima, ruim op tijd. Ik ben één dag ziek geweest. Ik ontving speciaal hiervoor een pannetje heerlijke soep die haar moeder had gemaakt, heel sympathiek. Bed was prima.

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

Het vinden van adres.

Het vinden van adres. Adres Voucher was onvindbaar op tomtom rn kaart.