Beoordelingen over Villa Rustica Dalmatia 3-sterren

Gebaseerd op 193 beoordelingen over dit appartement

9,9

9,9

9,8

Een heerlijk verblijf op een mooie locatie!
    • Studio - Bijgebouw

Alles was fantastisch! Heel gastvrij ontvangen met wijn en lekkere cake! Elke morgen een heerlijk ontbijt met veel keuzes, allerlei soorten broodjes, met veel soorten beleg, yoghurt met vers fruit en elke dag kregen we van Mira iets lekkers mee voor op het strand. Onze kamer werd elke dag schoongemaakt! Supernetjes. Het personeel was erg vriendelijk. Op de laatste avond kregen we ook nog een heerlijk diner gratis aangeboden!

Fantastische plek en gastvrouw.
    • Studio - Bijgebouw

Fantastische plek en gastvrouw. Heerlijk ontbijt en zelfs een afscheidsdiner. Kamer erg luxe, airco aanwezig. Twee zwembaden :-). Kortom, helemaal top!

Fantastische vakantie
    • Appartement met 2 slaapkamers - Bijgebouw

Balkon was wat klein.

Het ontbijt was erg lekker. Ook het fruit was er super lekker. Alle dagen werden we verwend met iets lekkers mee voor bij het strand. Ana heeft ons flink verwend met een avond maal en ook nog een keer wat lekkers. Wat een vriendelijke mensen en heerlijk weer.

Heerlijk rustige accommodatie, perfect voor families en volwassenen. Top service!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Helaas was de wifi in ons appartement niet bijster goed. Vooral 's avonds was de verbinding slecht. In de woonkamer hadden we sowieso geen verbinding maar dat lag waarschijnlijk aan de locatie van ons appartement (nummer 3).

Geweldige accommodatie! Wij hadden een appartement met 1 slaapkamer en dit was uitstekend. Het appartement wordt elke dag schoongemaakt en je krijgt om de dag een schone handdoek. Het ontbijt is ook uitstekend. Elke ochtend kan je naast het buffet een eitje krijgen op welke manier je maar wilt (scrambled, spiegel, omelet, gekookt, altijd lekker warm en vers!) Na afloop krijg je standaard een bord met fruit mee voor op de kamer. De laatste avond krijg je een gratis diner van de accommodatie, dit bestaat uit een mandje boord, een karafje witte wijn, een hoofdgerecht en fruit als dessert. Een taxi van en naar het vliegveld werd voor ons geregeld (wel erom vragen van tevoren!) Het zwembad was lekker rustig en dat was mooi want het was niet al te groot. We hadden het vaak voor onszelf en dat middenin het hoogseizoen! Strandhanddoeken hebben we van de accommodatie gekregen, dus die hoeft niet mee in de koffer. De badkamer is mooi ruim. Alle ramen hebben tevens luiken zodat je de koelte in je kamer kunt bewaren. De airco werkt ook goed. Echt een toplocatie!

super vakantie gehad
    • Appartement met 2 slaapkamers - Bijgebouw

De goede service en de vriendelijkheid van de mensen het was gewoon ipv een appartement een hele luxe hotelkamer door de verzorging die was gewoon super, Na het ontbijt kreeg je altijd een lokale lekkernij mee voor later.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

een echte aanrader!
    • Studio - Bijgebouw

Alles, zeer vriendelijk personeel, zeer net appartement, we kregen een upgrade naar een groter appartement. Zeer uitgebreid ontbijt met zoet en hartig.we kregen zelfs een gratis diner aangeboden.De laatste dag kregen we nog een presentje in de vorm van een fles olijfolie en een lunchpakket. Deze mensen weten wat gastvrijheid echt betekent! Thank You!!

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Geweldig!
    • Studio - Bijgebouw

- Het ontbijt was geweldig - Heel vriendelijk personeel - Leuk zwembad - Heel netjes - Rustig, vlak bij strand - Aan het strand kan je een bootje nemen naar Trogir - Goede restaurants in de buurt - Uitstappen mogelijk Conclusie: Top prijs-kwaliteit verhouding. Zalige bestemming! Wij hebben er erg van genoten!

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Bij aankomst werd er eten gebracht en op de laatste dag word...

WiFi was niet optimaal.

Bij aankomst werd er eten gebracht en op de laatste dag word en een diner gemaakt. Iedere dag een ruim ontbijt met taartjes en allemaal lekkers. Kamers heb een eigen keukentje en zag er erg schoon uit. Bed is prima. Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Super ontbijt en overboeking
    • Studio - Bijgebouw

Wij hadden pech met een overboeking. De fout was gebeurd bij Villa Rustica en niet bij booking zelf. We kregen een 'upgrade' naar een groot appartement. Het spijtige was dat we nu op de eerste verdieping zaten met een terras dat uitkeek op een witte muur in plaats van een studio op de gelijkvloers aan het zwembad. Voor mij persoonlijk was dit dus geen upgrade aangezien we de extra kamer in het appartement toch niet nodig hadden. Nadien waren er ook problemen met onze ijskast. De gastvrouw heeft dit meteen opgelost en de volgende dag stond er al een nieuwe ijskast.

Een mooi, rustig en gezellig zwembad. Het ontbijt was heel goed en heel uitgebreid, dit hadden we niet verwacht in zo een kleine B&B. De villa ligt dicht bij het strand.

Heerlijke week gehad.

Geen

Goed ombijt , zeer schone kamers. Werden elke dag schoongemaakt . Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Mooie, schone kamer, goed ontbijt en super goede en extra...
    • Studio - Bijgebouw

Mooie, schone kamer, goed ontbijt en super goede en extra service!

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Een heel gezellig verblijf zonder zorgen!!👍
    • Studio - Bijgebouw

Heel goed ontbijt!! Zeer vriendelijk personeel!! Heel schoon!

• Beoordeeld op: 27 september 2016

doen...
    • Appartement met 2 Slaapkamers

ontbijt voortreffelijk. service geweldig

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Super ontbijt

Heel klein terras zonder stoelen.

Super ontbijt

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Gastvrij
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Prima ontbijt. Zeer vriendelijk personeel. Je proeft authentieke Kroatische gastvrijheid hier.

• Beoordeeld op: 3 september 2015

het ontbijt is in 1 woord geweldig!

het ontbijt is in 1 woord geweldig! zo uitgebreid met fruit, pannenkoeken, omelet, yoghurt, taart ect. Mensen zijn zeer gastvrij, je voelt je echt welkom. Locatie is ook erg goed. Vlakbij Trogir. Alles schoon. Zeer goed verblijf

• Beoordeeld op: 12 augustus 2015

Heerlijk, uitgebreid ontbijt!

Heerlijk, uitgebreid ontbijt! Dagelijks werd kamer gepoetst en schone handdoeken. Fijn zwembad. Heel aardig personeel en goede service. Als cadeau hebben we een avond gratis mogen dineren in het hotel. Toen we gingen hebben we een gratis lunchpakket meegekregen.

• Beoordeeld op: 14 september 2015

Ruim, proper appartement.

In de buurt zelf is niet zoveel te beleven, een auto is nodig

Ruim, proper appartement. Lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Supervriendelijk personeel, heel uitgebreid en lekker...

Supervriendelijk personeel, heel uitgebreid en lekker ontbijt, kleine extraatjes bij aankomst en vertrek,

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

Schitterend ontbijt.

Amper WiFi bereik in het bijgebouw en matig beddencomfort.

Schitterend ontbijt. Heel netjes en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

Het ontbijt, geserveerd op het terras, is goddelijk.

Het ontbijt, geserveerd op het terras, is goddelijk. Het personeel is supervriendelijk.

• Beoordeeld op: 20 juni 2015

Geweldig ontbijt, vriendelijk personeel, propere kamers