Beoordelingen over Mango Aparthotel 3-sterren

1075 Boedapest, Holló utca 12-14., Hongarije

#1040 van de 2.706 vakantiewoningen in Boedapest

Zeer schoon zeer ruim zeer karakteristiek appartement in gezellig (maar dus druk/lawaaiig) gebied
    • Deluxe Appartement met 2 Slaapkamers

Geen airco, ramen open geeft te veel lawaai, gaat hele nacht door, zwembad fors bijbetalen plus badmuts verplicht en niet geschikt voor kinderen

Zeer schoon zeer ruim zeer karakteristiek appartement midden in bruisend gedeelte binnenstad, waar jongelui uitgaan, zo te zien recentelijk ingericht/vernieuwd, dagelijkse schoonmaak en heel vriendelijke 24 uurs receptie

Perfecte lokatie
    • Deluxe Studio (2 Volwassenen)

AIRCO, was er wel,maar werkte niet naar behoren,het was enorm warm op de kamers.Met open raam slapen is optie tot +- 4 uur in de ochtend,dan hoor je de passanten van buiten passeren.

Grote simpele kamer,alles was aanwezig wat je kunt gebruiken op een aparthotel op verlof zelfs een wasmachine was aanwezig.Ontbijt is wel buiten het hotel,je hebt 2 keuzes van cafe-restaurant om te ontbijten,het ene is frans gericht ontbijt,het andere amerikaans gericht,beiden zeker aan te raden.

Aan te bevelen, dicht bij Metro en tram, door goede isolatie geen last van lawaai buiten!
    • Deluxe Studio (2 Volwassenen)

Een nachtkastje of iets van een klein tafeltje naast het bed, zodat je iets bij de hand kon leggen als je in bed lag. Maar dit zijn peanuts.

Ik had geen idee dat het in een uitgaanshoek voor de jeugd was. Buiten dus veel lawaai/muziek ed maar eenmaal binnen was daar niets van te horen, geweldige isolatie dus. Om de hoek ligt vervolgens de Joodse geschiedenis. De ontbijtjes in Spinoza waren top!

Geweldig genoten!
    • Deluxe Studio (2 Volwassenen)

Bij ontvangst werden we hartelijk welkom geheten. Onze gastheer was heel erg behulpzaam en geduldig. Wist veel over de stad te vertellen. Hij bracht ons naar ons appartement. Het appartement was ruim opgezet, en zeer schoon. Locatie van het appartement was in een rustige gedeelte, met een rustige binnentuin. Locatie van de appartementen was top! Midden in de stad, met heel veel leuke restaurantjes, supermarkt en bezienswaardigehden op loopafstand. Echt een aanrader!

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Prima voor een lang weekend
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer

Als je van nachtrust houdt is deze locatie minder geschikt. Ze ligt midden in een druk uitgaansgebied met heel veel restaurants en bars. Dat brengt veel sfeer, maar ook veel levendigheid tot diep in de nacht !

De locatie ligt midden in centrum van Budapest. Vrijwel alle bezienswaardigheden op loopafstand bereikbaar en anders is er ruime keuze 'om de hoek' uit tram, metro en bus (inclusief de talrijke 'hop on hop off').

prima uitvalsbasis, maar qua faciliteiten matig. Niet voor rustzoekers.
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer

geen eigen faciliteiten. Ontbijt bij een cafe om de hoek, spa bij partnerbedrijf tegen flinke vergoeding. Wij kiezen volgende keer voor een 'echt' hotel met zwembad en ontbijtbuffet. Voor kinderen geen vermaak. Luidruchtige Engelsen op oorlogspad (stag parties) die tot diep in de nacht van zich lieten horen.

goede uitvalsbasis voor bezienswaardigheden van Budapest

Aanrader voor iedereen
    • Deluxe Studio (2 Volwassenen)

We hadden een studio en alles was voorzien. De kamers waren super schoon. Elke dag werd onze kamer (op aanvraag) schoongemaakt en kregen we dagelijks schone handoeken. Vriendelijk personeel, stonden voor alle vragen klaar.

Het geld niet waard
    • Deluxe Studio (2 Volwassenen)

wij hebben voor 2 nachten 165 euro (!) betaald. Dit was het gewoon totaal niet waard. het 'hotel' zit op de tweede verdieping van een appartementencomplex. de hallen zijn smerig en vervallen. De kamer is opzich niet heel verkeerd, maar hadden voor dit geld gewoon heel wat anders verwacht. De douche hangt in de badkuip, maar is te smal om staand te douchen omdat je alles nat maakt. De locatie was echter top ! midden in een sfeervolle buurt met veel restaurantjes en bars.

de locatie was top !

aanrader!
    • Deluxe Studio (2 Volwassenen)

Bad werd afgeschermd van de badkamer met een (misschien iets te klein) douchegordijn, waardoor de badkamer nat werd na het douchen. Dit is het enige minpunt over de volledige accommodatie

wij hebben geen ontbijt genomen, dus kunnen niet oordelen super ligging super ruime kamer met uitgebreide kitchenette alles kraaknet goed geïsoleerd appartement als je handdoeken 's morgens nat waren na het douchen waren ze tegen 's avonds droog door de warmgehouden badkamer zelfs een wasmachine aanwezig!

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Ruim appartement in gezellige omgeving.
    • Deluxe Studio (2 Volwassenen)

Bij vertrek werd betaald en dat was het. Geen vraag hoe het verblijf was, geen opmerking dat een goede terugreis werd gewenst , helemaal niets. Naar mijn mening is een vriendelijke opmerking toch niet te veel moeite. Jammer, kan zo eenvoudig anders !

Ruim appartement. Dagelijks schone handdoeken. Ontvangst vriendelijk maar ook niet meer dan dat. Koffers kunnen tijdelijk opgeslagen worden. Ons appartement stond aan de overkant van het hoofdgebouw. s Avonds was het rumoerig vanwege het uitgaansleven maar wij vonden dat niet erg. Buurt heel gezellig !

Super dicht in het centrum in een ruim en comfortabel appartement
    • Deluxe Studio (2 Volwassenen)

We hebben we problemen gehad met het water. De waterdruk was weggevallen en de buren onder ons hadden lekkage.

Fijn en ruim appartement met alles er op en er aan. Qua prijs kwaliteit is het erg goed. Super dicht in het centrum en bij een van de leukste en gezelligste straten van Boedapest.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Een ruim appartement in een leuke buurt in het centrum van Pest.
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer

Verouderde badkamer met o.a. douche in het bad. Kan een opfrisbeurt gebruiken. Appartement was goed maar leek niet op de foto's op de website van booking.com Veel lawaai van uitgaanspubliek (oordoppen raad ik zeker aan!)

Ruim appartement in zeer leuke buurt in het centrum. Vriendelijk personeel bij aankomst bij receptie. Adam gaf ons goede informatie en tips.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Slapeloze nachten maar voor de rest goed
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer

Heel veel lawaai 's nachts en 's morgens door de enkel glas. Op de site staat dat je enkel kan betalen in VISA maar tegen dat we eraan kwamen zeiden ze dat als je met VISA betaalt meer moet betalen. De haardroger werkte niet. De thee smaakte enkel naar water.

Ruime kamers, aparte toilet, de receptie die hielp met advies geven en kon altijd om informatie vragen

De kamers waren zeer netjes en ondanks zomertemperaturen van...
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer

De douchekop kan niet opgehangen worden. De handdoeken worden om de drie dagen ververst. Voor ons waren dit echter details en kon de pret niet bederven.

De kamers waren zeer netjes en ondanks zomertemperaturen van 30 graden toch lekker koel. De dubbele ramen houden het geluid heel goed buiten. Het ontbijt is voor zijn prijs van € 5,00 aan te raden maar wel basic. (keuze uit omelet of twee croissants of gekookt ei met ham met 1 koffie en 1 fruitsap) Ook de bediening aan tafel van het ontbijt is vriendelijk en vlot. We konden gezellig buiten ontbijten, is tevens een leuke lokatie. Ook de accomodatie is goed gelegen om uw stadswandelingen te starten. Het personeel aan de receptie is vriendelijk en behulpzaam. Tijdens ons verblijf waren alle kamers volzet en dus druk, maar daar hebben we niets negatief van gemerkt. Je krijgt geen gevoel dat je in een hotel bent, het zijn kamers in een traditioneel appartementsgebouw. Voor de spa (zwembad) moet er wel bijbetaald worden. Hier hebben we geen gebruik van gemaakt. We hebben onze drie dagen gevuld met stadswandelingen en bezoek aan de thermen en met de tram naar het kunstenaarsdorpje 20 km verderop gegaan. Daar hebben we op een terras onder de wijnranken heel lekker en typisch Hongaars gegeten.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Goede ligging.
    • Deluxe Appartement met 2 Slaapkamers

Slechts in één van de 2 slaapkamers was er airco. Geen aparte douche, enkel bad. Prijs was niet correct: we moesten betalen in forinten,maar hun omrekening van de prijs in euro op Booking.com naar forinten was heel duur.

Goede ligging. Proper. Goed uitgeruste keuken.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Mooie locatie, ideaal voor uit te gaan.
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer

Meer moeten betalen bij aankomst, geen apparte bedden en dit hadden we wel gevraagd. Vuil en wifi werkte niet...

Mooie locatie, ideaal voor uit te gaan...

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Geweldig!
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer

Wij hadden een appartement aan de binnenplaats, hier had je geen last van het uitgaansleven. Aan de andere kant zou je dat wel hebben maar als jezelf voor het uitgaansleven er heen gaat is dat geen probleem. Rustzoekers moeten zorgen dat ze aan de binnenplaats een appartement krijgen.

Appartement was enorm ruim! Ontbijt was in het naastgelegen restaurant, voor 5 euro kon je kiezen uit continentaal of Frans. het werd op een bord bij je gebracht,het was wat je voor 5 euro kon verwachten, niet meer en niet minder. Veel op loopafstand, dus ideaal voor een stedentrip!

De ruimte in het appartement en de centrale ligging
    • Deluxe Appartement met 2 Slaapkamers

Werd 1 keer schoongemaakt en geen verschoning van de handdoeken. Het appartement was in het uitgaansleven. Dus met slapen wel de ramen dicht houden vanwege het geroezemoes.

De ruimte in het appartement en de centrale ligging

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Appartementen zelf oke. Lokatie overdag gezellig, maar 's-nachts soms erg storend.
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer

Op de site vermelden dat ( bepaalde ) appartementen boven uitgaansgelegenheden liggen. Is overdag wel gezellig, maar 's nachts erg storend.

Kamers, badkamer toilet waren oke.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Heerlijk appartement in hartje Boedapest
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer

Het appartement was ruim, netjes, wij hebben de tweede dag ook nog van de keuken gebruik gemaakt. Elke avond koffie en thee gedronken, het is toch altijd prettig als dat mogelijk is. De aansluitkabel van de tv zat niet goed, dus wij konden de eerste avond geen tv kijken, wat op zich niet zo een ramp is, maar de volgende dag hebben wij het doorgegeven en het werd meteen verholpen. Het personeel van de receptie was heel erg vriendelijk. Het appartement bevindt zich in de Gozsdu udvar, waar talloze cafe's en restaurants zijn en ook nog dichtbij het centrum en veel bezienswaardigheden. Wij hebben het ontbijt in een cafe genuttigd, maar in de buurt zijn er genoeg supermarkten waar men eten kan kopen. De entree van de receptie is niet aan de straatkant maar naast de spa, in de Gozsdu udvar.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Slechte vakantie ervaring, door ontbreken van eerlijke informatie over de locatie/accommodatie
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer

Het meest beroerd is de communicatie vooraf (ook door Booking), over het ondraaglijke lawaai van de feesttenten tot na 4AM. Het te kleine, krakende, doorgezakte 'Oostblok-bed' verergerd dit. De niet te reguleren temperatuur, in de winter 26C, ook in de nacht (raam kan wegens herrie niet open) maakt het tot een nachtmerrie. Verdere ondoordachte inrichting, zoals ontbreken van haakjes en ophangsystemen. Niet vooraf betaalwijze vermelden: ofwel contant in euro's, dan wel in forint met een hele slechte, zelf bepaalde wisselkoers. Ontbreken van bereidheid om aan bovenstaande iets te doen, anders dan spijt betuigen. We hebben het vermoeden dat de accommodatie zelf de ratings manipuleert, aangezien we ook anderen hebben gesproken met dezelfde ervaring. Nergens is hierover iets terug te lezen. We vinden dat de controle/service van Booking hierin ook tekort schiet. Het als 4 sterren genoemde appartement zou een 8,6 hebben, terwijl het met 3 sterren niet hoger dan een 6-7 zou kunnen komen. Een 9,2 voor locatie, terwijl het boven feesttenten ligt, die je onthouden van nachtrust.

Het feit dat het gedateerde Aparthotel in de joodsewijk lag.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

De locatie was werkelijk uitstekend.
    • Studio met toegang tot de spa

De reservering van de SPA was veel duurder dan het in werkelijkheid had moeten zijn.

De locatie was werkelijk uitstekend. Met vele uitgaansgelegenheden in de buurt.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Het was gewoon goed.

Het was gewoon goed.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2018

Zeer centraal gelegen.
    • Deluxe Studio (2 Volwassenen)

Zeer centraal gelegen. Er waren dubbele ramen, dus totaal geen geluidsoverlast.

• Beoordeeld op: 27 september 2018

voor herhaling vatbaar
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer

de prijs-kwaliteit was beter dan verwacht

Gezellig

Perfecte locatie

Perfecte locatie

Tof
    • Deluxe Studio (2 Volwassenen)

De werken in het gebouw dus de geluidsoverlast

I"ll be back
    • Deluxe Studio (2 Volwassenen)

parkeren is duur en ingewikkeld

locatie, ruimte

Topservice en toplocatie
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer

Aardig personeel ( mevrouw Dorie), brandschoon, ruim, toplocatie! Midden in centrum op loopafstand alles bereikbaar.

Prima plek voor een kort verblijf in Boedapest
    • Deluxe Studio (2 Volwassenen)

Lawaaiig op straat als je wilt slapen (restaurant buurt)

Locatie veel te doen en centraal gelegen

• Deluxe Studio (2 Volwassenen)

Jammer dat het betalen is voor het zwembad...

Vriendelijk heid en locatie!

Prima appartement, prima locatie. Geweldige stad, glutenvrij eten geen probleem.
    • Deluxe Appartement met 2 Slaapkamers

Locatie perfect, gezellige buurt. Centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

voor een vriendengroep als je er alleen slaapt
    • Deluxe Studio (2 Volwassenen)

Spa wel Toegankelijk voor een meerprijs, zwembad out of order

Ruim appartement, prima lokatie

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Perfecte locatie !

Perfecte locatie ! Pal in het uitgaansleven

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Fantastisch weekend gehad mede door het fijne appartement en behulpzaam personeel!

Slechte WiFi

Groot appartement op een super locatie!

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

• Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer

Groot balkon, Midden in het centrum en uitgaansgebied. Bakker en supermarkt dichtbij.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Heerlijk appartement op toplocatie

Gratis zwemmen

Heerlijk appartement met onverwchts zelfs 2 badkamers en apart toilet ook TOP. En overal dichtbij,eethuisjes,OV en winkelstraten.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

een prima vakantie gehad
    • Deluxe Studio (2 Volwassenen)

nette ruime kamers, vlak in het uitgaansgedeelte

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Iedeale uitval basis, alles op wandel afstand.
    • Deluxe Studio (2 Volwassenen)

Zeer nette en aangenaam appartement! Een aanrader!

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

aanrader rustpunt in het midden van een bruisende stad.
    • Deluxe Studio (2 Volwassenen)

alles, ontbijt niet genomen.

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Lokacie

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Apartementen complex is een aanrader
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer

Het apartement was top schoon en zeer netj De medewerkers van de receptie laura Viki zsuzsi en adam waren heel vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Slechte bedden

Slechte bedden Ongezellig appartement Veel lawaai

• Beoordeeld op: 20 december 2016

heel goed
    • Deluxe Studio (2 Volwassenen)

Het was een ruim mooi appartement op een heel goede locatie. De receptie had vriendelijk behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 21 mei 2016

Zeer ruime appartement, locatie was perfect.

Badkamer is wel toe aan wat opknapping

Zeer ruime appartement, locatie was perfect. Gezellige buurt en dichtbij hop on hop off bussen. Veel cafeetjes en restauranten in de buurt. Veel bezienswaardigheden op loopafstand.

• Beoordeeld op: 7 mei 2016

Het is een ruim appartement midden in Pest in het...

Het meubiliair is wat krakkemikkig.

Het is een ruim appartement midden in Pest in het uitgaanscentrum. Het is dus 's nachts wel lawaaiig.De medewerkers zijn verder heel behulpzaam.

• Beoordeeld op: 5 september 2015

Gratis Wi-Fi en een fijne keuken.

Er was schimmel in zowel de slaap- als de badkamer. Ook lag deze accommodatie een plein verder dan het gebouw van de receptie, en toevallig aan de achterkant van het gebouw, zodat het appartement aan een erg drukke straat (incl. café) lag. Vanwege de schimmel moesten de ramen wel open, maar dan was het extreem lawaaiig.

Gratis Wi-Fi en een fijne keuken.

• Beoordeeld op: 21 april 2015

Zeer goed appartement.

Waarom niet dadelijk via mail adres van parking geven? Geen plaats om even te parkeren in de buurt.

Zeer goed appartement. Dicht bij metro. Fijne buurt. Veel winkeltjes in de buurt.

• Beoordeeld op: 24 maart 2015

Ruim appartement, gratis upgrade van studie naar groter...

erg hard bed, interieur wat oubollig

Ruim appartement, gratis upgrade van studie naar groter appartement. Goede prijs-kwaliteis verhouding. Vooraf gevraagd om rustige kamer, die ook gekregen. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 17 februari 2015

ruim zeer net appartement.

erg gehorig. Drukke uitgaansbuurt en elke avond lawaai.... Neem oordoppen mee!!!!! Ook was het bed niet heel comfortabel.

ruim zeer net appartement. Veel groter dan gedacht, grote keuken en badkamer met apart toilet. Gezellige zithoek en alles keurig onderhouden. Locatie perfect om te voet de stad te ontdekken en veel eetgelegenheden in de buurt!

• Beoordeeld op: 10 februari 2015

Ruime appartementen waarin alles aanwezig is dat je nodig...

De poetsploeg vergat soms extra wc-papier te leggen, en een keer ook verse handdoeken. Met het sturen van een mailtje naar de receptie werd dit wel snel opgelost.

Ruime appartementen waarin alles aanwezig is dat je nodig kan hebben. Heel erg fijne buurt ook (wel wat lawaaierig, maar niets dat een paar oordopjes niet kan oplossen).

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

Geluidsoverlast, de vindbaarheid was waardeloos;

Geluidsoverlast, de vindbaarheid was waardeloos;Help je gasten tot aan de voordeur!

• Beoordeeld op: 27 maart 2016

Super mooi hotel top locatie en makkelijk bereikbaar met...

Super mooi hotel top locatie en makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 24 maart 2016

Super locatie!

Super locatie! Midden in de stad & alles binnen handbereik..

• Beoordeeld op: 15 maart 2016

Prima appartement.

Omgevingsgeluid van het uitgaanscentrum was 's nachts minder fijn. Overdag was het goed te doen.

Prima appartement. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 8 november 2015

Geen haardroger, hygiëne kan beter

• Beoordeeld op: 4 oktober 2015

• Beoordeeld op: 27 september 2015

Hotel midden tussen de restautants en bistro's

Hotel midden tussen de restautants en bistro's

• Beoordeeld op: 5 september 2015

We hadden een heel net appartement, gratis Wi-Fi en erg...

We hadden een heel net appartement, gratis Wi-Fi en erg goede airco. Appartement lag op een rustige omgeving.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2015

De ligging en comfort zijn super.

De ligging en comfort zijn super.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2015

Locatie is super.

Bed was heel slecht.

Locatie is super.

• Beoordeeld op: 22 juni 2015

De grootte van het appartement plus de locatie.

Generator sloeg s nacht iedere keer aan

De grootte van het appartement plus de locatie.

• Beoordeeld op: 14 mei 2015

Boedapest is een prachtige stad.

Boedapest is een prachtige stad. Het app. ligt in het oude ghetto. We zaten overal dicht bij.

• Beoordeeld op: 8 mei 2015

ruim appartement voor goede prijs

ruim appartement voor goede prijs

• Beoordeeld op: 9 april 2015

Een verblijf midden tussen de restaurantjes en cafés.

Aan de deur in de "Hollo Utca" een bordje hangen dat de ingang om de hoek is.

Een verblijf midden tussen de restaurantjes en cafés.

• Beoordeeld op: 22 maart 2015

Ligt centraal

Voor ontbijt betaald, maar was gecanceld geen vriendelijk personeel bij de receptie

Ligt centraal

• Beoordeeld op: 5 januari 2015

centrale ligging, leuke restaurantjes direct beneden, schoon...

Rumoer buiten tot 2 uur 's nachts

centrale ligging, leuke restaurantjes direct beneden, schoon appartement

Er zijn ook 21 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Mango Aparthotel