Beoordelingen over Villa Carrara 3-sterren

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Zie hierboven
    • Luxe Tweepersoonskamer met Balkon

N.v..t.

Fijn klein hotel midden in the old town. Alle voorzieningen zoals winkels terrasjes en restaurants op minimale afstand. Ook is er de mogelijkheid om met bootje naar heerlijke strandjes te varen op 15 min. afstand van accomodatie.

• Kleine Tweepersoonskamer

Alles voldeed aan onze verwachtingen.

Leuk hotelletje midden in de kleine straatjes van Trogir, als je naar buiten komt loop je meteen de gezeligge leuke straatjes in. Goede ontvangst door de gastheer. Ontbijt niet erg uitgebreid maar voor ons voldoende om de dag mee te starten. Wij hadden een kleine kamer maar wisten dat van te voren , hier voor gekozen tijdens boeken. De kamer was voor ons voldoende omdat we er maar 3 nachten verbleven. Het was even behelpen om de zeer kleine badkamer maar voor ons geen groot bezwaar. Verder was de kamer gezellig ingericht. Bij het hotel kan je niet met de auto komen en hadden onze auto in eerste instantie geparkeerd langs de straat direct voor dat je het stadje in loopt , daar is het parkeertarief heel duur. De hotelhost had ons naar een parkeerplaats verwezen waar we met een fikse korting konden parkeren , het was maar 5 min loopafstand van het hotel

De ligging van dit charmante, kleine hotel is ideaal: midden...

De ligging van dit charmante, kleine hotel is ideaal: midden in het historische centrum van Trogir. Het was de perfecte uitvalsbasis om de stad te verkennen. Het personeel van Villa Carrera is erg vriendelijk: vanaf dag 1 voelde we ons meteen thuis. De kamer was verassend groot en het ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Heel mooie kamer met alles erop en eraan (airco, frigo, .

'S ochtends wat lawaai op de gang maar duurde niet lang.

Heel mooie kamer met alles erop en eraan (airco, frigo, ...). Perfecte locatie en ontzettend vriendelijk personeel! Een echte aanrader