Beoordelingen over Hotel Zlatni Lav 4-sterren

Martinscica 18d, 51556 Martinšćica, Kroatië

#6 van de 14 hotels in Martinšćica

5,9

Ruime kamer en badkamer met in ons geval terras met uitzicht...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon of Terras - Zeezijde

Muggen, de 2de dag werd in een stopcontact een verjager geplaatst, waarom niet voor aankomst? Wij hadden dit hotel geboekt vanwege het zwembad, helaas de pomp was stuk en kon vanwege de 2 nationale feestdagen, net in ons 4 daags verblijf niet gemaakt worden. Jammer. Het restaurant is appart van het hotel en sluit om 22.00 uur. Dan moet je toch naar de haven als je nog wat wil drinken en een spelletje kaart wilt spelen. Of tegen de huisregels in: op je terrasje, met een drankje en blokje schapenkaas van langs de weg.

Ruime kamer en badkamer met in ons geval terras met uitzicht op zee. De dag dat we aankwamen was er harde wind, ook mooi, die schuimkoppen op een blauwe zee. De volgende ochtend al vroeg werd het terras geveegd, later een kleedje op tafel, de planten water gegeven. Schoon, een beetje ouderwets, daardoor authentiek. De lieve Argentijnse receptioniste, die ook nog nieuw was maar zo behulpzaam :-) sorry, I don't remember your name. En natuurlijk de andere receptionist legt wel precies uit waar we moeten zijn.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Prachtig en goed hotel! Tip: duidelijk aangeven als je een kamer met zeezicht wilt!

We dachten een kamer geboekt te hebben met zeezicht, dat viel tegen! Volgens de receptionist hadden we dat niet gedaan en had hij ons deze kamer gegeven! (wij twijfelen hierover, maar geven hem het voordeel van de twijfel) Als we op zij keken zagen we een klein stukje zee en als we gewoon op het balkon gingen zitten keken we op een een plaats waar allemaal rommel lag! We zijn niet op het balkon gaan zitten, omdat we hier toch maar één nacht waren. Misschien een tip om dit duidelijker aan te geven?!

De kamer en badkamer waren perfect! Personeel erg aardig en behulpzaam! Ontbijt was top!

Ontbijt was heerlijk en uitgebreid.

WiFi werkte alleen in de lobby

Ontbijt was heerlijk en uitgebreid. Restaurant was ook erg goed.

Ligging, mooi uitzicht vanaf het restaurant op zee

Ligging, mooi uitzicht vanaf het restaurant op zee

Het is aan te bevelen.

Het ontbijtbuffet.

De rust. En de ligging.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

1 overnachting

Airco op de kamer was stuk, 28°C is warm om te slapen.

Proper en verzorgd

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Goed hotelletje op loopafstand van het dorpje en de zee.

Goed hotelletje op loopafstand van het dorpje en de zee. Het personeel is aardig en bereidt alles over de bezienswaardigheden van het eiland te vertellen.