Beoordelingen over Kamara Dubrovnik 4-sterren

Iva Vojnovića 14a, 20000 Dubrovnik, Kroatië

#185 van de 280 B&B's en herbergen in Dubrovnik

Heel tevreden

Het hotel is meer een gastenverblijf dan een hotel waardoor er niet altijd iemand aanwezig is aan de balie. Toen op een nacht tijdens een hevig onweder de elektriciteit uitviel konden we niemand bereiken. Gelukkig vonden we zelf de elektriciteitskast en konden we de stroom terug opzetten.

Kamer en badkamer waren proper. Bij onze ontvangst kregen we uitleg over de activiteiten, restaurants, busvervoer naar de stad enz... Ontbijt was in het ernaast gelegen hotel Lero en was uitstekend. Alles was aanwezig en heel vers en het personeel was heel vriendelijk. Naast het hotel was een uitstekend Bosnisch restaurant gelegen "Thaj Mahal ". Voor wie van vlees houdt zeker een aanrader. De busstop naar en van de oude stad (bus 4) lag op 100 m van het hotel, heel gemakkelijk.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Mooie stad en fijn hotel
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Doucheputje verstopt, klacht ingediend, maar deze werd helaas niet verholpen.

Mooie kamer met balkon en uitzicht op zee. Op loopafstand van het oude centrum. Bushalte voor de deur. Ontbijt in het hotel ernaast, goed! Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Goede ligging op wandelafstand van centrum.

Ontbijt was hotel ernaast, was groot hotel dus wat massa gebeuren maar ontbijt op zich was wel heel goed,buffet.

Goede ligging op wandelafstand van centrum. Zeer zeer vriendelijk ontvangen!

• Beoordeeld op: 4 oktober 2015

Kamer is zijn prijs niet waard !

Prijs kwaliteit ,drukke "verkeer straat " parkeren

Kamer is zijn prijs niet waard ! ontbijt, in het hotel er naast was" rommelig" maar ok