Beoordelingen over Villa Bianca 3-sterren

Marulovo 26, 21220 Trogir, Kroatië

#40 van de 856 vakantiewoningen in Trogir

Gebaseerd op 67 beoordelingen over dit appartement

9,9

Geweldige locatie voor gezinsvakanties. Rustig gelegen en alles vlakbij.
    • Appartement (3 Volwassenen)

Fantastische gastvrouw die je tips geeft om je uitstapjes te plannen. Vlak bij een mooi strand met leuke bars en restaurants.

• Beoordeeld op: 13 september 2015

Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaresse die ons de...

Het bed in ons appartement had geen lattenbodem en was niet erg comfortabel. Andere appartementen in dit gebouw hadden dit wel, zagen we. Het ligt wel zo'n 700m van het strand en de weg is erg stijl. Het is tevens niet heel makkelijk te vinden met erg veel straatjes. De brug bij Trogir geeft erg veel vertraging mocht je van het eiland af willen. Wij deden er 1.5u over om 3km af te leggen op zaterdag. Op zondag nergens last van.

Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaresse die ons de eerste avond bij haar in het appartement uitnodigde voor een wijntje die onder de dorpsbewoners word gedronken. Het was lastig te vinden dus we werden opgehaald bij het strand na een telefoontje, erg fijn. Prachtig uitzicht over het water, zeer rustig gelegen, zwembad aanwezig en mooi gebouw.

• Beoordeeld op: 4 september 2015

Hartelijke ontvangst door eigenares, gedurende het verblijf...

Appartement ligt boven op een berg; je moet dus wel goed ter been zijn of de auto gebruiken

Hartelijke ontvangst door eigenares, gedurende het verblijf erg behulpzaam. Mooie locatie boven op een berg. Watertaxi naar Trogir