Beoordelingen over Meliá Istrian Villas for Plava Laguna 4-sterren

Stella Maris 8a, 52470 Umag, Kroatië

#83 van de 247 vakantiewoningen in Umag

Mooi park, slechte accommodatie/villa, zeker geen 4 sterren waard
    • Villa met 2 Slaapkamers

Inchecken: Aankomst is vooral zelf puzzelen hoe het werkt. Voor de villas moet je door een poort, je auto parkeren en dan zoeken naar de receptie die op het terrein van de villas ligt. Als je mazzel hebt, nemen ze je mee met een karretje om in te checken. Sommigen zeggen dat je er naar toe moet lopen, inchecken en dan word je met een karretje weer naar je auto gebracht. Dan kan je al je spullen inladen en word je naar de accommodatie gebracht. Dat gaat dus allemaal prima zodra je bent ingecheckt. De villa: De binnenkant van de villa is sterk verouderd. Het keukentje mag de naam niet hebben. Er is geen diepvries, geen koffiezetapparaat. De deur van de koelkast zit los. Er zijn twee badkamers: de een wat groter dan de ander. We hebben nauwelijks warm water. Er wordt wel gereageerd op ons verzoek om langs te komen, maar deze persoon spreekt nauwelijks engels. Het commentaar: vooral de kraan te laten lopen en dan wordt het vanzelf warm. De grote badkamer zijn de kranen kapot, je moet dus de douchekraan in je hand houden om te douchen, de wc bril valt uit elkaar. Van de kleine badkamer trekt de wc nauwelijks door. Van het zitgedeelte is 1 stoel kapot (daar zak je bijna doorheen) en daar moet je het maar mee doen. Dit is geen goede prijs/kwaliteit verhouding en zeker geen 4 sterren waard.

Het park: Het park is schoon en mooi en de faciliteiten zijn goed. Zwembaden zijn mooi. Het is een autovrij park. Het ene restaurant is beter dan het andere. Voor de kinderen dus prima. De villa: Wij hebben een 6 persoons villa gereserveerd, voor ons vieren (twee pubers). De villa zelf ligt er mooi bij, positief is de afbakening van je terras met 'gordijnen'. Die zijn schoon en geven je privacy. Positief is dat er elke dag wordt schoongemaakt en de handdoeken worden vervangen. Ook de bedden zijn goed en schoon.

Leuke locatie voor een aantal dagen zon, zee, zwemmen
    • Villa met 1 Slaapkamer

Istrian Villas is een leuke locatie voor een aantal dagen zon, zee, zwemmen. De villa's liggen op een complex waartoe ook appartementen en een camping behoren. Desondanks was het relatief rustig aan de 'zeekant'. De villa's staan relatief dicht op elkaar maar bieden toch voldoende privacy. Istrian Villas is autovrij, een golfkarretje brengt jou en de bagage heel erg vlot van de parking, via de receptie, naar het huisje. Bij vertrek wordt je op het afgesproken uur terug naar de parking gebracht. Het domein heeft een binnen- en een buitenzwembad. Aan zee zijn er voldoende ligstoelen en voldoende schaduwrijke plekken. Er zijn een aantal restaurants en een supermarkt binnen wandelafstand.

Mooie locatie, uitstekende accommodatie!
    • Villa met 1 Slaapkamer

In de restaurants, receptie en zwembaden is geen voorziening aanwezig om een baby te verschonen of om te kleden. Meerdere restaurants waren nog gesloten of hadden beperkte (middag)openingstijd (eind mei) Het buffetrestaurant is oké, maar niet geweldig. Eind mei is er tevens het seastarfestival op dit park waardoor 4 dagen geluidsoverlast tot diep in de nacht. Wij hebben ons daar overigens niet aan gestoord.

Iedere dag schoonmaak, vriendelijke mensen erg behulpzaam. Het park wordt ontzettend goed onderhouden. Voorzieningen op het park zijn mooi en schoon. Ligging is prachtig.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Lekker verblijf na slechte start!
    • Villa met 1 Slaapkamer

Inchecken is erg onhandig en personeel niet behulpzaam. Daarnaast hadden we doorschijnende gordijnen in de slaapkamer?

Goede airco, groot terras, lekker bed & goede badkamer

zeer zonnige en aangename vakantie in Umag
    • Villa met 1 Slaapkamer

de zwembaden waren met licht zout water,ik heb liever gewoon zwembad zonder zout

het ontbijt was lekker en je had de keuze om zelf een ontbijt te gaan halen of bij te boeken in het centraal restaurant ook voor het avond eten. de huisjes waren verzorgt en netjes met een prachtige ligging

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

2 badkamers en elke dag schoonmaak/bedden opmaken

Keukenuitrusting was mager, maar 2 pitten en geen afwasmachine. Lichten in woonkamer konden niet uit, tenzij je kaart eruit haalde maar dan kon je ook niet opladen.

2 badkamers en elke dag schoonmaak/bedden opmaken Het tosti-ijzer

• Beoordeeld op: 26 september 2015

Perfect huisje, naast de zee!

Auto kan niet bij het huisje geparkeerd worden. Afhankelijk van personeel die he bagage er naartoe brengt. Ontvangst was erg leuk, met aardige gastvrouw. Check-out was buitengewoon slecht. Dame zei ons amper gedag, en we moesten half uur wachten op personeel die bagage naar de auto kon brengen.

Perfect huisje, naast de zee!

• Beoordeeld op: 20 september 2015

Wij zijn in september hier geweest.

Kookplaat heeft maar twee pitten en er ontbrak een koekenpan. Verder jammer dat de supermarkt niet meer werd bijgevuld omdat het blijkbaar het einde van het seizoen was ondanks dat bijna alle villa's nog wel bezet waren.

Wij zijn in september hier geweest. Mooie schone en ruime villa en mooi terras. Park is groot en biedt veel faciliteiten. Lopen naar het stadje Umag is erg ver maar er rijdt tegen betaling een treintje.

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Geen verwarming in huisje

Geen verwarming in huisje Water was niet echt warm

• Beoordeeld op: 2 september 2015

De accommodatie dichtbij het strand.

De accommodatie dichtbij het strand.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

De rust en centrale ligging van zwembad, zee, huisje

Weinig vernieuwend ten opzichte van voor gaande jaren. Stil blijven staan.

De rust en centrale ligging van zwembad, zee, huisje