Beoordelingen over Apartments Polynesia Plava Laguna 3-sterren

Gebaseerd op 3322 beoordelingen over dit appartement

6,1

Hartstikke onplezierig
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

De appartementen waren oud en versleten(wel schoon) Een likje verf zou op zijn plaats zijn. Pannen en allerlei keuken attributen ontbraken.

Niets, echt alles viel tegen

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

🏠 appartement slecht onderhouden en aan renovatie toe!!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (5 Volwassenen)

Appartement had niet meer verhuurd mogen worden, een grondige renovatie was hard nodig Veel dingen stuk inventaris incompleet betonrot en niet schoon

De locatie is prachtig

GEEN 3 sterren waard laat staan 2.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (5 Volwassenen)

Het appartement was vuil en het stonk. De frigodeur stond dik van de roest. Schimmel in de badkamer en keukenkasten. Bestek en service klopten niet. We zijn zelf moeten gaan vragen voor het vervangen van de handdoeken en het poetsen van ons appartement na 5 dagen. Buren waren constant luidruchtig en alles en iedereen stond met zijn wagen aan ons appartement geparkeerd. Moeilijke nachtrust met 3 kinderen.

Het strand en het zwembad waren perfect. De restaurants waren top.

Kroatië is super.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Geen airco. Geen ventilator. We hebben deze zelf gekocht. we waren met 3 en hadden van elk soort bestek 3 stuks. slechts 2 kookplaten. we hadden een appartement op de uithoek van de camping naast een superdrukke weg.

de locatie van het complex

Prijs/kwaliteitverhouding redelijk
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Het personeel had iets vriendelijker mogen zijn. Ook had onze kamer tussendoor best een keer schoongemaakt mogen worden. Toiletpapier en schone handdoeken hebben wij zelf moeten vragen. Niet geweldig maar opzich een prima accomodatie.

Prima.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (5 Volwassenen)

Inchecken duurde heel erg lang. We waren vroeger aanwezig, maar er was geen flexibiliteit bij de receptie. Geen bbq-mogelijkheid, terwijl die er wel gezeten had (rooster verwijderd).

Bereikbaarheid strand en zwembad.

Het park en zwembad echt top voor met kinderen. De appartementen zelf erg teleurstellend.
    • Studio (3 Volwassenen)

Ons appartement was super oud. Bedden waren erg toe aanvernieuwing. Lattenbodem viel er met zitten al onderuit. En het gebouw viel gewoon van ellende uit elkaar. Zonde want is een mooi park. Airco en goed werkende douche en koelkast waren geen overbodige luxe geweest. Onze geboekte studio was overboekt. Dus werden in een appartement geplaatst die erg verouderd was en rot. Wel apart dat iedereen zo op het park kan zwemmen en deelnemen aan alles

Het park zelf was echt top. Leuke animatie voor kids en lekker zwembad en de locatie ia top.

Het land op zich was heel mooi
    • Studio (3 Volwassenen)

Het appartement was heel onhygiënisch. Bouwvallig. Schimmel overal. Prijs is veel te duur voor we wat we hebben gekregen. Lakens waren ook niet proper. Op de receptie en het restaurant waren ze heel onvriendelijk.

Het land op zich was heel mooi

Voor gezin Perfecte locatie voor vakantie
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

- de avondshows. Elke week hetzelfde en ook elk jaar (3e jaar achtereen) De zelfde goochelaar met zelfs de zelfde trucs Weer Mama Mia musical Weer de Lion King musical Draai aub programma's van 2 weken met het avondprogramma!

- ligging - zwembad en zee naast elkaar - mogelijkheden voor ontspanning - Liddl met verse broodjes op 5 min rijden - parkeren bij het huisje - prima douche Tip, neem een ventilator mee

Zijn geld niet waard

De appartmenten waren uit de jaren '70. Wat je helemaal niet verwacht als je de foto's bekijkt. Maar ja, we weten dat foto's bedriegen, maar dit was erover! Geen airco!!! In die hitte, niet normaal. Als ik opzoekingen doe via Booking.com zet ik als filter steeds airco. Er stond ook dat er een koffiezetapparaat aanwezig is in de appartementen, is niet het geval. Het zijn oude, afgeleefde, niet onderhouden appartementen. Op het eerste zicht leken ze proper... Maar wij hadden er 3 gereserveerd en in 2 ervan ontbrak een stop voor in het bad. Een stop voor spoelbak in de keuken. Deuren die afpelden van het vocht. 2 van de 3 appartementen hadden zeker een nieuwe laag verf nodig. Allen een nieuwe laag verf op het terras. Koelkast rook muf. De gordijnen die in lange tijd niet gewassen zijn. We zijn naar receptie gegaan om even na te kijken of er geen appartementen zijn met Airco. We mochten naar 1 kijken om te zien of het ons beviel. Frisse, luchtige appartementen met airco, koffiezet, waterkoker en magnetron. Propere badkamers met alle voorzieningen. Natuurlijk hing er een prijskaartje aan. Deze was redelijk om in comfort 6 nachten door te brengen. De meerprijs was niet zo hoog als we verwachtten. Dus kunnen we alleen maar stellen dat de prijs van de appartementen zonder Airco veel te duur zijn voor wat het maar is. Het domein op zich is niet slecht, zwembad veel te klein voor de grootte van het domein. Gelukkig zijn we geen zwembadgangers, dus maakte niet veel uit voor ons. Het buffet restaurant was niet duur, maar qualiteit eten was er ook naar... Beter dan even de wagen nemen en naar Umag rijden om er langs het water iets te gaan eten, kost iets meer maar kwaliteit was ook veel beter.

Mooie omgeving, vriendelijk personeel

Leuke locatie acomodatie viel tegen
    • Studio (3 Volwassenen)

Kamers waren erg gedateerd Keuken klein en weinig om te koken. Badkamer erg oud en schimmelig Geen ventilator en was erg heet Waren huisjes gerenoveerd maar dit gedeelte niet erg jammer

Mooie locatie mooi park zwembad goed en schoon, strand mooi en dichtbij. Elke dag animatie voor zowel de kinderen, mini disco, als voor de volwassenen, live music

Voldeed aan de verwachtingen
    • Studio (3 Volwassenen)

Soms het weer s'avonds..... bij regen of een onweersbui kon het zijn dat het avond -of showprogramma geannuleerd werd bij mooi avondweer verloopt het programma als gepland ...

De omgeving en de mogelijkheden ter plaatse met of zonder kinderen.

leuke aangename plaats om u vakantie door te brengen!!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

geen microgolfoven en barbecue aanwezig! balkon mocht ook iets breder zijn waardoor we gemakkelijker met 4 aan tuintafel gingen kunnen zitten!

faciliteiten , zwembad

De prijs
    • Studio (3 Volwassenen)

Voor mijn €11,50 pppn ruim voldoende gekregen. Een bed, een douche en zelfs een keuken en een woonkamer, maar wel een beetje gedateerd allemaal.

De prijs De ligging Upgrade van studio naar apt.

Rampzalig. Nog nooit zo'n slecht appartement aangetroffen
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Alles. Het appartement was Vies (Binnen en Buiten appartement) Kapot bv aanrechtblad en stoelen. Bedden zo slecht , je lag letterlijk op de veren en latten bodem. Douche kon 1 persoon per dag warm douche. Personeel niet vriendelijk en onbekwaam. Werd totaal geen gehoor gegeven aan klachten.

Het zwembad. Die was met gloorwatet.

Vakantie
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Het appartement was vies en de matrassen waren veel te oud waardoor je elke dag opstond met rugklachten. Slapen was hierdoor niet prettig. Polynesia zou er goed aan doen de badkamers te renoveren.

Het park op zich is echt heel leuk, zwembad en zee direct naast elkaar. Erg leuke animatie en veel activiteiten. Fietsen en wandelen was ook prima te doen tot aan Umag.

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (5 Volwassenen)

Vergaande glorie. Het park bestaat uit twee delen, een opgeknapt deel en een verouderd deel. Je maakt wel gebruik van dezelfde faciliteiten, maar de huisjes zijn oud, vervallen en niet heel schoon.

De ligging was mooi, aan het strand. Het kapotte gasfornuis kwamen ze meteen keurig maken.

Al me tal wel een mooie camping waar je veel dingen kan doen
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Het huisje viel ons erg tegen. De plavonds bladderd af, bijna geen keukengerij, geen stop voor in de gootsteen of bad, roestvlekken op keukenblad, bedrand midden er hart, geen vuilniszakken voor de prullenbak, erg gehorig.

Het water, was mooi helder.

eenvoudige acomodatie, echter prima voor een gezinsvakantie! Kinderen en wij hebben genoten.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (5 Volwassenen)

qua accommodatie; is wat onderhoud nodig. Echter de bedden waren schoon en werd regelmatig schoongemaakt en schone lakens/ handdoeken. Qua stoelen / serviesgoed klopte het niet geheel met het aantal personen waamee we geboekt hadden, maar we hebben ons prima gered. Als je dit zou aangeven, weet ik zeker dat men dit direct opgelost zou hebben. Jammer dat er minder gebruik gemaakt van de mooie punten van het resort om wat gezelliger te kunnen zitten (met romantisch uitzicht bijv.) de snackbar, geweldig gelegen aan het strand zou bijv. een prima loungebar kunnen zijn. Minder geschikt voor jongeren die s'avonds willen doorhalen, activiteiten en meeste horeca gaat dicht om 22.30 uur.

afstand accommodatie - strand/zwembad prima. entertainment s'avonds was zeer professioneel

Mooi zwembad met uitzicht op zee en leuk aflopend...
    • Appartement met 1 Slaapkamer (5 Volwassenen)

Hygiëne in het huisje Animatie team

Mooi zwembad met uitzicht op zee en leuk aflopend kiezelstrand. In de omgeving kun je veel leuke uitstapjes maken met de auto. Mooie omgeving!! Het park was ruim. Er waren 2 supermarkten waar je van alles kon kopen tegen normale prijzen. Animatie vonden wij niet best. Kamer was niet zo schoon en werd ook niet tussendoor schoongemaakt in de twee weken tijd dat wij er waren. Na een week hebben wij om schoon beddengoed gevraagd en dat kwamen ze toen wel gelijk brengen. Wij hebben er wel een heerlijke vakantie gehad!

Prima optie voor jonge en oudere gezinnen.
    • Studio (3 Volwassenen)

Horeca en supermarkt op de loactie is schreeuwend duur Beperkt aan hulpmiddelen in de keuken

Appartement, Zee, Zwembad, Animatie, Prachtige omgeving, leuke stadjes vooral savonds.

Appartement waardeloos vies en slecht
    • Appartement met 1 Slaapkamer (5 Volwassenen)

Voor wat ik moest betalen was het appartement waardeloos. Oud, vies, geen luxe en van alles net alles te kort. Om te koken moest je eerst het gore vet verwijderen van se vorige bewoners. Geen koekenpannen, te weinig bestek, kapotte koffiekan. Van alles maar 3 of 4 dingen voor een appartement voor 5. Vragen om schone handdoeken. In 2 weken niemand geweest om te komen schoonmaken. Zeer gehorig. Belachelijk voor woorden. Extra bedden leken wel houten planken.

Zeer slecht
    • Studio (3 Volwassenen)

Eigenlijk hebben we op het punt gestaan om een klacht in te dienen, alles was in het appartement zo smerig oud en kapot echt te vies om te verblijven. We waren en maar voor 1 dag en hebben het maar gelaten zo. Echt zonde van het geld. We zullen er zeker geen 2e keer verblijven

Parkeren dichtbij

De rust en vlakbij de zee!
    • Studio (3 Volwassenen)

De rust en vlakbij de zee! Het was volgeboekt maar zo voelde het niet aan. Ons appartement was goed, al was het niet gerenoveerd. Bed sliep heerlijk en genoeg druk op het water dus fijn gedoucht!

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Huisje was niet klaar voor ontvangst gasten.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Huisje was niet klaar voor ontvangst gasten. Geen elektriciteit, kapotte kast, te weinig bestek en geen glazen. Verschillende keren naar receptie geweest en dan werd t opgelost.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Super.
    • Studio (3 Volwassenen)

Veel privacy. Geen AC nodig want huisje onder de bomen in de schaduw. Alles prima. Basic keuken, frigo etc. Ligbad. Zwemkom. Twee zelfs. Vlakbij ook vele winkeltjes, bar, restaurant, koffiehuis. Een ongelooflijk compleet ontbijt, eigenlijk eerder een brunch, met vele soorten brood, croissants, fruit, eieren, kazen, vlees, aardappelen, sapjes, yoghurt enz.voor 45 kuna. Ook 's avonds buffet, maar dat hebben wij niet gedaan. Beste verhouding prijs/kwaliteit ooit. Goede ligging om dorpjes en het hele schiereiland Istria te verkennen. Helaas gesloten vanaf eind september tot april. Het was prima. Zeer vriendelijke personeel. Goede schoonmaak. Terras. Rustig.

De locatie was het mooist

De hygiene

De locatie was het mooist

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Accommodatie was oud en vies.
    • Studio (3 Volwassenen)

Accommodatie was oud en vies. Het kookplaatje werkte niet. En toen we er iets van zeiden werd er niks mee gedaan.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

De omgeving.
    • Studio (3 Volwassenen)

Het was slecht onderhouden. Weinig servies en pas na navragen nieuwe handdoeken gekregen.

De omgeving.

Heerlijk rustige week gehad
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Drukke straat voor het appartement

Ruimte voor de honden

Mooi vakantiepark
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Geen airco in studio wat in zomer echt nodig is.

Ligging, faciliteiten

Locatie, zwembad

Locatie, zwembad

omgeving, prijs, receptie, huisjes op zich.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

bedden zijn niet al te best, betreft een soort vakantiedorp, met veel mensen lawaaiig,

omgeving, prijs, receptie, huisjes op zich.

Van korte vakantie redelijk goed

Dat was slechts weer.

Zwembad

Simpel appartement , prijsverhouding oke kwaliteit kan beter

Achterstallig onderhoud / Schoonmaak kan beter, keukengerei niet compleet ,

Drle ruimte binnen oke voor 2 a 3 personen

Omgeving prachtig accommodatie zeer matig
    • Studio (3 Volwassenen)

Bedden waren dramatisch slecht, appartement was niet schoon, balkon was heer erg klein

De zon en de zee

Heel slecht voor de prijs
    • Studio (3 Volwassenen)

Vuil oud en versleten bed lattenbodem defect grond vuil fruit onder het bef

Strand

Accomodatie

Zeer slecht niet voor herhaling vatbaar
    • Studio (3 Volwassenen)

Huis zeer slecht , oud en heel erg vies zelfs goor !!!

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Inrichting huisjes zijn gedateerd en slecht onderhouden, buiten terras is perfect je leeft buiten

Comfort bungalow

Strand, zwembad en overige faciliteiten

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Slecht onderhouden park
    • Studio (3 Volwassenen)

Alles is oud, kapot, vies

Niet zo veel, slechte huisjes

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Ten opzichte van andere huisjes was het erg eenvoudig en...
    • Studio (3 Volwassenen)

Ten opzichte van andere huisjes was het erg eenvoudig en donker

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

het was puur voor overnachting
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

het word tijd dat het opgeknapt word

we hebben geen ontbijt gehad omdat wij een appartement hadden. en daar zelf voor gezorgd hebben.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Echt een topaccomodatie.

Ze hadden wel iets vaker de handdoeken mogen vernieuwen

Echt een topaccomodatie. Personeel is superaardig. Het resort is heel mooi en op een goede plek gelegen. Zeker een aanrader als je naar umag gaat!

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

Ik vond het mooie locatie met kinderen veel plezier gehad.

Ik vind de appartementen erg oud en dit voor zo'n prijs.

Ik vond het mooie locatie met kinderen veel plezier gehad. mochten zelfs meedoen met musical

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

het zwembad.

de ligging van het appartement, de bedden

het zwembad.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015