Beoordelingen over Paradis Apartments 4-sterren

Stikovica 63, 20000 Štikovica, Kroatië

9,7

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Mooi gelegen, schoon en goed onderhouden studio. Vriendelijke eigenaren.
    • Appartement (3 Volwassenen)

We dachten een appartement met een aparte slaapkamer te hebben gehuurd. Het was een studio.

De locatie t.o.v. bezienswaardigheden en dubrovnik was goed. Het uitzicht op de baai was magnific.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Mooi uitzicht en fijn zwembad
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De kamer was gedateerd en had een schuin plafond waardoor het klein was. Het laminaat was scherp, deze stond bol vanwege lekkage. De bedden zijn te kort (1.90). Er moet contant afgerekend worden bij de eigenaar, pinnen is niet mogelijk.

Mooi uitzicht en fijn zwembad

Geweldigde locatie voor je vakantie in Dubrovnik

Voor mensen die slecht ter been zijn is deze accomodatie minder geschikt. Verder geen opmerkingen

Geweldigde locatie, mooie appartementen / kamers, 12 km ten noorden van Dubrovnik. Gastvrijheid van de eigenaren was super. Geweldig uitzicht vanuit de kamer over zee. Wel veel trappen / steile wegen van en naar appartement, maar je kan eventuele (huur)auto voor de deur parkeren. Eigenaar is bereid je te brengen en te halen naar Dubrovnik voor een kleine vergoeding. Geweldig restaurant op loopafstand : Konoba Veranda (je moet hier wel reserveren want zit elke dag vol)

mooie schone studio met zeer mooi uitzicht
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Wij sliepen in appartement beneden en is alleen per trap te bereiken. Zwembad hebben we niet gezien maar was waarschijnlijk boven via een aantal trappen te bereiken. Maar wij waren slechts 1 nachtje dus hebben er ook niet naar gezocht of gevraagd.

Fantastisch uitzicht over de baai. Zeer vriendelijke eigenaren. Studio was nieuw en zeer schoon. Terras met ook een ligbed. Hartelijke ontvangst

prima vakantie in dit appartement
    • Appartement (3 Volwassenen)

eigenlijk niets

Compleet huisje met ruim zonnig balcon en perfect uitzicht op baai en zee. Een paar km buiten Dubrovnik maar deze stad is heel makkelijk bereikbaar. Beneden aan de heuvel dichtbij is een klein kiezelstrand met een leuk restaurantje. Daarnaast twee uitstekende restaurantjes in de buurt. Prima vermaakt met onze zoon van 14. Wij hebben vanaf het vliegveld een auto gehuurd voor de relatief kleine afstanden. De trappen naar het strand hebben wij hiermee kunnen omzeilen.

Heerlijke plek, dicht bij Dubrovnik.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Wij hadden 2 kamers naast elkaar. Handig dat we in hotel naast onze locatie konden ontbijten. Handig dat er een grote keuken ter beschikking staat, zodat je zelf ook je eten kunt verzorgen. In het dorpje een supergoed restaurant. Eigenaren doen alles om je te helpen met bijvoorbeeld restaurants reserveren of een boot huren.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Fijn hotel in mooie omgeving

N.v.t.

Het hotel is prima bereiken met het openbaar vervoer maar je moet een flink aantal trappen op en af om er te komen. Hotel ligt in een klein plaatsje met een mooi strandje en een fantastisch uitzicht. Uit eten is hier mogelijk, verder geen winkels o.i.d. We werden hartelijk ontvangen door de eigenaren met een drankje en allerlei info over o.a. de bustijden. Mooie en schone kamer (dagelijks schoongemaakt) en fijn zwembad/jacuzzi die amper bezet was tijdens ons verblijf. We hadden een hotelkamer i.p.v. een appartement maar we konden wel gebruik maken van een klein gezamenlijk keukentje. Eigenaren wilden ons met van alles helpen en brengen je voor een klein bedrag naar het centrum.

Supertoffe locatie.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Niets. Niet aan te raden voor mensen zonder vervoer (eigenaar helpt wel bij verplaatsing of boodschappen doen) of die slecht te been zijn (veel trappen).

Supertoffe locatie. Kamer met ruim balkon met fantastisch zicht op zee! Zwembadje met zonneterras ook tof en meestal rustig. Heel vriendelijke eigenaars die goede info geven over mogelijke uitstappen, restaurants in de omgeving (Veranda = aanrader!). Dichtbij Dubrovnik en toch weg van de toeristenstroom. Super!

Fantastisch!

- Mega plat en zacht kussen, dus als je een zij-slaper bent zal ik je aanraden eigen kussen mee te nemen ;-) - Je zit bovenaan de berg, dus het is een goede conditie training om van het strand en restaurants naar je kamer te komen.

- Adembenemend uitzicht vanuit ons appartement en vanaf het zwembad - Zeer vriendelijke eigenaren en erg behulpzaam. Zo hebben ze voor ons een leuke boottocht geboekt een dag van te voren en ons voor slecht 200 kuna naar Dubrovnik gebracht. Parkeren daar is namelijk niet te betalen (40 kuna per uur) - Erg modern appartement, heerlijke douche, airco die goed koelt en niet direct op je waait. - Erg mooie omgeving en het beste restaurant van Dubrovnik op 5 minuten loopafstand. - Klein plaatjes vlakbij de grote stad. Supermarkt kun je bereiken per auto. Er zijn 3 restaurantjes op loopafstand. reserveren is aanbevolen. Zeker bij Konoba Veranda, maar zeer zeer de moeite waard. Hier kun je ook ontbijten voor 6 euro p.p. - In de tuin zat een hele schildpadden familie. Zo lief! De eigenaresse geeft ze eten dus ze komen elk jaar terug zei ze.

Super vakantie gehad

Eigenlijk niks

De ligging was geweldig. Lekker rustig en heel mooi uitzicht. Mooie kamer relax zwembad niet groot maar wel fijn. Hele aardige mensen. Top locatie

Hygiene
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De herrie van de weg, en schuin plafond in de slaapkamer

Hygiene

Geweldig uitzicht over de zee, ruim terras met zwembad,...

Geweldig uitzicht over de zee, ruim terras met zwembad, jacuzzi - zeer goed onderhouden. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar

• Beoordeeld op: 15 september 2015

De gastheer/gastvrouw waren heel vriendelijke mensen.

De gastheer/gastvrouw waren heel vriendelijke mensen. Je hebt echt het gevoel dat je bij hun welkom bent. De locatie was super en de kamer was zeer proper, elke dag werd daar gekuist. Zeker een aanrader !!

• Beoordeeld op: 8 september 2015

Geweldig mooi uitzicht en zeer vriendelijke mensen.

Als je cash betaald betaal dan met euro's anders houden ze de wisselkoers veel te hoog

Geweldig mooi uitzicht en zeer vriendelijke mensen. Zwembad en jacuzzi waren super, schone kamers. Dichtbij dubrovnik.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Super mooi uitzicht , heerlijk relaxt bij zwembad en jacuzzi...

Echt tegen viel er niets , oke je moet veel trappen open dus goed ter been zijn , maar dat is in heel Dubrovnik

Super mooi uitzicht , heerlijk relaxt bij zwembad en jacuzzi , met de auto was old town goed te bereiken we pareerden in publik garage Super fijne week gehad

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Uitzicht, rustig, terras en zwembad met whirlpool.

Kleine kamer met een aflopend plafond.

Uitzicht, rustig, terras en zwembad met whirlpool.