Beoordelingen over Danubius Hotel Gellért 4-sterren

1114 Boedapest, Szent Gellért tér 2., Hongarije

#224 van de 344 hotels in Boedapest

Wel charmant, maar toch dringend aan vernieuwing toe!
    • Economische Eenpersoonskamer met Uitzicht op Binnenplaats

Maar de accomodatie zelf laat wel te wensen over. Er is geen vaste airco in de kamers en alleen een mobiele airco in de duurdere kamers. Deze maakt enorm veel lawaai! De kamers zijn zeker aan een schilderbeurt toe en we hebben twee keer een kakkerlak gezien! Er kwam eerst bruin water uit de douche, dat ging echter erna wel weg.

De positieve punten waren het terras waar je s'morgens kan ontbijten met mooi zicht, en de vriendelijkheid van het personeel.

Het ontbijt was echt heerlijk!
    • Economy Tweepersoonskamer met uitzicht op de binnenplaats

Er was geen airco aanwezig en het was enorm warm (>30 graden). Daardoor werd de kamer erg warm en dus erg slecht geslapen. Het bed was overigens prima.

Het ontbijt was echt heerlijk! De spa erbij erg leuk.

Dit hotel is een bezienswaardigheid op zijn eigen.
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht op de rivier (1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden)

Het hotel heeft dan wel zijn authentieke charme behouden, maar het is voor de prijs die we er betaalden wel toe aan een technische renovatie: als het water van het bad wegliep, kwam het weer omhoog via een putje in de badkamervloer, de klink van de deur stond los, het warme handdoekenrek in de badkamer kon niet afgezet worden en het was er al warm op zich, het rolluik was deels stuk, er kwam niet veel water uit de douche, ... . Dat zijn allemala dingen waar ik op zich niet zwaar over val, maar wel gecombineerd met de prijs die we er betaalden. ik ben blij dat ik in dit hotel heb verbleven omdat het gewoon zo'n mooi gebouw is. Maar ik denk niet dat ik er de volgende keer terug naartoe zou gaan.

Dit hotel is een bezienswaardigheid op zijn eigen. De mooie architectuur en inrichting is gelukkig zowat overal bewaard gebleven, ook bij de inrichting van de kamers. De kamer was ruim en het balkon heerlijk! Het ontbijt was goed. Het hotel is optimaal gelegen aan de oever van de donau, vlakbij verschillende tramlijnen.

Zware teleurstelling met ook nog eens de hoofdprijs.
    • Economische Eenpersoonskamer met Uitzicht op Binnenplaats

De meeste ** zijn beter als deze ****. Kamers bijzonder verouderd. Matrassen volledig versleten en doorgezakt, je voelde de spiralen. Behang waarschijnlijk ook jaren oud, de volledige kamer vol vlekken. Bij aankomst veel vertoon met erewacht eenmaal binnen is er niets meer van over. De shuttle service naar de airport moet met dikke prijzen worden betaald. Taxi was de helft goedkoper.

De omgeving.

Ondanks de negatieve punten, zou ik er door alles wat prima was, zeker weer heen gaan.
    • Economische Eenpersoonskamer met Uitzicht op Binnenplaats

De inrichting van de kamers was gedateerd, de douchekop kon in beide kamers niet hangen en de kasten en onderkant van de deur waren verveloos,Wij hadden kamers aan de binnenplaats, daar was het erg rumoerig, 's Nachts om 4 uur, begonnen ze , denk ik met het schoonmaken van het zwembad, was goed hoorbaar. Het personeel stond daar ook regelmatig even buiten en misschien om dat de binnenplaats smal en hoog was, kwam al het geluid naar boven, dus erg rumoerig.

De ligging van het hotel kan niet beter. Het straalt nog iets van de ouderwetse grandeur uit, De spa is fantastisch en ook het ontbijt was buitengewoon goed.Het personeel is zeer behulpzaam.

Gastvrij en geweldige lange weekend in Boedapest

Niks, helemaal niks

Als hotelgast mag jij voor minder dan 10€ per keer gebruik maken van de fantastische spa, thermische baden, sauna en zwembad...echt een aanrader !!!. Het hotel personnel is uitstekend, zeer behulpzaam en zeker zeer gastvrij. Bijvoorbeeld, bij het uitchecken vroeg in de ochtend, kon ik geen gebruik maken van de ontbijt en dat viel de hotel tegen. Vervolgens, de personneel van de hotel had me alvast een "lunch pakket" klaar gemaakt op weg naar de luchthaven. Ten slotte, het hotel is zeer goed gelegen naast bijvoorbeeld belangrijke tram en/of metro lijnen

Heel sfeervol en mooi historisch hotel met zeer vriendelijk personeel op uitstekende locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Rivier of Heuvel

Het is een fantastisch hotel met zoveel historie en sfeer. Mooie ruime kamer met fantastisch uitzicht en een voortreffelijk ontbijt. Dat er soms iets klein achterstallig onderhoud is, nemen we graag voor lief( het past ook wel weer bij het gebouw en bovendien is alles super schoon). Wij komen hier zeker terug!!!

Ge-wel-dig!

Een waterkoker op de kamer zou fijn zijn.

Vriendelijk & efficiënt personeel (gelukkig wordt hier geen personeel wegbezuinigd), heerlijk ruime kamer, prachtig authentiek en toch niet protserig kader, uitstekende ligging, authentieke spa-faciliteiten, héérlijk divers ontbijt!

Hotel erg schoon.
    • Economische Eenpersoonskamer met Uitzicht op Binnenplaats

Gebruik gemaakt van een-persoonskamer. Leek aan buitenkant of je een bezemkast in stapt. Kamer oud en weinig comfort. Nu in lente al te warm, vraag me af hoe dit in zomer is. Enige optie is raam openzetten. Kreeg hierdoor een hoop lawaai binnen.

Hotel erg schoon. Word duidelijk erg veel moeite in gestoken.

Prima naar onze zin gehad

De vloerbedekking is echt wel aan vervanging toe

Hotel met allure maar hier en daar wat gedateerd en achterstallig onderhoud. Wel uitstekende service en gastvrijheid.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Het zwembad en de spa's waren vooral 's ochtends...

Ontbijt in het weekend was nogal chaotisch door de drukte, te weinig personeel en te weinig plaatsen. Ik vond het vreemd dat er alleen voor verse jus bijbetaald moest worden. Het hotel als geheel is nogal sleets.

Het zwembad en de spa's waren vooral 's ochtends fijn.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Prima plek, mooie historie.
    • Economische Eenpersoonskamer met Uitzicht op Binnenplaats

De badkamer in de 1 persoonskamer. Alles is gedateerd, dat geeft ook charme. Echter de badkamer heeft wat aandacht nodig.

Prima ontbijt, gratis gebruik van de mooie spa inbegrepen.

Onder die omstandigheden komen wij hier niet terug. Sorry lieve mensen daar...

De schrijnende kamer. We hadden ons gegeven de informatie, voorbereid op "wat nostalgisch en wellicht achterstallig onderhoud" maar wat we aantroffen was echt slecht: oude bedden met keiharde krakende springveermatrassen uit vervlogen tijden , piepende vloeren, plafond dat bij de ramen bijna naar beneden kwam, een muffe (ex-rook) geur en stoffigheid die er niet uit te krijgen was en het behang was ronduit vies (ook uit 1950?) Geklaagd bij de receptie maar die arme mensen konden daar ook niets aan doen. Het was hen bekend! En we hadden echt niet de goedkoopste kamers!

Deftige ontvangst, hulp met in- en uitladen, prima receptie, bijzonder vriendelijk en servicegericht personeel, fantastisch ontbijt, gezellige brasserie, koffiebar en ontbijtzaal, directe toegang tot de spa/baden die echt heerlijk zijn, maar erg druk in het weekend. Uitzicht en locatie zijn prachtig! De openbare ruimten zijn goed verzorgd. Budapest zelf is heel mooi en maakt dat je de hele dag op stap bent en niet op je kamer wilt zitten. Tip: dit is geen stad voor rolstoelgebruikers en buggies!

Locatie en ontbijt super , kamer valt tegen
    • Economy Tweepersoonskamer met uitzicht op de binnenplaats

Het bed, de veren staken bijna door het hoeslaken en zeer slappe kussens. De gordijnen waren smerig en de kamers waren zeer gehorig

De locatie en het ontbijt

• Beoordeeld op: 11 november 2017

De mogelijkheid om van uit het hotel de historische spa te gebruiken was een pluspunt.
    • Economy Tweepersoonskamer met uitzicht op de binnenplaats

wij horen ook niet bij de jongeren , dus aanvaard. Mijn nicht had wel klachten over het bed. Krakende vloer! We hadden problemen met het sluiten van een venster.Na bezoek aan de receptie was er dadelijk een oplossing

Het ontbijt was volledig.De kamers hadden alles maar een verouderde stijl

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Wij hadden een ruime kamer met uitzicht over de Donau op de...

Kamer was basic en geen 4* waard, vergane glorie met zichtbare herstellingen in de badkamer. Het water van het bad stroomde via het putje over de vloer... Geen extra handdoek voor het gebruik van de thermen. Niet fris, niet proper.

Wij hadden een ruime kamer met uitzicht over de Donau op de vierde verdieping en dat was fantastisch! Er was een probleem met de kluis en men stond er binnen de 10min om het probleem op te lossen. Ontbijt was uitgebreid en goed. Indrukwekkend zwembad qua architectuur. Toegang naar de thermen vanuit het hotel .

Gellert prijs kwaliteit op orde als je van de oude stijl houdt
    • Economische Eenpersoonskamer met Uitzicht op Binnenplaats

Geen punten die vermeldingswaardig zijn.

Hotel is makkelijk te bereiken, de ontvangst is hartelijk, efficiente afhandeling en correcte aanspreekvorm. Het hotel is in een groot ouder gebouw en heeft iets klassieks uit vroegere tijden. Kamer, 1 p met uitzicht op kleine straat is prima, voldoet aan de eisen die je voor het bedrag mag stellen. Bed is wat zacht. Toilet en douche prima, kamer is schoon. Wel af en toe wat rioollucht na gebruik wastafel of toilet. Is snel weer weg. Kamer heeft kluis. Deur gaat nog open met ouderwetse sleutel. Bagagedepot geen probleem. Ontbijt is redelijk uitgebreid in een grote zaal. Geen geluidsoverlast in de avond.

Heerlijk,rustig en vriendelijk verblijf in prachtig Budapest
    • Economische Eenpersoonskamer met Uitzicht op Binnenplaats

Prachtige kamers met groot balkon en bad en uitzicht op gellert berg en Danube. Al het personeel (kamermeisje,receptionisten,obers,portier) zeer vriendelijk!Gratis upgrade gekregen omdat gevraagde rookkamer volgeboekt was!Locatie perfect veel op loopafstand en trams voor de deur.

Het hotel was prachtig,het ontbijt zeer goed met heel veel...
    • Economy Tweepersoonskamer met uitzicht op de binnenplaats

De kamers waren wat verouderd maar waren ook niet duur.

Het hotel was prachtig,het ontbijt zeer goed met heel veel keuze. De kamers waren wat verouderd maar netjes.het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

Als je een beetje fantasie hebt kun je indenken wat een mooi...

Wij kregen een kamer op een verdieping waar ze aan het restaureren waren, de gang stond vol met gipsplaten en meubels onde plastic zeilen. Volgens mij waren wij de enige gasten in deze vleugel, dat vonden wij geen prettig idee.

Als je een beetje fantasie hebt kun je indenken wat een mooi hotel het geweest moet zijn. De kamers zijn vergane glorie maar wel schoon. De spa waar je 1x gratis gebruik van mag maken is geweldig. Het personeel is erg vriendelijk.

Boedapest is adembenemend

Hygiene van de badkamer, niet schoon en slechte bedden. Het oudbollige meubilair heeft z'n charme, maar de bedden en beddengoed zijn onder de maat. Weinig handdoeken zeker als je die ook voor de therme moet gebruiken. Therme een must see voor oude glorie, maar kan ook zonder in het hotel te verblijven.

Locatie en grote van de kamer

De stad op zich was zeer mooi en proper. Wij hebben op ons eigen aan toerisme gedaan, ons gebaseerd

Het hotel heeft dringend een vernieuwing van de installatie en de bemeubeling nodig. Het terras van onze kamer moet dringend hersteld worden. De stenen liggen er los bij.Het is niet het Gellert Hotel van vroeger.De meubels zijn "passé"en tapis plein in een slaapkamer is niet goed. Het ontvangst in de piscine was zeer droog en onvriendelijk

Ontbijt was zeer uitgebreid Ligging was goed Het avondeten was goed. De bedden waren goed

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Prima hotel.
    • Economy Tweepersoonskamer met uitzicht op de binnenplaats

Hygiëne van het toilet. Want onderin de pot was het niet schoon. Een beetje chloor zou wonderen doen.

De keuze aan broodjes bij het ontbijt, sfeer van het hotel.

Schitterend verblijf.

??

De heerlijke stijl van hotel en bediening. Lekkere, huis gemaakte, limonade, geserveerd in een glas met deksel tegen wespen. Prachtig indoor badhuis. Prachtige omgeving. Over de Vrijheidsbrug in het tweede gebouw rechts is één der grootste overdekte markten in Europa. Tegenover het gebouw begint de grootse inkoopstraat Vaci utca.

1 keer en nooit weer.
    • Economische Eenpersoonskamer met Uitzicht op Binnenplaats

De kamer was erg slecht. Het was er bloedheet, het tapijt was smerig, de deuren waren aan de onderkant verrot en de douche was ernstig gedateerd. De algehele indruk van het hotel is erg slecht. Het tapijt is overall versleten.

Het ontbijt was uitstekend. De locatie van het hotel is prima. Dicht bij het centrum en een prachtig uitzicht.

Naast (kamer)teleurstelling toch een goed verblijf gehad!
    • Economische Eenpersoonskamer met Uitzicht op Binnenplaats

Ik had geboekt (pre) voor een 1-pk. Kreeg nr 465. De slechtste kamer die ik ooit gezien heb. Geen oog dicht gedaan. Warm, klein, vies, kraan waar amper water uitkwam, slecht matras. Raam liever niet open vanwege de vele duiven met hun geluid en behoeften op vensterbank. Tweede nacht nieuwe kamer, stukken beter. Derde nacht elders doorgebracht op eigen kosten. Wel compensatie gekregen van hotel in de vorm van extra's, waarvoor dank! Kom graag terug maar dan alleen op een acceptabele kamer. 80 Euro voor dat eerste kamertje (hok) per nacht op nr. 465 is te gek voor woorden!

Het hotel spreekt zeer tot de verbeelding. Bijna 100 jaar oud en met een rijke geschiedenis. Lekker ruim, aangename terrassen, goed personeel, lekker gegeten en ontbijt prima. Ook de locatie is prima. Met lijn 19 en of 41 maak je een mooie tramrit langs de Donau en lijn 47 en 49 brengt je bijna rechtstreeks naar de Opera, Basiliek etc.

Teleurstellende kamer in een prachtig hotel op een top locatie
    • Economische Eenpersoonskamer met Uitzicht op Binnenplaats

Ik had een 1p kamer op de bovenste verdieping. zeer klein, slecht bed, geen airco. Niet alle faciliteiten die beschreven stonden waren aanwezig, zoals kluis, minibar, bad.

ontbijt was erg goed. toegang tot zwembad was top!

Bijzonder hotel, net een Oostblok tijdmachine..

Misshien de wel heel basale airco, maar dat is dan ook weer de charme? Wellicht de gedateerde inrichting van de kamer? Maar dat hoort er juist bij.. Misschien de zeer velen in het badcomplex waardoor het massaal toeristisch wordt. Maar wellicht is het nu juist de bedoeling dat wat hiervoor alleen voor de bevoorrechten was voor iedereen toegankelijk is? Houd je dan als toerist wel aan de regels en plooi jezelf naar de gebruiken..

Prachtige 'oude stijl' welke in stand wordt gehouden. Even een andere wereld, een historische plek. Prachtige zalen, fantastische lokatie en mooie terrassen. Buiten het traditionele gedeelte hebben zij ook modernisering doorgevoerd in de bar en het restaurant aan de voorkant.

Fantastisch uitzicht op de gietijzeren brug over de donau...
    • Economische Eenpersoonskamer met Uitzicht op Binnenplaats

Alles in de kamer/badkamer was oud en versleten, dus dat moet je op de koop toe nemen als je goedkoop op een zeer mooie locatie wilt verblijven. Voorbeelden: schimmel plekjes op de kitafdichting onderaan de wandtegels in de doucheruimte; de kleerkast had een kapotte bovenrand aan de deur, al het houtwerk zag er vaal uit, de wc pot had een lelijke donkere kleur onderin het afvoersifon, waardoor het lijkt alsof je niet goed hebt doorgetrokken...

Fantastisch uitzicht op de gietijzeren brug over de donau vanaf het terras waar je kan ontbijten (zeer uitgebreid ontbijt).

Mooie kamer met een fantastisch uitzicht op de Donau.

De invasie van de kakkerlakken. Na 2 dagen ( we zijn er 5 gebleven) verschenen er meer en meer van die dieren, zowel in de badkamer als in de kamer, hetgeen ons verblijf toch enigszins beïnvloed heeft. Ze hebben de kamer dan grondig gepoest en we hebben er geen meer gezien. Toch bleven we met een onaangenaam gevoel achter en dit had een invloed op ons verblijf.

Mooie kamer met een fantastisch uitzicht op de Donau. Zeer mooie thermen en vriendelijk personeel.

Prachtige lokatie en sfeer in hotel

Te weinig zit plaatsen in ontbijt zaal. Te druk in zwembad en buitenbad. Kamers zouden eens opgeknapt en goed schoongemaakt kunnen worden

Ontbijt was goed. Genoeg en vriendelijk personeel

Mooi hotel maar erg gedateerd.
    • Economische Eenpersoonskamer met Uitzicht op Binnenplaats

Het was veel te warm op de kamer er was geen airco. En de kamers zijn wel erg gedateerd en slecht onder houden wat betreft schilderwerk en vloer bedekking voor een 4 sterren hotel

De grote van de kamer

Ligging, uitzicht en kamer zeer goed maar geen airco.
    • Standaard Eenpersoonskamer met Uitzicht op Binnenplaats

Geen airco, maar één gratis zwembuurd voor een verblijf van 4dagen, de andere aan 1/2 van de prijs.

Ligging, uitzicht en kamer zeer goed maar geen airco. Ontbijt priva. Een romantische hotel.

Geweldig als je houdt van gebouwen met een rijke historie.
    • Economy Tweepersoonskamer met uitzicht op de binnenplaats

Een prachtig hotel met een lange historie. De kamers zijn wel wat gedateerd, maar dat heeft ook wel z'n charme. Alles is wel schoon en netjes. Je krijgt zeker waar voor je geld, aangezien er ontbijt en een bezoek aan de spa bij inbegrepen zit.

Prima locatie van een enigszins verouderd hotel
    • Economy Tweepersoonskamer met uitzicht op de binnenplaats

Verouderde accomodatie en uitrusting van de kamers

Heel vriendelijk personeel Goeie wifi Uitgebreid ontbijt Hele goeie locatie om Boedapest te bezoeken Vlakbij metrostation

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Prachtig authentiek hotel.

Mooie authentieke ruime hotelkamer.Is aan een opknapbeurt toe net als de balkonvloer.overgordijnen ontbraken!

Prachtig authentiek hotel.bus,tram,metro vlak voor het hotel gelegen.vriendelijk behulpzaam personeel.mooie ligging.

leuk oud hotel met veel charmante details. keurig personeel en prachtige zwembaden, wat verouderd...
    • Economy Tweepersoonskamer met uitzicht op de binnenplaats

kamer was niet echt schoon, het hotel behoeft toch wel weer wat onderhoud (o.a. de vloerbedekking kon eigenlijk echt niet meer)

de gratis upgrade van normale kamer naar suite

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Gedateerd hotel waar hygiëne een aandachtspunt is
    • Economische Eenpersoonskamer met Uitzicht op Binnenplaats

Geen airo op de kamer, waardoor het bloedheet was. Veel lawaai op binnenplaats (ook midden in de nacht). En last van ongedierte op de kamers.

De locatie is geweldig.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Ik kom hier niet meer terug
    • Economische Eenpersoonskamer met Uitzicht op Binnenplaats

De kamers zijn hopeloos verouderd en smerig (vochtplekken op muren en je ruikt de oude vloerbedekking). De kamer was ontzettend warm en er was geen airco.

Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Prettig verblijf in de stijl van toen.

Airco had beter gekund, geen koffie/thee voorzieningen op de kamer. Meerdere gratis thermen beurten waren welkom geweest.

Stijlvol hotel, zeer nette kamers vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt, goede ligging.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Geweldig verblijf gehad in een klassiek hotel met daarbij horende klasse

Weinig of niets, al zal een gedegen onderhoudsprogramma noodzakelijk zijn om het hotel ook zijn "grandeur" te laten houden.

Hotel Gellert is prachtig gelegen aan de Donau tegenover de brug die naar Pest leidt en direct naast de Gellert heuvel. Het hotel heeft wat van de oude grandeur, maar is hier en daar ook wat vergane glorie. Onderhoud, met name aan verrotte ramen en deuren, is hard nodig, maar hiervan geen hinder ondervonden verder. Het ontbijt was in een woord voortreffelijk en bijzonder uitgebreid. Voor het personeel niets dan lof. Altijd correct, vriendelijk en voorkomend. Kortom: qua beleving een top hotel.

Boedapest: nu verstaan wij dat het een topper is in de huidige citytrip-generatie
    • Economy Tweepersoonskamer met uitzicht op de binnenplaats

eigenlijk niets tenzij misschien een futiliteit: een betere bewegwijzering in het Spa-center van het hotel.

Het ontbijt was heerlijk. De kamers wat vergane glorie maar ook daar houden wij van. De ligging van het hotel is schitterend en voor 200% aan te bevelen. Onze citytrip werd ons nog aangenamer door de 'hotel shuttle' met een perfecte service tussen luchthaven en hotel. (40 euro h/t). Boedapest is een topper in onze niet onaanzienlijke lijst citytrips.

Aangenaam verblijf dat doet denken aan lang vervlogen tijden.

Kamers boden nodige comfort maar zijn aan een opfrisbeurt toe.

Erg mooi gebouw, mooie setting. Gebruik mogen maken van de thermen is een pluspunt. Zeer vriendelijke staff, erg behulpzaam. Ook lekker gegeten in de bistro.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

heerlijke relaxte dagen
    • Economy Tweepersoonskamer met uitzicht op de binnenplaats

het ontbijt is super. pluspunt van het hotel is dat je zo met je badjas de baden in kunt. dit was onze tweede keer en er komt zeker nog een volgende keer

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Leven als God in Hongarije

Kussens zijn te klein voor een groot persoon. Mooi uitzicht, maar met raam open wat lawaaiig

Ontbijt was geweldig. Vriendelijk. Behulpzaam personeel. Prima kuroord voorzieningen

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Compleet en sfeervol hotel aan de Donau

1) snachts staan er schijnwerpers op de gevel. Maak de schermen op het balkon of hang een extra gordijn op. (Desondanks hebben wij goed geslapen). 2) Niet voor mensen die niet tegen stadslawaai kunnen.

Ruime kamer met prachtig uitzicht over de Donau en de Vrijheidsbrug. Als je de sfeer van het oude Boedapest wil beleven moet je hier zijn. Prachtig betegelde thermale baden waar je zo uit je kamer naartoe loopt (eerste keer gratis daarna voor half geld). Neem op de koop toe dat niet alles gemoderniseerd is (gelukkig). Wel schoon. Je hoort geen geluid van de omringende kamers. Personeel attent. Ruime keuze ontbijtbuffet en brasseriemenu aan te raden. Belangrijkste bezienswaardigheden op loopafstand. Tram metro boten pinautomaat vlakbij. Veel winkels n restaurants terrassen vlak over de brug.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

wij vonden het een bijzonder hotel om de art decostijl, we...
    • Economy Tweepersoonskamer met uitzicht op de binnenplaats

wij vonden het een bijzonder hotel om de art decostijl, we hadden een heel mooie kamer, bedden waren uitstekend, ontbijt was voortreffelijk. Personeel aardig. Genoten van het thermabad en zwembad.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Klassiek hotel met perfecte ligging

Sommige elementen van het hotel waren te gedateerd. Badkamer had bijvoorbeeld slechte douchekop.

Hotel met perfecte ligging. Metro, tram en leenfietsen allemaal voor de deur. De inrichting is heel klassiek, wij vonden dit leuk. Je waant je minimaal 50 jaar terug in de tijd.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Thermale Jugendstil baden plus ruim zwembad Geweldig
    • Economy Tweepersoonskamer met uitzicht op de binnenplaats

Kwaliteit van de kamer, 50% meer voor willen betalen. Handdoeken, badjassen,WIFI .uitstekend, maar kamer te veel afgeragd.

Andere kamer gevraagd omdat ik met kleindochter niet in een bed wil slapen(had dit vermeld bij de boeking!!). De kamers zijn spotgoedkoop voor een hotel met zoveel fraais, goed ontbijt, dus begrijpelijk dat ze nog niet opgeknapt zijn. Brasserie matig. Restaurant helaas gesloten. zwembad en thermale baden geweldig!

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Het ontbijt en spa gedeelte is fantastisch
    • Economy Tweepersoonskamer met uitzicht op de binnenplaats

Kok weet zelf niet wat hij op de kaart heeft staan, je krijgt niet het gerecht wat op de kaart staat,, zelfs na herhaaldelijk beklag steeds het verkeerde gebracht dit was niet een keer maar meerdere keren.

Het ontbijt en spa gedeelte is fantastisch

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Vintage, goed maar oud en versleten. Geen correcte prijssetting. Meer betalen dan afgesproken.

Prijs was niet volgens afspraak met Booking. We moesten 10 euro meer betalen dan met booking afgesproken. Lag aan de wisselkoersen was de uitleg.

Kamers zijn verouderd. Geen klimaatregeling. Maar goed ontbijt en vintage art decor sfeer.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Ouderwetse charme!

Het ontbijt was lekker, maar eerder basic. Vruchtensap uit een automaat smaakte meer naar water. Daar had ik iets meer van verwacht.

De kamers zijn redelijk oud (net zoals het hele gebouw), maar dat heeft wel zo zijn charme. Zeer goede ligging en de thermen zijn een aanrader!

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Heerlijk ontbijt;
    • Economische Eenpersoonskamer met Uitzicht op Binnenplaats

Het behangpapier zou mogen vervangen worden in de kamer. En het tapis plein al helemaal. Die is echt niet meer proper en hygiënisch. Het stof zit er niet alles in, maar ligt er bovenop.

Heerlijk ontbijt; zeer uitgebreid buffet, alles van topkwaliteit in een heel rustige atmosfeer met zicht op de Donau en de Vrijheidsbrug. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel overal, ganse hotel, mensen met métier. Fijn om 's avonds de spa mee te pikken. Badkamer is gedateerd, maar proper en alles werkt.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Ik voelde me net een elite uit vervlogen tijden.

Ontbijt was erg goed, maar personeel kon de drukte niet altijd aan, waardoor er soms slecht werd bijgevuld. Gangen en kamers tochtig en aan de koude kant. Jammer dat de bar pas om 19.00 uur opengaat en het thermaalbad al om 20.00 uur gesloten is. Perfecte locatie, hotel gedateerd, maar straalde een elegantie en grandeur uit van vervlogen tijden. Gaan zeker nog een keer terug.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Zeer centraal gelegen hotel in mooi art deco gebouw met goed ontbijt.
    • Economische Eenpersoonskamer met Uitzicht op Binnenplaats

Haren op verder schoon beddengoed.

Goed ontbijt met mooie plaatsen aan het raam.Super centrale ligging ten opzichte van de bezienswaardigheden.Uitstekene verbindingen met openbaar vervoer voor de deur.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Toen ik weg was besefte ik pas dat er iets verkeerd was gegaan.

Zie boven

Bij het afrekenen met de creditcard had ik niet begrepen dat je eerst de tip in moest vullen en heb ik per ongeluk een bedrag in gevuld wat een waarde heeft van 13 euro .Dit was niet de bedoeling.Zodoende heb ik voor 2 biertjes bijna 21 euru heb betaal want ik helemaal niet van plan om tip te geven. Ik heb s'morgens vroeg betaald op 16 december en was nog niet helemaal wakker. Ik hoop dat u dat bedrag van de tip nog kan terug storten op mijn creditcard. Cor Knijff .

Heerlijk ontspannen verblijf!

Aanwezigheid van kleine torretjes in de kamer en in bed!

De omgeving waar het hotel is gelegen. Het gebruik van het Gellert ( de thermale baden). Zeer behulpzaam personeel. Kamer was erg schoon ondanks de verouderde meubels en aankleding.

• Beoordeeld op: 10 december 2016

Het ontbijt was super, het gebouw is verouderd,maar heeft...
    • Economy Tweepersoonskamer met uitzicht op de binnenplaats

Het ontbijt was super, het gebouw is verouderd,maar heeft een prachtig uitzicht,en een perfecte ligging aan de Donau, metro,tram,bus voor het hotel!

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Prijs-kwaliteit verhouding is niet oké.

De kwaliteit is zeer matig. Ontbijt is veel, maar zeer matig van kwaliteit. Personeel is niet alert, waardoor er vele vuile tafels zijn. Van alles ontbreekt en na vragen wordt het je gebracht. Kamer is ook matig : ouderwets en zeker geen luxe kamer. Prijs is te hoog voor het aangebodene. Het uitzicht op de Donau maakte veel goed.

De verlopen grandeur van het hotel, de lokatie en de baden. Het is een décor en dat wilde ik graag nog eens zien.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Zéér genoten van de sfeer van het hotel!

Eigenlijk viel er niets tegen, maar moest het hotel, maar vooral de badkamer een beetje kunnen gerenoveerd worden zonder te raken aan de originaliteit... Maar daarvoor is natuurlijk veel geld nodig.

De sfeer van vergane glorie van het hotel met de thermale baden maken het zo aangenaam!

• Beoordeeld op: 9 november 2016

De nostalgie van het hotel.

Het is duidelijk dat het lange tijd niet meer gerenoveerd is, maar dit draagt ook bij aan de charme

De nostalgie van het hotel. Het gevoel alsof je je ergens begin vorige eeuw begeeft

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

betreurenswaardig dat zo een prachtig complex zijn waardigheid en zin moet prijs geven aan massatoer

Vooral het gebrek aan hygiëne in de Spa.Aangeklede bezoekers kwamen foto's nemen in de Spa,enz gewoon ergelijk!!! Uitgeleefde kamers. Aziers die zeer veel lawaai maakten in de gangen! Kortom dit prachtig hotel van weleer is zijn grandeur verloren aan het massatoerisme!

De charrme van een oud in vroeger tijden statig veel sterrenhotel. De accommodatie van de Spa,maar spijtig genoeg in verval D e vriendelijkheid van het personeel,die de grandeur van weleer proberen in stand te houden

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Organisatieloos Prachtige praal, in 2 sterren kamers.
    • Economy Tweepersoonskamer met uitzicht op de binnenplaats

Het onderhoud viel tegen, alle openbare ruimtes waren prachtig, maar de hotelkamers armoedig. Nieuw behang, een lik verf, een betere badkamer voorziening.

Het gebouw zelf, je wordt terug in de tijd geworpen. Het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Prachtig, mooi, klassiek hotel op een toplocatie met keurige bediening en service.
    • Standaard Eenpersoonskamer met Uitzicht op Binnenplaats

De inrichting van de kamers mag iets gemoderniseerd worden. Een likje verf en nieuwe vloerbedekking in de kamer en op de hal, zou het hotel bijzonder ten goede komen.

Het ontbijt is hier echt heel goed, de bedden zijn perfect, de kamers zijn schoon en de klassieke uitstraling van de kamers en badkamer is prima. Je waant je terug in de tijd en dat past ook bij dit prachtige gebouw. Super dat het thermale bad inclusief is.

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Top locatie
    • Standaard Eenpersoonskamer met Uitzicht op Binnenplaats

Hotel gellért ligt op een zeer mooie locatie langs de Donau, personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, ontbijt buffet is erg goed verzorgd! De thermaalbaden zijn ook zeker een aanrader.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Oubollige vertoning voor een nieuwe prijs.
    • Economy Tweepersoonskamer met uitzicht op de binnenplaats

De kamer was uitzonderlijk klein. Onder het bed lag een prop van iets en op de badkamer liepen mieren. Tot twee keer toe laten vernietigen. De kasten waren oud en scheef en een hotel van deze allure zonder kluis op de kamer is not done. De vloerbedekking op de gang en het onderhoud van deuren, muren en ramen is erg oud, ouwbollig en aan extra aandacht toe. Het uitzicht op de binnen plaats bestond uit een dak? Kortom erg jammer. Ben in het verleden vaak in dit hotel geweest (20 - 15 jaar geleden) en ik wist niet dat er dit soort kleine kamertjes bestonden. Het hotel zou ook de gast attent kunnen maken oude geweldige OV app. Kortom er is veel ruimte voor verbetering.

Het ontbijt en het wellness gedeelte waren heerlijk. De WiFi had een goed ontvangst .

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Prachtige locatie!

Gebouw heeft van binnen onderhoud nodig. Vooral de badkamer.

Mooi gebouw!! Van binnen heeft het wel onderhoud nodig. De spa is ook erg leuk om te zien. En je mag er als gast gratis 1x in. Locatie is top!!

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Aanrader !! Hele sfeervolle combi van hotel en spa

Er kan nog wel het één en ander gerenoveerd worden , zowel binnen als buiten, vooral de gevel zou enorm opknappen van een schoonmaakbeurt. Airconditioning is primitief, op het balkon druppelde de slang van de bovenburen. Sommige stukken van de lopers op de eerste verdieping zijn ronduit gevaarlijk omdat ze niet strak getrokken zijn.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Royale kamer met uitzicht op de Donau . Heel schoon. Uitgebreid ontbijt, binnen of buiten op het terras. Geweldige architectuur. Bijzonder sfeervolle spa. Centrale ligging.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Aangenaam hotel met veel extra's. wel gedateerd.

gedateerde kamers met tegenvallende badkamer.

Klassiek hotel op een fraaie plek midden in Budapest. Grote grandeur, mooie spa en goed restaurant. hulpvaardig personeel. Metro station voor de deur.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Dit zou ik zo weer doen!
    • Standaard Eenpersoonskamer met Uitzicht op Binnenplaats

Inrichting en faciliteiten waren erg ouderwets, wc spoelde niet goed door, sigarettenrook van pauzerende medewerkers kwam door het open raam (via de binnenplaats)

ontbijt was zeer uitgebreid, hygiene was top, kamer was (op het bruiloftsfeest op vrijdag na) zonder gelyidsoverlast, roomservice was goed, personeel was erg behulpzaam en vriendelijk, als je wilde uitslapen, werd de kamer in de middag schoongemaakt zonder probleem

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

Fijne locatie, mooi hotel met veel stijl, uitgebreid ontbijt...
    • Standaard Eenpersoonskamer met Uitzicht op Binnenplaats

Verouderde badkamer, water liep niet goed weg op tegelvloer, hygiëne kon beter

Fijne locatie, mooi hotel met veel stijl, uitgebreid ontbijt, indrukwekkende spa en fijn buitenterrein met baden en ligbedden

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Vergane glorie, maar gastronomisch nog steeds de moeite waard.

- Kamers werden nauwelijks schoongemaakt (haren in doucheputje, spinnenweb etc.) - Shampoo werd 2 dagen lang niet bijgevuld. - Lawaaierige mobiele airco-unit. - Wifi slecht, dus aangewezen op roaming. - Minibar werd niet bijgevuld. Doordat we de eerste nacht de airco uitgezet hadden wegens geluid, werd het erg heet op de kamer en hadden we al het water van de minibar op. Volgende dag kwamen we laat terug op de kamer en was er dus niets bijgevuld. Receptiemedewerker kon ons niet helpen omdat hij niet bij receptie weg kon en er geen bediende meer aanwezig was. - Dit hotel verdient een grondige restauratie.

- Ligging van het hotel. - Ontbijt is uitgebreid, afwisselend en lekker. - Eten in de brasserie is heerlijk. De Wienerschnitzel was de lekkerste die ik ooit heb gehad. - Prachtige art nouveau-architectuur. - Mooie spa zit bij de prijs inbegrepen (1 bezoek). - Uitzicht op de Donau. - Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Zou morgen zo weer hetzelfde hotel boeken!
    • Economy Tweepersoonskamer met uitzicht op de binnenplaats

De hygiene in onze hotelkamer was niet echt schoon. Was ook in de ontbijtzaal het geval, zo zonde van de mooie entourage.

Ontbijt was helemaal geweldig (op de koffie na). En het hotel was zó mooi, echt uit vervlogen jaren. Bedienend personeel ook heel vriendelijk en erg behulpzaam, helemaal top. En de prijzen zijn erg schappelijk in het hotel!

Geweldig, veel te zien en centraal gelegen.
    • Economy Tweepersoonskamer met uitzicht op de binnenplaats

De bagage man heeft ons met een verkeerde taxi gestuurd. Alles moest heel snel.

Ontbijt was uitstekend en uitgebreid.

Internetsnelheid was slecht

Internetsnelheid was slecht