Beoordelingen over InnerCity Apartments

#160 van de 2.025 vakantiewoningen in Boedapest

Gebaseerd op 551 beoordelingen over dit appartement

9,7

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Geweldig bezoek aan Budapest!

Niets :)

We werden (tegen betaling) opgehaald van het vliegveld door de host. Hij was heel vriendelijk en behulpzaam. Hij kan veel vertellen over de stad, de historie en over het Hongaarse leven. We konden rond 11uur al in ons appartement, terwijl het eigenlijk vanaf 14uur was. De ligging van het appartement is super goed, alles op loop afstand, maar geen overlast van alle nabij gelegen terrasjes. Het appartement is ruim en goed ingericht. We hadden goed weer en hebben o.a. een leuke fietstocht door de stad gedaan met Nederlands sprekende gids (via Budabikes)

Kan niets bedenken !

Goed ingericht ruim appartement , goede locatie , weinig geluidsoverlast omdat het aan de achterkant ligt. 24 uurs bewaker aanwezig. Host kon altijd gebeld worden bij problemen .

erg warm en pas slapen na 3 uur nachts.
    • Appartement met 2 Slaapkamers met Balkon

Slechte harde bedden er ontbreekt eigenlijk een topper matras, de originele airco is defect, er staat een los ding maar dat is geen echte airco en dat bij 36 graden buiten temperatuur.

midden in het levendige centrum en goed bereikbaar met openbaar vervoer.

Innercity appartment Boedapest
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Balkon

We werden voor een schappelijke prijs door de host van de luchthaven naar het appartement gebracht en ook weer naar de luchthaven. De host maakte ons prima wegwijs in het appartement en de bezienswaardigheden. Heel hulpvaardig. De locatie ligt zeer centraal. Veel van de bezienswaardigheden zijn te voet te doen. Het appartement is geweldig en heeft een balkon, airco, wifi en wasmachine.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Ons vaste appartement in Budapest

Alles was prima.

Zoltan en Andrea zijn alleraardigste hosts, wij hadden per ongeluk de deur dicht getrokken, terwijl de sleutel aan de binnenkant nog in het slot zat. Zij hebben gezorgd dat wij er weer in konden, terwijl wij lekker in een wine bar zaten, zonder extra kosten! De ligging is geweldig, midden in het centrum, appartementsgebouw en een onderliggende garage, die 24 uur worden bewaakt. Privacy, goed geïsoleerd (geluid), lekker balkon.

Prima appartement middenin Pest
    • Appartement met 2 Slaapkamers met Balkon

Op vrijdagavond tot halverwege de nacht geluidsoverlast van de omringende café's,op zaterdag tot ca. 24 u. Andere nachten prima.

Appartement met alle benodigde voorzieningen, ruim, goede bedden, middenin het levendige centrum van Pest, aardige ontvangst door behulpzame gastheer

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

• Studio

Het geluid van de straat is een beetje hoorbaar in het appartement, maar de gang is zeer gehorig. Al het gepraat daar is duidelijk te horen in de kamer, vooral als mensen vlak voor jouw deur gaan staan. Zelf ben ik er enkele keren wakker van geworden, maar wellicht met een paar oordopjes slaap je overal door heen. Verder was het niet helemaal duidelijk wat we bij het uitchecken met de sleutel moesten doen, maar na even bellen naar de eigenaar was dat zo opgelost.

De locatie is perfect, je zit in een wijk met heel veel leuke eettentjes en restaurants, dicht bij het centrale metrostation. Wij hebben veel dingen op de voet gedaan, omdat veel in de buurt is. Daarnaast is het appartement prima, een kleine tuin, goede keuken, prima badkamer (al hangt de doucheslang wat laag). Ook is het fijn dat je je bagage de dag van het uitchecken kan achterlaten bij de beveiliging in het gebouw, als je vlucht pas later op de dag is.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

een geweldig, knus en goedgelegen appartement !
    • Appartement met 2 Slaapkamers met Balkon

Het kraantje in de badkamer was meer n sproeiertje. En de douche moest je in de hand houden. Misschien ook beter een draaislot op de w.c.- en badkamerdeur te zetten i.p.v. een sleutel. Nogmaals het is een fantastisch appartement.

Vooraf al een goed contact ! Het is een geweldige locatie in de joodse wijk. S' nachts wat lawaaierig maar gewoon de ramen dicht. Gezellige eettentjes. Het appartement is heel ruim en vooral gezellig ! Alles is aanwezig ! Ik zal het zeker aanbevelen.

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Appartement op een goede locatie in Boedapest
    • Studio

Het enige wat ik kan bedenken is dat er geen schoonmaakservice was, maar dit was voor onze stedentrip van 4 dagen ook niet heel erg nodig.

De locatie was perfect. De kamer was netjes. De belangrijkste faciliteiten waren aanwezig. Zo was de keuken was voorzien van allerlei apparatuur.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

mooie centrale verblijfplek van alle gemakken voorzien
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Balkon

Er zijn alleen televisie zenders in het hongaars

Je zit midden in het centrum, alles is vanaf hier makkelijk te bereiken. Goede geluidsisolatie. De auto kon in de bijbehorende parkeergarage worden gestald. Er is 24/7 een portier aanwezig. Internet is gratis en snel.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

We hebben een super verblijf gehad, en wat is Boedapest een prachtige stad

De wifi op onze kamer deed het niet zo goed, en we konden de tv ook niet aankrijgen, in de andere appartementen die de fam. hadden was het er wel.

We hebben zelf ontbijt gemaakt, de spar was heel dichtbij, bij aankomst heeft mevr. alles uitgelegd en aangegeven waar de tourist informatie was, supermarkt, en het wisselen van het geld waar we dat het beste konden doen, Ze heeft een taxi voor ons geregeld naar het vliegveld

• Beoordeeld op: 9 september 2016

comfortabele bedden, heel proper, eenvoudig maar smaakvol...
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Balkon

comfortabele bedden, heel proper, eenvoudig maar smaakvol ingericht, super goede ligging vlak in bruisende wijk en overal openbaar vervoer in de buurt

Fijn.

De badkamer.

De ligging van het appartement.

Meer dan goed !
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Balkon

Ruim appartement, heel centraal gelegen

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Voortreffelijk.
    • Studio

Wij logeren gemiddeld 2x per jaar op deze adres. Zeer betrouwbare gastheer/vrouw, altijd correct en vriendelijk.

Prachtig appartement, centrale ligging en perfecte ontvangst door eigenaar
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Balkon

comfort van het bed. wc bril kon niet goed dicht en open

Nette , ruime en comfortabele inrichting

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Een aanrader voor iedereen.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Balkon

Er is 's nachts wel veel lawaai van de terrassen.

Het appartement was midden in de Joodse wijk.

Alles volledig naar wens.
    • Studio

Eigenlijk alles. Locatie, beheerders, omgeving, inrichting: alles is perfect.

prima onderkomen op een fantastische plek in de stad

kan ik niet bedenken

ophaal service van InnerCity Apartments van en naar het vliegveld

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Prachtige stad, vriendelijke mensen, goed openbaar vervoer. Kortom: heerlijke dagen gehad!

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Bijzonder mooie stad en prima verblijf. Uitstekende service

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Studio in het hart van de stad.
    • Studio

Studio midden in het gebied van restaurant en cafe,s. Alle toeristische bezienswaardigheden op loop afstand. Behulpzame eigenaar.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Gewoon doen.

Kan niets bedenken.

De ruimte en de ligging.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Heel goed bevallen!
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Balkon

Ruim appartement, vriendelijke mensen, praktische locatie tussen drukke straten, maar wel rustig gelegen

• Beoordeeld op: 22 juli 2016

Een heerlijk verblijf.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Balkon

De locatie is prima. Vriendelijke ontvangst en tips van de gastvrouw.Veiligheid was goed (24 uurs bewaking en garage onderin het complex,fijn.

Verbleven in juni 2016

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

* Locatie van het appartement lag in een rustige straat.

* Locatie van het appartement lag in een rustige straat. * Appartement zag er netjes uit incl. goede wifi * Een straatje verder was het gezellige Gozsdu Udva waar je lekker kon eten en drinken. * Vrijwel alles was binnen 1 km te bereiken zoals supermarkt en DM drogist, restaurants en barretjes en de grote winkelstraat. * In de buurt van metro, tram en bus (hop on hop off bus) erg goedkoop * Transfer van Airport naar appartement kun je via Innercity regelen en was perfect.

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Ruime en schone slaapkamers, prettige zitkamer met eethoek...

Ruime en schone slaapkamers, prettige zitkamer met eethoek en keuken. Slaapkamers niet aan de straatkant, dus een goede nachtrust genoten. Ruime was- en doucheruimte.

• Beoordeeld op: 22 maart 2016

Toplocatie in het centrum, alles op loopafstand, veel ruimte...

Niets?!

Toplocatie in het centrum, alles op loopafstand, veel ruimte met balkonnetje, alles was schoon, goede bedden, prima douche. Behulpzaam vriendelijk personeel en eigenaar; kregen een kaart met wat tips. Fijn ook dat we met hen transfer van/naar het vliegveld konden regelen.

• Beoordeeld op: 13 maart 2016

Mooi, ruim appartement op een toplocatie.

Mooi, ruim appartement op een toplocatie. Appartement lag erg dicht bij wen gezellig straatje met restaurants, maar geen sprake van geluidsoverlast. Appartement was erg volledig ingericht, niets ontbrak. Airport pick-up door eigenaar Zoltan, erg vriendelijke en behulpzame man. Ook goed bereikbaar tijdens ons verblijf.

• Beoordeeld op: 22 december 2015

Centraal gelegen, ruime studio.

Goed genoeg maar wat beter / fijner was geweest: de douche was wat onhandig (in bad; sproeier hangt laag; douchegordijn).

Centraal gelegen, ruime studio. Alle faciliteiten aanwezig. Netjes/schoon. Genoeg bergruimte.

• Beoordeeld op: 17 juni 2015

Het appartement was netjes, schoon en heel erg ruim.

Er waren wat kleine dingetjes (paar lampjes stuk, vaatwasser die niet optimaal werkte) maar we hebben een goed verblijf hier gehad en ik zou het zeker aanraden bij anderen!

Het appartement was netjes, schoon en heel erg ruim. Verder van alle gemakken voorzien dus we hadden hier zeker niets over te klagen. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. De airconditioning was heerlijk aangezien het 34-36 graden was toen wij in Boedapest waren. We reisden met een kindje van anderhalf jaar en de eigenaar had geregeld dat er een kinderstoel en (opgemaakt) campingbedje klaar stonden toen wij arriveerden. Erg fijn! Het appartement ligt in een leuke, gezellige buurt met veel cafeetjes en restaurantjes. Er zijn dus genoeg mogelijkheden om 's avonds nog gezellig wat te drinken nabij het appartement. In meerdere recensies heb ik iets gelezen over de rumoerige straat waar je last van hebt. In onze woonkamer hoorde je het wel, maar in de slaapkamers (aan de achterkant van het appartement) had je er nauwelijks last van. Dit appartement biedt een ideale uitvalsbasis om Boedapest te verkennen want je bent lopend binnen 5 minuten in een metrostation (Deak Ferenc). Van daaruit kun je allerlei kanten op.

• Beoordeeld op: 3 mei 2015

Lokatie, ruimte appartement.

TV deed het niet goed; badkamers konden niet goed op slot.

Lokatie, ruimte appartement. Twee badkamers, keuken, twee balkons. Rustige ligging en toch midden in het centrum.

• Beoordeeld op: 30 april 2015

locatie op 100 meter van het uitgaansleven en toch relatief...

een mindere matras maar we zijn wel verwend

locatie op 100 meter van het uitgaansleven en toch relatief rustig (achterzijde geslapen). dicht bij metro en start van hop on hop off. loopafstand cruiseboten

• Beoordeeld op: 1 december 2015

Perfecte en centrale ligging.

'S nachts wat gehorig

Perfecte en centrale ligging. Midden in uitgaansgebied. Omgeven door restaurants.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2015

goed centraal gelegen, gemakkelijke verbinding met openbaar...

goed centraal gelegen, gemakkelijke verbinding met openbaar vervoer en voor ons zeer voordelig

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

Zeer compleet ruim appartement, een lekker balkon, goede...

veel lawaai in de straat

Zeer compleet ruim appartement, een lekker balkon, goede keuken en zeer centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 15 mei 2015

Wifi deed het niet goed

• Beoordeeld op: 12 april 2015

De locatie was perfect en de ontvangst was erg hartelijk

De bank en de kastjes in de kamer

De locatie was perfect en de ontvangst was erg hartelijk

• Beoordeeld op: 26 maart 2015

De sfeer en rust in de kamer.

Het bed was erg hard.

De sfeer en rust in de kamer.

• Beoordeeld op: 22 maart 2015

Alles super geregeld we hebben geen minuut tijd verloren -...

Alles super geregeld we hebben geen minuut tijd verloren - zeer mooie stad zeer genoten

• Beoordeeld op: 6 februari 2015

Bed viel tegen