Beoordelingen over Hullám Villa B&B

9,7

9,9

Aanrader voor bezoek aan Balatonmeer
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Het enige dat wat tegenviel waren de ontbijttafels, knieën zaten steeds tegen de tafel.

Zeer vriendelijk onthaal, steeds bereikbaar voor vragen. Zeer nette kamer en badkamer. Artisanaal ontbijt met lekkere producten. Zeer vriendelijk personeel. Aangezien we reeds een week op roadtrip waren, hadden we reeds behoorlijk wat was, het was geen enkel probleem om deze hier te laten wassen. De kamers zijn zeer stil, pas als we 's morgens de deur open deden hoorden we het geluid van op de gang. Zwembad zeer goed onderhouden. Een aanrader voor de streek.

Super!

Niets. Alles was prima.

Ontzettend vriendelijke, enthousiaste ontvangst met direct wat tips en aanbevelingen. Dit ook mede omdat het naseizoen was en veel restaurants/"attracties" al dicht waren. Heerlijke ruime kamer, van alle gemakken voorzien. Fijne badkamer met heerlijke douche. Het ontbijt was lekker, gezond en veel biologisch. Eieren werden op verzoek gekookt, gebakken, geklutst, wat je maar wilde. Ook bij het vertrek kregen we nog wat tips voor leuke, interessante dorpjes die we nog tegen zouden komen. Kortom, een aanrader!

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Fantastische accommodatie.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Het dorpje was erg stil. Zaten net voor het toeristenseizoen. Je moet dan een stuk reizen om wat leuke toeristische plekjes te vinden.

Locatie ziet er zeer netjes uit. Schoon, goed onderhouden, fris. Personeel is ontzettend vriendelijk. Willen je graag helpen met leuke plekken te bezoeken aan het meer.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Rustig goed mooi netjes en ideaal zwembad.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Het vinden van de villa. Zeker 1 uur moeten zoeken. Vaak gevraagd aan de plaatselijke mensen maar moeilijke communicatie.

het ontbijt was met verse produkten. Gezonde voedingsmiddelen. Lekkere licht verteerbare en goed smakende koffie. Voor mij als lactose intollerante klant was er lactose vrije smeerkaas en bio rijstmelk. Heb alles kunnen eten zonder ziek te worden.

voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Ontbijt heerlijk; aangename inrichting; mooie zeer propere kamers, heel vriendelijke gastheer voor herhaling vatbaar!

Goede ligging.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Het ontbijt viel tegen. Sober en weinig of niet aangevuld.

Goede ligging. Vriendelijk ontvangst.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2015

Ontzettend vriendelijke eigenaar!

Eigenlijk niets

Ontzettend vriendelijke eigenaar! Super gastvrij! Jammer dat we er maar voor een nacht waren... Komen graag nog eens terug voor langer tijdsbestek! ❤️

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

heerlijk ontbijt.

niets.

heerlijk ontbijt. prive parkeren. goede wifi. een klein maar lekker rustig zwembad.(2 dagen voor onszelf gehad) zeer vriendelijke eigenaars. (zelfs een wasje voor ons gedraaid in hun eigen huis) goede locatie pal aan het balatonmeer met meerdere restaurants e.d. in de nabije omgeving.

• Beoordeeld op: 14 april 2015

WONDERBAAR OP ALLE GEBIED.

WONDERBAAR OP ALLE GEBIED. DE KAMER ,HET ONTBIJT EN NATUURLIJK DE CHARMANTE GASTVROUW.LANGS DEZE WEG ....MEVROUW....PROFICIAT. BIJ U KOM IK TERUG.