Beoordelingen over Club Dobogómajor superior 3-sterren

8372 Cserszegtomaj, Hévízi út 1., Hongarije

#6 van de 14 hotels in Cserszegtomaj

Ruimte
    • Appartement (4 Volwassenen)

Geen airco ,veel te klein balkon voor 4 personen (ik had al lang van te voren gereserveerd en om een terras gevraagd maar bij aankomst wisten ze van niets )bed in de huiskamer was niet fris en erg hard. Op het park is avonds niets te doen alles vroeg dicht.

Ruimte

Mooi domein in een mooi land,maar toerist vriendelijkheid ontbreekt.
    • Appartement (4 Volwassenen)

Wij hadden het allerlaatst gelegen huisje,nog voorbij de manège. Je had het gevoel dat je niet meer bij het vakantie domein hoorde. Voor het ontbijt of als je naar het zwembad wou moest je bijna een halve kilometer stappen. Als we op onze eerste dag gingen vragen of we geen ander huisje dichter bij konden krijgen werd er geen moeite gedaan om ons te helpen.

Een mooi onderhouden domein. Ontbijt was gevarieerd,met voldoende keuzemogelijkheden.

Onbeleefde mensen
    • Studio (2 Volwassenen)

De onbeleefdheid van het personeel, vooral als er een klacht is, word je midden in je gezicht uitgelachen. Zowel bij het cafe als in de receptie. Gelukkig waren er ook iets meer vriendelijkere personeelsleden te vinden. De meeste Hongaren die we overigens tijdens ons verblijf tegenkwamen, ook buiten de accomodatie waren behoorlijk onbeleefd.

Het zwembad, met ruim aanbod aan ligbedden en parasols, gratis aangeboden.

Welnee in Hongarije op mooie en leuke lokatie
    • Studio (2 Volwassenen)

De portier. Hufterig bij aankomst. Bij vertrek geen portier te zien terwijl we de uitrijpas al hadden afgegeven na betaling. Zeer slecht geregeld!

Luxe! Mooie studio, mooi resort met prima lunch. Vriendelijke receptieontvangst. Vlakbij Heviz en Kesthely

• Beoordeeld op: 26 augustus 2016

Versteld
    • Studio (2 Volwassenen)

Enige nadeel dat ik zou kunnen opsommen, was dat er vrij veel lawaai was van kinderen, maar dat stopte net op tijd voor het slapen gaan en dat de koffie bij het ontbijt niet zo lekker was, maar dat kom je wel vaker tegen ;) Ook kwam er een geluid dat ik niet kan thuis brengen, anders dan gesnurk uit de dampkap buis....

Ik stond versteld van de omvang van het terrein alsook van de kamer dat ik (studio) gekregen had. Het terrein is verschrikkelijk goed onderhouden en prachtig. Het ontvangst was zoals het moet zijn. De kamer, was groot en had alles wat je in een klein appartement verwacht, keukenblok met ijskast, koffiezet, toaster, micro, wastafel. De badkamer was met douche groot genoeg. De kamer had buiten het bed ook nog een kleine eettafel en grote/lange bureau-achtige tv kast.

ontbijt was goed bedden matig

diner bedden

ontbijt was goed bedden matig

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Het was een leuke locatie met zeer vriendelijk en behulpzaam...

Geen airco; kinderzwembad af en toe defect; jammer dat de gasten hun stoelen aan het zwembad op voorhand reserveren terwijl duidelijk vermeld staat dat dit niet mag, jammer dat dit dan toegelaten wordt. Geen lift en wij zaten op de derde verdieping met kleine kinderen.

Het was een leuke locatie met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel! Alles was ook verzorgd in de appartementen en elke dag verse handdoeken. Sauna zeer leuk!

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Ruime kamers

Geen airco of ventilator op de kamer aanwezig wat de kamer erg warm maakt in de zomer

Ruime kamers

• Beoordeeld op: 28 juni 2015

Op verzoek van ons keurig van 2 hoog naar de eerste etage...

Alles prima, geen klachten.

Op verzoek van ons keurig van 2 hoog naar de eerste etage met lift geholpen. Geweldig.