Beoordelingen over Hotel Pastura 4-sterren

Postira bb, 21410 Postira, Kroatië

#7 van de 27 hotels in Postira

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

We hebben genoten van het pittoreske uitzicht, de prachtige omgeving, de relaxte sfeer.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Roken op terras liever niet.

Prachtige accomodatie. Prachtig uitzicht. Zwemmogelijkheden op loopafstand. Vriendelijkheid en professionaliteit van het receptiepersoneel.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Charmant hotel op toffe,rustige ligging aan de haven van Postira. Aanrader.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De geur in de badkamer. Muffe afvoergeur. Nochtans was de badkamer redelijk recent. Doch de deuren waren nog oude bruine deuren van vroeger. Deur kon je niet goed Sluiten... Erg jammer. Vast tapijt zou beter vervangen worden door laminaat of dergelijke. Ontbijt niet mogelijk op terras .

Ontbijt was uitgebreid en lekker. Diner a la Carte zeer verzorgd en lekker. Leuk om in september s avonds nog op het terras te kunnen eten. Aangename verrassing was het live optreden van zanger en zangeres. Personeel zeer vriendelijk.

Heerlijk hotel voor relaxte vakantie!

Niets veel tegen. Gewoon prettig hotel. Wij waren maar vier dagen, maar hadden met gemak langer kunnen blijven.

Goed hotel dat perfect lag. Elke dag prachtig uitzicht over het water en het haventje. Lekker rustig relaxed hotel. Restaurant is prima. Bediening erg aardig en eten heel goed. Onze kinderen vonden het fijn dat ze makkelijk van zwembad naar de zee konden gaan.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Voor een ligbed aan het zwembad en aan de zee betaal je 10 kuna per persoon per dag. Dit vonden wij als gast in het hotel erg raar. Ook had de ontbijtzaal weinig sfeer en kun je niet kiezen waar je gaat zitten.

Bij het inchecken kregen we een suite aangewezen met zeezicht. Het personeel aan de receptie is erg behulpzaam en vriendelijk. De locatie ten opzichte van het dorp is erg goed.

• Beoordeeld op: 16 september 2016

mooie locatie, een upgrade gekregen naar een suite,super
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

buiten ontbijten was VERBODEN, zelfs plaats werd toegewezen binnen waar je MOEST zitten gelukkig was het voor ons maar 1 ochtend

mooie locatie, een upgrade gekregen naar een suite,super

Brac is een prachtig eiland . Zeker de moeite waard ! En het hotel is een aanrader .
    • Suite met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

Ontbijt vonden wij slecht , weinig keus en werd niet goed bijgevuld.

Geweldig uitzicht over de haven ! Mooi groot appartement . Heerlijk zwembad !

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

We hadden kamer met ontbijt en hebben s' avonds in het à...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

We hadden kamer met ontbijt en hebben s' avonds in het à la carte restaurant gegeten, zeer lekker !

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Geweldige suite met prachtig uitzicht op zee en zwembad.
    • Suite met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

absoluut geen opmerkingen!

Geweldige suite met prachtig uitzicht op zee en zwembad. Personeel uiterst vriendelijk!

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

Het uitzicht, a la carte restaurant (super ober!

Dat we weg moesten.

Het uitzicht, a la carte restaurant (super ober!) en het geweldige uitzicht op het kleine gezellige en rustige haventje.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

De ligging van het hotel is prachtig, vooral vlakbij Postira...

Wij kregen niet de geboekte kamer maar werden verderop in een appartement gestopt met uitzicht op een blinde muur ipv zeezicht. Naar ons idee expres en men probeerde ons ook nog met het prijsverschil tussen de geboekte kamer met uitzicht op zee en het appartement te bedonderen, dat viel ons heel erg tegen. Terwijl we al maanden van tevoren hadden geboekt en ook nog per mail contact hadden gehad kort van tevoren. Dankzij Booking.com is dit toch nog opgelost. De eetzaal was erg kil en het ontbijt redelijk. Het zwembad was heel klein en de bedden rondom al heel vroeg bezet.

De ligging van het hotel is prachtig, vooral vlakbij Postira met een leuke baai en rondom terrasjes en restaurants heel gezellig. Het rotsplateau met de ligbedden was heerlijk en het water heel helder om te snorkelen. Het diner in het restaurant was goed.

• Beoordeeld op: 9 juli 2015

Het leuke dorpje en omgeving.

Het leuke dorpje en omgeving. Ook mooi uitgangspunt voor wandelaars. Leuke baaitjes om te zwemmen. Veel kiezelstandjes, veel plekken om op de rotsen te liggen zonnen en de zee in te duiken. Wel water schoentjes meenemen. Loopt lekkerder op de kiezels.

• Beoordeeld op: 7 september 2015

Alles!

Alles! Locatie, hotel, personeel, vriendelijkheid, eten, ontbijt , alles super!

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Alles !

niets ....

Alles !

• Beoordeeld op: 6 juli 2015

Aangenaam verblijf op een rustige maar prachtige locatie!

Aangenaam verblijf op een rustige maar prachtige locatie!