Beoordelingen over Hotel Erzsébet City Center 3-sterren

1053 Boedapest, Károlyi Mihály u. 11-15., Hongarije

#117 van de 344 hotels in Boedapest

locatie van het hotel

variatie bij het ontbijt, muziek kan zachter en meer achtergrondmuziek tijdens ontbijt, tijdig opruimen. Maar zou sowieso helpen als personeel overal behalve de kamermeisjes eens net doen alsof ze hun werk leuk vinden en misschien een glimlach op hun gezicht.

ontbijt was ok, kamer groot genoeg, goede wifi.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Het ontbijt was in orde.
    • Standaard Eenpersoonskamer

De airco werkte helemaal niet terwijl het 28 graden was. De kamer was bijgevolg veel te warm!

Het ontbijt was in orde. Er was veel keuze. De ligging van het hotel is erg goed.

Centraal gelegen in een aangename buurt.

Kwalijke geurtjes in de badkamer. Donsdeken en onderlaken zijn te klein volgens de grootte van het bed.

Centraal gelegen in een aangename buurt. Veel interessante plaatsen in de stad zijn te voet bereikbaar of met het openbaar vervoer. Verzorgd en uitgebreid ontbijt. Bus 100E brengt je non-stop van de luchthaven naar het Kalvin plein, niet ver van het hotel.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Uitstekend verblijf . Het was de tweede keer in dit hotel en we komen zeker terug .

De locatie is uitstekend . Het personeel was vriendelijk en behulpzaam . Het ontbijt was goed . Zoals we gevraagd hebben , naast elkaar gelegen kamers gekregen .

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Wij hebben genoten van ons verblijf, ook al was het echt winter in Boedapest!

Heerlijk ontbijt! De kamers waren aan de kleine kant, maar dat heeft ons niet gestoord. Wij kwamen op citytrip en hadden de kamer alleen nodig om te slapen en een goede douche. Het restaurant in het hotel was top!!!

Comfortabel hotel op een goede locatie in het autovrije centrum van Pest, vlakbij de Donau.

In de badkamer hing een minder frisse lucht van het toilet. Tijdens het ontbijt staat er een muziekje aan, jammer is dat deze erg hard staat en het genre beter past in een gemiddeld Hardrock café dan in een ontbijtzaal. Het zal de smaak van de, overigens uitstekende, bediening geweest zijn. Iets meer rekening houden met de gasten en het is helemaal goed.

De ligging van het hotel is optimaal voor een stedentrip. Veel restaurantjes, winkeltjes en openbaar vervoer in de omgeving. Hotel ligt in auto-luwe zone, alleen aanwonenden en een bus komen af en toe langs. Hotel beschikt over een gezellige bar, comfortabele lobby met zitjes en biedt een uitstekende ontbijt.

Super ontbijt.

Kamers zijn niet de nieuwste, maar goed ingericht functioneel en netjes.

Super ontbijt. Goeie ligging. Zeer vriendelijke receptie. Goed restaurant in het hotel.

Goede lokartikel oké .

, kamer klein en erg beschadigd douche wand stuk en in de hoekjes wordt niet schoon gemaakt . Parkeren erg duur 18€ per dag ook als je een paar uur weg bent..

Goede lokartikel oké .Ontbijt was oké , personeel zeer behulpzaam.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Toplocatie met schone kamers, vriendelijk personeel en met lekker ontbijt. Hotek

De lakens van de bedden waren aan de kleine kant en het was erg warm op de kamers als we niet continu het raam open hadden. De airco werkte niet fantastisch en maakte veel geluid.

Toplocatie met schone kamers, vriendelijk personeel en een leuke ontbijtzaal met prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Ik kom waarschijnlijk terug.

Rustige straat, maar wel af en toe geluidsoverlast door lawaaierige auto's en de vuilkar om 06:30u. Regeling van de verwarming op de kamer was niet ideaal. Douchedeur werkte niet goed.

Ontvangst aan de receptie was zeer goed! Beleefd, professioneel, vriendelijk. Ontbijt is super ! Kamers zijn redelijk klein, maar goed. Omgeving is leuk.

Aangenaam verblijf op een zeer centrale locatie

De eerste avond heeft de WIFI een hele tijd uitgelegen. Best vervelend als je voor het werk Internet nodig hebt. (Maar niet 100% zeker of dit aan het hotel gelegen was of aan de operator) Kamer op de eerste verdieping aan de straatkant en vlak over de lift was een beetje "gehorig" maar dat heeft me niet belet goed te slapen. 's Morgens duurde het eventjes voor het douchewater goed op temperatuur was

Perfecte locatie. Vriendelijk personeel. Lekker ontbijt met verse producten. Arriveerde reeds voor 14u en kon dadelijk mijn kamer betrekken.

Plezierig
    • Standaard Driepersoonskamer

Kluis op de kamer. Had een 3 persoonskamers geboekt en betaald. Kreeg een 2 persoonskamer met uitklap bed. Dat uitklapbed was niet ok. Werd adequaat opgelost (andere kamer)

Locatie was heel goed: in centrum en vlakbij metro station. Personeel was erg service minded bij het oplossen van een kamer probleem. Kamer voorzien van ijskast. Goede room service

Prima in deze fijne stad, zeker als je mooi weer hebt.

Soms is het eten in een restaurant niet alles.

Heerlijke stad met het hotel op een fijne centrale plek. Overigens heeft de stad een zeer goed georganiseerd openbaar vervoer.

Onvergetelijk

Kamer gedateerd. Douche/wasruimte moet nodig hersteld worden

Ontbijt en gastvrijheid waren uitstekend. Bovendien geweldige locatie midden in Budapest

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Prima hotel,uitstekende locaties.Aan te bevelen .Ontbijt bij prijs inbegrepen?
    • Standaard Driepersoonskamer

Op de website van booking.com stond bij dit hotel vermeld ‘ Breakfast included’ Mooi niet dus.We moesten 10 € per persoon bijbetalen.Discussie met de hotelmanager hierover leverde niets op. Elke nacht ging minstens 1keer het alarm van een naburige horecazaak met veel herrie af. Kan het hotel hier iets aan doen?

Locatie prima.Ontbijt goed.Vriendelijk personeel.

Redelijk hotel op goede locatie.

Capaciteit liften onvoldoende (3-4 personen), bovendien een van de twee liften gedurende ons verblijf buiten bedrijf. Daarom lang wachten of veel trappen lopen. Gebruik van bedlinnen gedateerd (lakens in plaats van overtrekhoezen), krap bemeten dekbed.

Hotel gekozen vanwege de gunstige ligging in het centrum. Wijnbar met grote keuze aan wijnen per glas.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Goed stadshotel.

Badkamer mag gerenoveerd worden. Douche deed het prima, wc ook goed, maar is verouderd.

Prima ontbijt. Lekkere verse broodjes. Keuze genoeg. Ook bij drukte werd alles goed aangevuld.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

We hebben ons goed geamuseerd.

Eigenlijk niks!!

Het hotel was over heel de lijn goed. De locatie ,ontbijt en de kamer waren heel goed. We hebben in t restaurant heeeeel goed gegeten. En het personeel vriendelijk en gedienstig.

prachtig

De geur en netheid van het toilet van de overigens prachtige wijnbar...

De kamers zijn prima. Het personeel is supervriendelijk en behulpzaam, de geleverde service is perfect! De ligging van het hotel is ideaal.

Fietsen mochten in de bergruimte.

Ontbijt wordt matig bijgevuld en tot 10 uur is ook tot 10 uur mocht je om 9.45 komen dan heb je nog 1 kwartiertje met de "resten" van .... Eten is verder goed, maar keuze is beperkt.

Fietsen mochten in de bergruimte.

Prima voor een stedentrip!

Het personeel was onbeleefd en ongeinteresseerd. Erg stugge mensen. Zo kregen we een brandmelding via de tv, waarin stond dat iedereen naar beneden moest. Stond vervolgens het halve hotel beneden in de hal, werd er door het personeel niets gezegd. Zij gingen verder met hun bezigheden. Na zelf uitvragen bleek dat het een fout was en we weer naar de kamer konden. Erg vreemd. Slechte communicatie.

De locatie was top. Erg centraal gelegen en makkelijk te bereiken met het ov.

Een heerlijk hotel voor een fantastische citytrip.

De prijs lag dit jaar 35% hoger dan voorgaande jaren. Reden? Het grote aantal bijzondere evenementen in de stad. De inrichting begint ernstig gedateerd te raken.

Heerlijk koele kamer; prima ontbijt. Super ligging binnen stadscentrum en zeer nabij alle vormen van openbaar vervoer.

het had beter gekunt

DE HYGIENE

De badkamer was erg vuil met mos op de voegen, de wc was niet schoon vooral aan de buitenkant (in dagen niet schoon gemaakt) en het afvoer van het fonteintje in de badkamer was erg vuil, volgens mij in een paar dagen niet schoongemaakt. De matrassen waren bevlekt. Kortom de hygiene liet veel te wensen.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Prachtige stad, goed hotel en top vakantie gehad!

Kleinigheidje: Taxi van hotel naar vliegveld was door hotel geregeld en zou "fixed price" zijn te weten 8.000 HUF. De heenreis betaalden we inclusief fooi HUF 7.000 (redelijk druk verkeer) dus HUF 1.000 commissie voor hotel waarschijnlijk. Uiteindelijk moesten we HUF 8.800 afrekenen. Volgens de chauffeur geen vaste prijs en hoog vanwege het drukke verkeer (terwijl het op de heenweg echt veel drukker was en we er langer over deden). Gaat maar om een paar euro, maar je voelt je toch bedonderd.

Locatie is perfect. Vlak bij de metro, Donau, winkelstraat en centrale markthal. Tevens op loopafstand van het uitgaansleven (Joodse Wijk) al is de metro dan toch wel sneller.

Hotel met heel vriendelijk personeel

De variatie bij het ontbijt was matig, de dranken lauw. De temperatuur op de kamer was hoog, hoewel het buiten maar rond de 15 graden was. We hebben het raam en de airco dan ook ons hele verblijf open/aan laten staan.

Het personeel was heel vriendelijk. Geen enkele vraag of verzoek was te veel.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

• Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was prima en onze laatste ochtend vertrokken we te vroeg voor het ontbijt maar kregen een tasje met broodjes, fruit en water. Prima opgelost.

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

het was een zeer goed ontbijt,en als er iets op was werd het...
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het was een zeer goed ontbijt,en als er iets op was werd het direct aangevuld. zeer vriendelijk personeel.Ook s'avonds aangenaam om te vertoeven met een uitgebreide wijnbar.TOP

Prima voor een nachtje, tweede nacht stoorde we ons echt aan het geluidoverlast.

Kamer zou geluidsdicht zijn.... nou dat viel tegen. Kamers liggen aan de straat, geen dubbel glas maar je hoort ook ieder geluid van de boven / onder buur.

Locatie. hotel ligt in een leuke straat midden in het centrum. Hotel geschikt voor groepen dat tot late uurtjes wilt gaan stappen. Anders oordoppen meenemen!

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Prima voor stedentrip.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was te warm. Met raam open slapen bracht verbetering. Gelukkig had ik oordoppen tegen de straatgeluiden. Koffie niet lekker.

Prima hotel in fijne centrale buurt. Grote ontbijtzaal. Gezellige bar. Restaurant met veel keus. Mochten extra handdoeken meenemen naar thermale baden.

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Prima hotel op uistekende (loop afstand) locatie
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Klimaat beheersing op de kamer. Wij waren er in februarie maar kamertemparatuur was te warm. Met raam open was gezien geluid geen optie.

Zeer goed en uitgebreidt ontbijt

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Fantasch, boven verwachting
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niets, alles was zoals ik het graag wil.

Fantastisch ontbijt met vers fruit, heerlijke verse broodjes, diverse eieren, spek, vleeswaren. Heel fijn hotelpersoneel.Heerlijke bedden. Alles boven verwachting.

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Heerlijk centraal comfortabel hotel van alle gemakken voorzien met een gevarieerd ontbijt.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De te korte dekbedden 1:60m zeker in de winter bij -8° .En korte dekens150x150. Personeel is in 1e instantie niet toegankelijk maar als je vriendelijk aandringt wordt dit beter.

De ligging: in het centrum, en op 200 m een metro station, en s avonds in de bar van het hotel (judy)kun je nog een afzakkertje nemen . Ook kun je eten in het restaurant. (Niet gedaan)Ook heerlijk verwarmd hotel . (Wij waren in jan - 8° )Heerlijk ontbijt met veel keus. Personeel is hulpvaardig, en spreekt engels. Op de hoek vd straat kun je heerlijk eten bij central.

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Prima betaalbaar hotel op goede locatie.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was wat schraal. De kamer was wat verouderd, met name de badkamer. Personeel bij het ontbijt was wat chagrijnig.

De locatie was uitstekend. De kamers waren schoon.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Voor een stedentrip meer dan voortreffelijk!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De centrale ligging, goed te bereiken met openbaar vervoer. Het personeel gaf je het gevoel een GAST te zijn. Ontbijt was voortreffelijk. Bij slecht weer hoef je niet naar buiten: gezellige bar en goed restaurant.Zou het niet weten.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Boedapest, leuke gezellige stad. Centrale ligging van het hotel is super
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Verouderde kamers maar netjes. Goed genoeg want je slaapt er enkel!

Zeer centrale ligging, goed ontbijt, vriendelijk personeel. Gezellige wijnbar. Goede prijs kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

• Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ligging is super. Alles op loopafstand. Ontbijt heel goed, wordt telkens bijgevuld. De kamers zijn heel schoon. De badkamer ook mag wel wat vernieuwd worden, maar aan de andere kant hoort het wel bij Boedapest.Wij gaan zeker terug naar beide.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Een fantastisch hotel voor een mooie citytrip naar het prachtige Boedapest!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eigenlijk niet veel misschien een kleine upgrate van de algemene ruimtes zoals de overloop en de liften.

Gezellige wijnbar met uitstekende gastvrouw alwaar na een heerlijke dag in Boedapest het fijn is om een wijntje te nuttigen. De kamers zijn uitstekend de ligging van het hotel uitstekend. Het ontbijt was uitstekend verzorgt en de gastvrijheid van de medewerkers erg prettig kortom een aanrader voor een citytrip naar het prachtige Boedapest.

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Prima hotel voor stedentrip, goede locatie!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt vonden wij tegen vallen. Ontbijt duurde tot 10.00 uur, maar als wij om 09.30 uur kwamen dan werd er niet altijd meer aangevuld. Broodjes soms zelfs al op. Tafels worden niet afgeruimd en schoon gemaakt. Dus op zoek naar bestek en een schoon kopje voor de koffie. Daar is nog ruimte voor verbetering.

locatie is geweldig. Metro dichtbij. Is ook meteen de juiste metrolijn om weer naar het vliegveld te gaan.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Prima prijs/kwaliteit op een toplocatie.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt gewoon op de kamerrekening laten zetten zou een stuk makkelijker zijn dan elke keer opnieuw betalen met een wisselkoers die elke dag anders ligt.

Uitstekend gelegen vlakbij 3 metrolijnen. Ook een grote plus is de gratis koffie en croissant op een haastige ochtend.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Prima hotel voor citytrip in Budapest
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De hotelkamer zelf was erg simpel maar voldeed. Aan renovatie toe. Geen waterkoker aanwezig. Jammer!

Het is een mooi hotel. De hotelkamer zelf is erg eenvoudig. Locatie erg goed! Metrohalte dicht in de buurt. Koelkastje op de hotelkamer was prettig! Douche ook wel aan renovatie toe maar de douchestraal dik in orde. Dat was weer prettig.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Heel centrale locatie.
    • Standaard Driepersoonskamer

Geen geluiddichte ramen aan de voorkant van het hotel. Maar dit valt in de herfst wel mee.

Heel centrale locatie. Makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Top lokatie in het centrum

Voor het eerst een hele leuke wijnbar in het hotel met hele vriendelijke dames en heren en geen portier die even snel wat komt inschenken en dan weer weg is !!! Een verademing als je van een dag slenteren in je hotel aankomt !!?

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Het hotel is in het midden van het centrum en toch aan een...
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer was klein en oud schuifdeurtjes in de douche. Inrichting was enigszins gedateerd maar wel in goede staat.

Het hotel is in het midden van het centrum en toch aan een heel rustige weg gelegen. 's-nachts reden er geen auto's door de straat. Kamer was ruim en het bed goed.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Hotel Erzsébet City Center: een echte aanrader.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Die ene regenbui? Nee, daar kan dit hotel niets aan doen.

Een heerlijk hotel voor een onvergetelijke citytrip. Gelegen in het hart van de stad, nabij alle soorten openbaar vervoer en naast de beroemde Váci utca met zijn prachtige winkels en geweldige restaurants. Van hieruit zijn alle bezienswaardigheden van deze prachtige stad eenvoudig te bereiken, de meeste te voet.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Goed hotel vlakbij de binnenstad.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel ligt op loopafstand van de binnenstad. Als je wat verder weg wilt is een bus of metro te nemen. Kamers zijn netjes en er is een goed ontbijt buffet.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Slechte bedden
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We zijn maar 1 nacht gebleven. De matras deed afschuwelijk pijn aan mijn rug. Stapels fleecedekens erop mocht niet baten. Er waren geen andere matrassen en geen andere oplossingen. Ik heb niet kunnen slapen. Slechte kwaliteit geen ondersteuning alsof ik op de grond lag. We zijn die nacht doodmoe nog moeten uitchecken.

Schone kamer fijne douche. Heel goed restaurant onder het hotel.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Prima verblijf voor een leuke city-trip!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer had iets ruimer mogen zijn!

Het ontbijt was een uitgebreid ontbijtbuffet met veel keuze mogelijkheden! Personeel was vriendelijk en de kamer was schoon met prima bedden!

Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Personeel vriendelijk en behulpzaam. Perfecte locatie alles op loopafstand

Gewoon goed

Dichtbij centrum

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Goed botel op een goede plaats

Goed botel op een goede plaats

Geslaagd verlengd weekend.

De badkamer was aan vernieuwing toe. Vooral de douche.

Het hotel is heel goed gelegen.

Prima hotel, vriendelijk en hulpvaardig personeel, goede kamers en uitstekende locatie

Toplocatie

Toplocatie en prima ontbijt,vriendelijk personeel en kamer was netjes..

Perfecte locatie.

Badkamer mag wel iets schoner.

Perfecte ligging.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Heel goed, ontbijt super.

Geen safe in de kamer.

Prijs-kwaliteit

Perfecte locatie met prima ontbijt

Het was erg druk en warm in de ontbijtruimte

Perfecte locatie met prima ontbijt

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Super,voor herhaling vatbaar. Op 200 meter vanaf het metrostation.

Helemaal niks

Vriendelijk behulpzaam personeel, alles keurig schoon.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Leuk en goed bereikbaar hotel op een centrale lokatie.

De ruimte in de kamer.

Ontbijt. Lokatie.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Ontbijt was erg goed!

Ontbijt was erg goed!

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Locatie top dichtbij de meeste bezienswaardigheden.

Dunne tussen wanden je hoort alles van je buren als ze wat harder praten

Geweldige locatie - de rest is O.K. voor zijn prijs.

Niets, voor deze prijs is 't een goede aankoop. Kleine bedden wellicht.

Locatie.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Een prima hotel voor een enerverende stedentrip.

Niets; we komen hier al jaren!

Geweldige ligging in hartje centrum met alle middelen van OV binnen bereik.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Boedapest u was geweldig

De badkamer heeft een renovatie nodig en was klein maar ok

Het ontbijt alles was aanwezig! De ligging top

Midden in het centum.

Schoonmaak Vooral. Toilet badkamer

Midden in het centum. Geweldig!

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Super verblijf, prima prijs kwaliteit

Beetje verouderde kamers maar alles is aanwezig!

Super locatie en geweldig personeel!! Lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Ligging en comfort en ontbijt

Vloerbekleding in de kamer is tapijt.

Ligging en comfort en ontbijt

Boedapest stedentrip

Vieze oude badkamer

Dicht bij bezienswaardigheden

Locatie is erg goed, makkelijk te bereiken met openbaar...

Locatie is erg goed, makkelijk te bereiken met openbaar vervoer en dicht bij de bezienswaardigheden en belangrijke winkelstraat

Prima hotel met perfecte ligging in het centrum.

ligging

Het ontbijt was goed!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik miste een kluisje op de kamer.

Het ontbijt was goed!

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Erg goed.

Het weer, het was soms regen, tegen de avond.

Ontbijt was fantastisch. Locatie is DE beste.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Beetje verouderd

Budapest is een mooie stad. Veel te zien. Goed ov.

Indeling van de kamer, te klein om 2 koffers makkelijk kwijt te kunnen. Kwaliteit fruit bij ontbijt onvoldoende.budapest

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Kort maar erg goed
    • Standaard Driepersoonskamer

Was super en goed gelegen in de het ce ntrum

. Aangenaam hotel.

Kamer wat klein en geen koffie/theezeteer

Geweldig personeel. Goed ontbijt. Centraal gelegen hotel in Pest. Schoon en goed onderhouden gebouw.