Beoordelingen over Corinthia Hotel Budapest 5-sterren

1073 Boedapest, Erzsébet körút 43-49., Hongarije

#17 van de 344 hotels in Boedapest

Wij kozen voor +excutieve club zeker aan te bevelen.
    • Executive Tweepersoonskamer inclusief Toegang tot de Executive Club

Wij kozen voor +excutieve club zeker aan te bevelen. Rustig ontbijten enz.. alles inbegrepen van s morgens tot 22 uur. Ook in dit hotel vijf schitterende restaurants.

We hebben het prima gehad in dit hotel. Prima locatie om wandelend de stad te verkennen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat je voor het zwembad en fitness extra (fors) bij moet betalen. Dit kan je overigens direct bij de boeking doen of later in het hotel maar zoiets hoort toch inclusief te zijn in een 5-sterren hotel?

Alles was uitstekend.

Prachtig Boedapest!

Geen

Ruime, comfortabele, rustige kamer. Uitgebreid, lekker ontbijt op mooie locatie. Mooi zwembad. Executive lounge pluspunt. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Prima plek voor een citytrip Boedapest !!

Douche was een drama, temperatuur en waterstraal waren domweg niet te regelen.

Mooie, ruime kamer, bed was aan de zachte kant voor mij. Prima ontbijt. Fijne, schone sauna met veel faciliteiten.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Enigszins teleurstellend.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Service tijdens het ontbijt was 2 van de 3 ochtenden chagrijnig. Kamer was aan de kleine kant voor 5 sterren, temperatuur was niet goed te regelen en er was geen stopcontact bij het bed voor het opladen van je telefoon. WiFi gaf aan niet veilig te zijn en konden we niet gebruiken.

Ontbijtbuffet was goed, evenals selectie dranken in de bar.

Als je de kans krijgt hier zeker overnachten!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontzettend mooi hotel met vriendelijk personeel en prachtige staat van onderhoud. Aanrader voor als je naar Budapest reist en iets meer luxe wilt. Zwembad, sauna en stoombad was prachtig en heerlijk na een dag rondwandelen in de stad.

Een suite gekregen waar niet voor betaald was.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Één groot nadeel is dat het ontbijt niet bij de kamerprijs is inbegrepen en eg duur is t.w. $ 31,00 per persoon.

Een suite gekregen waar niet voor betaald was. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Perfect verblijf

Minibar was niet goed koud, goed opgelost door drankjes niet in rekening te brengen.

Mooi hotel, ruime kamer, Room Service, Uiterst vriendelijk personeel, prachtige Spa.

Locatie en ontbijt ( maar niet de prijs)
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Slechte service, erg op geld gericht, gedn gehoor gegeven aan verzoek tot aparte bedden, ontbijt belachelijk duur

Locatie en ontbijt ( maar niet de prijs)

Weekend Boedapest.
    • Executive Tweepersoonskamer inclusief Toegang tot de Executive Club

Voor de 3 de maal verbleven in het hotel maar jammer dat de hygiene in de badkamer niet is zoals het hoort. Alsook Airco in de kamers koelde niet. Aangegeven aan de receptie maar geen opvolging en feedback gekregen.

Super ontbijt. Vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Smaakt naar meer
    • Executive Tweepersoonskamer inclusief Toegang tot de Executive Club

Het ontbijt is erg uitgebreid en heeft alles wat je maar wensen kan! De executive club was een aangename plaats om te vertoeven De behandelingen in de spa werden met de grootste zorg uitgevoerd.

luxe verblijf in Budapest
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Fantastisch mooi hotel, super vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooi groot zwembad in spa gedeelte. Ontbijt is een aanrader, niet goedkoop, maar soms hebben ze acties, dan betaal je minder

Uitstekende slaapkamer en badkamer op 5e verdieping.

Open ramen komen uit op overdekte ruimte, dus niet echt frisse buitenlucht en wel wat lawaai van restaurant beneden. Bij dichte ramen geen probleem, airco werkt goed

Uitstekende slaapkamer en badkamer op 5e verdieping. Perfect ontbijt in prachtige overdekte ruimte tussen 2 van de 3 vleugels

• Beoordeeld op: 4 april 2017

Eindafrekening klopt niet !!!

Woj hadden via jullie een ruime kamer geboekt voor 2 volwassene en een kind en een exclusieve 2 persoonskamer. Nu bleek dat die exclusieve kamer niet in het hotel zelf was, maar er buiten. We moesten de straat oversteken. Dat wilde mijn vrouw en dochter uiteraard niet, en we hebben toen een kamer in het hotel gevraagd. Dit hebben we gekregen. Een kleinere kamer zelfs nog dan de kamer van mijn schoonouders. Er werd een kinderbed neergezet. Geen problemen mee verder. Men ging de totaalprijs verrekenen aan het einde werd ons medegedeeld. Deze kamer was immers ruim € 200,00 goedkoper. Bij het uitchecken gebeurde er dus helemaal niets met kortingen. We moesten gewoon de volle pond betalen, dus de prijs van de kamer die niet gebruikt was. Ik kon er niets meer aan doen, want mijn creditcard gegevens hadden ze al van ons. Ik baal hier heel erg van, omdat dit ons nog nooit eerder was / is gebeurd. Ik hoop dat jullie dit nog kunnen oplossen voor ons. John.

Alles was top, behalve de eindafrekening.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Geweldig hotel met heerlijk zwembad en spa om in te relaxen...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt is vrij prijzig, maar om de hoek zit een Starbucks waar je goed kan ontbijten.

Geweldig hotel met heerlijk zwembad en spa om in te relaxen na een dagje bezoek aan de stad. 20 minuten lopen naar het centrum en dichtbij de metro als je dit niet wil lopen. Om de hoek zit een pleintje met diverse restaurants.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Wellness
    • Executive Tweepersoonskamer inclusief Toegang tot de Executive Club

De kamer had een muffe, oude geur. We hebben dan een andere kamer gevraagd en gekregen, maar we hadden het gevoel dat het personeel ermee lachte. Nochtans betaalde we 360€ per nacht. Het hotel is heel erg verouderd, de kamers en de hal zijn echt aan renovatie en nieuw meubilair toe. Overal vast tapijt met plekken. De kamers hebben geen natuurlijke verluchting, ze geven uit op een atrium.

Wellness

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Hotel met uitstraling!

De kamertemperatuur was (en bleef na onze klacht) erg warm. Omdat het zo'n mooi hotel is ga je meer op de details letten. Hier en daar op de gangen laat het behang los. Zonde van de uitstraling.

Hotel met allure! Wellness gedeelte is heerlijk na een lange dag door de stad slenteren. Locatie is heel centraal met restaurants en barretjes om de hoek maar toch rustig.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

We waren aangenaam verrast door de grandeur van weleer en het hedendaags comfort.
    • Deluxe Residentie

Het personeel was niet altijd even vriendelijk , maar ik denk dat dit typisch Hongaars is!

Prachtig hotel met hedendaags comfort en de luister van weleer. Heel lekker uitgebreid ontbijt. Mooi interieur om bij weg te dromen.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Het hotel was heel mooi, personeel zeer vriendelijk en eten...
    • Executive Tweepersoonskamer inclusief Toegang tot de Executive Club

De kamer was gelegen aan de straatkant en 's morgens vroeg was er al veel lawaai van trams, sirenes...

Het hotel was heel mooi, personeel zeer vriendelijk en eten ook verzorgd

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Super verblijf in een executive room, mooi hotel met veel mooie bloemen,

niets.

Super hotel met bijzonder vriendelijk personeel, compleet ontbijt, zwembad en de sauna's zijn heerlijk. Garage met aparte locatie voor onze fietsen met bewaking, uitstekend. Heerlijk bed,

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Perfect hotel geeft onze midweek in Boedapest een extra goed gevoel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Helemaal niets. Ontbijt aan de prijs maar wel uitstekend.

Kamer was prachtig. We werden geupgrade. Gratis toegang tot de zeer fraaie spa. Hotelkamer was ruim en luxe. Hotel is prachtig mooi met overdekte binnenplaatsen.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Jaren tachtig appartement dat niet lijkt op de foto's an de website
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- We hadden appartement 469. Het appartement ziet er op de foto's op de Booking.com website modern uit, maar wat je krijgt is een appartement uit de jaren tachtig; je wordt dus behoorlijk belazerd. - Je moet zelf je bedden opmaken. - Handdoeken en zeep zijn niet aanwezig. - Het is de bedoeling dat je bij vetrek de bedden afruimt, de vriezer ontdooit, de vuilnis buiten zet, en de afwas doet (zonder dat er handdoeken of zeep zijn). Je bent dus van de vorige gasten afhankelijk voor de hygiene. Je kan dus wel raden hoe we het servies aantroffen. - De lokatie is in the middle of nowhere. - Naast fietsverhuur en een schoonheidssalon zijn er geen faciliteiten. - De receptive is vrijwel altijd onbemand en gesloten.

Je kon er makkelijk parkeren, maar dat is eigenlijk overal het geval op Texel

• Beoordeeld op: 5 september 2016

Superluxe en fantastische service
    • Executive Tweepersoonskamer inclusief Toegang tot de Executive Club

Enig minpuntje van onze kamer was het ontbreken van frisse lucht, omdat wij uitkeken op de binnenplaats waar het restaurant is voor ontbijt en diner. Het venster kon wel open, maar de ruimte is afgesloten door een glazen dak.

Prachtig hotel met historie en zeker geen vergane glorie. Executive kamer geboekt en dat was een voltreffer, omdat je, naast een comfortabele kamer (1109) ook toegang hebt tot de Executive Club, waar de hele dag kunt genieten van gratis drankjes, hapjes en een persoonlijke bediening. Ideaal voor een lichte lunch of een happy hour vanaf 17.00 uur. Ontbijt was ook erg goed met veel keuzemogelijkheden. Zeer snelle wifi.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

De spa maakt het verschil

Het ligt aan een erg drukke verkeersader maar daar heb je binnen het hotel geen enkele last van.

De spa is geweldig en in de ochtend is het vrij rustig. Ook goede gym. Hotel met een mooie historie. Tram voor de deur.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Prachtig hotel met uitgebreide spa en uitstekend ontbijt
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Deur tussen hotelkamers, dit heeft geleid tot wat overlast van de buren (was vrij gehorig). Vraag dus om een kamer zonder deur die direct bij de buren uitkomt!

Uitstekend hotel, goede bedden, ontbijt en ligging. Het hotel is gelegen (2 minuten lopen) aan metrolijn 4 of 6, halte Király Utca (tussen station Blaha Lujza Tér en Oktogon M). Metrohalte Király Utca staat niet op alle plattegronden van het metronet. Metrohalte Oktogon M is ongeveer 10 minuten lopen van het hotel. Hier bevindt zich ook een metrostation van de oude lijn M1 die je binnen enkele minuten naar hartje centrum of naar het park brengt. Hotel Corinthia is super, vergeet niet even een kijkje te nemen in de ballroom zaal! Ontbijt is mega uitgebreid, vraag gerust om een lekkere omelet bij de kok of cappuccino bij de bediening - dit wordt gewoon geregeld! De spa is super in het hotel, er zijn twee bubbelbaden waarvan de achterste een stuk warmer is.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Heerlijk verblijf in comfortabel hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was 3e dag van verblijf om 14.30 uur nog niet gedaan. Ik heb kamermeisje gevraagd onze kamers te doen terwijl wij gingen zwemmen. Na terugkomst één kamer wel gedaan maar andere niet. Uiteindelijk moesten we uit de kamer omdat anders kamer die dag niet meer gedaan werd. Heel vervelend als je al vanaf 9.00 uur 's ochtends onderweg bent en even wilt rusten voor het drukke avondprogramma.

Prachtig hotel op prima locatie. Mooie, ruime kamers met fijne badkamer. Vanuit hotel is groot deel van de stad te voet te verkennen. Heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

De spa was geweldig, de massage nog beter
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De personele bezetting bij de receptie had beter gekund, danwel een snellere check out procedure. De tax's besteld door de portier zijn altijd (te) duur. Gewoon een gele pakken.

De spa was geweldig, de massage nog beter

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

een vijfsterren hotel met veel grandeur en een prachtig binnenzwembad en wellness

op een plaats in onze gang kwam het behang wat los en was het pleisterwerk aan het verkruimelen: dit zou niet mogen in een hotel van deze klasse en moet onmiddellijk gerepareerd worden. Het bijzetten van een extra plooibed voor de jongste dochter in de tweepersoonskamer kostte een toch wel heel stevige 73 euro per nacht

statig hotel met grote klasse! behulpzaam personeel, mooie kamer, fantastische wellness met mooi zwembad (dat in werkelijkheid wel wat kleiner blijkt dan wat foto's suggereren), leuke bar met 's avonds live piano of vioolmuziek

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

Het hotel is prachtig, zeer vriendelijk personeel .

Vrij druk in het hotel!

Het hotel is prachtig, zeer vriendelijk personeel . Het zwembad en de sauna zijn buitengewoon! Het ontbijt is wel wat duur maar zeer goed.

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Heerlijk verblijf, overtrefde de verwachtingen

Airco koelde niet genoeg, geen vers drinkwater op de kamer

Prachtig hotel, ruime kamers, grote badkamer met bad en douche, klassiek gebouw, zeer goede spa en zwembad

• Beoordeeld op: 18 juli 2016

Subliem hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niets! Zwembadwater is eerder fris. Kinderen zijn in het zwembad enkel welkom tussen 11u en 15u en nooit in de fitness (wat een voordeel is voor wie zonder kinderen reist).

Voor wie zonder kinderen reist, is dit zonder twijfel het beste hotel in Budapest (Het Boscolo Hotel is kindvriendelijker). Heerlijk bed (eerder zacht)

Temperatuurregeling douche

Geen minpunt

De service is ongeëvenaard

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Adembenemend
    • Executive Tweepersoonskamer inclusief Toegang tot de Executive Club

Zeer ruim ontbijt ! Waarbij de executive zijn geld waard is !

Zeer prettig.

De kamer was fantastisch. Het ontbijt was zeer uitgebreid.

Geweldig verblijf !
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt goed en zeer uitgebreid. Vooral de Spa is een aanrader!

gewoon een prachtig hotel

gewoon een prachtig hotel

Top locatie en comfortabele spa

Lekkage douche deur

Ontbijt was goed
    • Deluxe Suite inclusief Toegang tot de Executive Club

Kamer erg donker Matras matig Slechte geluidsisolatie naar drukke weg toe

Ontbijt was goed Lobby erg mooi Zwembad erg mooi

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Mijn verblijf was kort, maar zeer geslaagd. Ik bezocht een klassiek concert.

Ik kreeg geen WiFi verbinding.

Het bed en ambiance waren perfect!

Het verblijf was uitstekend

Het zwembad was een aanrader

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Super verblijf

De prijs van het ontbijt is erg hoog

Kregen direct bij aankomst upgrade naar een groot appartement

Corinthia hotel is magic!
    • Executive Tweepersoonskamer inclusief Toegang tot de Executive Club

De mensen zijn er super vriendelijk! De executive club een aanrader, zo netjes en gastvrij! Aanrader, we komen graag terug

Een unieke ervaring in één van de beste hotels waar ik als...
    • Executive Tweepersoonskamer inclusief Toegang tot de Executive Club

Een unieke ervaring in één van de beste hotels waar ik als veel reizend al ben geweest. gewoonweg PERFECT

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Housekeeping geeft ons 3 x wakker gemaakt.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Housekeeping geeft ons 3 x wakker gemaakt...

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Kamer

Kamer

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

super hotel
    • Deluxe Suite inclusief Toegang tot de Executive Club

een beetje geluiden van de straat, vooral politie en ambulance sirenes.......

Het onbijt was heerlijk, de kamer was perfect

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

fijne welness en zwembad,te bereiken via lift rechtstreeks...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

prijzen ontbijt veel te duur!

fijne welness en zwembad,te bereiken via lift rechtstreeks naar de welness in badjas vanop de kamer!

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Prachtig gebouw van binnen en buiten!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prachtig gebouw van binnen en buiten! Zeer comfortabele kamer en een heerlijke spa met zwembad.

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

Accomodatie, Royal Spa

Prijs ontbijt

Accomodatie, Royal Spa

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

reservatie in dit hotel zeker voor herhaling vatbaar
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

temperatuur op kamers te hoog - blijkbaar niet te regelen

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Bedden
    • Deluxe Residentie

Bedden

• Beoordeeld op: 18 december 2016

City trip,goed weer,mooi hotel in stijl van de stad

Het kader,het gebouw

Execetive lounge

Armoede grauwe plaats

Execetive lounge

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Geweldig hotel; goede ligging, mooie kamers, uitstekende spa

Fantastische brunch!

Opmaken bedden had beter gekund!

Fantastische brunch!! Prachtige spa!

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Zeer vriendelijk personeel

Zeer vriendelijk personeel Prachtig hotel Super spa in de kelder

• Beoordeeld op: 29 september 2016

prima hotel, een echte aanrader.
    • Executive Tweepersoonskamer inclusief Toegang tot de Executive Club

De toegangsdeuren, niet rolstoel vriendelijk

service en business afdeling

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Spa ontbijt

Details in kamer

Spa ontbijt

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Enorm genoten van onze 5-daagse in Boedapest !!!

Niks !!!

Er was meer dan genoeg keuze voor het ontbijt en een super bediening !!! Ook de kamer was tip top in orde !!!

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Onvergelijk

Prijs van chocolade op de lamer Klein stuck je €18,00

Luxe in budapest

Airco kon niet echt op tegen de 35graden buiten. .

Luxueuze uitstraling.perfect onderhouden, zwembad, prijs/kwaliteit heel gunstig.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Hotel met klassieke ambience..

Ontbijt, wel iets minder uitbundig en rommeliger dan 10 jaar geleden. Kan ook met tijd en tijdstip te maken hebben

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Zeer goede ligging, lekker en uitgebreid ontbijt, zeer mooi,...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer goede ligging, lekker en uitgebreid ontbijt, zeer mooi, historisch hotel

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Prachtige architectuur, restaurants top, ook met de service...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prachtige architectuur, restaurants top, ook met de service waren we zeer tevreden

• Beoordeeld op: 29 mei 2016

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, te veel om op te noemen.

Niets negatiefs te melden!

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, te veel om op te noemen. De ambiance in dit hotel is geweldig! Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ligging van hotel is goed, vlakbij vele restaurants, op loopafstand van centrum.

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

Hartelijke ontvangst

Er is niets te bedenken wat beter of anders had gekund.

Hartelijke ontvangst De kamers geweldig goed verzorgd Heerlijke badkamer Het ontbijt super Personeel zeer behulpzaam Hotel van alle gemakken voorzien Alles heel goed geregeld (taxivervoer heen en terug met hoteltaxi) Hier komen we zeker terug

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Wij hadden een executive room geboekt waarbij naast ontbijt...

Wij hadden een executive room geboekt waarbij naast ontbijt ook lunch en drank en hapjes inbegrepen zijn. Alles is fantastisch verzorgd. Ook de spa is heerlijk.

• Beoordeeld op: 5 april 2016

Dit was het mooiste hotel ooit.

Wij hadden dit hotel ook geboekt omdat onze dochter graag aan het einde van de dag met haar papa gaat zwemmen, maar daar kon hier geen sprake van zijn. Ze hebben een prachtig zwembad, maar kinderen tot 16 jaar mogen alleen overdag tussen 11.00 en 15.00 uur zwemmen, maar ja dan zit je normaliter niet in je hotel. Een merkwaardige regel, waar we ook geen enkele uitleg over kregen.

Dit was het mooiste hotel ooit. Fantastisch mooi gebouw, heerlijk eten, uitstekende service. We hadden een luxe appartement in een bijgebouw met een loopbrug naar het hotel, fantastisch! Het eten is van een sterrentent, de service optimaal. Het ontbijt is duur: 29 euro, maar voor onze dochter van 13 hoefden wij niets te betalen.

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

Heerlijk ontbijt.

Heerlijk ontbijt. Enkele dagen voor het vertrek konden we het ontbijt boeken tegen voordeeltarief van €18, het geld meer dan waard. Fantastische wellness.

• Beoordeeld op: 17 januari 2016

- Schitterende inkomhal

de kamer op zich is wel mooi, maar relatief verouderd: zo maakte de airconditioning een storend lawaai zonder dat er iets aan geregeld kon worden de prijs gehanteerd door het hotel is hoog voor bijkomende zaken: - voor 30 euro per persoon kan je buiten het hotel in mooie zaken makkelijk 2 maal gaan eten, maar die prijs weet je tenminste op voorhand. - Wat ons wel stoorde, was dat er flesjes water en chocolade op de tafel stonden (niet in de minibar), en deze dan nadien aan woekerprijzen aangerekend werden (geen duidelijke prijszetting). Een 5-sterrenhotel is dat dan toch onwaardig

- Schitterende inkomhal - De bijkomende faciliteiten in het hotel (wellness, fitness) - goed bed

• Beoordeeld op: 29 december 2015

Een hele mooie stad.

Vreselijke kamers, echt geen aanrader. Zijn 3 keer van kamer moeten wisselen omdat t zo slecht was. En zijn er maar 4 dagen geweest, echt slecht.

Een hele mooie stad.

Er zijn ook 36 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.