Beoordelingen over Villa Mukinja 3-sterren

Mukinje 47, 53231 Plitvička Jezera, Kroatië

#12 van de 14 B&B's en herbergen in Plitvička Jezera

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Zeer slecht

Gordijnen blijven 1 meter openstaan bijgevolg om 05.00 wakker van de zon. Zeer vervallen omgeving.. Kamers ouderwets. Veel te duur per persoon 10 euro ontbijt 30 euro diner. Badkamer steeds riekend naar riool lucht. Boeking.com haal dit aub van uw website.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Locatie prima, bedden goed maar eigenaar moet bij een bank gaan werken.....totaal geen gastheer !

Dit is geen hotel of pension dit is een soort van B&B die je eigenlijk moet mijden. Ik hou het kort; aangegeven dat we tussen 11 en 12 aan zouden komen om zodoende genoeg tijd te hebben om het park plitvice meren te bezoeken. Uiteindelijk kwam er tegen 12 uur iemand ws zoon eigenaar en wees ons de kamer maar dat was een 3 persoonskamer en we hadden via Booking toch duidelijk een 4 persoonskamer geboekt ivm onze hond, Hij gaf na overleg ons 2 mogelijkheden en het werd de voorkant met meer ruimte en een balkon. Maar die was nog niet helemaal in orde qua schoonmaakwerkzaamheden kortom prima maar ff wachten.. geen probleem voor ons... dus na overleg ff wat eten en evt park bezoeken (t was erg mistig) en die trok weg (de mist) dus we kwamen na het park tegen 6/7 uur aan en wilde gaarne de 4 persoonskamer betrekken en aangezien we de volgende dag vroeg weer het park voor de 2e maal wilde bezoeken , leek het mij handig om nu al gelijk af te rekenen, En dat leverde veel irritaties op want de man die wij gelijker tijd aantroffen bij terugkomst van het park bleek "the Boss" te zijn en kent het woord gastheer totaal niet... en ik voelde al nattigheid... want ik wilde de rekening zoals afgesproken betalen...dus riep al voorzichtig de hoeveelheid kuna's ... en toen kwam de discussie die ik niet accepteerde... want zijn bedrag had vele extra's..... we kozen voor een andere kamer dus meer geld er bij....hond meer geld er bij.. en ga zo maar door... boos geworden en hem verteld dat we een vierpersoonskamer hadden geboekt voor 99 € via booking... het laten zien maar de baas verwees me naar zijn tarieven.... de kamer die we nu hadden was 235 euro en dat kon niet... hem verteld dat die prijslijst me niets interresseerde en ik niet meer wilde betalen.... toen werd de hond ingezet voor 10 € per nacht,,,, nooit meegemaakt maar omdat de conversatie oververhit werd hem het voordeel uiteindelijk gegeven...

De bedden en dat zegt veel over de rest

Zeer vriendelijk onthaal.

Basisontbijt is beter inbegrepen in de prijs, als ik vergelijk met andere accommodaties waar wij al verbleven hebbben.

Zeer vriendelijk onthaal. Propere basiskamer. Vriendelijk aangeboden en dankbaar aangenomen taxirit terug van de Plitvice meren . Accommodatie ligt maar op 15 min wandelen naar de meren, maar bergaf. Terug bergop na de lange wandeling in de meren ging niet meer. Mogelijkheid tot dineren in de accommodatie .

Leuk verblijf maar met een domper op het einde

Gezeur over de rekening op het einde. Wij hadden alles vooraf betaald via booking.com. Toen we wilden uitchecken stonden de logies echter opnieuw op de rekening (samen met het ontbijt en avondeten + de drank van het avondeten, die er wel op hoorden). We maakten de uitbater er op attent dat dit vooraf betaald was, waarop een stellige "no" volgde. Na even welles, nietes, hem de papieren (kroatische versie) van de booking.com papieren getoond. Met veel gezucht, gesteun (en een kroatische vloek?) en een interventie van één van de jongere vrouwelijke medewerkers (zijn dochter?) werd met duidelijke tegenzin een nieuwe rekening gemaakt. Dit soort gezever over de rekening kan ik op vakantie echt missen als kiespijn. Het deed de sfeer ook helemaal om slaan. De logies die op de foutieve rekening stonden was ook de prijs zonder de 10% genius korting van booking.com waar we recht op hadden. (iets wat ons in bijna iedere kroatische accomodatie (dat waren er 5) is voorgevallen! Tijdens het avondeten hadden we ook om een fles wijn gevraagd. Daarop werd er één bovengehaald (zonder keuze en zonder prijslijst). Onze fout dat we op dat moment niet meteen hebben gevraagd "wat kost dat", maar de fles was eigenlijk maar supermarktwijn die uiteindelijk 30 euro bleek te kosten. Op die manier voel ik me toch een beetje gepakt.

Ik kan de andere beoordelingen onderschrijven: - prima kamers, comfortabel bed, voldoende groot (ook de badkamer) - avondeten prima voor 30€ extra (salade, soep, hoofdgerecht en dessert), ontbijt is 10€ extra - mooi terras en tuin, jaccuzi in de tuin. Ook een sauna aanwezig maar geen gebruik van gemaakt.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

goede ligging op,wandelafstand van toegang tot Plivitcka nationaal park

Het is geen hotel, eerder een bed en breakfast, dus kamer ietsje te duur voor wat het is.

we hadden er avondmaal (30 €) die echt wel copieus te noemen was. Ook ontbijt (bij te betalen) was copieus. Kamer was correct en netjes.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2015

Vriendelijk personeel en een heerlijke jacuzzi en sauna.

Als er dan een minpunt is is er het feit dat er cash betaald moet worden. (Dit staat ook duidelijk in de boekingspapieren vermeld, dus dat is geen verrassing zoals sommigen zeggen.)

Vriendelijk personeel en een heerlijke jacuzzi en sauna. Daarnaast ook lekker eten met verse lokale ingrediënten. Een aanrader.

• Beoordeeld op: 8 september 2015

Nog geen kwartier lopen van de ingang van het park en de...

Je kunt alleen met cash betalen. Wij moesten er voor gaan pinnen bij het park en daar is de exchange naar kuna echt belachelijk hoog. Zorg dus dat je genoeg op zak hebt!

Nog geen kwartier lopen van de ingang van het park en de meren. Avondeten was 31 euro, maar elke cent waard! 4 gangen, alles vers en heel veel incl. drinken. Slechts een paar kamers dus lekker rustig. Ontzettend lief personeel!

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

je moest altijd aanbellen om binnen te geraken en kreeg geen...

je moest altijd aanbellen om binnen te geraken en kreeg geen eigen sleutel. Vrienden van ons zaten in de buurt op hotel en na 12u 's nachts zouden we niet meer binnen geraken.

• Beoordeeld op: 4 juli 2015

staf is vriendelijk.

Eigenaar eiste, dat contant werd betaald. Kon ik achter hem naar pinapparaat rijden. Vind ik vernederend. Wanneer je kon eten bepaalde Helena. Geen service.

staf is vriendelijk.

• Beoordeeld op: 26 mei 2016

Avondeten was subliem en voor de grote eters een echt must !

Avondeten was subliem en voor de grote eters een echt must !

• Beoordeeld op: 18 september 2015

Lekker eten, mooie kamers, gezellige yacuzi

Lekker eten, mooie kamers, gezellige yacuzi en vooral heel vriendelijke en gedienstige mensen.