Beoordelingen over Atrium Fashion Hotel 4-sterren

1081 Boedapest, Csokonai utca 14, Hongarije

#185 van de 344 hotels in Boedapest

Goede locaties, goed ontbijt, vriendelijk personeel, maar erg kleine kamers met weinig privacy
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Atrium

Kamer grensde aan het atrium, was daardoor erg gehorig en minder privacy, er was geen mogelijkheid om een raam te open en frisse lucht binnen te krijgen.

Goede bereikbaarheid met de rest van de stad, tram, bus en metro om de hoek. Transfer naar vliegveld was goed geregeld.

Gunstig gelegen hotel, prima uitvalsbasis voor bezoek aan de stad.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Atrium

Ontbijt was wat het beleg en dergelijke wel goed maar de kwaliteit van het brood had wat beter gekund. De broodjes waren ook wat klein en op één dag hebben we meegmaakt dat ze pas na een half uur werden aangevuld toen ze op waren. De grote croissants waren wat droog, de kleine waren beter. Het onbijt viel iets tegen maar niet erg.

Schone kamer, goed bed en goede douche. Personeel vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Buiten de ligging is dit hotel niet echt een aanrader.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Atrium

- Ontbijt was zeer minimaal en werd totaal niet aangevuld, croisants en chocoladebroodjes waren altijd (bijna) 1,5u voor het einde van de ontbijttijd. - Zeer basis ontbijt met weinig variatie. - 5 hardgekookte eitjes voor 20 man - Kamer had geen vensters naar buiten en was daardoor zeer donker en een beetje muf. - TV toestel werkte niet en koffiezetapparaat was te zwaar verkalkt om koffie mee te maken.

- Airco werkte naar behoren. - Locatie is best wel in orde, dicht bij openbaar vervoer. - Cava bij het ontbijt. - Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Te warme kamer, keihard bed, goede ligging en ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Atrium

- Zeer hard bed, bijna een plank, hebben dit aangekaart en men zei dat Hongaren graag hard slapen. Dit werd echter tegengesproken door een Hongaarse student die we ontmoet hebben. Uiteindelijk de 2e nacht extra dekens gehad om toch wat zachter te kunnen slapen. Elke dag met rugpijn opgestaan. - Zeer warm in het hotel en op de kamer, nochtans koud buiten. Op de kamer snachts 24 graden. Airconditioning werkte niet, blies warme lucht. Hebben dit direct gemeld en men zou het oplossen, doch probleem was niet opgelost.

Ontbijt was goed, ligging gunstig bij metro 2 station Blaha Lujza.

Het onbijt was beperkt, maar wel zeer lekker en vers.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Atrium

De kamer was naar de kleine kant. De omgeving van het hotel (achterbuurt) Volledig rookvrij hotel.

Het onbijt was beperkt, maar wel zeer lekker en vers. De kamer was zeer proper en recent gerenoveerd.

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Ontbijt was prima, steeds goed aangevuld.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Atrium

Bed was echt veel te hard. De spiralen voelde je in je rug prikken. Er was geen raam in de kamer dus moesten het met airco doen. Dat ding maakte enorm lawaai en zonder airco 's nachts was het veel te warm op de kamer. Ben daar weg gegaan met enorme keelpijn van de airco.

Ontbijt was prima, steeds goed aangevuld. Locatie was goed te vinden en het was 's avonds erg rustig.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Wat een service zeg. Prima hotel!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Atrium

Een enkele kamer heeft geen raam en dan kan het erg watm worden als je met meerdere personen op een kamer slaapt.

Het ontbijt en het personeel, erg servicegericht.

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Puur voor de ligging, geen 4 sterren waardig.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Atrium

Properheid van de kamer: bij aankomst vonden wij een potje vaseline en een gebruikte mannenonderbroek onder de stoel. Geen mogelijkheid om een raam open te zetten, geen zicht naar buiten. Fruitsap bij het ontbijt niet ok: was siroop en zakte volledig uit als je je glas te lang liet staan. Koffiemachine produceerde koffie met een licht chemische geur.

Kamer was geluidsdicht, rustige kamer dus. Dichte ligging bij de metro.

was een prima hotel maar we sliepen er alleen en waren dan in de stad waar veel te zien was.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Stad

helaas bij het ontbijt niet altijd een tafeltje beschikbaar maar erger is dat we van de vier dagen er twee meemaakte dat er geen brood meer was !! personeel bleef vriendelijk maar kon er volgens ons ook niets aan doen

ligging, uitsraling Hotel

• Beoordeeld op: 4 november 2016

De kamers waren prima met heerlijke bedden en geluidsdichte...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Atrium

Het ontbijt was ok. Toch mochten de croissants of koffiekoeken van verse makelij zijn.

De kamers waren prima met heerlijke bedden en geluidsdichte ruimte waardoor het mogelijke lawaai buiten werd gehouden door perfecte isolatie.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Aanrader. Prijs - kwaliteit OK. Super ligging.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Atrium

Er was een geurtje in onze kamer. Na 2 maal melden aan de receptie kregen we een andere kamer.

Lekker gevarieerd ontbijt. Tip: laat het personeel een tafel aanwijzen. Veel tafels voor 4 waren bezet door koppels.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Aangenaam maar niet hoogstaand
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Atrium

Enorm harde matrassen, het voelt alsof je op een houten plank slaapt! Ontbijt was lekker, helaas spijtig dat het vlees en fruit niet gekoeld stond (fruitvliegjes..) Onze kamer was niet voorzien van een venster naar buiten toe. Voor mij persoonlijk gaf dit een benauwd gevoel.

Heel vriendelijk, behulpzaam personeel!!! Goede locatie (dicht tegen metro/bus/tram)

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Degelijk hotel voor citytrip
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Atrium

Niet zo rustig, meeste kamers kijken uit op de 'patio' waar er gegeten wordt 's ochtends. Je wordt wakker door het lawaai van borden / bestek / ...

Goed hotel voor kleine citytrip. Goede bedden, relatief proper, degelijk ontbijt. Vlakbij metrostation, wat zeer handig is.

• Beoordeeld op: 23 september 2016

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Atrium

Locatie. Als je s'avonds met de metro vanuit de stad kwam lagen en op weg naar het Hotel best veel zwervers. Ze vielen je niet lastig maar het voelde niet prettig aan. Vandaar dat we na deze ervaring de tram namen en toen hadden we er minder last van. Het was even wennen dat we een kamer hadden mdt uitzicht op het Autrium maar wende snel. Alleen als het erg warm is lijkt het mij benauwd.

Ontbijt goed zelf als je wilde kom je bubbels bij het ontbijt nemen. Wij arriveerde om 10.30 uur en konden gelijk over onze kamer beschikken. Op de dag vab vetrek konden we de koffers achter laten. O ja een avond regende het en hadden geen paraplu bij ons maar kregen er een mee van het Hotel. Super.

Aardig personeel, redelijk ontbijt, mooie hal.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Atrium

Kleine kamer, lelijke buurt.

Aardig personeel, redelijk ontbijt, mooie hal.

het atrimum : de meeste kamers hebben geen buitenlicht en...

het atrimum : de meeste kamers hebben geen buitenlicht en geen buitenzicht, is dan ook erg warm binnen.

De rust

• Beoordeeld op: 26 april 2018

vriendelijk personeel receptie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Atrium

-ontbijt viel wat tegen; -had om één groot bed gevraagd en kamer had twee aparte (kleine) bedden;

vriendelijk personeel receptie

Basic ontbijt

Basic ontbijt

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Rustige kamer goed ontbijt

I

Inrichting

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Leuk hotel, prima faciliteiten, goed ontbijt, nabij diverse vormen o.v.

Hele platte kussens.

Prijs/kwaliteit hotel

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Atrium

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Omdat het weekend was konden we gratis parkeren. Het ontbijt is goed verzorgd.

Hulpvaardige medewerkers.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Atrium

Hulpvaardige medewerkers. Locatie vlakbij metro, en vlakbij treinstation Keleti.

Ideaal hotel voor onze geslaagde citytrip!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Atrium

Op de 4de en hoogste verdieping was het heel warm, zou er niet willen komen in de zomer.

Heel verzorgd en lekker ontbijt. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

De locatie was uitstekend bereikbaar met het openbaar...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Stad

De matrassen waren erg hard.

De locatie was uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

een paar heerlijke dagen gehad
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Atrium

De aantal plaatsen in de ontbijt ruimte ,het niet blijven aanvullen van het ontbijt.(op is op?)

De ontvangst en de geweldige service van het personeel

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Atrium

Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Redelijk
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Atrium

Dat de kamer geen daglicht en geen raam heeft,

Aan toegeven dat de kamers geen raam en geen daglicht hebben

• Beoordeeld op: 29 november 2016

Heel relax en goed hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Atrium

Personeel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 21 mei 2016

Hip basic hotel dat goed gelegen is, mooie grote kamers en...

Zeer harde matrassen, het geluid van de lift is storend 's nachts, vrij sober ontbijt. Shampoo en douchegel in één houder in de douche. (Aparte flesjes hebben wij liever)

Hip basic hotel dat goed gelegen is, mooie grote kamers en mooie badkamer met heel goede regendouche. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

uitstekende locatie met de highlights van Boedapest op...

De kussens zijn wat dun, een extra kussen op de kamer zou een verbetering zijn. Er wordt een borg gevraagd van 25 Euro bovenop de kamerprijs. Beetje vreemd.

uitstekende locatie met de highlights van Boedapest op loopafstand. Metro om de hoek en prima verbinding naar het airport. Kamer rustig en ruim, ontbijt goed en ook wel fijn dat wij wat eerder terecht konden.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Prima inrichting van het hotel, aardig personeel.

Ontbijt was matig, warme gerechten waren niet warm. Locatie was, ondanks centrale ligging, wel een klein beetje obscuur. In een zijstraatje, met een omgeving waar veel zwervers zitten. Voor dames die alleen reizen misschien niet ideaal.

Prima inrichting van het hotel, aardig personeel. Locatie aan de ene kant heel goed, vanwege de centrale ligging. Goed hotel voor goede prijs.

• Beoordeeld op: 28 april 2016

Het hotel is leuk ingericht en de kamers zijn mooi en schoon.

Minpunt aan het ontbijt was dat een aantal keer dingen al vrij vroeg op waren en niet aangevuld werden. De kamers zijn wel erg klein en vrij gehorig.

Het hotel is leuk ingericht en de kamers zijn mooi en schoon. Het centrum is redelijk aan te lopen en de metro zit om de hoek. Ontbijt was in principe goed.

• Beoordeeld op: 11 april 2016

Goede ligging vlakbij metrostation, heel vriendelijk...

We vroegen en kregen een rustige kamer maar er was wel geen sprake van een raam. De eerste dag vonden we de verpakkingen van condoom terug in de schuif. Ook restanten van chips naast het bed. We zijn gaan klagen. Het personeel heeft onmiddellijk ingegrepen. De condoomverpakkingen waren weg maar de chipkruimels waren er wel nog...

Goede ligging vlakbij metrostation, heel vriendelijk personeel, het ontbijt was gevarieerd en werd voldoende goed aangevuld. Leuke extra: gratis citroenwater (in de late namiddag)

• Beoordeeld op: 10 april 2016

Vriendelijk en héél behulpzaam personeel.

Vriendelijk en héél behulpzaam personeel. De kamers zijn wat klein maar zeker prima voor een citytrip. Propere en ruime badkamers. Ontbijt en kamers in verhouding met de prijs zijn prima!

• Beoordeeld op: 5 april 2016

Het ontbijt was in orde, ruime keuze.

Kamers wat klein maar voor ons geen probleem aangezien het voor een citytrip is en enkel om te slapen.

Het ontbijt was in orde, ruime keuze. Ideaal hotel voor citytrip. Onze kamer had raam op atrium maar zo hadden we geen hinder van straatlawaai. Vriendelijk personeel. Wij hebben taxi genomen van luchthaven-hotel rond de 8000 huf. Vanuit het hotel is de stad goed te bezoeken. Aanrader om te gaan eten Pivo and More en Lado Cafe.

• Beoordeeld op: 27 maart 2016

Het ontbijt was heerlijk en de ligging was goed t.

De grootte van de kamer.de kamer was erg warm, ondanks de airco. We zaten op de derde etage , er was een glazen dak, misschien was dat de oorzaak van de warmte. Desondanks hebben wij een uitstekend verblijf gehad.

Het ontbijt was heerlijk en de ligging was goed t.o.v. metro tram bus.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2015

Het hotel ligt aan een rustige straat en het interieur van...

Het was soms een beetje warm in de hotelkamer, de verwarming in het hotel stond redelijk hoog volgens mij. Maar ik heb airco een paar keer aangezet en toen was het prima! Ander klein minpuntje is dat je sap en koffie uit de automaat krijgt bij het ontbijt.

Het hotel ligt aan een rustige straat en het interieur van het hotel en de kamers is erg modern vergeleken bij de meeste hotels in Boedapest. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Ik was mijn keycard kwijtgeraakt en kon zonder problemen direct een nieuwe krijgen bij de receptie. Ik had een mooie, ruime kamer met een fijne minibar (gunstige prijzen!). Ook was er op de kamer een waterkoker met spullen voor koffie en thee. Lekker om mee bij te komen na een vermoeiende dag! Het ontbijt 's ochtends was heerlijk: scrambled eggs, broodjes, boterhammen die je zelf kon roosteren, croissants en chocoladecroissants (mmmmm), muesli, cornflakes, vers fruit, salade, gestoomde groente, veel keuze voor hartig en zoet beleg... Je kon zelfs champagne bij het ontbijt nemen!

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Mooie, verzorgde kamers

Mooie, verzorgde kamers Ligging ten opzichte van de stad. Je kon perfect te voet naar de bezienswaardigheden wandelen. Vlakbij metro, tram, hop-on hop-off bus Zeer uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 12 maart 2015

Zeer vriendelijk personeel, verzorgd ontbijt en ruime kamers.

Alle kamers geven uit op een atrium, zodat je geen direct zonlicht hebt. De kamers zijn ook nogal donker.

Zeer vriendelijk personeel, verzorgd ontbijt en ruime kamers. Dicht bij openbaar vervoer (metro, tram, bus).

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

uitgebreid en gevarieerd ontbijt

douchewand instabiel

uitgebreid en gevarieerd ontbijt rustige, centrale ligging vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

De bedden waren knetterhard.

De bedden waren knetterhard. Hadden wel iets comfortabeler gekund. Het ontbijt was niet speciaal.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Heerlijk ontbijt, de ligging

meer variatie in de koeken, maar dit is peroonlijk

Heerlijk ontbijt, de ligging

• Beoordeeld op: 2 november 2015

Prima centraal gelegen hotel voor stedentrip.

Geen ramen naar straatkant. Airco in het hele hotel.

Prima centraal gelegen hotel voor stedentrip. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 24 oktober 2015

Het hotel is aangenaam en de kamer is netjes.

Het hotel is aangenaam en de kamer is netjes. De ligging is perfect want het ligt dichtbij metrostation.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2015

interieur: luchtig en mooi

koffie en fruitsap bij het ontbijt: smaakloos, uit een automaat

interieur: luchtig en mooi

• Beoordeeld op: 19 september 2015

Zeer vriendelijk personeel

Ontbijt viel ons erg tegen

Zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 11 juli 2015

Nihil

• Beoordeeld op: 4 juli 2015

Ligging bijna in het centrum en toch rustig

Bed heeft hard matras

Ligging bijna in het centrum en toch rustig

• Beoordeeld op: 3 juli 2015

Een nacht waker geworden van jonge lolbroeken .

Een nacht waker geworden van jonge lolbroeken . De nachtwaker kreeg ze na twee uur nog niet stil ben toen zelf gaan ingrijpen.

• Beoordeeld op: 28 juni 2015

Prima kamer, goed bereikbaar met metro en tram,vlakbij...

Het ontbijt zou wat beter kunnen, vooral de koffie en jus d'orange.

Prima kamer, goed bereikbaar met metro en tram,vlakbij Keleti station.

• Beoordeeld op: 4 juni 2015

Prima service en schoon

Oud brood bij het ontbijt

Prima service en schoon

• Beoordeeld op: 12 april 2015

Ontbijt was zeer goed, en de service van de medewerkers was...

geen minpunten te noemen

Ontbijt was zeer goed, en de service van de medewerkers was geweldig

• Beoordeeld op: 10 maart 2015

Hotel was schoon met prima ontbijt.

Hotel was schoon met prima ontbijt. Alles werd goed bijgevuld. Fijne bedden.

• Beoordeeld op: 21 januari 2015

goed ontbijt, vriendelijk personeel.

de ligging van de kamer. De kamer was deze keer in een hoek gelegen waardoor we helemaal ingesloten waren.

goed ontbijt, vriendelijk personeel.

Er zijn ook 21 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.