Beoordelingen over Hotel Neptun Dubrovnik 4-sterren

Kardinala Stepinca 31, Babin Kuk, 20000 Dubrovnik, Kroatië

#9 van de 54 hotels in Dubrovnik

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Prachtig en super vriendelijk hotel!
    • Panoramische Tweepersoonskamer met uitzicht op zee (1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden)

Wat een geweldig hotel! Als je met de auto aankomt, wordt deze gelijk door een zeer enthousiaste medewerker weggezet. Onze kamer was nog niet klaar dus kregen wij een welkomstdrankje tijdens het wachten. Het hotel zelf is in een woord PRACHTIG! Onwijs veel mooie zitjes en meerdere zwembaden tot je beschikking. Je kan heerlijk buiten zitten met uitzicht op zee. Het uitzicht is ongelooflijk mooi! Je kan er uren naar blijven kijken! Als je een kamer boekt dan kan je het beste een kamer boeken met uitzicht op zee met balkon, dat is in de zomermaanden echt een MUST! Er is ook een mooie 18+ rooftop bar met zwembad aanwezig. Ook hier is het uitzicht wederom spectaculair en serveren ze heerlijke(maar wel dure) cocktails! Het ontbijt was zeer uitgebreid. Er staat buiten zelf een kok eitjes voor je te bakken als je dat wilt. Het enige minpunt van dit hotel was de koffie, maar dat is eigenlijk niet het noemen waard. 😊 Wij komen volgend jaar zeker terug, maar dan met zijn vieren voor een stedentrip naar Dubrovnik. Hotel Neptun, bedankt voor deze prachtige ervaring en super vriendelijk personeel! Daar kunnen wij in Nederland zeker nog wat van leren!

Aangenaam verblijf , vriendelijk personeel ,vele zwemmogelijkheden ,mooie en verzorgde eetruimte.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Veel wespen s'morgens bij het buiten eten, jammer. De sleutelkaart werkte niet, heel vervelend daar je steeds terug naar de receptie moet om dit in orde te brengen? Is dit een defect aan de kaartlezer. Jammer genoeg heeft men dit niet echt nagezien.

Super ontbijt qua variatie, wel vers fruitsap gemist. De zelf samengestelde omelet werd door vriendelijke gast gebakken, een zeer in de smaak gevallen formule. De Mexiaanse avond idem als de omelet, zelf de samenstelling te kiezen en de bediening zorgt voor een pachtige presentatie, super goed concept.

Ik raad het aan iedereen aan.
    • Premium Kamer met Balkon en Uitzicht op Zee

1 negatief punt van de kamer..de vloerbedekking was vol vlekken.

Het ontbijt was prima..alleen als we wat later kwamen..was er veel gemorst. Kamer,zeker zoals voor ons 3 personen zeer goed

Mooi hotel, maar prijs was echt belachelijk hoog
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De prijs voor de kamer was echt veel te hoog. €280 euro per nacht, voor een klein kamertje met 2 losse bedjes.

Het is een mooi hotel van alle luxe voorzien

Je komt in een oase van rust.
    • Premium Familiesuite met Balkon - Uitzicht op Zee

Je komt in een oase van rust. Er zijn veel zwembaden en een variatie tussen adult only en niet. De kamers zijn super, bed ligt lekker en ontbijtbuffet is echt uitstekend. Zoveel keus! Je bent zo in de stad met de bus en dat is ook prima te doen. Echt een aanrader!

Fantastisch verblijf in een luxe omgeving!
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee en Balkon

Niets op aan te merken!

We boekten ons verblijf bij hotel neptun. Toen we aankwamen hadden ze goed nieuws en kregen we een upgrade naar een suite in de royal princess hotel. Hotel vlak er naast (5-tal hotels naast elkaar onder de grote noemer imprtanne resort). Idee dat er heel wat leeg stond, want zwembaden van het resort voor ons helemaal alleen. Super kamer met 2 badkamers en ruime slaapkamer. Ook frigo ter beschikking. Schitterend zicht op de zee, zwembad. Ruime keuze aan het verzorgd ontbijt. Sauna, fitness ok! Massage zijn prijzig maar ok. Perfect werkende wifi Gewoon weg top!

Iedereen aan te raden!

De enige upgrade die ze nog zouden kunnen doen, zou een echt barista koffieapparaat zijn bij het ontbijt. Al was dit champagne-ontbijt ook heerlijk.

We hadden een aanbieding in het naseizoen, eind oktober voor 2 personen €270 voor 3 nachten. Nog nooit zo luxe voor dit geld gezeten. Hotel Neptun is een echte aanrader! Dit gun ik iedereen. Alles klopte; alles was schoon, vriendelijk personeel en uitstekende faciliteiten. Prachtig uitzicht vanaf de hotelkamer. Helaas door het weer geen gebruik kunnen maken van alle zwembaden.

Een hele dikke 10!

Wij vonden het eten in het restaurant niet zo bijzonder. Gelukkig biedt de stad veel alternatieven.

Ontzettend vriendelijk personeel, prachtige hotelkamer (we kregen zomaar een upgrade) met fantastisch uitzicht. Een dikke 10 wat ons betreft!

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Wij hebben er alleeen geslapen en zijn verder op stap geweest, dus......
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De naam neptun is praktisch overal verdwenen; het hotel valt onder een resort met de naam importanne en er is vanaf de bushalte geen duidelijke route aanduiding naar dit resort. Toen wij 's avonds laat in het donker aankwamen was het dus even moeilijk om de ingang te vinden. Als je eenmaal de weg weet, ligt het hotel op een uitstekende locatie.

Rustige ligging en goed bereikbaar met openbaar vervoer en een fijne ontbijtruimte met een goed ontbijt en een mooi uitzicht

Hotel met vele faciliteiten en waanzinnige uitzichten!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hadden een 'standaard' kamer geboekt en deze was behoorlijk klein en had uitzicht op een andere kamer (zat maar een paar meter tussen). Het ontbijt was erg uitgebreid maar de setting was niet erg gezellig.

De keuze uit de zwembaden was een heerlijke luxe. Er is een prachtige rooftop pool met een waanzinnig uitzicht. Daarnaast nog twee zwembaden aan het strand, keuze zat!

Super hotel, lekker ontbijt , goede ligging
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Strandstoelen werden door mensen met handdoeken gereserveerd en achtergelaten. Diner bij restaurant Zoë, eten was goed maar we hadden 1 x frietjes gevraagd ipv rijst, die hebben we nooit gekregen. Dessert kwam veel te laat, onze koffie was reeds lang op. Geen excuses van de ober Bord met eten was gevallen en dit heeft er minstens een uur gelegen. Volgens mij was er een onderbezetting van personeel

Ontbijt was super

Uitstekend verblijf voor ik dubrovnik
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was top dat we een betere kamer kregen dan we eigenlijk geboekt hadden. Daarnaast is alles top geregeld en voel je je er heel erg thuis. De service, het ontbijt, het strand en de zwembaden, geweldig.

Het verblijf voldeed aan alle verwachtingen.
    • Luxe Tweepersoonskamer met uitzicht op zee - 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden

Het was een zeer groot complex. We hebben daar wel geen nadelen van ondervonden.

Het verblijf voldeed aan alle verwachtingen. . Ons balkon mistte wel zon na 17u. Het ontbijt was ruim en in orde.

Neptun, zeer mooi massahotel met slecht ontbijt.
    • Premium Kamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Het ontbijt! Kwantiteit is hier duidelijk belangrijker dan kwaliteit. Verschillende soorten automatenkoffie, maar geen enkele lekkere en de vers gezette koffie is al lauw van zodra ze de keuken uit komt. De verschillende fruitsappen zijn allemaal aangelengd en zeker niet vers. Ze zouden het ontbijtaanbod beter beperken en kiezen voor verse kwaliteitsproducten of streekproducten. Er stond buiten een chef verse eitjes te bakken, dat was wel een pluspunt.

Het zwembad op de dakverdieping was subliem. Niet gevuld met chloorwater, maar "fresh" water. Bovendien is dit zwembad 18+, waardoor het er heerlijk rustig vertoeven was!

Prima hotel!

Verwachtten meer van superior kamer: klein en niet echt mooi uitzicht.

Ruimte aan de zwembaden. Uitgebreid ontbijt. Mooie accommodatie. Zeer goede verbinding met lijnbus naar centrum.

Schiterend zich voor een meer dan matige hotel

De kamers. Ze verkopen dit als Prachtige uitzich op zee en het is noet waar! Zicht naar een terras (dak zwembad) en in een zijde de zee. Konden de gordijn niet open anders de mensen op de zwembad kijken direct naar ons

Magnifiek

Super ontbijt. Heel vriendelijk personeel. Propere kamers en faciliteiten. Strand bestaat uit rotsen waar ligstoelen te vinden zijn. Keuze uit 2 zwembaden aan het strand of een duik in de zee. Op het dak van 1 van de gebouwen is er ook een 18+ bar met bijhorend zwembad met een prachtig uitzicht. Eten in de aanwezige restaurants van het hotel is zeker aan te raden! Indien afgesproken op voorhand komt een shuttle u oppikken aan de luchthaven en brengt deze u jammergenoeg ook terug naar de luchthaven als het tijd is om te vertrekken :-) een aanrader!

Heerlijk relaxen
    • Premium Kamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Relaxt hotel, vriendelijk personeel, ligging net buiten de hectiek van de oude stad (maar wel binnen handbereik), prachtige natuur, goede service, lekker ontbijt!

Luxe hotel , een droom ... als je van grootschaligheid houdt.
    • Premium Kamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Ressort complex bestaande uit 4 hotels , elk met eigen zwembad, sauna , wellness, etc... Prachtig , als je hiervoor open staat. Voor mij te groot, te complex (je moest bvb 2 liften gebruiken + stuk open ruimte oversteken om ontbijtbuffet te bereiken...) Ontbijt buffet ok, avondbuffet ondermaats.

Luxe hotel in een magnifieke omgeving. Prachtig uitzicht op zee. Prima comfort.

Prima hotel ; goede ov verbinding met de oude stad op 2 min loopafstand van het hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen lift in de lobby. Met bagage een kleine trap op bij de lift te komen. De lobby had geen toiletten, daarvoor moest men 1 verdieping naar beneden.

Prima vlotte en zeer regelmatige ov verbinding met de "oude stad". Ruime, goed geoutilleerde (waterkoker, koffie - en theezakjes, twee zitstoelen) kamer met goede bedden en ruime prettige badkamer. Het ontbijtbuffet was goed en zeer gevarieerd.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Heerlijke dagen gehad

Het ontbijt was niet heel vers. Vooral het fruit niet. Binnenzwembad viel tegen. De sfeer van die ruimte had ik zo anders verwacht. Daar mogen ze wel extra aandacht aan gaan besteden. Wij waren er begin oktober, niet dat het er heel warm was. Maar de twee grote zwembaden waren leeg en dan herken je de sfeer van de foto's op de site ook niet meer.

Kamer was echt geweldig die wij hadden en met een fantastisch uitzicht. De service en vriendelijkheid van het personeel was heel erg goed. Hygiene van de kamers was super goed

• Beoordeeld op: 1 november 2016

prima verblijf in Hotel neptun

de bar zou wat gezelliger kunnen worden ingericht, weinig sfeer.

erg mooie locatie direct aan zee hotel was ruim, schoon en netjes en personeel was ten alle tijd bereid te helpen en waren correct en vriendelijk. goede busverbinding met de oude stad

Prachtig hotel complex met meerdere hotels aan elkaar...

Prachtig hotel complex met meerdere hotels aan elkaar gekoppeld. Prachtig uitzicht over de zee.

De locatie en het ontbijt

De locatie en het ontbijt

Uitstekend goed gelegen hotel met enorm behulpzaam personeel

De gunstige ligging met betrekking tot het openbaar vervoer

uitstekend !
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de locatie ten opzichte van centrum is wat ver,

luxe hotel van alle gemakken voorzien

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Goede faciliteiten

Sauna was matig

Aanwezigheid van sauna, wellness, fitness, zwembaden, goed restaurant. Kamer met zicht op zee.

Iedale rustplaats na bezoek regio, zeer net!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijs, maar was wel in hoog seizoen

Netheid, ruime kamers, bijzonder vriendelijk

Waanzinnig mooi hotel met een onbetaalbaar uitzicht op de zonsondergang
    • Premium Kamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Keuze aan vegetarische gerechten was beperkt

Personeel was supervriendelijk, mooie kamers en het uitzicht was subliem!

Spectaculair uitzicht en vriendelijk personeel

de ligging, uitzicht, onthaal

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Op en top

Niets eigenlijk

Alles was top van het hotel

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Geweldig hotel

Eet ruimte was minder luxueuzer dan de rest van het hotel.

Luxe en comfort

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Heerlijk verblijf, prachtig uitzicht!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het geheel was wel prijzig. Of dat het t waard was... ??

De kamer was super, we hadden landzicht! Uitzicht aan de voorzijde was geweldig!!

• Beoordeeld op: 30 april 2016

Fantastisch, modern en schoon hotel, Ruime Kamer met...

Wijnen zijn exorbitant duur !!, Ook het a la carte eten is flink aan de prijs.

Fantastisch, modern en schoon hotel, Ruime Kamer met fantastisch uitzicht op de Adriatische zee en groot balkon.

• Beoordeeld op: 19 april 2016

We kregen een gratis upgrade naar een hoekkamer met groot...

Te voet naar de oude stad van Dubrovnik is niet echt aangenaam, Kroatië is niet echt voetgangersvriendelijk, 5km stappen. Er zijn wel bustickets aan de balie verkrijgbaar. Elke 15 minuten is er een bus.

We kregen een gratis upgrade naar een hoekkamer met groot terras omdat het laagseizoen was. Het personeel was uiterst beleefd. Het ontbijt was zeer uitgebreid en dat konden we zowel binnen als buiten (met zicht op zee) nuttigen. In het laagseizoen (april) is dit alvast een aanrader omdat er zo weinig volk is.

• Beoordeeld op: 9 april 2016

Wegens verblijf buiten het seizoen, hebben wij een upgrade...

De buitenzwembaden en cocktailbar waren nog niet geopend. Naast het hotel waren serieuze werken bezig die begonnen om 7u 's ochtends. Hotel was zich nog aan het klaarmaken voor het toeristisch seizoen.

Wegens verblijf buiten het seizoen, hebben wij een upgrade gekregen van kamer. Ik vermoed dat alle gasten in het centrale gebouw werden gezet ipv ze te verspreiden over verschillende gebouwen. Het uitzicht was prachtig, de zonsondergang vanop het terras fenomenaal. Boek een kamer met zeezicht! Ontbijt was top! Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 8 november 2015

Een goede ontvangst, mooie kamer met prachtig uitzicht.

Een onaangename geur in de badkamer en de temperatuur in de kamer was voor mij een beetje te warm.

Een goede ontvangst, mooie kamer met prachtig uitzicht. Uitstekend ontbijt en vriendelijk personeel. Een goede verbinding met het centrum.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Mooie kamer met uitzicht over zee.

Harde popmuziek in bars en restaurant!

Mooie kamer met uitzicht over zee. Makkelijk om naar Dubrovnik te gaan met de bus. Mooie zandstranden in de buurt van hotel.

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

Prachtig gelegen hotel met uitstekende faciliteiten : o.

Prachtig gelegen hotel met uitstekende faciliteiten : o.a. mooie & ruime kamers, zwembaden vlak naast de zee (met gratis parasols & handdoeken), héél uitgebreid & gevarieerd ontbijt (enkel geen pannekoeken), shuttlebus vlak bij hotel naar centrum & old town Dubrovnik. Maar bovenal super zalig gevoel als je buiten kan eten met zicht op de ondergaande zon !

• Beoordeeld op: 12 juli 2015

Zeer verzorgde kamer met goede bedden.

Zeer verzorgde kamer met goede bedden. Het ontbijtbuffet was telkens zeer goed verzorgd. Onze terugvlucht was laat in de avond gepland. We mochten, desondanks dat we reeds om 11u moesten uitchecken, alle faciliteiten (in de fitness en indoorzwembad) gebruiken om ons na de laatste dag zon en zee te kunnen douchen. Personeel was telkens zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

Prachtig uitzicht vanaf het balkon (zeezicht).

Zeer slechte wifi verbinding. Helaas veel wind op het balkon. Kamers werden niet 100% schoongemaakt en soms werden handdoeken niet volledig aangevuld.

Prachtig uitzicht vanaf het balkon (zeezicht). Het ontbijt was fantastisch. Bus naar oude centrum dubrovnik stopt vlak bij hotel en rijdt om de 10 minuten. Op loopafstand ook leuke restaurants in omgeving.

• Beoordeeld op: 24 juni 2015

Kwaliteit van het ontbijt en dat deze buiten kan worden...

Kwaliteit van het ontbijt en dat deze buiten kan worden genoten. Locatie; uitzicht en de buitenbar Kwaliteit kamer en bed (gerenoveerde luxe kamer op de 6de etage)

• Beoordeeld op: 6 juni 2015

hotelkamers mooi en zeer ruim.

helemaal niets

hotelkamers mooi en zeer ruim. zeeuitzicht geweldig! mooi terras voor ontbijt. leuke stranttent heerlijke cocktails. vier hotels vormen samen importanne resort. hadden neptune geboekt verblijf werd in prinsess royal. kamer upgrade gehad.

• Beoordeeld op: 16 mei 2015

De kamer met uitzichtloos zee.

De herrie van het naastgelegen hotel en de boormachines

De kamer met uitzichtloos zee. Jammer dat er gewerkt werd met boormachines. Maar daar jan het hotel ook niks asn doen

• Beoordeeld op: 28 oktober 2015

Het uitzicht, het ontbijt, de gastvrijheid het beach gedeelte

Het uitzicht, het ontbijt, de gastvrijheid het beach gedeelte

• Beoordeeld op: 5 september 2015

Prachtig uitzicht, terras en moderne kamer

Een paar comfortabele zetels en een betere verlichting in de badkamer was het enige dat ontbrak

Prachtig uitzicht, terras en moderne kamer

• Beoordeeld op: 2 september 2015

Alles goed verzorgd ontbijt mooie kamer met mooi uitzicht op...

Geen winkels dichtbij

Alles goed verzorgd ontbijt mooie kamer met mooi uitzicht op zee locatie goed bus vlakbij personeel vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 24 augustus 2015

De ligging, comfort ,uitzicht en de faciliteiten.

De ligging, comfort ,uitzicht en de faciliteiten.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

zwembad

wifi niet stabiel en traag

zwembad grote kamers proper

• Beoordeeld op: 12 juli 2015

Dit hotel heeft een heel mooie ligging, direct aan zee.

Dit hotel heeft een heel mooie ligging, direct aan zee. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

Bed en kamer.

Geen vers fruitsap bij ontbijt En de tuin was niet onderhouden en vuil Ook de trappen buiten waren vuil

Bed en kamer. En de rust

• Beoordeeld op: 18 juni 2015

De update van de kamer (appartementje) met de nodige luxe

De update van de kamer (appartementje) met de nodige luxe

Er zijn ook 15 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.