Beoordelingen over Miramar Sunny Hotel by Valamar 3-sterren

Svetog Andrije 1, 52221 Rabac, Kroatië

#37 van de 91 hotels in Rabac

“Erg matig”
    • Superior Driepersoonskamer met Balkon

Parkeren een ramp. Er was nooit een plekje vrij, en de manier hoe je je auto daar moest parkeren is lachwekkend. Gelukkig kon onze auto tegen een stootje, maar met een wat oudere auto zou ik het niet aanraden. Airco is geen airco maar een ventilator. Bloedheet in de kamer. Zelf een extra ventilator gekocht. Personeel erg onvriendelijk. In de tijd dat wij er waren liep ik een zonnesteek op waardoor ik totaal geen hitte kon verdragen, ik vertelde dit bij de receptie, maar het deed ze niks. Ik heb meerdere malen gevraagd of er iets aan de airco gedaan kon worden, maar ze vertelde mij dat dit het was. De eetzaal is chaos, je mag blij zijn als je een plekje kunt vinden. Het eten is voor volwassenen van 20:00 tot 21:00 ‘s avonds. Een hele lastige tijd, want als je een avondje weg wilt moet je rekening houden met het eten, dit vonden wij niet fijn. Als je een hotel zoekt om te slapen (als je tegen hitte kunt) en binnen een uur eten naar binnen te werken, dan is dit het hotel voor jou. De vakantie maakte het voor ons goed dat je naar het water kon lopen en daar lekker de dag kon doorbrengen.

Dichtbij het strand.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Gezellige drukte
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden mazzel met parkeren voor het hotel. Maar het is erg druk met auto's. Een parkeergarage zou wellicht een oplossing kunnen bieden. En strand is net als (bijna) in de rest van Kroatie voorzien van kiezels en rotsen. Het bedrag dat we hebben betaald staat niet in verhouding met de kwaliteit.

Het is een gebied met verschillende hotels. s'Avonds vaak live muziek bij het hotel. Ook in de buurt zijn veel hotels en bars met live muziek. Het is een leuk stukje waar families zich prima kunnen vermaken. Het is een soort luxe camping.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

goed met verbeterpuntjes
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon - Zeezijde

Parking, is een parking op domein waar 3 hotels zijn. je moet parkeren langs weggetjes op dit domein, zeer steil en nauwelijks plaats daar men ook tegen betaling anderen dan hotelgasten toelaat. Eetzaal, had iets weg van een kantine, veel lawaai daar iedereen in een korte tijdspanne moet eten veel te druk

De kamer

Onwijs groot appartement voor maar 50€ p.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onwijs groot appartement voor maar 50€ p.p met ontbijt en diner !!

Voldeed aan verwachtingen....goede prijs kwaliteit verhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Soms gehorig....dicht slaande deuren....weinig avondvermaak in hotel

Vriendelijk personeel....schone kamers....uitgebreid buffet...vlak bij strand

• Beoordeeld op: 1 oktober 2015

Mooi schoon hotel.

Onvriendelijke ontvangst. Heel druk met parkeren. Veel hotels op 'een kluitje'.

Mooi schoon hotel. Vlak bij het strand en de boulevard van Rabac

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

Prijs-kwaliteit zeker een aanrader.

Er mocht 's avonds iets meer variatie zijn aan het buffet. Busvervoer uit rabac naar andere stadjes in de buurt is niet goed op elkaar afgestemd.

Prijs-kwaliteit zeker een aanrader. Kamer was compact maar alles is aawezig. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 11 september 2015

Geen op of aanmerkingen, Prima

Het enigste is het parkeren. Dat is slecht. Te veel hotels vlak bij elkaar die allemaal hun auto willen parkeren.

Geen op of aanmerkingen, Prima