Beoordelingen over Hungaria Guesthouse

1141 Boedapest, Hungária krt. 71., Hongarije

#164 van de 196 B&B's en herbergen in Boedapest

6,4

Onveilig en vies

Het was gewoon smerig. Vieze badkamer, vloer die plakte. Insectenlokdozen op de vloer tegen kakkerlakken. Stopcontacten zaten levensgevaarlijk los in de muur. Verder was de administratie niet op orde. Onze reservering stond niet in de agenda. Betaling kon alleen contant dus niet met bankpas of creditkaart.

De bereikbaarheid

Heel naar

Er liepen beesten door het bed ik heb gezocht op internet het waren bedwansen ook wel wandluis genoemd we hebben de nacht in de keuken doorgebracht en alle spullen goed nagekeken. Thuis alles 2 keer gewassen .graag mijn geld terug!

- vriendelijk ontvangst
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeelde Badkamer

- bedluis/ongedierte gesignaleerd in het hout en op het bed - parkeren op de hoek van de drukke straat voor een restaurant - niet op het terrein zelf - de buurt was een beetje 'pauper' - gemeenschappelijke wc goed onderhouden, badkamer stonk helaas

- vriendelijk ontvangst

Nachtje Boedapest

In de slaapkamer was het erg warm. Met het raam open zijn sowieso de naar binnen en buiten lopende gasten te horen, maar ook met enige regelmaat is het openbaar vervoer luid hoorbaar.

Vanaf de straat schrokken we van onze bestemming: we zagen een oud pand wat er onbewoonbaar uitzag. Eenmaal door de poort kwamen we in een mooie tuin met erachter een mooi pand, waar we vriendelijk werden ontvangen. Het voelde zeer huiselijk. Verder als voordeel: vlakbij tram en metro! (bij het stadion)

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Spotgoedkoop en niet eens zo slecht!

Korte Oostbloklakentje...Geen matrasbeschermer. Grummelig dekbed. De verwarming gaat op een laag pitje 's nachts en de ramen kieren nogal. Maar ja, die prijs! Neem zelf een onderlaken mee!

Heerlijke douche. Bed niet slecht. Locatie tov OV perfect, vlakbij tramhalte, een halte verder Puskas Frenc Metrostation. Voor 65+ OV in Boedapest helemaal gratis...

Behulpzaam personeel
    • Deze driepersoonskamer heeft een gedeelde badkamer.

Simpel maar goed

Behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Voor 13.000 HUF voor 3 nachten een prima adres om een mooie stad 4 dagen te kunnen bezoeken.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Ivm slecht ter been zijn mistte ik het kunnen gebruik van een lift.

Loopafstand tot openbaar vervoer (50m)

• Beoordeeld op: 26 maart 2016

- Gunstige prijs (last-minute geboekt waardoor de prijs nog...

- Als je kamer zich op de zolder bevindt, zal je drie trappen op moeten. Met name de laatste trap is stijl en erg nauw. Voor ouderen en mensen die slecht ter been zijn, lijkt me dit ondoenlijk; - Zowel de slaapkamer als de gedeelde badkamer zijn klein en de plafonds zijn laag. Met mijn 1.85m was 't nog net te doen, maar als je langer bent dan 1.90m dan lijkt me dit geen geschikte plek; - Locatie is matig, al is de metro nabij; - Erg gehorige slaapkamer, zowel wat geluid uit andere kamers betreft als het geluid van treinen die ook 's nachts het gasthuis op pakweg 200 meter passeren.

- Gunstige prijs (last-minute geboekt waardoor de prijs nog lager dan regulier was); - Wifi was perfect.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

- Voor een groep reizigers kan dit een geschikte...

- de accommodatie lag verder van het centrum dan in de beschrijving - we kwamen terecht op een 5 persoonskamer in plaats van 2 persoons - ondanks dat we makkelijke slapers zijn konden zelfs wij niet in slaap vallen op de keiharde matrassen - personeel praat bijna geen Engels

- Voor een groep reizigers kan dit een geschikte accommodatie zijn, voor een city trip met z'n tweeën vonden wij het minder geschikt.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

personeel vriendelijk, huiselijk sfeer

heel veel trappen

personeel vriendelijk, huiselijk sfeer

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Prijs kwaliteit, leuk tuintje, dichtbij OV.

Gehorig, bedden zijn nogal basic en kort.

Prijs kwaliteit, leuk tuintje, dichtbij OV. Geen hotel, maar prima in orde als guesthouse

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Erg makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer.

Beetje een harde matras en een erg minimale douche straal.

Erg makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2015

fijne kamer met uitzicht op groene binnenplaats

veel herrie van andere gasten

fijne kamer met uitzicht op groene binnenplaats

• Beoordeeld op: 12 april 2015

schoon, wifi, lekker geslapen.

schoon, wifi, lekker geslapen. Wat wil je nog meer voor zo'n prijs

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hungaria Guesthouse