Beoordelingen over Hotel Astoria 3-sterren

8230 Balatonfüred, Jokai u. 28, Hongarije

#7 van de 16 hotels in Balatonfüred

• Beoordeeld op: 18 oktober 2018

Terleustellend en geen begrip

Badkamer was erbarmelijk smerig en onhygiënisch, om ziektes op te lopen zo vies (zie foto's) De foto's van hotel Astoria op de site Booking, zijn niet van de kamers waar wij zaten. Alles ter plaatse aangekaart en konden een andere kamer krijgen 2e etage en 20 euro per nacht bijbetalen. Een groot gebouw zonder liften, en mijn echtgenoot heeft 4 protheses en kan slecht traplopen.

De ligging en locatie van hotel Astoria Ons ongenoegen bij terugkomst kenbaar gemaakt bij Booking.com. en de communicatie met Booking is prima verlopen. Booking heeft de accommodatie gesproken en zij herkenden zich niet in ons verhaal en foto's ??? Booking heeft ons een klein voorstel gedaan en vonden wij een prima oplossing. wij waren niet op geld of iets anders uit, maar willen onze ervaring delen, en dat stelde Booking zeer op prijs

Prima verblijf voor redelijke prijs, boek wel het appartement!
    • Studio met Terras

Hotel zelf en ruimte waar ontbijt werd geserveerd zeer gedateerd. Mag wel wat aan gebeuren! Ziet er vanaf een afstand goed uit, kijk je wat beter (en binnen) dan valt het iets tegen. Voor strand moet je met auto wel een paar kilometer rijden.

Appartement geboekt, rustig gelegen direct naast hotel. Duidelijk moderne uitstraling, slapen op etage, beneden douche en toiletgelegenheid. Bed uitstekend, Airco boven bed, stille modus aanwezig, zeer prettig. Ontbijt vrij uitgebreid. Parkeergelegenheid aanwezig, gratis. Personeel behulpzaam. Ligging perfect, dicht bij centrum en hart-revalidatiekliniek (voor ons van belang)

Hotel sec was fantastisch.

Het warm eten. Zie hierboven.Hotel

het ontbijt was prima. Warm eten op de eerste dag in een woord waardeloos ! Daarom er niet meer gegeten tijdens ons verblijf. PS. Ik verbleef er met mijn zoon en kleinzoon. Mijn zoon is assistent F &B Manager in groot hotel-restaurant in Maastricht en weet dus waarover hij spreekt.

Een sfeervol en romantisch hotel met een goede prijs kwaliteit verhouding.

Er was geen airco, maar wel een 'ouderwetse' ventilator voor verkoeling op de slaapkamer. Met de ramen open was er vrij veel verkeerslawaai.

De ruime kamers, de lobby en ontvangst ruimte waren in een stijl die past bij deze 15O jaar oude villa. Onder een gigantische luifel was er een buiten terras ingericht waar je heerlijk in de schaduw kon eten.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

mooie nieuw appartement en handig gelegen.
    • Studio met Terras

omdat de slaapkamer een verdieping hoger was en de badkamer beneden.. moest je wel af en toe op en neer lopen, niet heel praktisch. Maar was wel heel schoon en nieuw. De afrekening in Hongaarse Forinten is toch weer even wennen als je de euro's gewend bent (even natellen elke keer)

we kregen een kamer/appartement in aparte nabijgelegen huis, was nog heel nieuw. wel losse verwarmingelementen die ook nodig waren. Locatie op loopafstand van pier met leuk restaurant en vlakbij nog meer horeca en lekkere ijswinkel

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Plezierig verblijf aan het Balatonmeer.

De inrIchting van het hotel is gedateerd. Er is geen lift.