Beoordelingen over Hotel Narcis - Maslinica Hotels & Resorts 4-sterren

Rabac b.b., 52221 Rabac, Kroatië

#61 van de 91 hotels in Rabac

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Ideaal hotel voor een kort vertrek.
    • Tweepersoonskamer aan Zeezijde met Balkon

Moeilijk parking gevonden op het domein, waar 4 hotels aan elkaar grenzen. Zeer druk rond en in de zwembaden. Er moest betaald worden voor een parasol aan het zwembad. Dit zou moeten vrij beschikbaar zijn. Geen Wifi in onze kamer (nr 503). Kamer naast de onze had dat wel.

Mooie ruime, nette kamers met balkon met zeezicht. Propere badkamer. Dicht bij zee. Keuze tussen ligstoelen aan één van de zwembaden of aan zee. Ontbijtbuffet was ruim. Sommige dingen waren echter maar matig van kwaliteit (fruitsap, koffie, roerei).

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Mij zien ze daar toch niet meer.
    • Tweepersoonskamer aan Zeezijde met Balkon

Kamer sloeg fameus tegen, voor mij absoluut geen 4* waardig. Deuren die nog amateuristisch dichtgaan, té kleine kamers, vooral als je met een baby op reis gaat. 2 x 1persoonsbedden ipv 1x 2persoonsbed. Voor mensen die graag WiFi willen, vergeet het maar, op de kamers geen verbinding mogelijk. Vraag nooit een kamer op het hoge verdiep, je staat ongetwijfeld 15 minuten te wachten op de lift! 2 liften waar 3 personen in kunnen.

Ontbijtbuffet was goed uitgebreid. Locatie van het hotel is uitstekend, op wandelafstand van het strand.