Beoordelingen over Central Passage Budapest Apartments

#393 van de 2.025 vakantiewoningen in Boedapest

Gebaseerd op 1362 beoordelingen over dit appartement

9,7

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Perfect, ideaal gelegen in de stad, kan je eigenlijk geen betere lokatie denken.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Sleutels ophalen was perfect, 100 meter van het bus/metrostation. Dan nog 150 meter naar appt, perfect. Bij terugkeer hadden wij onze vlucht in de avond, zo onze bagage gedropt in reiskantoor, uur afgesproken (was zaterdagnamiddag, kantoor in regel niet meer open) Bagage afgehaald, zelfs met de glimlach, waarvoor dank, DUS PERFECT..

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Absolute aanrader!

Geen opmerkingen.

Het appartement overtrof onze verwachtingen. Beschrijvingen zijn soms niet altijd waarheidsgetrouw, maar in dit geval volledig correct. Mooi en modern, voorzien van de nodige comfort. Super goede ligging, dichtbij alle faciliteiten en vlakbij luchthaventransfer (metro, airport shuttle).

Super appartement op een superlocatie met een uitstekende service
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Je moet cash betalen maar dat heeft eerder met misgelopen airmiles te maken voor ons. :-) Maar dat is dus eigenlijk geen echt minpunt.

Alles was uitstekend! De locatie is ronduit perfect. Pal in het centrum met alles op wandelafstand, omringd door eetgelegenheden, supermarktjes, ... Perfecte service van de verhuurder met gratis airport pick-up als je 5 nachten of meer hebt. Zeer handig bij late aankomst. De verhuurder staat je dan zelfs op te wachten om je te begeleiden naar het appartement en geeft een grondige uitleg. Het appartement zelf is helemaal uitgerust, toch zelfs een Nespresso machine als je dat wenst. 100% meegevallen!

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Prima accommodatie met goede ligging
    • Studio (3 Volwassenen)

Niets eigenlijk, als ik dan iets moet noemen, het feit dat er niet zo veel daglicht binnen het appartement was. De verlichting moest wel altijd aan.

Superfijne ligging en de ruimte in het appartement. Mooi ruim balkon. Voorzien van alle gemakken; oven magnetron koffieapp. waterkoker, zelfs een wasmachine. Rolluiken ook erg fijn.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Zeer aangenaam verblijf in Central Passage
    • Appartement met 1 Slaapkamer - Káldy Gyula-straat 3-5

-De douchestang (waaraan het douchegordijn hing) was wat onstabiel en viel naar beneden, maar dit was echt de enige opmerking en absoluut geen groot probleem - 1 middag werkte de lift niet (vanop 6de verdieping wel lastig) maar 's avonds was het al in orde gemaakt dus ook geen probleem.

-Vriendelijke bediening bij het afhalen van de sleutels. Ze begeleidde ons naar het appartementsgebouw en gaf wat tips over de buurt. -Heel ruime en nette kamers, exact zoals op de foto's -Alle voorzieningen aanwezig zoals op foto's -Verzoek voor een bad te hebben in de badkamer werd ook zonder probleem ingewilligd

We kregen zomaar een upgrade.
    • Superior Studio (2 Volwassenen)

In het weekend meer straatgeluiden. Maar we hebben prima geslapen.

We kregen zomaar een upgrade. Goede ligging! Budapest te voet verkend.

Fijn om zo dicht in het centrum te zitten op een fijne plek
    • Superior Studio (2 Volwassenen)

Kamer heel fijn en comfortabel, midden in het centrum. Top!

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Zeer de moeite waard, en voor herhaling vatbaar.
    • Superior Studio (2 Volwassenen)

Het kantoor van de host, erg klein. We moesten buiten in de kou wachten. Dat is wel een punt van aandacht. En voor verbetering vatbaar.

De locatie.

• Appartement met 1 Slaapkamer - Káldy Gyula-straat 3-5

De locatie en het comfort

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Heerlijk appartement op top locatie
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Gezellige accommodatie. Midden in het centrum

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Komen steeds weer naar hier als we naar Boedapest gaan.
    • Studio met Uitzicht op de Tuin - Káldy Gyula-straat 3.-5.

Komen steeds weer naar hier als we naar Boedapest gaan. Alles is prima geregeld. zeer centraal en alles piekfijn in orde.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Super gelegen.
    • Studio (3 Volwassenen)

Super gelegen.

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Geweldig appartement voor een uitstekende prijs.

Propere kamers Zeer modern Airco

• Beoordeeld op: 18 januari 2016

Prima keuze voor een paar dagen Boedapest!

Het was erg warm in de kamer

Prima keuze voor een paar dagen Boedapest! Het appartement ligt zeer centraal. Slechts enkele minuten lopen vanaf het metro-station en ook lopend zijn al vele bezienswaardigheden te bezichtigen. Het appartement bevindt zich in een vrij nieuw appartementencomplex. De sleutel moet worden opgehaald in een straat verderop. Een en ander is goed geregeld, evenals het vervoer naar het airport. Tegenover het appartementencomplex zit een bakkertje en ook een 24/7 supermarkt. Supermarkt iets verderop in de straat heeft echter veel ruimer aanbod. Appartement is voor twee personen ruim en alle faciliteiten zijn aanwezig.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Super locatie, prima uitgerust apt.

Dat ik het apt. cash in euro's moest betalen, die informatie had ik gemist. En dat je uit de ATM's in Budapest geen euro's kunt pinnen maar alleen maar HUF.

Super locatie, prima uitgerust apt., werd zelfs een keer schoongemaakt (schoon beddengoed, schone handdoeken), midden in centrum Budapest, echt vlak bij supermarkt, eettentjes en pubs.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2015

Heel goed ligging.

gebouw veel lawaai op sommige momenten. slecht bed. geen handdoekenwissel gedurende de 3 nachten , dat viel wel tegen.

Heel goed ligging. Ruime studio.

• Beoordeeld op: 10 september 2015

Uitstekende locatie, midden in het centrum, op wandelafstand...

De douchekop in de badkamer. Je kan niet staan onder de douchekop, want deze is te laag gemonteerd.

Uitstekende locatie, midden in het centrum, op wandelafstand van leuke cafeetjes, eetgelegenheden, metro, bus, ... Airco aanwezig, alsook gratis WiFi! Vele voorzieningen: eigen keukentje, frigo, diepvries, wasmachine, ..

• Beoordeeld op: 16 april 2015

* onthaal

* balkonnetje was super klein , 2 stoelen maar je kon er eigenlijk niet op zitten ( geen beenruimte ) * 's avonds / ' s nachts lawaai op de binnenplaats van mensen die nog op hun terras zaten

* onthaal * luchthavenvervoer prima geregeld ( 22 euro ) * ligging zeer centraal , restaurants , winkels , metro ,..... alles dicht in de buurt * onze vlucht was in de namiddag en we mochten langer dan het voorziene uur op de studio blijven

• Beoordeeld op: 19 februari 2015

- De ligging is excellent, beter kan bijna niet.

- Geluidshinder is een risico in dit gebouw, zeker als je in de zomer de raam open wil laten. Veel jongeren die graag feesten en laat thuis komen. Ik heb er één nacht van mogen "genieten". De isolatie bleek niet zo kwalitatief - Slecht 1 zetel met 3 plaatsen terwijl er 4 personen kunnen logeren.

- De ligging is excellent, beter kan bijna niet. Goed centraal in Pest aan het hoofdplein met alle metroverbindingen en wandelafstand. - Leuke ruimte, hygiëne top - Goed onthaal, heel vriendelijk - Zeker aan te raden is de taxi dienst vd luchthaven die men aanbiedt voor 21€ - Balkon met tafel voor 4 (zomer) - Leuke keuken voor een eigen hapje of ontbijt - 24/24 superette over de deur

• Beoordeeld op: 5 april 2016

We hadden twee tweepersoonsbedden waarvan er toch één aan de...

We hadden twee tweepersoonsbedden waarvan er toch één aan de kleine kant was.

• Beoordeeld op: 9 november 2015

Geen taxi

Geen taxi

• Beoordeeld op: 10 september 2015

Locatie.

Dat er geen eenpersoons bedden waren

Locatie. Grote van het appartement

• Beoordeeld op: 7 mei 2015

Altijd zo warm in hotels of appartementen

• Beoordeeld op: 24 maart 2015

Super locatie.

De bedden zijn erg hard. Je kunt de lattenbodem goed voelen.

Super locatie. Prachtig appartement van alle gemakken voorzien, midden in het centrum.